Gå til innhold

Noen som vil bli spådd?


Gjest Henie Marie

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du rakker ned på henne når du sier det går treigt og samtidig etterspør en annen bruker som du skryter av.. 

Selvsagt vil jeg ha svar, men ts gjør dette gratis og må få ta det i sitt eget tempo og etter egne regler, slik også andre som spår gjør, inkl. brukeren du tagget.

Anonymkode: 353d0...44a

Jeg tror ikke du vil få bedre svar fra ts, eller at fremtiden vil endre seg bare fordi du går på angrep på en bruker her for å sette deg selv i bedre lys.

Anonymkode: 78c37...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Henie Marie skrev:

Du burde definitivt trekke deg unna. her har du ingenting å tape :)  Får opp at dette har vært utsatt alt for lenge og det vil ikke bli bedre eller lønne seg. På tide å gå videre, husk å legge fra deg de negative erfaringer, og ha tillit til at det  ordner  seg  :)  ! 

 

Tusen takk! Tror du traff spikeren her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil veldig gjerne bli spådd :)

Hvordan blir kjærlighetslivet mitt i 2018?

Kvinne, 30 år

 

Anonymkode: c331f...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henie Marie
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei alle sammen ! Nå har jeg sittet å spådd i 5 timer snart  tror jeg :) Ikke alt dere kan se her, da jeg har hatt en del litt alvorligere samtaler som jeg ba om å ta i innboks. Jeg er ingen robot og jeg velger å gjøre dette uten betaling, om jeg ikke vil svare noen lar jeg vær, om jeg velger å prioritere noen gjør jeg det :)  Håper dere forstår, om ikke er det helt ok :) men diskuter det gjerne et annet sted, da dette ikke er så relevant. Jeg gjør så godt jeg kan, og så mye som jeg vil og orker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja takk😊

Hvordan ser min økonomiske og vennskapelige framtid ut?

Anonymkode: cf6e9...a22

 

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Tror jeg har blitt glemt i tråden..?  Er en av de 9 første som meldte meg på, i håp om å bli spådd :)

Tusen takk om du tar deg tid til meg også snart, TS! :hjerte: 

Anonymkode: cf6e9...a22

Her velges og vrakes det:

 

6 minutter siden, Henie Marie skrev:
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei alle sammen ! Nå har jeg sittet å spådd i 5 timer snart  tror jeg :) Ikke alt dere kan se her, da jeg har hatt en del litt alvorligere samtaler som jeg ba om å ta i innboks. Jeg er ingen robot og jeg velger å gjøre dette uten betaling, om jeg ikke vil svare noen lar jeg vær, om jeg velger å prioritere noen gjør jeg det :)  Håper dere forstår, om ikke er det helt ok :) men diskuter det gjerne et annet sted, da dette ikke er så relevant. Jeg gjør så godt jeg kan, og så mye som jeg vil og orker :)

 

Anonymkode: 78c37...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

Jeg vil gjerne bli spådd om du har anledning! 

Hvordan spør man? Det jeg har mest til å spørre er jo hva søren skal jeg gjøre med livet mitt!?! Men det er kanskje litt vanskelig å spå sånn helt fritt hva man skal gjøre med et liv. Såå da får jeg heller spørre om kjærlighetslivet! 

Ellers vil jeg gjerne høre om noen får inn noe angående den plagsomme naboen min med bassen. Kommer han til å slutte, ever? 

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henie Marie
28 minutter siden, clyde skrev:

Jeg lurer på: hvordan blir jobbsituasjonen min i 2018? Jeg vurderer å slutte i jobben jeg har nå. Bør jeg satse på hobbyen min? :)

Det er din store lidenskap, og noe du kan lykkes i, du har en sterk vilje, så jeg sier kjør på!

alt lover godt,  det vil kreve masse engasjement og hardt arbeid! Men det er det verdt! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Henie Marie skrev:

Det er din store lidenskap, og noe du kan lykkes i, du har en sterk vilje, så jeg sier kjør på!

alt lover godt,  det vil kreve masse engasjement og hardt arbeid! Men det er det verdt! :) 

Tusen takk! Virkelig! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går så tregt her. Hvor er du @O.G. og hvorfor har du ikke spåtråder lenger. Vi savner de!

Anonymkode: 78c37...d80

Fordi det har vært så mye rart her, men jeg skal komme tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg synes det er fint at du tar deg tid. :) vet dette er gratis og vil ikke legge noe press. Men dette med han fyren søker jeg alltid svar på. Jeg har alltid blitt oversett i tråder, kanskje meningen at jeg ikke skal ha svar på det da. Men han kom inn i livet mitt slik som i en klisje film. Du må dra fra den du elsker, til et sted du ikke vil fordi livssituasjonen krever det. Der møter jeg da han jeg nå er forelsket i. Likevel, kan et forhold bli utrolig vanskelig.
Så jeg skulle bare veldig gjerne hatt pekepinn på hvorfor vi kom inn i hverandres liv. Jeg har hatt litt dårlig samvittighet og angret på at jeg lot andre og angsten styre. 
Vil jeg møte han igjen? Vil vi holde kontakt? Tenker han det samme om meg/betyr jeg noe for han? Var han like forelsket som jeg ble i han? 
Jeg skrev ett innlegg lenger opp her, men tror den kanskje er hoppet over.TAKK :)

Anonymkode: bc4ff...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, O.G. skrev:

Fordi det har vært så mye rart her, men jeg skal komme tilbake

men du krever brukernavn. Vil du si hvorfor? :) jeg tør ikke i tilfelle jeg blir gjenkjent/skal møte folk i virkeligheten. og da vet folk hvem jeg er.

Anonymkode: bc4ff...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke du vil få bedre svar fra ts, eller at fremtiden vil endre seg bare fordi du går på angrep på en bruker her for å sette deg selv i bedre lys.

Anonymkode: 78c37...d80

Herregud, gå og ta deg en bolle. 

Anonymkode: 353d0...44a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

men du krever brukernavn. Vil du si hvorfor? :) jeg tør ikke i tilfelle jeg blir gjenkjent/skal møte folk i virkeligheten. og da vet folk hvem jeg er.

Anonymkode: bc4ff...3c7

Pga inntrykkene jeg får i hodet mitt når jeg ser avataren og brukernavnet kombinert med kortet jeg trekker. På den måten får jeg til et treffende svar og hjelpe folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil veldig gjerne bli spådd , så spennende! :) 

kjærlighet og økonomi ville jeg hørt litt om :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan det går an å spå noen over tastetrykk her inne. Skal ikke vedkommende være fysisk tilstede for dette skal funke? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil også gjerne bli spådd :)

Når får jeg barn? (Sikkert umulig å svare på :fnise:)
Hvordan ser karriere/arbeidslivet mitt ut i fremtiden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henie Marie

Hei alle! jeg er overveldet av all respons! var overhode ikke forbredt. haha ! Takk for tillitten!

Vit at jeg tar dette alvorlig, og at jeg gjør så godt jeg kan for å kunne gi dere råd.

kommer til å kikke innom et par ganger senere i kveld og en del i morgen :) Det har vært gøy å spå dere :) !  Jeg kommer til å gjenta dette  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 1/2-18. Når starter fødselen? Blir den rask? Hvilket kjønn er det som ligger i magen?

Håper på svar, da jeg er veldig nervøs for fødselen da den første kun varte i 2 timer, og jeg har lang reisevei til sykehuset.

Anonymkode: 3c8ab...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henie Marie
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har termin 1/2-18. Når starter fødselen? Blir den rask? Hvilket kjønn er det som ligger i magen?

Håper på svar, da jeg er veldig nervøs for fødselen da den første kun varte i 2 timer, og jeg har lang reisevei til sykehuset.

Anonymkode: 3c8ab...244

det kan jeg ikke gi deg svaret på dessverre. Lykke til håper det går bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...