Gå til innhold

Kaffemor venter lillesøster


kaffemor

Anbefalte innlegg

Håper det... Jeg er småkvalm, puppene er ømme og har masse murringer i dag. Enten kommer mensen altfor tidlig, eller så lurer kroppen meg skikkelig igjen. Eller så er jeg gravid.. Blir oppgitt dersom kroppen lurer meg sånn igjen altså. Ikke har jeg kjent noe særlig etter symptomer denne gangen heller siden jeg ble så lurt i januar. Så kan ikke være innbilning heller.. :bond: 

 

Vurderer å ikke teste i morgen, men vente til torsdag :klo: Kan kanskje være greit :vetikke: Men tviler på at jeg klarer det :P:fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Negativ i dag også :( Nå har kvisene også kommet så da er vel TR rett rundt hjørnet :roll::( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, lille_frosk skrev:

Ååh, det var jo ikke sånn det skulle bli :( Neste pp :hjerte: 

Vet :( Blææ. TR skal komme på lørdag. Tror jeg skal prøve å vente med å teste til søndag dersom den ikke dukker opp innen da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må slutte med den tidlige testingen. Ødelegger jo mye av dagen :( I hvertfall morgningen! I kveld ga jeg mannen min alle testene og ba han om å gjemme de for meg, slik at jeg ikke tester i morgen. Vil ikke ødelegge 17.mai med negativ test :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei har lest hele innlegget nå og gleder meg masse til og følge med videre!❤️ Krysser alt jeg har for neste pp!!🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2018 den 15.28, Sille4 skrev:

Så kjedelig :( krysser fingrene for pp 4! :nordvesta:

 

På 18.5.2018 den 16.56, blomst12 skrev:

Så kjedelig :( neste pp 🤞🤞🤞🤞 

 

På 19.5.2018 den 14.02, Nemo<33 skrev:

Hei har lest hele innlegget nå og gleder meg masse til og følge med videre!❤️ Krysser alt jeg har for neste pp!!🤞🏼

Takk folkens :hjerte: Gjett hvem som har kost seg glugg med brie, spekeskinke og cava i pinsen? :fnise: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kaffemor skrev:

 

 

Takk folkens :hjerte: Gjett hvem som har kost seg glugg med brie, spekeskinke og cava i pinsen? :fnise: 

 

 

Nomnom :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, kaffemor skrev:

 

 

Takk folkens :hjerte: Gjett hvem som har kost seg glugg med brie, spekeskinke og cava i pinsen? :fnise: 

 

 

Åååh, det hørtes godt ut! Ikke brie da, det kan jeg spare meg for, men spekeskinke og cava! NYT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer frosken der, brie er ikke min favoritt heller, men spekeskinke og cava derimot! 😁

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! 

Litt fraværende her- egentlig litt med vilje. Prøver å ikke tenke så mye på denne prøvingen :) Nyter sol, sommer og min herlige 2-åring. 

Føler vi har prøvd i en evighet, til tross for at vi egentlig kun er i PP4. Startet jo i januar, føles så lenge siden ut. Jeg orker derfor ikke å tenke så mye på det, etter å ha blitt lurt av kroppen min flere ganger i tillegg til en SA. 

Taktikken er derfor å ikke teste før eventuelt mensen ikke kommer. Har sånn ca oversikt over EL, men tenker ikke så mye på hvor mange DPO osv. Hadde tidenes lengste mensen sist, så kan uansett ikke helt stole på når EL er. Like greit å bare tenke på den som en joker. Sånn i følge appen min er IKM 14.06. Så vi får se :) 

Jeg har også bestemt å leve helt som normalt frem til eventuelt positiv test. Det innebærer salami og vin når det passer seg :) Er jo ikke sånn at jeg drikker mengder med alkohol hver dag, jeg er jo tross alt småbarnsmamma :ler: Men slik som i dag var jeg ute og spiste ned noen venninner, og da ble det et glass vin til maten. Denne prøvingen kan bli lang, og da må jeg leve livet i mellomtiden :hoppe: 

 

Håper dere nyter sommerdagene like mye som meg :sol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ca 11 DPO og ikke testet enda :hoppe: Puppene mine er ømme, men det kan bety at TR er rett rundt hjørnet også. Umulig å vite! Lite andre symptomer. Har ikke helt troa, men vi får se :) TR skal komme ca på torsdag! Får se om jeg klarer å holde meg helt til torsdag med å teste da, da blir jeg stolt av meg selv i såfall :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ett stykk veldig lei seg kaffemor i dag. 

Testet i morges.  Blendahvit test- 12 DPO :( Så da kommer nok TR en av de nærmeste dagene :( Jeg har klart å ikke tenke så mye på prøvingen denne måneden, men jeg ble ordentlig lei meg nå. Jeg vet at 4 PPer ikke er så mye, samtidig klaffet det på 2 av 3 PP sist. Og vi startet jo i januar, så vi har jo holdt på i et halvt år.. Blir redd for at det er noe galt, eller at det kommer til å ta laang tid :( 

Æsj. Dritt :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, Kaffemor :( Det er skikkelig leit når det ikke klaffer, og det er LOV til å kjenne på at det er vondt. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du er lei deg ❤jeg  er nokså like langt som du, mulig bare 11 dpo....men blenda tester her også, og har bare lyst til å grave meg ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...