Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Xmasclovn skrev:

De har hatt det gøy i alle andre sesonger også. Men i motsetning til denne sesongen har det likevel vært et tydelig spill med flere sterke spillere. Og når det først spilles så skal det være så jækla mye tårer og drama. Skjønner de ikke hva de er med på...

Sikker på at du ser riktig sesong!? Den her sesongen har jo vært milevis bedre enn de to forrige, er jo drama nesten hele tiden. Lenge siden jeg kan huske en sesong hvor SÅ mange spilte, har for ofte hvert en mot en. Så har resten bare diltet etter... 

Anonymkode: e6da0...71d

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at du ser riktig sesong!? Den her sesongen har jo vært milevis bedre enn de to forrige, er jo drama nesten hele tiden. Lenge siden jeg kan huske en sesong hvor SÅ mange spilte, har for ofte hvert en mot en. Så har resten bare diltet etter... 

Nei altså det kan jo være at jeg ser sesongen fra 2011... Vent, skal bare dobbeltsjekke.

AnonymBruker
Skrevet

Denne sesongen er definitivt mer dramatisk enn de forrige, MEN! Det er færre kjepphøye og sære personligheter med. Jeg savner litt mer... karakterer. Jeg ELSKER f.eks. Celester, hun var jo helt rå! Hvem er det som er så kul der inne nå? Ingen!!! Nå er det kun folk jeg kunne vært venn med da jeg var 21 år 😅

Anonymkode: 606dd...434

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne sesongen er definitivt mer dramatisk enn de forrige, MEN! Det er færre kjepphøye og sære personligheter med. Jeg savner litt mer... karakterer. Jeg ELSKER f.eks. Celester, hun var jo helt rå! Hvem er det som er så kul der inne nå? Ingen!!! Nå er det kun folk jeg kunne vært venn med da jeg var 21 år 😅

Åh nei please, hun var slitsom. Digger sånne personligheter i virkeligheten, men syns ikke hun bidro med mye annet en kleine øyeblikk den sesongen. Da vil jeg heller ha folk som Karoline, som både lager leven OG spiller spillet. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Åh nei please, hun var slitsom. Digger sånne personligheter i virkeligheten, men syns ikke hun bidro med mye annet en kleine øyeblikk den sesongen. Da vil jeg heller ha folk som Karoline, som både lager leven OG spiller spillet. 

Jeg liker Karoline veldig godt, og hun lager litt liv... men hun er for ekte. Jeg heier på Leo og Karoline fordi de er så allrighte, mennesker jeg ville likt på utsiden rett og slett, men det holder med de to normale der inne. Synes resten kunne vært helt syke, men det er de dessverre ikke. Synes resten er kjedelige :-( 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor de ikke gjorde det annerledes med den makten når det var Julie som havnet på Solo! De måtte jo ha skjønt allerede da at hun ikke kom til å bli en seerfavoritt, men heller irritasjonsmoment?? 

Også var dum er hun? Velge den som hater henne der inne? Hvorfor ikke velge han partneren til Newa, eller Leo? Utvide teritoriet sitt litt? Gir jo ingen mening å velge Mathias, der visste hun at hun ikke stod trygt, kan ikke være så viktig å sette AM i fare at man ikke beskytter seg selv? 

Charlotte kan bli spennende.. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor de ikke gjorde det annerledes med den makten når det var Julie som havnet på Solo! De måtte jo ha skjønt allerede da at hun ikke kom til å bli en seerfavoritt, men heller irritasjonsmoment?? 

Også var dum er hun? Velge den som hater henne der inne? Hvorfor ikke velge han partneren til Newa, eller Leo? Utvide teritoriet sitt litt? Gir jo ingen mening å velge Mathias, der visste hun at hun ikke stod trygt, kan ikke være så viktig å sette AM i fare at man ikke beskytter seg selv? 

Charlotte kan bli spennende.. 

Ja hva i all verden fikk hun til å velge Mathias? Hater de andre hun også virkelig så mye , at hun måtte velge HAN som åpent og ærlig sier han hater hun og vil ha hun ut?

Anonymkode: ab37f...bb0

AnonymBruker
Skrevet

La merke til at Newa ikke rakk opp hånda i dag når hun nye ved innsjekk spurte hvem som hadde hatt sex. Hun bare satt å så ut i lufta mens de andre rakk opp hånda.

Vi har nå sett screenshot fra Erik der han la ut bilde av meldingen Newa skrev om at hun hadde fått produksjonen til å ta bort at hun ga han bj og at de hadde pult. Men Newa har senere sagt at det var noe hun løy om til Erik i den meldingen. Hva skulle vært hensikten til å lyve om det? Uansett hevder hun at hun ikke har fått produksjonen til å ta det vekk , men hvorfor prøver hun aktivt inne på paradise også å dekke over at det har skjedd da?
Newa virker som en løgnhals i denne saken................ Og jeg er skuffet over at hun fikk særbehandling av produksjonen på den måten.

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

La merke til at Newa ikke rakk opp hånda i dag når hun nye ved innsjekk spurte hvem som hadde hatt sex. Hun bare satt å så ut i lufta mens de andre rakk opp hånda.

Vi har nå sett screenshot fra Erik der han la ut bilde av meldingen Newa skrev om at hun hadde fått produksjonen til å ta bort at hun ga han bj og at de hadde pult. Men Newa har senere sagt at det var noe hun løy om til Erik i den meldingen. Hva skulle vært hensikten til å lyve om det? Uansett hevder hun at hun ikke har fått produksjonen til å ta det vekk , men hvorfor prøver hun aktivt inne på paradise også å dekke over at det har skjedd da?
Newa virker som en løgnhals i denne saken................ Og jeg er skuffet over at hun fikk særbehandling av produksjonen på den måten.

Produksjonen brekreftet i en artikkel at de hadde sex, men at Newa aldri ba om noen ting, og at de fjernet det fordi det ikke var relevant. Syns unnskyldning dems skriker «vi ville fremstille henne som en gal stalker». 

For trøtt til å finne igjen linken nå, men kan gjøre det i morgen. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Produksjonen brekreftet i en artikkel at de hadde sex, men at Newa aldri ba om noen ting, og at de fjernet det fordi det ikke var relevant. Syns unnskyldning dems skriker «vi ville fremstille henne som en gal stalker». 

For trøtt til å finne igjen linken nå, men kan gjøre det i morgen. 

Så artikkelen der produksjonen skrev at det ikke var relevant. Men det er jo veldig relevant, mer relevant enn sexen til alle de andre der inne, siden det faktisk ble kjærlighetsdrama der inne ut av dette. Skjønner ikke begrunnelsen deres, og det gjør at jeg bare tror produksjonen beskytter newa enda mer.

• Liker 13
Skrevet

Både Newa og Erik holdt det hemlig der inne at de hadde hatt sex. Det har de sagt tidligere. Tror ikke de ville at de andre deltagerene skulle vite det. Det er uansett ikke sånn at fordi noen spør om hvem som har hatt sex så MÅ du rekke op hånden om du har gjort det. Det er en privatsak.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så artikkelen der produksjonen skrev at det ikke var relevant. Men det er jo veldig relevant, mer relevant enn sexen til alle de andre der inne, siden det faktisk ble kjærlighetsdrama der inne ut av dette. Skjønner ikke begrunnelsen deres, og det gjør at jeg bare tror produksjonen beskytter newa enda mer.

Beskytter Newa? Hun hadde jo sett bedre ut om det var tydlig at der var noe imellom dem. TV3 har jo fått det til å se helt ensidig ut... Føler heller de prøvet å fremstille Erik så bra som mulig. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Xmasclovn skrev:

Kan ikke huske noe verre enn dette her. For min del har det vært svært få overraskelser. Skjønner omtrent allerede på tirsd hvem som ryker på torsd. Men kanskje jeg bare for gammel for PH har blitt!

Har du sett alle sesongene eller? Sesong 2 og 3 var det lite fukus på spill og taktikk. Sesong 3 var dørgende kjedelig. Samme med forrige sesong.  Så uenig at denne er så ille.

Anonymkode: 203af...6e2

• Liker 8
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du sett alle sesongene eller? Sesong 2 og 3 var det lite fukus på spill og taktikk. Sesong 3 var dørgende kjedelig. Samme med forrige sesong.  Så uenig at denne er så ille.

Anonymkode: 203af...6e2

Ja har fulgt med siden starten.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje bli enige om å være uenige? Argumentere for å endre hverandres mening, har lite verdigrunnlag. 

Sesongene er forskjellige, og mennesker er forskjellige.

Skrevet

Jeg er ikke noe fan av Julie, men hun ville nok svekke AM og prøve å få henne ut. Hun måtte uansett ta et valg og synes de overeagerte. Har fått se en mer sutrete og negativ side av han etter Isabel røyk ut. Merker jeg er ufattelig lei han. Jeg likte AM i sin seesong, men jeg vet ikke hvorfor, klarer bare ikke å like henne denne sesongen 

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre Julie blir låst med noen, så ryker hun nok. Tror ikke noen vil stå med henne. Kanskje Marius ofter Newa.

Karoline virker smart. Da Erik kom for å prate taktikk med henne, så beit hun ikke på. Det er jo litt teit å plutselig prate taktikk med noen de ikke har vært interessert i å spille med før

Anonymkode: 8ed67...b00

• Liker 6
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hva Julie driver med. Men Charlotte er vel ikke låst med Anders hele uken vel? Fikk ikke bare velge en partner? Hadde Julie vært litt smartere så hadde hun fått en bedre tone med Anders og stått med han, men hun dreit seg ut på parsermonien og tenkte ikke langt.

Skjønner ikke helt hva hun har tenkt med når hun valgte å stå med Mathias. Hun sa vel sist uke på sync at hun skjønte at Mathias ikke ville stå med henne pga. Isabell. 

Marius tror jeg er truandes til å skifte ut Newa med AM. Han var veldig på å forsikre til AM at hun ikke skulle ut, i tillegg til at han åpenbart er veldig betatt av henne. 

Tror det blir litt kaos på parsermonien jeg.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, missmcbeal skrev:

Jeg skjønner heller ikke hva Julie driver med. Men Charlotte er vel ikke låst med Anders hele uken vel? Fikk ikke bare velge en partner? Hadde Julie vært litt smartere så hadde hun fått en bedre tone med Anders og stått med han, men hun dreit seg ut på parsermonien og tenkte ikke langt.

Skjønner ikke helt hva hun har tenkt med når hun valgte å stå med Mathias. Hun sa vel sist uke på sync at hun skjønte at Mathias ikke ville stå med henne pga. Isabell. 

Marius tror jeg er truandes til å skifte ut Newa med AM. Han var veldig på å forsikre til AM at hun ikke skulle ut, i tillegg til at han åpenbart er veldig betatt av henne. 

Tror det blir litt kaos på parsermonien jeg.

Skjønner heller ikke hvorfor hun valgte han. Der står hun hvert fall ikke trygt. Skulle tro hun gjorde det for å irritere Mathias. Men må tenke langsiktig. Kan godt være det sjekker inn en ny jente neste uke og står hun i fare igjen.

Beste ville vært å ikke klikke på Anders og heller prøvd å bygge noe opp der

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror Julie ikke var helt klar over hva hun gjorde fordi hun ikke så klart. Hun er ingen god spiller. Og så ville hun kanskje ikke ødelegge for Newa eller Ingrid og derfor valgte hun AM og Karoline. Og til slutt AM fordi hun liker hun enda mindre enn Karoline?

Jeg tror muligens at AM og Karoline kan få en fordel senere og få sjansen til spille ut Julie?

Jeg tror - og håper - at det er Julie som blir spilt ut denne uka. 

Skal bli spennende å se om Newa får den "kriminelle gutten" som hun lengter sånn etter. :fnise:

Anonymkode: af407...ca1

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...