Gå til innhold

I dag er jeg muligens ikke helt i form...forumets første helseklagemur ser dagens lys


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg har sovet virkelig elendig i natt og kjenner virkningen av det i både mage og hode. Forsøkte å få duppet litt på sofaen, men ble forstyrret igjen og igjen til det syntes umulig å få sove. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kruset skrev (2 minutter siden):

Jeg har sovet virkelig elendig i natt og kjenner virkningen av det i både mage og hode. Forsøkte å få duppet litt på sofaen, men ble forstyrret igjen og igjen til det syntes umulig å få sove. :sukk:

:hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

:)

Hyggelig og støttende alltid du. Nå har jeg trent på gjesterom mens mann har ordna masse lammegreier til middagen her i stua.. Jeg har fjonget meg og tar litt balkongtid mens det putrer og lufter deilig. Blir fin kveld❤️🐥

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (7 minutter siden):

Hyggelig og støttende alltid du. Nå har jeg trent på gjesterom mens mann har ordna masse lammegreier til middagen her i stua.. Jeg har fjonget meg og tar litt balkongtid mens det putrer og lufter deilig. Blir fin kveld❤️🐥

Jeg synes det er fint å støtte og være hyggelig mot fine mennesker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

"Å være sliten og nedfor er ikke et tegn på svakhet. Mest sannsynlig har du vært sterk for lenge. - Ole Brumm"

Han her har skrevet mine ti bud.... :jepp: 

❤️🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kruset skrev (5 timer siden):

Jeg har sovet virkelig elendig i natt og kjenner virkningen av det i både mage og hode. Forsøkte å få duppet litt på sofaen, men ble forstyrret igjen og igjen til det syntes umulig å få sove. :sukk:

Så kjipt. Kjedelig når dagen ødelegges av det. Har du fri i morgen? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har generelt småvondt i kroppen....heldigvis funker hodet sånn tålelig greit nok akkurat nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Covid dag 14, hele påsken har blitt tilbragt mer eller mindre på sofaen. Mistet lukt og smak etter en uke, og er blitt generelt dårligere i luftveiene de to siste dagene. Slakk og sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Frøkenfryden said:

Så kjipt. Kjedelig når dagen ødelegges av det. Har du fri i morgen? 🙂

Det ble en sånn noenlunde fin dag likevel, jeg har vært i familiemiddag hos svigermor. :) Jeg har fri i morgen, ja, bortsett fra at jeg må se igjennom noen lekser og undervisning og lese mail før tirsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kruset skrev (1 minutt siden):

Det ble en sånn noenlunde fin dag likevel, jeg har vært i familiemiddag hos svigermor. :) Jeg har fri i morgen, ja, bortsett fra at jeg må se igjennom noen lekser og undervisning og lese mail før tirsdagen.

Så bra! Er jo ikke alle påskeaktiviteter man trenger være superuthvilt til kanskje🙂 Høres ut som du er lærer kanskje.? Da har man vel stresset greit mye siste to år🥺 Håper du får fin mandag! Vi her hjemme kaller den bonusøndag👍 Kort uke blir bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Frøkenfryden said:

Så bra! Er jo ikke alle påskeaktiviteter man trenger være superuthvilt til kanskje🙂 Høres ut som du er lærer kanskje.? Da har man vel stresset greit mye siste to år🥺 Håper du får fin mandag! Vi her hjemme kaller den bonusøndag👍 Kort uke blir bra. 

Det stemmer. :) Det har vært to slitsomme år, men det har det vel for mange. Håper vi har litt mer normalitet i sikte nå.

Du også. :) Nydelig med en mandag å komme seg fra ferien på. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kruset skrev (8 minutter siden):

Det stemmer. :) Det har vært to slitsomme år, men det har det vel for mange. Håper vi har litt mer normalitet i sikte nå.

Du også. :) Nydelig med en mandag å komme seg fra ferien på. :ler:

Var det slik at du er gift med barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kruset skrev (Akkurat nå):

Ja, det stemmer. :)

De er heldige som har deg i livet sitt :) du virker som en hardtarbeidende og omtenksom person :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cid said:

De er heldige som har deg i livet sitt :) du virker som en hardtarbeidende og omtenksom person :) 

Takk, det var hyggelig sagt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Tett i nesa, tung i hodet....ja, trøtt i hele meg egentlig i dag. Det går nok over en gang. :Gjesp: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 6.8.2022 den 15.33):

Tett i nesa, tung i hodet....ja, trøtt i hele meg egentlig i dag. Det går nok over en gang. :Gjesp: 

:hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Nok en reprise på det jeg skrev sist. Verker i ledd og litt hodevondt. :fryse: *sutre-sutre bittelitt* 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...