Gå til innhold

Blir trist av blandingen av folkegrupper og raser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Freesia97 skrev:

Hvorfor er europeisk utseende vakkert/best/godt mens ikke-hvite er vemmelige? 😒

Utseende i seg selv vil jeg ikke ta en stilling til, men jeg synes det er et vemmelig resultat. Det er en vemmelig utvikling. Ikke personene.

Anonymkode: cc02c...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Tøytigern skrev:

Det har dere ikke gjort. Dessuten har deres vikinger reist ut i verden og spredd seg. Både østover og vestover. Til England, Nord Amerika, Russland og helt ned til Tyrkia- og utøvd sin innflytelse- og tatt med "treller" hjem og kost seg med de lokale damene. Så kom ikke her. Tilogmed nede i Kashmir er det en folkegruppe med nordiske farger i øyne, hud og hår...

Den religionen norske nasjonalister slår seg på brystet med og sier er en del av norsk kultur- den har dere importert hit med vikinger som kom tilbake fra de britiske øyene og snakket om KviteKrist og hadde med seg kristne treller.

Tenke seg til at det fins nordmenn med rødt hår- som har gener fra Irland. 

Og da er vi tilbake på meg fra første side igjen. Som har en forelder fra Norge og en fra i nærheten av Kashmir og selv er såpass lys i både hår og hud at TS neppe engang ville innsett at vi var et eksempel på denne helvetes raseblandingen og blitt trist selv hvis vi hadde passert rett foran ham/henne. Ikke har jeg stemt noe annet enn blått noen gang heller, så kanskje jeg er arisk nok på begge sider likevel.

Nei, jeg (som rett nok er en del av problemet) ser andre betraktelig større utfordringer ved innvandring enn den "idiotiske praksisen"  med at folk får velge partnerne sine selv. Tross at det fører til at det iblant fødes barn med foreldre med ganske ulik hudtone. Slike som meg. Jeg har bare aldri fått med meg denne beskjeden om at jeg egentlig er her for å ødelegge samfunnet, så der ligger jeg litt på etterskudd.

Anonymkode: fa1da...9e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir faktisk sykt trist inni meg av å tenke på at folk kan være så rasistiske.

Er så sinnsykt glad og takknemmelig for at innvandrere har komt inn i landet. Vi får lære så my fra dem! 

Det som jeg er mest glad for at de har brakt inn bestevenninna mi<3 hadde rett og slett ikke klart meg uten henne. Finnes ikke en snillere person enn henne. Så sinnsykt takknemmelig for alle disse fine personene som kommer inn til Norge.

uansett kunne jeg tenke meg og bli sammen med en mørkhudet mann! De er så pene, og det søteste blir hvis det hadde blitt barn! Synes ingenting er søtere enn å blande hvit og svart! Da får ungene en sånn fin lysebrun farge, med sånn sykt pent krøllete hår😍😍 ÆÆÆ håper det skjer!!

Anonymkode: f4b19...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og da er vi tilbake på meg fra første side igjen. Som har en forelder fra Norge og en fra i nærheten av Kashmir og selv er såpass lys i både hår og hud at TS neppe engang ville innsett at vi var et eksempel på denne helvetes raseblandingen og blitt trist selv hvis vi hadde passert rett foran ham/henne. Ikke har jeg stemt noe annet enn blått noen gang heller, så kanskje jeg er arisk nok på begge sider likevel.

Nei, jeg (som rett nok er en del av problemet) ser andre betraktelig større utfordringer ved innvandring enn den "idiotiske praksisen"  med at folk får velge partnerne sine selv. Tross at det fører til at det iblant fødes barn med foreldre med ganske ulik hudtone. Slike som meg. Jeg har bare aldri fått med meg denne beskjeden om at jeg egentlig er her for å ødelegge samfunnet, så der ligger jeg litt på etterskudd.

Anonymkode: fa1da...9e7

Og ja, jeg er selvfølgelig fullt klar over hva arier egentlig betyr. Det var litt av poenget.

Anonymkode: fa1da...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Utseende i seg selv vil jeg ikke ta en stilling til, men jeg synes det er et vemmelig resultat. Det er en vemmelig utvikling. Ikke personene.

Anonymkode: cc02c...c73

Men hvorfor du har ikke et svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til USA ble de innvitert og at eldre nordmenn reiser til Spania og Thailand noen år før døden tviler jeg på er en plage. De som kommer nå ble ikke innvitert av folket, det var stor negativitet til det, men ble tvunget på dem av staten. Det har kostet oss hundretusenvis av kroner per person i skatt, milliarder totalt sett. Det er beregnet at det har kostet over ett oljefond. Samtidig har det skubbet nordmenn ut av arbeidsmarkedet og skapt en ekstremt skjev kjønnsbalanse. Det er bare glaskap. Det er en tortur for befolkningen. Det er bare stygt.

Anonymkode: cc02c...c73

Invitert? De kjøpte billett på båten og dro over der de slaktet indianere som allerede bodde der de ville dyrke jorda. Så pløyde, dyrket og pinte de ut jorda slik at Nord Amerika gjennomgikk en forferdelig Dust Bowl med sandstormer og erosjon, på 30-tallet. Dette er det nordmenn var med på av berikelsen av USA... 

Det er store problemer med eldre folk fra Norge med sviktende helse i Spania og Thailand. 

Hva har blitt tvunget på av Staten? Flyktningekrise i verden? Asylinstituttet? 

Dette andre du sier er en del av et paradigme enkelte forfekter som ikke vil ta med i betraktning hvordan utenlandsk arbeidskraft er med og driver den norske økonomien rundt. Flyktninger handler mat som butikker har profitt, bruker kollektiv transport så det blir billettinntekter, leier hus så utleier får inntekter. De betaler skatt når de jobber og de tar arbeid der nordmenn flykter ut pga lønnsnivå og arbeidspress. 

Norske firmaer har leid inn utenlandsk arbeidskraft i en årrekke. Både bygg, anlegg, helsesektoren, og industri har importert utenlands arbeidskraft. Det er mange skrekkeksempler på sosial dumping. I tillegg kommer skandalen med søppelhåndteringen i Oslo, for ett år siden. Addecco-skandalen før det, på et sykehjem Erna Solberg hadde sagt var "et mønsterbruk." Der ble utenlandsk arbeidskraft grovt utnyttet og arbeidsmiljøloven ble brutt Av et norsk bemanningsselskap... 

Hvem skulle kjørt deg hjem fra byen en lørdagsnatt etter at du har inntatt kebaben din, dersom det ikke var utlendinger i landet?

Endret av Tøytigern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Blir faktisk sykt trist inni meg av å tenke på at folk kan være så rasistiske.

Er så sinnsykt glad og takknemmelig for at innvandrere har komt inn i landet. Vi får lære så my fra dem! 

Det som jeg er mest glad for at de har brakt inn bestevenninna mi<3 hadde rett og slett ikke klart meg uten henne. Finnes ikke en snillere person enn henne. Så sinnsykt takknemmelig for alle disse fine personene som kommer inn til Norge.

uansett kunne jeg tenke meg og bli sammen med en mørkhudet mann! De er så pene, og det søteste blir hvis det hadde blitt barn! Synes ingenting er søtere enn å blande hvit og svart! Da får ungene en sånn fin lysebrun farge, med sånn sykt pent krøllete hår😍😍 ÆÆÆ håper det skjer!!

Anonymkode: f4b19...ac5

Når jeg leser dette svaret, er alt jeg greier å tenke: du må ha en røsenrød verden inni deg, du er som et naivt barn. Du forstår ikke verden og du bryr ikke deg heller. Godt for deg, men om alle var lik deg, ville menneskeheten dødd i morgen. Du greier ikke å se konsekvenser eller forstå noe som helst som befinner seg lenger borte enn nesetippen din. Lykke til med livet ditt. Du vil overleve i Norge, men du hadde aldri overlevd om du ble født for mer enn 200 år siden. Du bør takke Gud for velferdsstaten. 

Anonymkode: cc02c...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg leser dette svaret, er alt jeg greier å tenke: du må ha en røsenrød verden inni deg, du er som et naivt barn. Du forstår ikke verden og du bryr ikke deg heller. Godt for deg, men om alle var lik deg, ville menneskeheten dødd i morgen. Du greier ikke å se konsekvenser eller forstå noe som helst som befinner seg lenger borte enn nesetippen din. Lykke til med livet ditt. Du vil overleve i Norge, men du hadde aldri overlevd om du ble født for mer enn 200 år siden. Du bør takke Gud for velferdsstaten. 

Anonymkode: cc02c...c73

Det er velferden du er redd for å miste, tenker jeg. Ikke "den norske rasen"...

Endret av Tøytigern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde du nok fått mark i baken av å se meg og min pakistanske mann og det nydelige barnet vi har sammen. Seriøst hvilket århundre lever du i 😂😂😂

Anonymkode: 97740...df0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da hadde du nok fått mark i baken av å se meg og min pakistanske mann og det nydelige barnet vi har sammen. Seriøst hvilket århundre lever du i 😂😂😂

Anonymkode: 97740...df0

(Lurer på om jeg kjenner deg veldig godt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

(Lurer på om jeg kjenner deg veldig godt?)

Aner ikke. Hvem er du ?

Anonymkode: 97740...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde du nok fått mark i baken av å se meg og min pakistanske mann og det nydelige barnet vi har sammen. Seriøst hvilket århundre lever du i 😂😂😂

Anonymkode: 97740...df0

Dine barn vil sannsynligvis ha dårligere helse, så dine gener vil nok uansett forsvinne på sikt. Bra for deg :) 

Anonymkode: cc02c...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blandet rase gir genestisk sett sterkere avkom enn om to hvite får barn.. 

Anonymkode: 14026...430

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dine barn vil sannsynligvis ha dårligere helse, så dine gener vil nok uansett forsvinne på sikt. Bra for deg :) 

Anonymkode: cc02c...c73

Hvorfor tror du det? Helsa mi er bedre enn din. Vi er sunneste paret i hele gata liksom. -.- 

Anonymkode: 97740...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette stemmer ikke. Undersøkelser viser at det er positivt at personer med forskjellige gener blandes, fordi det fører til at recessive genetiske feil blir rettet opp i. De aller fleste genetiske feil er recessive. Derimot er det ikke noen større sannsynlighet for at en Afrikaner ikke har disse genetiske feilene enn en tilfeldig nordmann fra et sted et stykke unda. De enste faktiske undersøkelsene som har sett på miksed race children har funnet dårligere mental og fysisk helse. 

Anonymkode: cc02c...c73

Selvfølgelig er det større sannsynlighet for at individer i en gitt populasjon i større grad er bærere av visse recessive gener, det er genetikkens art å fungere på den måten under isolasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke. Hvem er du ?

Anonymkode: 97740...df0

Ah, ok. Da tok jeg feil. Beklager. Alt godt til deg og mannen og det flotte barnet deres. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Blandet rase gir genestisk sett sterkere avkom enn om to hvite får barn.. 

Anonymkode: 14026...430

Det er ingen ting som tyder på det. Vi har bare observert at personer har godt av å bli i lag med personer som ikke har en ødelagt versjon av dine ødelagte gener. Fordi det kan bli fikset. De har trukket konklusjonen om at det er positivt gjennom en forlenging av denne tanken. Derimot er det ingen statistisk analyse som backer det opp. Generelt observerer man særlig dårligere psykisk helse, også fysisk. 

Anonymkode: cc02c...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dine barn vil sannsynligvis ha dårligere helse, så dine gener vil nok uansett forsvinne på sikt. Bra for deg :) 

Anonymkode: cc02c...c73

Det barnet har nok bedre helse enn du tror, tatt i betraktning av at det ikke er snev av inngifte i bildet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du det? Helsa mi er bedre enn din. Vi er sunneste paret i hele gata liksom. -.- 

Anonymkode: 97740...df0

Jeg tror det ikke, det er svært sannsynlig. At du har god helse har null betydning.

Anonymkode: cc02c...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...