Gå til innhold

Babydrømmen - vi venter på nr to!

Kaiaermeg

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Kaiaermeg skrev:

Lille spire... Jeg vet at du er der et sted. Vi venter på deg. Jeg vil så gjerne bære deg frem. Kjenne at du vokser og blir til, og at kroppen min klarer å gi deg det du trenger. Jeg vil så gjerne føle på roen som du gir meg. Kjenne på at nå er jeg komplett, med deg i livet. Jeg gjør alt jeg kan for at du skal føle at det er trygt og godt, prøver så godt jeg kan å gi både kropp og sinn nok ro. Det er greit at du ikke har turt å tatt steget ennå, men vit at vi er klar for deg. Du er så etterlengtet, som en drøm vi ønsker å oppnå. Vi elsker hverandre, støtter hverandre og er godt for hverandre - vi kommer til å overøse deg med kjærlighet hver eneste dag. Det kommer nok til å bli tøft. Det skal ikke være enkelt å skape et nytt liv, eller å oppdra et menneske. Men vi lover at uansett hvor tøft det blir, så skal du alltid føle at vi elsker deg. Det gjør vi allerede ❤️

Så nydelig skrevet ❤️ Håper virkelig dere får deres lille spire snart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

59 minutter siden, Tyah skrev:

Så nydelig skrevet ❤️ Håper virkelig dere får deres lille spire snart! 

:hjerte: Likeså :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går an... :fnise:

I PP2 dro jeg på jobbreise samme dag som EL...
I PP3 skulle mannen operere mandlene, så der rakk vi bare ett forsøk 3 dager før EL...
I PP4 kolliderte han, så vi begynte noen dager for "sent"... begynte å legge inn aksjer bare tre dager før EL og etter...
I PP5 (nå) viser det seg at han muligens må reise bort i jobbsammenheng, slik at vi ikke får begynt før 3 dager før EL nå heller, kanskje senere til og med...
I PP6 (neste, om det ikke går PP5) EL rett over helgen vi overtar nye huset, og da kommer vi sikkert til å ha folk rundt oss til en hver tid, så der blir nok ikke mye kos før helgen er omme, og EL vil sikkert være rundt tirsdag/onsdag...

Jaja... Dette får bare gå som det går :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som hos oss det der :P EL krasjer alltid med reise, jobbehelg osv. Neste ser vi at mannen skal antakelig inn til operasjon av tennene, så blir vel lite der og... 

Sitter til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bondekone skrev:

Hørtes ut som hos oss det der :P EL krasjer alltid med reise, jobbehelg osv. Neste ser vi at mannen skal antakelig inn til operasjon av tennene, så blir vel lite der og... 

Sitter til slutt!

Det er så frustrerende! Ja vi får bare satse på det, bare komisk at det aldri passer :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint skrevet til spiren :rodmer:

Typisk at det alltid skal dukke opp noe rundt el :roll: Her er det ofte jobben til mannen som kommer i veien, men vi får heldigvis lurt det til likevel på et vis, måtte det være på dagtid, kveld eller på natta (alt etter hvordan mannen jobber den uka) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Pjusk skrev:

Så fint skrevet til spiren :rodmer:

Typisk at det alltid skal dukke opp noe rundt el :roll: Her er det ofte jobben til mannen som kommer i veien, men vi får heldigvis lurt det til likevel på et vis, måtte det være på dagtid, kveld eller på natta (alt etter hvordan mannen jobber den uka) :ler:

😍

Ikke sant?? Skjer noe hele tiden... Vi er heldigvis like motivert begge to, så vi får gjøre vårt beste. Har jo hørt om de som kun la inn aksjer en gang 5 dager før EL som ble gravid, og også de som kun hadde sex samme dag egget slapp og ble gravid... Så vi trenger vell egentlig bare at det klaffer, jeg har bare litt mer sjelefred når jeg vet vi har stått på i en ukes tid 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne PP'en skal vi faktisk bli gravide. Ferdig snakka :hjerte:

Vi er klare for deg. Vi har begge jobber vi trives i. Vi blir utfordret, har god lønn og gode kolleger. Når vi ikke er på jobb kobler vi av, og der er mer enn nok rom til deg i livet vårt. Vi har vært på kontraktsmøte, og tar over huset i begynnelsen av mai. Der er fire soverom, og det ene er ditt. Det ligger vegg i vegg med vårt soverom, så når du føler deg klar for å sove der, er det ditt. Det skal stå klart til deg helt fra vi flytter inn. Leiligheten vår blir lagt ut ila. uken, og megler tar seg av resten - ingen flere stressmoment for mamma'n din her. 

Jeg tar vare på kroppen min, beveger meg, spiser og drikker fornuftig. Jeg kommer ikke til å drikke alkohol fremover, jeg vil vise deg at jeg ikke trenger det. Kroppen min er kroppen din - du skal føle deg trygg her. I juni skal vi gifte oss, og det meste er klart. Og det som kanskje ikke er klart nå, det ordner seg. Du trenger ikke å tenke på om kjolen vil passe eller ei - jeg har valgt en kjole der du kan vokse så mye du vil i. Tenk om vi kan gifte oss med en liten spire i magen? Ingenting ville vært bedre enn det :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

Denne PP'en skal vi faktisk bli gravide. Ferdig snakka :hjerte:

Vi er klare for deg. Vi har begge jobber vi trives i. Vi blir utfordret, har god lønn og gode kolleger. Når vi ikke er på jobb kobler vi av, og der er mer enn nok rom til deg i livet vårt. Vi har vært på kontraktsmøte, og tar over huset i begynnelsen av mai. Der er fire soverom, og det ene er ditt. Det ligger vegg i vegg med vårt soverom, så når du føler deg klar for å sove der, er det ditt. Det skal stå klart til deg helt fra vi flytter inn. Leiligheten vår blir lagt ut ila. uken, og megler tar seg av resten - ingen flere stressmoment for mamma'n din her. 

Jeg tar vare på kroppen min, beveger meg, spiser og drikker fornuftig. Jeg kommer ikke til å drikke alkohol fremover, jeg vil vise deg at jeg ikke trenger det. Kroppen min er kroppen din - du skal føle deg trygg her. I juni skal vi gifte oss, og det meste er klart. Og det som kanskje ikke er klart nå, det ordner seg. Du trenger ikke å tenke på om kjolen vil passe eller ei - jeg har valgt en kjole der du kan vokse så mye du vil i. Tenk om vi kan gifte oss med en liten spire i magen? Ingenting ville vært bedre enn det :hjerte:

😍😍😍🙌🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig skrevet :lillesky::hjerte:

Nå må jo spiren bare føle seg velkommen og flytte inn til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du her snart? :hjerte: Uansett hva som skjer, eller hvordan det må skje, blir vi forhåpentligvis foreldre ila. 2019. Enten vi klarer det selv, eller vi må ha hjelp - men uansett skal du vite at det er deg vi vil ha. Tenk når jeg får bære deg frem, kjenne deg i magen min - kanskje du blir en liten turner, som holder meg oppe om natta? Det er helt greit, så lenge det er på grunn av deg at jeg er våken. Man skal være forsiktig med hva man ber om, men hver måned ber jeg om kvalme. Kvalme, ømme bryster, rare drømmer, uren hud. Jeg gleder meg til å se deg for første gang, kjenne din hud mot min. Legge deg på brystet og lukte på deg, stryke på det lille hodet ditt. Jeg gleder meg til å se deg med pappa'n din - han kommer til å bli verdens beste far. Han skal passe på deg, lære deg, elske deg, støtte deg. Du kan godt få være "sjefen min", resten av livet. Du kommer foran alt. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD15 og egget har ikke sluppet ennå... Kjenner jeg blir litt bekymret, men håper at det slipper snart. Natural cycles har varslet om "problematic variation" vedr at tempen min i follikulær fasen er for høy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ENDELIG SLAPP EGGET 🎉🎉 

Eller, sannsynligvis! Mye høyere temp idag, så om den holder seg slik de neste to dagene kan vi vell være sikre. Lenge siden egget har sluppet så sent, CD15 liksom 😲 jeg er vandt med CD10-13...

Menmen, vi har i hvert fall stått på den siste uka, så vi får håpe at det sitter nå❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er appen heldigvis enig med meg, eggløsning var på mandag! :nori:Da er det bare å smøre seg med tålmodighet. Denne gangen skal det gå ❤️

I mellomtiden driver vi med hussalg, hadde første visning i går, så det blir spennende å se om det blir noe aktivitet ila. dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Kaiaermeg skrev:

Nå er appen heldigvis enig med meg, eggløsning var på mandag! :nori:Da er det bare å smøre seg med tålmodighet. Denne gangen skal det gå ❤️

I mellomtiden driver vi med hussalg, hadde første visning i går, så det blir spennende å se om det blir noe aktivitet ila. dagen :)

Så bra appen er enig med deg! Krysser alt jeg har ❤️

Lykke til med boligsalg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Tyah skrev:

Så bra appen er enig med deg! Krysser alt jeg har ❤️

Lykke til med boligsalg 😊

❤️❤️ Tusen takk 🤞

Jeg husker ikke helt, men har du prøvd å måle temp? Jeg ser at EL-testene er litt vanskelige med deg, så kanskje det er tydeligere å finne EL med temp? Evt bare oppsøke gynekolog som du har nevnt 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dpo

Det er såå fristende å ta en test! I går hadde jeg en skikkelig rar fornemmelse i underlivet. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men måtte ta meg sammen for å ikke "reagere" på det. Fortalte det til samboeren, og han bare gliste... 

Kjenner litt det samme i dag, neste som at mensen skal komme, men samtidig ikke? Haha, det gir ikke mening når jeg prøver å forklare :fnise:

Men jeg skal holde meg! Målet er å ikke teste før på lørdag, men vi får se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge Countdown to pregnancy er det bare 7,4% av de som er gravide som får positiv test på 7dpo. :fnise: Så om du velger/valgte å ta en test, så er sjansene fortsatt gode om den viser negativ! :yvonne: Allerede i morgen er sjansen økt til 18,1% for de som faktisk var gravide. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tonio skrev:

Ifølge Countdown to pregnancy er det bare 7,4% av de som er gravide som får positiv test på 7dpo. :fnise: Så om du velger/valgte å ta en test, så er sjansene fortsatt gode om den viser negativ! :yvonne: Allerede i morgen er sjansen økt til 18,1% for de som faktisk var gravide. :)

Jeg har gått på den "smellen" mange ganger før :fnise: testet fra 7-8 dpo og trøstet meg selv med at den sikkert bare ikke viser ennå, men i morgen, da vil den være positiv! Haha, ond sirkel. Jeg får se om jeg ryker på en i morgen tidlig. Om den er negativ blir ikke det noe før tidligst helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...