Gå til innhold

Noen som vil bli spådd?


Gjest Henie Marie

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne bli spådd! 

Hvordan blir 2018, ryker forholdet og hvordan går det med jobb/skole? 

Anonymkode: fb979...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne! 

Hvordan vil det få med meg og samboer?  Venter det barn/bryllup i fremtiden?  😊

Anonymkode: de8fa...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vil gjerne! 

Hvordan vil det få med meg og samboer?  Venter det barn/bryllup i fremtiden?  😊

Anonymkode: de8fa...35f

Obs,  skulle ikke være anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henie Marie
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper at du får muligheten til å svare på spm mitt om forloveden min og forholdet vårt videre. Han har det litt tøft nå, håper du ser noe og kan gi noen hint, samtidig om du ser noe om familieproblemene alt har skapt.. bare hvis du får muligheten ❤

Anonymkode: d3f6b...d05

Hei ! Jeg skal svare deg, kjenner veldig alvoret i din situasjon og det ga meg en tåre i øyekroken! Her vil jeg gjerne ta meg litt tid og skrive et utfyllende svar til deg. det kommer i løpet avettermiddagen/kvelden! :) Kan jeg spørre om du har barn egne eller om det finnes en liten jente som står deg nær? Kom opp en lita jente jeg kjente mye rundt, men ble plutselig usikker på om det var til deg hun hørte til :) ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Henie Marie skrev:

jeg kan prøve å se mer i kveld, om du vil kan du også skrive litt mer utfyllende til meg på PM så er det lettere om jeg har navn eller noe å gå etter:) 

Jeg avlyste det uansett, siden både du og jeg fikk en dårlig følelse. Tror jeg bare trengte en bekreftelse :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid 😃

Hva venter i 2018? Hvordan går det med den store greia i januar, og greia i oktober?

økonomi, jobb, kjærlighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Henie Marie
12 minutter siden, Evilposelos skrev:

Jeg avlyste det uansett, siden både du og jeg fikk en dårlig følelse. Tror jeg bare trengte en bekreftelse :ler: 

Ikke sant! :) Det tror jeg du gjorde lurt i, tror den magefølelsen din ofte vet hva den driver med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjerne😊 Jeg står midt i en vanskelig situasjon og må velge flytting eller ikke, ny jobb og er dette det beste for barna mine. Tenker meg ihjel snart🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Henie Marie skrev:

Du er i en god flyt, og har/ kvitter deg med emosjonelle blokkeringer som tidligere har holdt deg tilbake, dette gir mye mer plass til å fullføre prosjekter og nyte livet i 2018! du er på god vei til å "starte" ! velfortjent! Kjenner også at du er veldig intuitiv, så husk å stole på magefølelsen. halveis inn i det halve året vil noe gledelig komme inn i livet ditt, ønsk det velkommen :)  mot slutten blir det mer rigide rammer for din tilværelse, men prøv å ta med deg prosjektene videre selv om tiden blir knappere :) Lykke til! 

 

Vet litt hva jeg har i vente, kan derfor gi tilbakemelding nå på din spåing:

Dette var spot on på ALT du skriver!

Du er veldig dyktig! 

Tusen takk!:hjerte:

Anonymkode: 9f823...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henie Marie

kjære alle dere ! Vil bare understreke at svarene jeg gir er ment som støtte og gode råd :) ! Ikke som fasit svar eller regler på noen måte, vil også minne på at alle er ansvarlige for sitt eget liv, og at dette ikke er noe eksakt vitenskap, men heller noe som kan hjelpe deg å lese ditt eget kart :) ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Henie Marie skrev:

Hei ! Jeg skal svare deg, kjenner veldig alvoret i din situasjon og det ga meg en tåre i øyekroken! Her vil jeg gjerne ta meg litt tid og skrive et utfyllende svar til deg. det kommer i løpet avettermiddagen/kvelden! :) Kan jeg spørre om du har barn egne eller om det finnes en liten jente som står deg nær? Kom opp en lita jente jeg kjente mye rundt, men ble plutselig usikker på om det var til deg hun hørte til :) ! 

Hei,Tusen tusen takk kjære deg! Angående jente, har ikke egne barn, men det er ei lita jente i familien min, vet ikke om det er henne siden vi ikke er veldig nær,men håper det avklarer litt :)

Anonymkode: d3f6b...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henie Marie
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet litt hva jeg har i vente, kan derfor gi tilbakemelding nå på din spåing:

Dette var spot on på ALT du skriver!

Du er veldig dyktig! 

Tusen takk!:hjerte:

Anonymkode: 9f823...f5e

Takk for tilbakemelding  :)  ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Henie Marie skrev:

Har litt tid, i dag og i morgen 

om du ønsker klarhet i noe :) 

Bruker tarot kortene mine

 

 

Ja, får jeg gjort ferdig utdannelsen i 2018, og får jeg ordinær jobb? Hvordan blir økonomien?

Og skjer det noe på kjærlighetsfronten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noen veldig tunge måneder, så ja takk. 

 

Blir jeg gravid i 2018?

Får jeg fast jobb i det selskapet jeg jobber nå?

 

På forhånd takk😌 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende! :)

Hvordan vil året mitt mtp min diagnose bli? 

Jobb/studier? 

Takker for svar! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at du bruker tid på å spå her inne😊. Jeg lurer på om han jeg har møtt nå, endelig er den "rette" og om min økonomiske situasjon vil bli bedre i 2018😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser han på meg?  Hvorfor måtte jeg få følelser for han?  Vil vi treffes igjen? 

Anonymkode: bc4ff...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...