Gå til innhold

Kaffemor venter lillesøster

kaffemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

23 timer siden, lille_frosk skrev:

Ååh, Kaffemor :( Det er skikkelig leit når det ikke klaffer, og det er LOV til å kjenne på at det er vondt. :hjerte:

Jaa man blir jo så utålmodig også :( Føler det er bebiser og gravide folk overalt fortiden! Og jeg vil strikke babyklær, få babymage, gå til koselige kontroller hos den fineste jordmora jeg hadde sist, kjenne spark.. og alt det koselige! 

22 timer siden, tutta23 skrev:

Skjønner godt du er lei deg ❤jeg  er nokså like langt som du, mulig bare 11 dpo....men blenda tester her også, og har bare lyst til å grave meg ned...

Uff det er såå kjipt :( Testet du på nytt i dag eller? 

12 timer siden, Nikketutta skrev:

❤️❤️ 

:hjerte: 

Tok en test i dag også. Litt usikker, men tror håpet er oppe igjen. I hvertfall litt! Ser en strek, men usikker på om det er en skygge. Mannen så den også, så det lover jo godt. Allikavel er det altfor svak til at jeg er 12-13 dpo i dag. Så jeg tenker at enten var EL litt senere enn antatt og jeg faktisk er gravid, eller så er den en skygge. Får ta en ny test i morgen for å se!! Ble brått spennende igjen dette :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kaffemor skrev:

Jaa man blir jo så utålmodig også :( Føler det er bebiser og gravide folk overalt fortiden! Og jeg vil strikke babyklær, få babymage, gå til koselige kontroller hos den fineste jordmora jeg hadde sist, kjenne spark.. og alt det koselige! 

Uff det er såå kjipt :( Testet du på nytt i dag eller? 

:hjerte: 

Tok en test i dag også. Litt usikker, men tror håpet er oppe igjen. I hvertfall litt! Ser en strek, men usikker på om det er en skygge. Mannen så den også, så det lover jo godt. Allikavel er det altfor svak til at jeg er 12-13 dpo i dag. Så jeg tenker at enten var EL litt senere enn antatt og jeg faktisk er gravid, eller så er den en skygge. Får ta en ny test i morgen for å se!! Ble brått spennende igjen dette :hoppe: 

Jeg krysser fingrene for at det er ett lite håp allikevel ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kryssing dere :klem: 

Testen er sterkere i virkeligheten, men veldig svak til at IKM er i dag da? :vetikke: Kan se ut som om EL var noen dager senere kanskje? 

4E380EF2-1DD2-41A1-9546-EB163F0F36F9.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kaffemor said:

Tusen takk for kryssing dere :klem: 

Testen er sterkere i virkeligheten, men veldig svak til at IKM er i dag da? :vetikke: Kan se ut som om EL var noen dager senere kanskje? 

4E380EF2-1DD2-41A1-9546-EB163F0F36F9.jpeg

Oiiii, Den der ser hvertfall positiv ut! Har ikke noe erfaring med det selv, men at EL var senere enn normalt er jo absoulutt mulig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns den ser veldig positiv ut jeg 😃 mulig el var litt senere som du selv sier. Ellers er min erfaring at de testene (apotek 1?) ikke gir så sterke streker i starten 😊 Det er to streker der altså! 😍

Endret av Sille4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti

Oh, tydelig positiv! Du kan jo ha hatt forsinket EL, dessuten er ikke hcg-produksjon nødvendigvis lik fra gang til gang. 

Krysser fingrene for at denne sitter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den er positivt! Har god erfaring med disse testene:) jeg krysser fingrene for en litt forsinket el!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ER jo en babystrek! Sikkert forsinket el. Ellers fikk jeg faktisk ordentlig svake tester til over ikm denne gangen, selv om jeg vet når el var. Kanskje det bare er sånn noen ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar en digital i morgen :) La ut bilde i tolketråden (som anonym), og der fikk jeg litt blandet respons. Så tørr ikke være glad helt enda! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dårlig bilde, hadde dårlig tid og var glad :strix: Tipper EL var litt senere enn jeg trodde :) 

60565218-5479-490A-95FD-71D214A658CF.jpeg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk dere :strix: Nå stikker jeg på utenlandstur med jentegjengen. Blir spennende å se om jeg klarer å skjule at jeg ikke drikker :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...