Gå til innhold

Blir trist av blandingen av folkegrupper og raser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir trist av å tenke på at folkegruppene i Europa og ellers i den vestlige verden blir blandet ut. Når jeg ser slike par på gata blir jeg også trist. Trist for hva som forsvinner på grunn av det.

Anonymkode: cc02c...c73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor egentlig? Hvorfor er din rase så mye bedre og penere enn andre raser, at det er synd at den blir blandet med annet?

Naturen er alltid i endring, det er slik verden fungerer. Bare fordi noe er fremmed for deg betyr det ikke at det er feil. 

Anonymkode: a3c51...800

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor egentlig? Hvorfor er din rase så mye bedre og penere enn andre raser, at det er synd at den blir blandet med annet?

Naturen er alltid i endring, det er slik verden fungerer. Bare fordi noe er fremmed for deg betyr det ikke at det er feil. 

Anonymkode: a3c51...800

Fordi noe godt forsvinner og noe ganske vemmelig blir til.

Anonymkode: cc02c...c73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chauve-Souris
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi noe godt forsvinner og noe ganske vemmelig blir til.

Anonymkode: cc02c...c73

Skjønner. Du er redd for at flere som deg skal bli til. :) Jeg er enig at du virker temmelig vemmelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å innse at folk er individer og kan date hvem de vil. Hvis en person liker en annen person, så er det da opp til de to å finne hverandre. Uten tanker på hva en tilfeldig person på KG mener. 

Men selvsagt, støtter alle sin rett til å uttale seg om hva de vil egentlig. 

Anonymkode: 8893e...460

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chauve-Souris skrev:

Skjønner. Du er redd for at flere som deg skal bli til. :) Jeg er enig at du virker temmelig vemmelig.

Jeg blir som oftest beskrevet som svært snill. Det betyr derimot ikke at jeg blir glad av å se på mitt eget folk forsvinne. 

Anonymkode: cc02c...c73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger vi virkelig enda en tråd om akkurat dette temaet, med samme vinkling?  :glare: 

Anonymkode: 906b4...115

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av oss som er et resultat av disse parene som gjør deg trist er faktisk ganske ålreite folk, altså. Om det er noen trøst.

Anonymkode: fa1da...9e7

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen av oss som er et resultat av disse parene som gjør deg trist er faktisk ganske ålreite folk, altså. Om det er noen trøst.

Anonymkode: fa1da...9e7

Det er ingen trøst.

Anonymkode: cc02c...c73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ingen trøst.

Anonymkode: cc02c...c73

Okay. Det er synd. Hvis hvordan vi er ikke har noen betydning handler det altså ikke om en (forsåvidt legitim) frykt for at det er negativt for samfunnet, men rett og slett om noe så flytende og meningsløst som raseinndeling.  Da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Jeg hadde neppe overlevd tyskernes høyst uvitenskapelige sortering under krigen, for å si det sånn. Men jeg er ganske trivelig likevel, og jeg anser meg nå engang som like norsk som nordmenn flest.

Anonymkode: fa1da...9e7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du sånn egentlig? 

Jeg merker jeg får piggene ute, får litt sånn rasist vibber av innlegget ditt. 

Anonymkode: 241fe...753

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Okay. Det er synd. Hvis hvordan vi er ikke har noen betydning handler det altså ikke om en (forsåvidt legitim) frykt for at det er negativt for samfunnet, men rett og slett om noe så flytende og meningsløst som raseinndeling.  Da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Jeg hadde neppe overlevd tyskernes høyst uvitenskapelige sortering under krigen, for å si det sånn. Men jeg er ganske trivelig likevel, og jeg anser meg nå engang som like norsk som nordmenn flest.

Anonymkode: fa1da...9e7

Du hadde overlevd. Fordi folk fra andre kontinenter eller blandede raser av disse ble i stor grad latt være i fred. Jeg har ikke skrevet om at noe er negativt for samfunnet, jeg skriver at jeg synes det er vemmelig å se at folkegruppen jeg tilhører forsvinner. Takket være slike idiotiske praksiser.

Anonymkode: cc02c...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du sånn egentlig? 

Jeg merker jeg får piggene ute, får litt sånn rasist vibber av innlegget ditt. 

Anonymkode: 241fe...753

Jeg mener det jeg skriver. Jeg synes det er negativt at folkegrupper skal forsvinne på denne måten. 

Anonymkode: cc02c...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Regn skrev:

Rasime er fælt!

Jeg bryr meg ikke om hvordan du velger å definere det, jeg mener det jeg mener er rett.

Anonymkode: cc02c...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og hvor går grensa for blanding? Er det hvit nordmann som får barn med afrikaner? Eller er det ille nok at nordmann får barn med svenske eller tysker, eller russer? 

Anonymkode: 68b50...c7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bryr meg ikke om hvordan du velger å definere det, jeg mener det jeg mener er rett.

Anonymkode: cc02c...c73

 

Vel, det forandrer ikke på at dette er rasime!

Endret av Regn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og hvor går grensa for blanding? Er det hvit nordmann som får barn med afrikaner? Eller er det ille nok at nordmann får barn med svenske eller tysker, eller russer? 

Anonymkode: 68b50...c7e

Du er vel ikke helt nordmann om du får barn med en tysker, svenske eller russer. Derimot kan vi late som det. Vi kan aldri en gang late som om at en blanding av en afrikaner og en nordmann, er en nordmann. Heller ikke blandingen av folk fra midøsten eller andre deler av asia. 

Anonymkode: cc02c...c73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir trist av å tenke på at folkegruppene i Europa og ellers i den vestlige verden blir blandet ut. Når jeg ser slike par på gata blir jeg også trist. Trist for hva som forsvinner på grunn av det.

Anonymkode: cc02c...c73

Trist pga at genene blir forbedret ved at mennesker velger partner som virker attraktiv for dem?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...