Gå til innhold

Noen som vil bli spådd?


Gjest Henie Marie

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Henie Marie skrev:

blir for lite for meg å gå på :)

 

Ok. Hva vil han egentlig og hva føler han?

Anonymkode: 78c37...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at du tar deg tid til dette!😄

 

I mutt forrige forhold ble jeg utnyttet både økonomisk og fysisk. Etter dette har jeg vært redd for å gå inn i nye nytt forhold, men har nå truffet en jeg er nysgjerrig på og dater. Kan du se noe om hva fremtiden bringer for oss?😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står ovenfor usikkerhet både karrieremessig og ved kjærlighet. 

Hadde satt stor pris på hint om du har mulighet . 

Anonymkode: 6af9e...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jeg få det bedre økonomisk i 2018?

Og vil jeg finne kjærligheten? 

Hilsen en singel kvinne på 34 som går på aap og avklares etter langvarig sykdom <3 

Anonymkode: db95f...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henie Marie
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Hva vil han egentlig og hva føler han?

Anonymkode: 78c37...d80

får opp at han vil komme seg vekk/ bort fra situasjonen / og at han Føler behov for å ha kontroll og få ting på sin måte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jente 23 som går på AAP og har kjæreste :)

Vil jeg finne jobb i 2018? Vil jeg og kjæresten holde sammen lenge?

Anonymkode: 14bd3...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Henie Marie skrev:

får opp at han vil komme seg vekk/ bort fra situasjonen / og at han Føler behov for å ha kontroll og få ting på sin måte

Takk:)

Kanskje et følgende spørsmål?

Hvilken situasjon?

Anonymkode: 78c37...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du få noe klarhet i følgende:
Hvordan blir helsen min utover året?
Kommer en mann noen gang til å like meg som jeg er?
Får jeg en jobb snart, og i så fall hva?
Kommer jeg til helvete til slutt?

Anonymkode: c0818...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du se på jobb og 2018 for meg? :laugh:

Anonymkode: 134bc...707

Og kjærlighet :laugh:

Anonymkode: 134bc...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Henie Marie skrev:

blir for lite for meg å gå på :)

Du har hjertesorg og har stoppet opp grunnet dette, du sitter fast og det er ikke bra for deg. du legger kanskje for mye vekt på det som skjedde, og overanalyserer situasjonen. Du har innsett at du er redd, da er det på tide å jobbe med redselen. 

Et råd kan være å skrive ned alt du er redd for og gjør det om til positive setninger du kan si til deg selv :) 

Eksempel: Jeg er redd for å få hjertet mitt knust; Jeg fortjener kjærlighet osv :) sjekk ut linken for eksempler du kan bruke :) https://www.applythelawofattraction.com/affirmations-love-romance/

Han likte deg også, men han er ikke like avhengig av ytre omstendigheter for å føle seg bra. han kan heller ikke takle ansvaret for at du skal ha det bra psykisk. Det finnes omtanke mellom dere, kanskje mest fra din side men det er  vennskapelig fra hans side. jeg vil råde deg til å prøve å fokusere fremover, og være åpen for at gode ting kan komme inn i livet ditt :) Så vil du nok møte flere på din vei. Lykke til

Takk for svar :) dette stemmer nok. Han har jo heller ikke ansvaret for min psyke. Hvis du vil/ta deg tid  , kan du forklare det med at jeg stoppet opp?  "ødela"  jeg noe som kunne blitt fint?  ble han såret? Han passer ikke inn i livet mitt :/ ellers hadde jeg satset. 

Bør jeg holde kontakten eller skal jeg la han være initiativtaker hele tiden? Har han mistet følelsene totalt?  Bør jeg bare glemme det lille håpet om oss? Kanskje han ser noen andre? 

Hvis han ikke er mannen i mitt liv,  har jeg møtt mannen i livet eller er det en jeg ikke vet om enda? 

Anonymkode: bc4ff...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært veldig snilt om du vil spå meg! Hvordan blir 2018? Bør jeg si opp jobben?

Anonymkode: cf538...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei @Henie Marie

Vil gjerne bli spådd om du har tid?

Mitt spørsmål er som følger: Vil 2018 bli året jeg får meg fast jobb, og er det en indikasjon på når dette kan skje?

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henie Marie
2 timer siden, Mippi skrev:

Hadde blitt veldig takknemlig om du spådde hvordan kjærlighetslivet mitt blir i 2018! 😊

Velger jeg riktig nå? 😊

Det har vært litt strevsomt på kjærlighetsfronten tidligere får jeg følelsen av, men jeg tror du gjør det rette valget for deg nå :) Så det blir bra, det blir nok litt strevsomt i år og til tider, men grunnlaget er bedre, så prøv å stå i det ! og fokuser på det positive  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Henie Marie skrev:

helsesituasjonen vil se bedre ut! Stabilietet og og ro, og hvile er viktig. En holistisk tilnærming vil hjelpe deg :) ! Om du ikke allerede bruker den tilnærmingen, nå kan det kreative blomstre! 

Takk for svar! Det er jo så klart det jeg ønsker skal skje 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jente 23 som går på AAP og har kjæreste :)

Vil jeg finne jobb i 2018? Vil jeg og kjæresten holde sammen til vi dør? Hvordan blir personligheten på den nye valpen vi kommer til å få i sommer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg som lurte litt ang om økonomien/jobbsituasjon blir bedre i 2018? Går nå på aap etter langvarig sykdom som jeg utredes for. Og det samme med kjærligheten? Møter jeg noen? :) Kvinne 34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...