Gå til innhold

Hvordan det virkelig er i Smithsvenner


Lillesnuppa

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kan man spille med gitar i kirka? 

Anonymkode: 88153...5e6

Vi har ikke kirke!

men ja man kan spille gitar..

jeg spiller gitar, eller prøver i allefall😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Sirah skrev:

Har vært på Brunstad mange ganger. Ikke i forbindelse med Smiths venner, men i forbindelse med andre arrangementer. Knallfint anlegg iallefall! Elsker den plassen!

Hæælig å høre! Jeg elsker også den plassen♥️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere forskjellige regler? Siden du sier at dere feirer jul og bursdag. Sønnen min har en kamerat som er smiths venner og de feirer ikke bursdager. Barna får komme i andres bursdager, men barna i den familien får ikke feire sin egen bursdag. Det synes jeg er trist. 

Anonymkode: 07181...176

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis smiths venner ikke har kirke, betyr det at dere kaller dere en sekt eller kristne?

er smiths venner en organisasjon?

 

Anonymkode: 88153...5e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere forskjellige regler? Siden du sier at dere feirer jul og bursdag. Sønnen min har en kamerat som er smiths venner og de feirer ikke bursdager. Barna får komme i andres bursdager, men barna i den familien får ikke feire sin egen bursdag. Det synes jeg er trist. 

Anonymkode: 07181...176

Er ingen regler.. men jeg har aldri hørt om at noen ikke feirer burdag.. men har de sakt at de ikke feirer burdag? For meg høres dette veldig rart ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lillesnuppa skrev:

Hæælig å høre! Jeg elsker også den plassen♥️ 

Ja, supert med hyttene "rett utenfor døren", mange gode spisesteder, alltid reint og fint :) Eneste jeg savner er Wifi på hyttene 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Sirah skrev:

Ja, supert med hyttene "rett utenfor døren", mange gode spisesteder, alltid reint og fint :) Eneste jeg savner er Wifi på hyttene 😂

Såå enig! Haha, heldigvis har vi skaffet Wifi i hytta vår😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillesnuppa skrev:

Er ingen regler.. men jeg har aldri hørt om at noen ikke feirer burdag.. men har de sakt at de ikke feirer burdag? For meg høres dette veldig rart ut

Eller helt normalt. 

Anonymkode: 82fce...c40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvis smiths venner ikke har kirke, betyr det at dere kaller dere en sekt eller kristne?

er smiths venner en organisasjon?

 

Anonymkode: 88153...5e6

Vi er kristne og har egne «hus» eller konferansesenter, vet ikke helt hva jeg skal kalle det, der vi har møter. 

Smiths venner er et trossamfunn som er 100% frivillig, ikke en sekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan dem som ikke er kristen komme til smiths venner? eller må man signere seg inn for å komme inn døra?

Anonymkode: 88153...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lillesnuppa skrev:

Er ingen regler.. men jeg har aldri hørt om at noen ikke feirer burdag.. men har de sakt at de ikke feirer burdag? For meg høres dette veldig rart ut

Ja, de har sagt at de ikke feirer bursdag. Og jeg har da hørt dette om smiths venner før også. Hadde en familie som var smiths venner der jeg bodde som barn, og de feiret heller ikke bursdag. 

Anonymkode: 07181...176

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan man kysse en gutt før man er gift? eller må man vente til etter at man er blitt gift?

Anonymkode: 88153...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

kan dem som ikke er kristen komme til smiths venner? eller må man signere seg inn for å komme inn døra?

Anonymkode: 88153...5e6

Vi har ingen signering, og dørene er åpne, men er et kristentsamfunn så hvilke andre grunner skulle man hatt for å komme?  Noen som ikke er kristne i utgangspunktet kommer til oss for å prøve noe nytt, og blir kristne.. er ikke god på å forklare ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de har sagt at de ikke feirer bursdag. Og jeg har da hørt dette om smiths venner før også. Hadde en familie som var smiths venner der jeg bodde som barn, og de feiret heller ikke bursdag. 

Anonymkode: 07181...176

Hmm. Jeg har i allefall ikke opplevd dette. Alle jeg kjenner feirer bursdag 

kan jo være noen konservative som gjør det slik, jeg aner ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kan man kysse en gutt før man er gift? eller må man vente til etter at man er blitt gift?

Anonymkode: 88153...5e6

Ja du kan kysse en gutt før du er gift😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lillesnuppa skrev:

Såå enig! Haha, heldigvis har vi skaffet Wifi i hytta vår😂

Jeg har alltid lurt på en ting når jeg er på Brunstad....Leier vi hytter dere (altså privatpersoner) eier eller har dere "egne" hytter som ikke blir leid ut? Ikke at det spiller noen rolle, har bare alltid lurt på det 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sirah skrev:

Jeg har alltid lurt på en ting når jeg er på Brunstad....Leier vi hytter dere (altså privatpersoner) eier eller har dere "egne" hytter som ikke blir leid ut? Ikke at det spiller noen rolle, har bare alltid lurt på det 😇

Noen har egne private hytter, det har min familie, den blir ikke leid ut. Da kan vi bare la personlige ting ligge osv. Men egentlig de fleste hyttene leies ut og har da ingen private eiere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillesnuppa skrev:

Noen har egne private hytter, det har min familie, den blir ikke leid ut. Da kan vi bare la personlige ting ligge osv. Men egentlig de fleste hyttene leies ut og har da ingen private eiere 😊

Ok :) Har bare lagt merke til at noen av hyttene vi har leid har hatt låste skap :) Så har lurt på om de er private :) 

Det spiller jo ingen rolle, nå fikk jeg bare mulighet til å spørre 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...