AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #61 Skrevet 6. januar 2018 Lurer på kjærlighet og karriere. Anonymkode: 6af9e...d6f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #62 Skrevet 6. januar 2018 Ja, lurer på om jeg får meg kjæreste og barn i fremtiden (er 26) ? Anonymkode: 7256d...e83
Ayurvedaa Skrevet 6. januar 2018 #63 Skrevet 6. januar 2018 Ja, lurer på om jeg får meg kjæreste og barn i fremtiden (er 26) ? Innlegget over skulle ikke være anonymt..
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #64 Skrevet 6. januar 2018 Har du mulighet til å spå meg? Vet ikke hva jeg skal eller hvor jeg er i livet.. eller hvem som faktisk er mine venner. Hva skal jeg gjøre? Hva skjer? Anonymkode: cf538...8a9
Gjest Henie Marie Skrevet 6. januar 2018 #65 Skrevet 6. januar 2018 3 timer siden, Spesialpedagog skrev: Gjerne❤️ Hvordan blir 2018 for familien? Det er et positivt år i vente i det store og det hele! Dere har vært igjennom mye, men dere har vokst og lært gjennom det! Husk å beholde det samholdet i gode tider også, så dere virkelig kan nyte dette året sammen. En ny følelse av frihet å være herre i sitt eget liv vil prege dette året, kanskje det har med flytting å gjøre, eller bare følelsen av å endelig slå seg til ro og føle seg trygg ! Lykke til
Gjest Henie Marie Skrevet 6. januar 2018 #66 Skrevet 6. januar 2018 2 timer siden, Nåleputa skrev: Jeg og min kjære har startet nytt firma. Går det fantastisk? Hvordan er helsa vår? Tusen takk for svar. haha! jeg elsker entusiasmen! får opp at din kjære trenger mye alenetid, det er viktig å ivareta den, hehe. både for helsa og firma! dere vil kanskje få en bratt læringskurve pass opp for overanalysering, og innse deres begrensninger, Husk at dere alltid har flere muligheter og kan påvirke situasjonen . alt i alt jeg tror det kan bli tøft en periode, men hold optimismen oppe vær ydmyke, så vil det på andre siden bringe masse glede fremover! Lykke til!
Gjest Henie Marie Skrevet 6. januar 2018 #67 Skrevet 6. januar 2018 3 timer siden, Hypnosee skrev: Jeg vil gjerne bli spådd. tema: jobb. Lurer på om det vil lønne seg å fortsette samarbeidet med kunden jeg jobber med nå, eller om jeg skal trekke meg unna. Du burde definitivt trekke deg unna. her har du ingenting å tape Får opp at dette har vært utsatt alt for lenge og det vil ikke bli bedre eller lønne seg. På tide å gå videre, husk å legge fra deg de negative erfaringer, og ha tillit til at det ordner seg !
labine Skrevet 6. januar 2018 #68 Skrevet 6. januar 2018 Jeg vil gjerne bli spådd! Vil jeg få meg jobbi løpetav året, og er det rett avlegge å flytte fra mannen min?
Gjest Henie Marie Skrevet 6. januar 2018 #69 Skrevet 6. januar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper at du får muligheten til å svare på spm mitt om forloveden min og forholdet vårt videre. Han har det litt tøft nå, håper du ser noe og kan gi noen hint, samtidig om du ser noe om familieproblemene alt har skapt.. bare hvis du får muligheten ❤ Anonymkode: d3f6b...d05 Kan du sende meg en melding så svarer jeg der?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #70 Skrevet 6. januar 2018 Det går så tregt her. Hvor er du @O.G. og hvorfor har du ikke spåtråder lenger. Vi savner de! Anonymkode: 78c37...d80
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #71 Skrevet 6. januar 2018 Hei! Eg skulle veldig gjerne fått ein peikepinn på kva 2018 vil bringa, særleg i forhald til økonomi, busituasjonen og jobb. Men mest av at lurer eg på korleis det vil gå med forhaldet. Hadde vore veldig spennande å høyra kva du ser! Anonymkode: 3afa3...4ce
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #72 Skrevet 6. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går så tregt her. Hvor er du @O.G. og hvorfor har du ikke spåtråder lenger. Vi savner de! Anonymkode: 78c37...d80 Så ufint å rakke ned på ts her, når hun er snill og svarer på spørsmål. Anonymkode: 353d0...44a 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #73 Skrevet 6. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så ufint å rakke ned på ts her, når hun er snill og svarer på spørsmål. Anonymkode: 353d0...44a ingen som rakker ned på noen men at det går tregt er vel et faktum. Jeg regner med at du og andre vil ha faktiske svar også? fra ts? Anonymkode: 78c37...d80
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #74 Skrevet 6. januar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går så tregt her. Hvor er du @O.G. og hvorfor har du ikke spåtråder lenger. Vi savner de! Anonymkode: 78c37...d80 Ta det med ro og sett deg på hendene dine. Dette er verdt å vente på. Anonymkode: d3f6b...d05
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #75 Skrevet 6. januar 2018 Hvordan kommer 2018 å bli for meg? Kommer jeg til å finne den fremtidige mannen min? Tusen takk for at du tar deg tid til dette på KG Anonymkode: 06f1c...ee4
clyde Skrevet 6. januar 2018 #76 Skrevet 6. januar 2018 (endret) Jeg lurer på: hvordan blir jobbsituasjonen min i 2018? Jeg vurderer å slutte i jobben jeg har nå. Bør jeg satse på hobbyen min? Endret 6. januar 2018 av clyde
Minlillesky Skrevet 6. januar 2018 #77 Skrevet 6. januar 2018 6 timer siden, Henie Marie skrev: Har litt tid, i dag og i morgen om du ønsker klarhet i noe Bruker tarot kortene mine Ja takk Jeg lurer på arbeidssituasjonen, om muligheten for fast stilling iløpet av 2018, hvordan 2018 generelt kommer til å bli og om kjærlighetslivet
Gjest Datti Skrevet 6. januar 2018 #78 Skrevet 6. januar 2018 Jeg lurer på hvordan 2018 blir for meg,mannen min og barna,se er tenåringer og noen i tjue årene
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #79 Skrevet 6. januar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja takk😊 Hvordan ser min økonomiske og vennskapelige framtid ut? Anonymkode: cf6e9...a22 Hei Tror jeg har blitt glemt i tråden..? Er en av de 9 første som meldte meg på, i håp om å bli spådd Tusen takk om du tar deg tid til meg også snart, TS! Anonymkode: cf6e9...a22
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #80 Skrevet 6. januar 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: ingen som rakker ned på noen men at det går tregt er vel et faktum. Jeg regner med at du og andre vil ha faktiske svar også? fra ts? Anonymkode: 78c37...d80 Du rakker ned på henne når du sier det går treigt og samtidig etterspør en annen bruker som du skryter av.. Selvsagt vil jeg ha svar, men ts gjør dette gratis og må få ta det i sitt eget tempo og etter egne regler, slik også andre som spår gjør, inkl. brukeren du tagget. Anonymkode: 353d0...44a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå