Gå til innhold

Jeg vs kreft-og den skal jeg vinne over! (langt)

Gjest Fighteren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg vet nesten ikke hva jeg skal skrive her jeg... Ble så glad over at du er symptomfri at tårene triller. Dere har hatt en forferdelig kamp - og vunnet! Gratulerer!!

Ønsker dere en fantastisk god Jul og et flott og spennende nytt år, Gud(eller hva enn "det gode" som har passet på deg heter) vet at dere fortjener det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det går bra med deg nå! :klem:

Har lest historien din, og den rørte meg langt inn i hjerterota.

Håper du får en fantstisk jul sammen med familien din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Så hyggelig lesning på en onsdags morgen...:hoppe:

Nå starter dagen min med positive nyheter fra deg, og selv om vi ikke kjenner hverandre, så vil jeg tenke på deg og dine i dag.

Rart hva Internett kan gjøre...:)

Ønsker deg og hele din familie en riktig god jul og at det neste året vil være det beste du har hatt!! Det fortjener du etter så lang tid med kjemping som du har gjennom gått.

Mange :klem::klem::klem: fra meg. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å hjelpe meg, dette var fantastiske nyheter, Line! Jeg sitter på jobb og griner, og er kjempeglad på dine vegne! Føler jeg har blitt kjent med deg her inne, og har ventet på livstegn mange ganger. Har hatt dårlig samvittighet til og med, fordi jeg ikke har lagt igjen en hilsen til deg hver gang jeg har sjekket "tråden din" for nytt. Så veldig, veldig godt å høre at du har det bra!

Ønsker deg verdens beste jul, og et veldig, veldig godt nytt år!! Mange gode nye år!!!

Stor klem!! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...