Gå til innhold

Noen som vil bli spådd?


Gjest Henie Marie

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, Henie Marie skrev:

Kommer ikke til å svare flere anonyme :) 

Kan man pm'e? 

Anonymkode: bc4ff...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Henie Marie
10 minutter siden, Jolene skrev:

Hei @Henie Marie

Vil gjerne bli spådd om du har tid?

Mitt spørsmål er som følger: Vil 2018 bli året jeg får meg fast jobb, og er det en indikasjon på når dette kan skje?

Klem fra meg!

Ja det tror jeg!  gode nyheter og bare positive ting er i anmarsj på jobbfronten! :) Det fortjener du og du vil få annerkjennelse for jobben du har gjort i år ! vanskelig for meg å si når, men du trenger ikke å bekymre deg tror jeg :) Men du får kanskje heller ikke svaret før du absolutt trenger det. hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Henie Marie skrev:

Ja det tror jeg!  gode nyheter og bare positive ting er i anmarsj på jobbfronten! :) Det fortjener du og du vil få annerkjennelse for jobben du har gjort i år ! vanskelig for meg å si når, men du trenger ikke å bekymre deg tror jeg :) Men du får kanskje heller ikke svaret før du absolutt trenger det. hehe. 

Så hyggelig å høre!:klem: Da er det bare å krysse fingrene for at alt går i den retningen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man pm'e? 

Anonymkode: bc4ff...3c7

pm står for personlig melding

Anonymkode: bc4ff...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil veldig gjerne bli spådd 😊 

hvordan blir kjærlighetslivet mitt i 2018? 

Kvinne, 30 år 

Blir veldig takknemlig for svar 😊

Endret av charlotte87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Så hyggelig at du vil spå, håper du vil spå meg og:ninuskapus:

Jeg har vunnet en stor sum penger, og lurer på om dette er noe som vil skape splid i min innerste krets? 

Ser du noen fremtidige barn på meg? 

27 år, kvinne. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Henie Marie skrev:

Bra, du har godt av å gå på en date ! :)  Det vil bli bedre tider fremover.

Oppdatering; han fikk ikke tid til å treffe meg i dag allikevel, så gikk ikke så bra. Men bedre tider satser jeg på uansett 😊😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så snill du er!😊Har aldri blitt spådd før, og er i grunnen litt redd for det! Kanskje du får opp at jeg er en "fæl" person? Har mistet mange venner de siste årene,  inkludert min beste venninne og føler på en stor sorg, og ikke minst føler jeg meg alene og som "verdens verste menneske". Jeg er i et forhold som har måtte tåle mye, både jeg, og han. Familie har tatt avstand. Jeg lurer på om forholdet vil holde, og om noen av vennskapene vil heles? Tusen takk, på forhånd🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh så spennende 😊 

Jeg har nettopp blitt dumpet, på en vond måte. Er alene mamma til en gutt på snart 7 år. Ser du hvordan 2018 vil bli for meg? 

Kvinne 27 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 😊 Jeg ønsker også veldig gjerne å bli spådd, da det er mange ting som uroer mitt sinn..

Hva kan du få opp på meg i dette nye året? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne sjekke ut og bli spåd ang. økonomi, kjærlighet (har allerede kjæreste), og karrière.

Anonymkode: 62054...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spår du enda? Funderer på hva 2018 har å by på 😊

Anonymkode: 3ed68...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Henie Marie
14 timer siden, Wisket skrev:

Ååh så spennende 😊 

Jeg har nettopp blitt dumpet, på en vond måte. Er alene mamma til en gutt på snart 7 år. Ser du hvordan 2018 vil bli for meg? 

Kvinne 27 år

Det er en skikkelig hard tid du er inne i nå, og den store kjærligheten er borte på romantikk fronten, du fikk en skuffelse som nesten var større enn det du kan bære, men det gjør du fordi du har din sønn som holder deg gang :) Og godt er det! Du og din sønn har hverandre, og for dere blir året fylt av glede og undring. Dere har vært igjennom mye men nå får dere ro og stabilitet rundt dere. Når jeg leser deg spesielt ser jeg at du har lært og lærer mye om deg selv i en fase fremover nå. Du finner deg selv igjen og, men du er i forandring og vokser med utfordringene. Gamle usikkerheter forsvinner, og motstanden du møter nå vil være verdifull for i fremtiden. Jeg får også opp at balanse i livet kan være en utfordring for deg, her må du jobbe for å finne en middelvei. Alt i alt et fint år i vente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Henie Marie skrev:

Det er en skikkelig hard tid du er inne i nå, og den store kjærligheten er borte på romantikk fronten, du fikk en skuffelse som nesten var større enn det du kan bære, men det gjør du fordi du har din sønn som holder deg gang :) Og godt er det! Du og din sønn har hverandre, og for dere blir året fylt av glede og undring. Dere har vært igjennom mye men nå får dere ro og stabilitet rundt dere. Når jeg leser deg spesielt ser jeg at du har lært og lærer mye om deg selv i en fase fremover nå. Du finner deg selv igjen og, men du er i forandring og vokser med utfordringene. Gamle usikkerheter forsvinner, og motstanden du møter nå vil være verdifull for i fremtiden. Jeg får også opp at balanse i livet kan være en utfordring for deg, her må du jobbe for å finne en middelvei. Alt i alt et fint år i vente :)

Får du spådd alle?

Eller er mine spådommer så dystre at de ikke kan postes?:ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Henie Marie skrev:

Det er en skikkelig hard tid du er inne i nå, og den store kjærligheten er borte på romantikk fronten, du fikk en skuffelse som nesten var større enn det du kan bære, men det gjør du fordi du har din sønn som holder deg gang :) Og godt er det! Du og din sønn har hverandre, og for dere blir året fylt av glede og undring. Dere har vært igjennom mye men nå får dere ro og stabilitet rundt dere. Når jeg leser deg spesielt ser jeg at du har lært og lærer mye om deg selv i en fase fremover nå. Du finner deg selv igjen og, men du er i forandring og vokser med utfordringene. Gamle usikkerheter forsvinner, og motstanden du møter nå vil være verdifull for i fremtiden. Jeg får også opp at balanse i livet kan være en utfordring for deg, her må du jobbe for å finne en middelvei. Alt i alt et fint år i vente :)

 

1 minutt siden, stf skrev:

Får du spådd alle?

Eller er mine spådommer så dystre at de ikke kan postes?:ohmy:

 

18 timer siden, sandy- skrev:

Hei @Henie Marie

Lurte på om jeg kunne få vite hvordan det går med ham nå som jeg har gått min vei. Tenker han på meg?

 

Tror jeg også ble forbigått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Henie Marie
23 timer siden, Henie Marie skrev:
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei alle sammen ! Nå har jeg sittet å spådd i 5 timer snart  tror jeg :) Ikke alt dere kan se her, da jeg har hatt en del litt alvorligere samtaler som jeg ba om å ta i innboks. Jeg er ingen robot og jeg velger å gjøre dette uten betaling, om jeg ikke vil svare noen lar jeg vær, om jeg velger å prioritere noen gjør jeg det :)  Håper dere forstår, om ikke er det helt ok :) men diskuter det gjerne et annet sted, da dette ikke er så relevant. Jeg gjør så godt jeg kan, og så mye som jeg vil og orker :)

poster denne igjen. Kommer Ikke til å få svart alle! lar intuisjonen guide meg å svarer noen flere i dag, ikke noe køsystem her dessverre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henie Marie
13 timer siden, SøtMelon skrev:

Hei! 😊 Jeg ønsker også veldig gjerne å bli spådd, da det er mange ting som uroer mitt sinn..

Hva kan du få opp på meg i dette nye året? 

Får opp et trekant drama, eller et drama mellom flere personer. Og hjertesorg for ditt vedkommende, her er det nok du som ender opp alene, eller er alene, og dette bringer med seg masse mentalt stress. Jeg ser isolasjon i tiden fremover hvor du samler styrke og jobber deg opp du vil finne styrken igjen, og du vil være sterk og komme ut av dette på en God måte du taper ingenting på å være den som blir alene tvert i mot :) ! Selv om du ikke kan se dette der du er nå.

Lykke til og fokuser på å bygge deg selv opp igjen, om det finnes uavklarte relasjoner, råder jeg deg til å avklare disse. Dette stjeler energien din :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!

Jeg er veldig usikker på karriere og på kjærlighet.

Har blitt spådd også av mamma, men tror hun er for nær til at det gir noe godt svar.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...