Tilde Skrevet 5. desember 2006 #221 Del Skrevet 5. desember 2006 Kjempegode nyheter! Gledetårer her.Godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 5. desember 2006 #222 Del Skrevet 5. desember 2006 Så utrolig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. desember 2006 #223 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg ønsker deg verdens beste jul!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 5. desember 2006 #224 Del Skrevet 5. desember 2006 Fantastiske nyheter! Vi er nok mange som både gråter og ler med deg, Line. Takk for at du har delt dette med oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobble Skrevet 5. desember 2006 #225 Del Skrevet 5. desember 2006 Så bra å endelig få høre noke, og så utrulig gode nyheter!! Ønsker deg ei riktig flotte jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 5. desember 2006 #226 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg kjenner ikke deg, men jeg ble glad av å lese dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nèa Athina Skrevet 5. desember 2006 #227 Del Skrevet 5. desember 2006 Det var godt å høre fra deg igjen God Jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 6. desember 2006 #228 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg vet nesten ikke hva jeg skal skrive her jeg... Ble så glad over at du er symptomfri at tårene triller. Dere har hatt en forferdelig kamp - og vunnet! Gratulerer!! Ønsker dere en fantastisk god Jul og et flott og spennende nytt år, Gud(eller hva enn "det gode" som har passet på deg heter) vet at dere fortjener det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. desember 2006 #229 Del Skrevet 6. desember 2006 Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 6. desember 2006 #230 Del Skrevet 6. desember 2006 Så godt å høre at det går bra med deg nå! Har lest historien din, og den rørte meg langt inn i hjerterota. Håper du får en fantstisk jul sammen med familien din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 6. desember 2006 #231 Del Skrevet 6. desember 2006 ÅÅ, så glad jeg er for å lese dette!! Du er den tøffeste jeg vet om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 6. desember 2006 #232 Del Skrevet 6. desember 2006 Så hyggelig lesning på en onsdags morgen... Nå starter dagen min med positive nyheter fra deg, og selv om vi ikke kjenner hverandre, så vil jeg tenke på deg og dine i dag. Rart hva Internett kan gjøre... Ønsker deg og hele din familie en riktig god jul og at det neste året vil være det beste du har hatt!! Det fortjener du etter så lang tid med kjemping som du har gjennom gått. Mange fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 6. desember 2006 #233 Del Skrevet 6. desember 2006 Så fantastisk flott å høre fra deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callie Skrevet 6. desember 2006 #234 Del Skrevet 6. desember 2006 Å hjelpe meg, dette var fantastiske nyheter, Line! Jeg sitter på jobb og griner, og er kjempeglad på dine vegne! Føler jeg har blitt kjent med deg her inne, og har ventet på livstegn mange ganger. Har hatt dårlig samvittighet til og med, fordi jeg ikke har lagt igjen en hilsen til deg hver gang jeg har sjekket "tråden din" for nytt. Så veldig, veldig godt å høre at du har det bra! Ønsker deg verdens beste jul, og et veldig, veldig godt nytt år!! Mange gode nye år!!! Stor klem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 6. desember 2006 #235 Del Skrevet 6. desember 2006 Så fantastisk!!!! Jeg jubler for deg og dine!! Takk for at du har delt dette med oss! :-) anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roxy Skrevet 6. desember 2006 #236 Del Skrevet 6. desember 2006 har ikke ord..føler bare en intens glede!! tårene triller!! Nå kan jula begynne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 6. desember 2006 #237 Del Skrevet 6. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. desember 2006 #238 Del Skrevet 6. desember 2006 Så fantastisk!! Ønsker deg og familien en kjempefin jul!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #239 Del Skrevet 6. desember 2006 Så godt å høre! Har lest her og tenkt på deg ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 6. desember 2006 #240 Del Skrevet 6. desember 2006 Så godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå