Gå til innhold

Blir trist av blandingen av folkegrupper og raser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Regn skrev:

 

Vel, det forandrer ikke på at dette er rasime!

Hva det ikke forandrer på er måten du velger å definere det. Jeg mener ikke overhode at mine meninger er mindre moralske, faktisk er de mer moralske enn deres. I tillegg beholder jeg en viktig dyd, det å stå ikke falle for falsk moral.

Anonymkode: cc02c...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er vel ikke helt nordmann om du får barn med en tysker, svenske eller russer. Derimot kan vi late som det. Vi kan aldri en gang late som om at en blanding av en afrikaner og en nordmann, er en nordmann. Heller ikke blandingen av folk fra midøsten eller andre deler av asia. 

Anonymkode: cc02c...c73

Man får ikke nasjonalitet basert på verdensdel, men på grunn av statsborgerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Trist pga at genene blir forbedret ved at mennesker velger partner som virker attraktiv for dem?

Genene til barnet blir ikke forbedret overhode. Jeg tror ikke vi en gang er utviklet til å greie å se riktig genetisk makeup på personer av andre raser. 

Anonymkode: cc02c...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er vel ikke helt nordmann om du får barn med en tysker, svenske eller russer. Derimot kan vi late som det. Vi kan aldri en gang late som om at en blanding av en afrikaner og en nordmann, er en nordmann. Heller ikke blandingen av folk fra midøsten eller andre deler av asia. 

Anonymkode: cc02c...c73

Øøøh, en nordmann er en nordmann selv om hen får barn med en utenlandsk. 

Denne tråden har du laget et par ganger før. Finn på noe nytt, som f.eks; "jeg blir trist av trøndere som får barn med bergensere" , for da er ikke barnet 100% trønder....

Anonymkode: 68b50...c7e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Man får ikke nasjonalitet basert på verdensdel, men på grunn av statsborgerskap.

Er det derfor innvandrerne i Norge stemmer på det som er best for nordmenn? Eller kanskje de utelukkende stemmer for sin gruppe? Jeg mener å ha observert at de er enormt egoistiske i stemmingen. Dette viser at de har sin egen nasjonalitet og er langt fra nordmenn, til tross for at de har norsk statsborgerskap. 

Anonymkode: cc02c...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Genene til barnet blir ikke forbedret overhode. Jeg tror ikke vi en gang er utviklet til å greie å se riktig genetisk makeup på personer av andre raser. 

Anonymkode: cc02c...c73

Så da mener du med andre ord at å aldri få nytt blod og arvemateriale inn i en befolkning er av det positive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Øøøh, en nordmann er en nordmann selv om hen får barn med en utenlandsk. 

Denne tråden har du laget et par ganger før. Finn på noe nytt, som f.eks; "jeg blir trist av trøndere som får barn med bergensere" , for da er ikke barnet 100% trønder....

Anonymkode: 68b50...c7e

 

Dette har jeg gjort ;)

Anonymkode: e8129...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det derfor innvandrerne i Norge stemmer på det som er best for nordmenn? Eller kanskje de utelukkende stemmer for sin gruppe? Jeg mener å ha observert at de er enormt egoistiske i stemmingen. Dette viser at de har sin egen nasjonalitet og er langt fra nordmenn, til tross for at de har norsk statsborgerskap. 

Anonymkode: cc02c...c73

Unnskyld? Jeg tror dette er en konspirasjonsteori du har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Så da mener du med andre ord at å aldri få nytt blod og arvemateriale inn i en befolkning er av det positive?

Man trenger 10 000 individer for å unngå problemene ved innavl.

Anonymkode: cc02c...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg å være halvt fra et annet land jeg. Tenk å ha foreldre med forskjellige språk. Da lærer du begge språkene flytende + at du har engelsk på skolen. 

Jeg er noe så kjedelig som helnorsk. Mamma er østlending og pappa er nordlending...

Anonymkode: 68b50...c7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Man trenger 10 000 individer for å unngå problemene ved innavl.

Anonymkode: cc02c...c73

Da får du ta med deg 10.000 meningsfeller og flytte til en øde øy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Unnskyld? Jeg tror dette er en konspirasjonsteori du har.

Niks. Alle observasjoner tyder på at folk av ulike nasjonaliteter som bor i Norge, stemmer utelukkende for sin egen profitt. Som oftest for nordmenns regning. Statsborgerskap har null å si for nasjonalitet.

Anonymkode: cc02c...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne tenkt meg å være halvt fra et annet land jeg. Tenk å ha foreldre med forskjellige språk. Da lærer du begge språkene flytende + at du har engelsk på skolen. 

Jeg er noe så kjedelig som helnorsk. Mamma er østlending og pappa er nordlending...

Anonymkode: 68b50...c7e

Du har muligheten til å lære alle språkene i verden om du vil. Om du er for lat til det, så gå og klag på noe annet.

Anonymkode: cc02c...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Da får du ta med deg 10.000 meningsfeller og flytte til en øde øy.

Eller vi kunne fått bodd i fred i Norge, slik vi har gjort i generasjoner.

Anonymkode: cc02c...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser andre skriver at du lager slike tråder jevnlig.

Problemet er vel egentlig at du er keen på utlendinger, men de vil ikke ha deg. Kanskje de ikke liker hvordan du ser ut? Eller rett og slett ikke liker personligheten din. Og derfor lager du slike bitre innlegg her, slik at du inni hodet ditt ikke må innrømme at du egentlig tapte. Ai ai ai, lykke til lille venn!

Anonymkode: 16fec...46d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er vi vel alle fra Afrika i grunn og vi alle er homo sapiens sapiens, så vi er samme rase. Skulle likevel tro at enkelte var neandertalere når man leser tråder som dette. 

Anonymkode: d106b...96f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eller vi kunne fått bodd i fred i Norge, slik vi har gjort i generasjoner.

Anonymkode: cc02c...c73

 

Du vet Norge er havnasjon og utvekslet blod lenge? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller vi kunne fått bodd i fred i Norge, slik vi har gjort i generasjoner.

Anonymkode: cc02c...c73

Det har dere ikke gjort. Dessuten har deres vikinger reist ut i verden og spredd seg. Både østover og vestover. Til England, Nord Amerika, Russland og helt ned til Tyrkia- og utøvd sin innflytelse- og tatt med "treller" hjem og kost seg med de lokale damene. Så kom ikke her. Tilogmed nede i Kashmir er det en folkegruppe med nordiske farger i øyne, hud og hår...

Den religionen norske nasjonalister slår seg på brystet med og sier er en del av norsk kultur- den har dere importert hit med vikinger som kom tilbake fra de britiske øyene og snakket om KviteKrist og hadde med seg kristne treller.

Tenke seg til at det fins nordmenn med rødt hår- som har gener fra Irland. 

Endret av Tøytigern
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er vi vel alle fra Afrika i grunn og vi alle er homo sapiens sapiens, så vi er samme rase. Skulle likevel tro at enkelte var neandertalere når man leser tråder som dette. 

Anonymkode: d106b...96f

Vi vet ikke hvor mennesket stammet fra.

 

4 minutter siden, Regn skrev:

 

Du vet Norge er havnasjon og utvekslet blod lenge? ;)

Det har vært en relativt stabil befolkning i Norge, med små endringer. Klart det har vært noe over tid, men ikke som har forskjøvet den originale befolkninge. Noe som er godt. Nå blir det alt, alt for mange. 

Anonymkode: cc02c...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...