Gå til innhold

Blir trist av blandingen av folkegrupper og raser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Også alle de norske som utvandret til Nord Amerika rundt tiden for The Homestead Act. De reiste ivei for å skaffe seg et bedre liv med mere penger og eiendom... Den dag i dag er det utvandrere i USA som har tviholdt på sin kultur og viser derfor tegn på at de ikke var så intressert i å integrere seg. Det samme i Spania og Thailand, dit nordmenn drar for å få seg et bedre liv. Nordmenn der er ikke kjent for å integreres og lære språket og leve etter den kulturen. Ikke religionen, heller. Noen gifter seg med utlendinger og tar tilogmed med deg damer hjem. Andre henter Bruder fra Øst Europa. Er dette ok for TS?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi vet ikke hvor mennesket stammet fra.

 

Det har vært en relativt stabil befolkning i Norge, med små endringer. Klart det har vært noe over tid, men ikke som har forskjøvet den originale befolkninge. Noe som er godt. Nå blir det alt, alt for mange. 

Anonymkode: cc02c...c73

Det er svært sannsynlig at vi er fra Afrika. 

Anonymkode: d106b...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi vet ikke hvor mennesket stammet fra.

 

Det har vært en relativt stabil befolkning i Norge, med små endringer. Klart det har vært noe over tid, men ikke som har forskjøvet den originale befolkninge. Noe som er godt. Nå blir det alt, alt for mange. 

Anonymkode: cc02c...c73

 

Ja, for urfolket. (samene) lever over hele landet! "Sukk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tøytigern skrev:

Det har dere ikke gjort. Dessuten har deres vikinger reist ut i verden og spredd seg. Både østover og vestover. Til England, Nord Amerika, Russland og helt ned til Tyrkia- og utøvd sin innflytelse- og tatt med "treller" hjem og kost seg med de lokale damene. Så kom ikke her. Tilogmed nede i Kashmir er det en folkegruppe med nordiske farger i øyne, hud og hår...

Den religionen norske nasjonalister slår seg på brystet med og sier er en del av norsk kultur- den har dere importert hit med vikinger som kom tilbake fra de britiske øyene og snakket om KviteKrist og hadde med seg kristne treller.

Tenke seg til at det fins nordmenn med rødt hår- som har gener fra Irland. 

Det du skriver om gjaldt eliten i Norge og har i liten grad gjeldt en statistisk signifikant del av befolkningen. Når det gjelder befolkningen i kashmir er de ikke etterkommere av nord europere, kanskje av yamna folket.

Anonymkode: cc02c...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hundrevis av lignenede tråd om samme tema. Og alle dem som har startet disse trådene synes det er så trist at europeisk utseende "forsvinner". Egentlig så tenker jeg at det er den samme personen som oppretter all disse trådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Niks. Alle observasjoner tyder på at folk av ulike nasjonaliteter som bor i Norge, stemmer utelukkende for sin egen profitt. Som oftest for nordmenns regning. Statsborgerskap har null å si for nasjonalitet.

Anonymkode: cc02c...c73

Er det derfor de blir stortingsrepresentanter for Frp? Jeg nevner i fleng André Kolve, Mazyar Keshvari, Farida Amin og Himanshu Gulati ... For Frp er jo et innvandringsvennlig parti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne tenkt meg å være halvt fra et annet land jeg. Tenk å ha foreldre med forskjellige språk. Da lærer du begge språkene flytende + at du har engelsk på skolen. 

Jeg er noe så kjedelig som helnorsk. Mamma er østlending og pappa er nordlending...

Anonymkode: 68b50...c7e

Ta for deg slektsgransking så finn du nok noen interessante blandinger bakover i tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Freesia97 skrev:

Det er hundrevis av lignenede tråd om samme tema. Og alle dem som har startet disse trådene synes det er så trist at europeisk utseende "forsvinner". Egentlig så tenker jeg at det er den samme personen som oppretter all disse trådene.

Det er heller ikke sånn at dette europeiske utseendet forsvinner. Vedkommende ser det vedkommende ønsker å se, som passer inn i hans/hennes bilde av verden og farene ved migrasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi noe godt forsvinner og noe ganske vemmelig blir til.

Anonymkode: cc02c...c73

Du anser mennesker av "blandet opprinnelse" som vemmelige?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du skriver om gjaldt eliten i Norge og har i liten grad gjeldt en statistisk signifikant del av befolkningen. Når det gjelder befolkningen i kashmir er de ikke etterkommere av nord europere, kanskje av yamna folket.

Anonymkode: cc02c...c73

Var ikke vikingene fra Norge en statistisk signifikant del av befolkningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Også alle de norske som utvandret til Nord Amerika rundt tiden for The Homestead Act. De reiste ivei for å skaffe seg et bedre liv med mere penger og eiendom... Den dag i dag er det utvandrere i USA som har tviholdt på sin kultur og viser derfor tegn på at de ikke var så intressert i å integrere seg. Det samme i Spania og Thailand, dit nordmenn drar for å få seg et bedre liv. Nordmenn der er ikke kjent for å integreres og lære språket og leve etter den kulturen. Ikke religionen, heller. Noen gifter seg med utlendinger og tar tilogmed med deg damer hjem. Andre henter Bruder fra Øst Europa. Er dette ok for TS?

Til USA ble de innvitert og at eldre nordmenn reiser til Spania og Thailand noen år før døden tviler jeg på er en plage. De som kommer nå ble ikke innvitert av folket, det var stor negativitet til det, men ble tvunget på dem av staten. Det har kostet oss hundretusenvis av kroner per person i skatt, milliarder totalt sett. Det er beregnet at det har kostet over ett oljefond. Samtidig har det skubbet nordmenn ut av arbeidsmarkedet og skapt en ekstremt skjev kjønnsbalanse. Det er bare glaskap. Det er en tortur for befolkningen. Det er bare stygt.

Anonymkode: cc02c...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er vi vel alle fra Afrika i grunn og vi alle er homo sapiens sapiens, så vi er samme rase. Skulle likevel tro at enkelte var neandertalere når man leser tråder som dette. 

Anonymkode: d106b...96f

Vi er samme underart, ikke samme rase. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tøytigern skrev:

Er det derfor de blir stortingsrepresentanter for Frp? Jeg nevner i fleng André Kolve, Mazyar Keshvari, Farida Amin og Himanshu Gulati ... For Frp er jo et innvandringsvennlig parti.

Ja, dette er mennesker som har litt ære. Derimot gjelder det svært få.

Anonymkode: cc02c...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Var ikke vikingene fra Norge en statistisk signifikant del av befolkningen?

Hahahaha, nei. Det var vel under 1% som var vikinger.

Anonymkode: cc02c...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra naturens side vet vi at det er en stor fordel for en art at svært ulike grener av arten får barn sammen. 

Den moderne tid har gjort det mulig for mange flere å få en partner som har røtter i en annen del av verden enn seg selv. 

Mennesket som art har mange fordeler av denne blandingen, og få, om noen,  ulemper. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stan skrev:

Fra naturens side vet vi at det er en stor fordel for en art at svært ulike grener av arten får barn sammen. 

Den moderne tid har gjort det mulig for mange flere å få en partner som har røtter i en annen del av verden enn seg selv. 

Mennesket som art har mange fordeler av denne blandingen, og få, om noen,  ulemper. 

 

Jepp, den eneste ulempen er kulturkræsjen. Genetisk sett er det særdeles positivt at ekstreme trekk utvannes og erstattes av noe som ligger nærmere Det gylne snitt, oppskriften på skjønnhet og sunnhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, stan skrev:

Fra naturens side vet vi at det er en stor fordel for en art at svært ulike grener av arten får barn sammen. 

Den moderne tid har gjort det mulig for mange flere å få en partner som har røtter i en annen del av verden enn seg selv. 

Mennesket som art har mange fordeler av denne blandingen, og få, om noen,  ulemper. 

Dette stemmer ikke. Undersøkelser viser at det er positivt at personer med forskjellige gener blandes, fordi det fører til at recessive genetiske feil blir rettet opp i. De aller fleste genetiske feil er recessive. Derimot er det ikke noen større sannsynlighet for at en Afrikaner ikke har disse genetiske feilene enn en tilfeldig nordmann fra et sted et stykke unda. De enste faktiske undersøkelsene som har sett på miksed race children har funnet dårligere mental og fysisk helse. 

Anonymkode: cc02c...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg bryr meg ikke om hvordan du velger å definere det, jeg mener det jeg mener er rett.

Anonymkode: cc02c...c73

Livet er mer komplekst enn som så. 

Hva definerer et folkeslag? Hudfarge? 

Hva med alle de som er adoptert. Hvilket folkeslag tilhører de? 

Hva med de hvis forfedre var slaver i Amerika? Er de afrikanere, eller er de amerikanere? 

 

Anonymkode: 241fe...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir trist av å tenke på at folkegruppene i Europa og ellers i den vestlige verden blir blandet ut. Når jeg ser slike par på gata blir jeg også trist. Trist for hva som forsvinner på grunn av det.

Anonymkode: cc02c...c73

Hvorfor er europeisk utseende vakkert/best/godt mens ikke-hvite er vemmelige? 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, palamina skrev:

Jepp, den eneste ulempen er kulturkræsjen. Genetisk sett er det særdeles positivt at ekstreme trekk utvannes og erstattes av noe som ligger nærmere Det gylne snitt, oppskriften på skjønnhet og sunnhet.

Nei, hahaha. Det der er faktisk ikke sant. Det er en grunn til at folk fra naturens side er negative til blandingen av raser. Om vi ser på mennesket fra naturens side, altså før statlig påvirkning. Da eksempelvis på 1800-tallet, var folk negative. Det er det en god grunn til.

Anonymkode: cc02c...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...