AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2361 Skrevet 9. mai 2018 9 minutter siden, Mysticgirl skrev: JEG hadde ikke gjort det mot deg engang om du hadde vært interessert i en gutt, selv om jeg ikke kjenner deg? Hvorfor skal jeg bevisst ta en mann og ha sex med han når jeg vet at ei annen jente er interessert i han? Med mindre vi blir forelsket og han overhodet ikke vil ha henne? Og jeg er dødelig forelsket? Da hadde jeg jo selvsagt heller knullet en annen så jeg ikke sårer folk unødvendig for et knull liksom. Er det verdt å såre ei jente for et knull du kan ha med noen andre menn ? Hvorfor akkurat ta han da? Men da kan du rett og slett aldri bli sammen med noen siden det vil alltid være noen som er interessert i den du er interessert i. Hvis du alltid skal vike vil det ikke være noen igjen til deg. Anonymkode: ee3b9...52b 9
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2362 Skrevet 9. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oskar har da gitt uttrykk for at han liker Julie best. På Pandoras i dag sa han jo også at han synes Julie er penest, og at det har mest med personligheten hennes å gjøre. Så sutrer Newa i bakgrunnen. Det er da heller ikke så mange der inne å velge mellom, og man kan heller ikke snakke om vanlige vennskap om de relasjonene som oppstår der inne. Dette her er egentlig litt av pakken med å være med på Paradise. ALLE jentene var begeistret for Oskar da han sjekket inn. Hvorfor skal akkurat Newa ha førsterett? Newa har også sagt at hun ikke vil bli kjæreste med han og at det er greit at Julie og Oskar har sex (og dessuten at Karoline kunne gjøre hva hun ville etter at hun hadde hatt sex med han først da de alle ville kaste seg over han etter han sjekket inn). Så det at hun mister hodet fullstendig og mener at hun ikke kan være partner med noen som andre har hatt sex med er helt irrasjonelt. Anonymkode: ee3b9...52b Oskar sa jo ikke at Julie var penest, han sa egentlig bare at han «måtte nesten si Julie fordi han likte jenter som var åpne og bød på seg selv». Genial måte å ikke svare på spørsmålet. Hvis jeg var Julie hadde jeg ikke likt svaret. Anonymkode: 62212...341 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2363 Skrevet 9. mai 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oskar sa jo ikke at Julie var penest, han sa egentlig bare at han «måtte nesten si Julie fordi han likte jenter som var åpne og bød på seg selv». Genial måte å ikke svare på spørsmålet. Hvis jeg var Julie hadde jeg ikke likt svaret. Anonymkode: 62212...341 Han sa at han ikke var opptatt av et spesifikt utseende og at han har sagt det under hele oppholdet sitt, og for han blir en jente attraktiv når hun er åpen, snill etc. Personlig synes jeg at en slik kommentar er et mye større kompliment enn noe som bare går på utseende. Det indikerer jo også at han liker Julie som person i tillegg til at han synes hun er attraktiv. Anonymkode: ee3b9...52b 13
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2364 Skrevet 9. mai 2018 Haha, døde litt da Erik på pandoras skulle bruke hersketeknikk overfor de andre og brukte ordene "fonetikk" og "liturgi". Aner ikke om han mente å bruke de to ordene i denne konteksten med vilje eller ikke. Husker ikke helt hva setningen var, men fonetikk og liturgi har ikke så mye med spørsmålsstruktur å gjøre, hvis jeg har forstått det riktig Anonymkode: ce667...d83 19
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. mai 2018 #2365 Skrevet 9. mai 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men da kan du rett og slett aldri bli sammen med noen siden det vil alltid være noen som er interessert i den du er interessert i. Hvis du alltid skal vike vil det ikke være noen igjen til deg. Anonymkode: ee3b9...52b Dette blir jo selvsagt noe ganske annet. Her forteller Newa at hun er interessert, likevel velger Julie å ha sex med han foran øynene på Newa. Det er respektløs mener jeg, men jeg ser jo at det ikke er det for deg. Hver sin personlighet. Hmm.. ja kanskje jeg må gjøre det slutt med kjæresten i tilfelle noen andre jenter på denne jord finner han interessant
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2366 Skrevet 9. mai 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, døde litt da Erik på pandoras skulle bruke hersketeknikk overfor de andre og brukte ordene "fonetikk" og "liturgi". Aner ikke om han mente å bruke de to ordene i denne konteksten med vilje eller ikke. Husker ikke helt hva setningen var, men fonetikk og liturgi har ikke så mye med spørsmålsstruktur å gjøre, hvis jeg har forstått det riktig Anonymkode: ce667...d83 Haha, enig. Det virket som han bare øste ut diverse fagbegreper for å forsøke å få de andre til å ikke skjønne en dritt. Men det var jo så åpenbart at han var langt ute på viddene. Liturgi har vel noe med gudstjenester å gjøre. Han bør kanskje finpusse litt på den hersketeknikken. Anonymkode: ee3b9...52b 13
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2367 Skrevet 9. mai 2018 2 minutter siden, Mysticgirl skrev: Dette blir jo selvsagt noe ganske annet. Her forteller Newa at hun er interessert, likevel velger Julie å ha sex med han foran øynene på Newa. Det er respektløs mener jeg, men jeg ser jo at det ikke er det for deg. Hver sin personlighet. Hmm.. ja kanskje jeg må gjøre det slutt med kjæresten i tilfelle noen andre jenter på denne jord finner han interessant Jeg tenker at man må gå på tå hev for å ikke fornærme Newa. Anonymkode: ee3b9...52b 7
Xmasclovn Skrevet 9. mai 2018 #2368 Skrevet 9. mai 2018 Kalte AM nettopp Ina for #BilligLinniMaisterKopi?? Huuh? Var jo rette kjeften som ytret seg om akkurat dette da... 21
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2369 Skrevet 9. mai 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, døde litt da Erik på pandoras skulle bruke hersketeknikk overfor de andre og brukte ordene "fonetikk" og "liturgi". Aner ikke om han mente å bruke de to ordene i denne konteksten med vilje eller ikke. Husker ikke helt hva setningen var, men fonetikk og liturgi har ikke så mye med spørsmålsstruktur å gjøre, hvis jeg har forstått det riktig Anonymkode: ce667...d83 Og samtidig så skråsikker på at det han sa gjorde at de andre skjønte hvor smart han er og at de ikke ville virke dumme ved å spørre hva han egentlig mente. Og så sier Karoline etterpå at det var så gjennomsiktig at Erik prøvde seg på hersketeknikk ved å prøve å briljere med kunnskaper. Godt å se at Erik hadde roet seg litt ned og kunne snakke tilnærmet normalt med Karoline i kveld da. Anonymkode: af407...ca1 10
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #2370 Skrevet 10. mai 2018 Ja haha, tviler mer og mer på Erik. Han er ikke så kul som jeg trodde et øyeblikk. Men han er ung. Julie er som sagt under null når det kommer til kjærestemateriale. Nr én var definitivt Ingrid. Anonymkode: 02e8f...976
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #2371 Skrevet 10. mai 2018 8 timer siden, Ardwinna skrev: Hva om hun også er keen på ham? Hvorfor skal hun automatisk ta hensyn til deg? Fordi du sa det først? Her tror jeg ikke du har vært i denne situasjonen? Ihvertfall ikke på Newa sin side. Jeg diskuterer ikke med noen som ikke har kunnskap og erfaring fra relevant tema. Anonymkode: 1a5ed...d92
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #2372 Skrevet 10. mai 2018 6 timer siden, Xmasclovn skrev: Kalte AM nettopp Ina for #BilligLinniMaisterKopi?? Huuh? Var jo rette kjeften som ytret seg om akkurat dette da... Hun Ina, som bare dilter etter de andre, og spredde beina for Marius så fort AM gikk ut? Marius mistet AM, og hoppet rett til Ina. Hva ER DET med selvrespekten til jentene inne der? Anonymkode: 1a5ed...d92 2
Xmasclovn Skrevet 10. mai 2018 #2373 Skrevet 10. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun Ina, som bare dilter etter de andre, og spredde beina for Marius så fort AM gikk ut? Marius mistet AM, og hoppet rett til Ina. Hva ER DET med selvrespekten til jentene inne der? Anonymkode: 1a5ed...d92 ? Hva har det å gjøre med Linni M kopi? 6
smalls Skrevet 10. mai 2018 #2374 Skrevet 10. mai 2018 (endret) 10 timer siden, Mysticgirl skrev: JEG hadde ikke gjort det mot deg engang om du hadde vært interessert i en gutt, selv om jeg ikke kjenner deg? Hvorfor skal jeg bevisst ta en mann og ha sex med han når jeg vet at ei annen jente er interessert i han? Med mindre vi blir forelsket og han overhodet ikke vil ha henne? Og jeg er dødelig forelsket? Da hadde jeg jo selvsagt heller knullet en annen så jeg ikke sårer folk unødvendig for et knull liksom. Er det verdt å såre ei jente for et knull du kan ha med noen andre menn ? Hvorfor akkurat ta han da? Så du holder deg unna alle menn du vet en annen jente er interessert i? En jente som du ikke en gang kjenner? Da er det jo ganske håpløst å få seg type Endret 10. mai 2018 av smalls 8
HerKommerMummi Skrevet 10. mai 2018 #2375 Skrevet 10. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun Ina, som bare dilter etter de andre, og spredde beina for Marius så fort AM gikk ut? Marius mistet AM, og hoppet rett til Ina. Hva ER DET med selvrespekten til jentene inne der? Anonymkode: 1a5ed...d92 Hvorfor bekymrer du deg ikke for guttenes selvrespekt? 28
smalls Skrevet 10. mai 2018 #2376 Skrevet 10. mai 2018 Så sur AM er på er på Marius og Ina. Virker skikkelig sjalu og furten over at han vil ha en annen jente. AM hadde vel egentlig sagt hun ikke var så interessert i han og brukte han for å ha en backup. De flørtet og litt sånn, men ikke noe mer. Sier at det går greit, men sutrer til Charlotte om at de er så blåst, han er skikkelig douche, hun skal bli behandlet som en gudinne osv. Jøye meg. Hvorfor i all verden er han en douche?! Dette er Paradise Hotel! Blir helt matt over hvor sutrete både AM og Newa er Oscar har faktisk ikke vist Newa noe oppmerksomhet og ikke vært keen på henne. Er hun som skulle ha førsterett på han og nærmest heiv seg over han. Oscar liker Julie og hva med å heller være glad på de som vegne enn å bare sutre om det konstant? Ina virker drittlei av å å høre på furtingen hennes. Kan godt være Oscar hadde vært interessert hvis hun ikke var så forbanna klengete og alltid må ha bekreftelse Irriterende at Leo ikke kom inn igjen 😕 19
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #2377 Skrevet 10. mai 2018 1 time siden, smalls skrev: Så sur AM er på er på Marius og Ina. Virker skikkelig sjalu og furten over at han vil ha en annen jente. AM hadde vel egentlig sagt hun ikke var så interessert i han og brukte han for å ha en backup. De flørtet og litt sånn, men ikke noe mer. Sier at det går greit, men sutrer til Charlotte om at de er så blåst, han er skikkelig douche, hun skal bli behandlet som en gudinne osv. Jøye meg. Hvorfor i all verden er han en douche?! Dette er Paradise Hotel! Blir helt matt over hvor sutrete både AM og Newa er Oscar har faktisk ikke vist Newa noe oppmerksomhet og ikke vært keen på henne. Er hun som skulle ha førsterett på han og nærmest heiv seg over han. Oscar liker Julie og hva med å heller være glad på de som vegne enn å bare sutre om det konstant? Ina virker drittlei av å å høre på furtingen hennes. Kan godt være Oscar hadde vært interessert hvis hun ikke var så forbanna klengete og alltid må ha bekreftelse Irriterende at Leo ikke kom inn igjen 😕 Enig i alt du sier, men AM begynner å bli skikkelig ufyselig. Litt vel cocky nå. Irriterende at hun kom inn fremfor Leo 🙄 Jeg håper virkelig Karoline overlever. Anonymkode: 27684...323 13
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #2378 Skrevet 10. mai 2018 1 time siden, smalls skrev: Så sur AM er på er på Marius og Ina. Virker skikkelig sjalu og furten over at han vil ha en annen jente. AM hadde vel egentlig sagt hun ikke var så interessert i han og brukte han for å ha en backup. De flørtet og litt sånn, men ikke noe mer. Sier at det går greit, men sutrer til Charlotte om at de er så blåst, han er skikkelig douche, hun skal bli behandlet som en gudinne osv. Jøye meg. Hvorfor i all verden er han en douche?! Dette er Paradise Hotel! Blir helt matt over hvor sutrete både AM og Newa er Oscar har faktisk ikke vist Newa noe oppmerksomhet og ikke vært keen på henne. Er hun som skulle ha førsterett på han og nærmest heiv seg over han. Oscar liker Julie og hva med å heller være glad på de som vegne enn å bare sutre om det konstant? Ina virker drittlei av å å høre på furtingen hennes. Kan godt være Oscar hadde vært interessert hvis hun ikke var så forbanna klengete og alltid må ha bekreftelse Irriterende at Leo ikke kom inn igjen 😕 Såå Paradise Hotel er offisielt det stereotypiske sex programmet som folk skal ha det til å være da? Bare fordi de har meldt seg på PH, så betyr vel ikke det at de skal glemme menneskelige egenskaper som selvrespekt, folkeskikk og høflighet? Ja, AM er en diva som trekker det for langt ved å si at hun skal bli behandlet som en gudinne, men selvfølgelig er det forståelig at hun blir irritert når hun kommer inn og får høre at det første han har gjort idet hun ryker er å knulle en annen jente ettersom han har vist henne masse oppmerksomhet. Da synes jeg hun får lov til å kalle ham en drittsekk, ettersom man hadde kalt en fyr for en drittsekk i det dagligdagse livet hvis de hadde behandlet jenter sånn Nei Oscar har ikke vist Newa ekstra oppmerksomhet, men Julie kunne ha vist litt respekt ovenfor Newa (hennes venninne) og ikke prøvd seg på Oscar med det første, ettersom hun hadde sagt at hun likte ham. Julie virker som den type jenta som en ville ha vært redd for å la være alene med kjæresten sin på fester. Disse deltakerne kan gjøre absolutt som de vil altså! Men de er ikke immun mot å bli kritisert bare fordi de ''er på Paradise Hotel''! Anonymkode: e4cb5...b1b 5
missmcbeal Skrevet 10. mai 2018 #2379 Skrevet 10. mai 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Såå Paradise Hotel er offisielt det stereotypiske sex programmet som folk skal ha det til å være da? Bare fordi de har meldt seg på PH, så betyr vel ikke det at de skal glemme menneskelige egenskaper som selvrespekt, folkeskikk og høflighet? Ja, AM er en diva som trekker det for langt ved å si at hun skal bli behandlet som en gudinne, men selvfølgelig er det forståelig at hun blir irritert når hun kommer inn og får høre at det første han har gjort idet hun ryker er å knulle en annen jente ettersom han har vist henne masse oppmerksomhet. Da synes jeg hun får lov til å kalle ham en drittsekk, ettersom man hadde kalt en fyr for en drittsekk i det dagligdagse livet hvis de hadde behandlet jenter sånn Nei Oscar har ikke vist Newa ekstra oppmerksomhet, men Julie kunne ha vist litt respekt ovenfor Newa (hennes venninne) og ikke prøvd seg på Oscar med det første, ettersom hun hadde sagt at hun likte ham. Julie virker som den type jenta som en ville ha vært redd for å la være alene med kjæresten sin på fester. Disse deltakerne kan gjøre absolutt som de vil altså! Men de er ikke immun mot å bli kritisert bare fordi de ''er på Paradise Hotel''! Anonymkode: e4cb5...b1b Oskar og Newa har jo hatt sex, så det er ikke sånn at han er helt uinteressert, men sannsynligvis han hadde seg med henne mest fordi han bare ville ha sex. Men at han liker Julie bedre er det ikke tvil om. Jeg synes det egentlig var litt morsomt når Oskar sa at han likte Julie best pga. personligheten, ikke utseende og nevnte ord som åpen og snill. Det var ikke et svar jeg forventet akkurat og av alle jentene der inne så er nok ikke Julie den første jeg tenkte på som passet en slik beskrivelse. Jeg lurer på om han hadde synest det samme om Julie om han faktisk hadde vært med fra starten og sett hvordan hun har oppført seg da? Hun ligger jo mye mer lavt nå. Og hva han eventuelt har tenkt i ettertid når har sett de første episodene. Når det er sagt så synest jeg det er like greitt at Oskar begynner å henge med Julie og vil stå med henne. Oskar kan man ikke stole på. Newa burde spilt kortene sine bedre og ikke kjefte på Oskar og si hun ikke ville stå med han pga. sexen med Julie, men det var faktisk ganske så dårlig gjort å lyve til Newa om at han og Julie hadde sex og ikke spesielt smart tenkt heller. Hvor dumt spiller man om man lyver om en sånn ting til sin partner, særlig når man vet at dette er noe som kommer ut? Det var jo ikke spesielt hyggelig for Newa å få dette servert på frokosten når Oskar hadde sagt kvelden før at de ikke hadde hatt sex. Når man velger å lyve om sånne småting så indikerer det at man er tilbøyelig til å lyve om andre ting i spillet, for den man står partner med, noe som bare beviser at man ikke kan stole på han. Så når alt kommer til alt så er det jo like greitt at sexen mellom Oskar og Julie skjedde, så kunne Newa finne ut av dette tidlig i partnerskapet. 3
missmcbeal Skrevet 10. mai 2018 #2380 Skrevet 10. mai 2018 Skikkelig trist at Leo måtte ryke i går, og AM viser bare mer og mer ufordragelige sider av seg selv. Måten hun snakket om Ina på til Charlotte var skikkelig stygt. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå