Gå til innhold

I dag er jeg muligens ikke helt i form...forumets første helseklagemur ser dagens lys


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

I ettermiddag skjedde det plutselig. Jeg satt i stolen min og så på tv; et langt og seriøst forklaringsprogram med monotone stemmer og jeg duppet antagelig av flere ganger...og kjente at jeg fikk litt vondt i nakke/hals bak. Kinky nakke med andre ord. Ettersom timene gikk var det som om vondten utvidet seg og ble varm/verkete og er nå på hele halsen og i nakken. Sitter stiv ved pc`en etter å ha forsøkt å legge meg. Det gikk ikke. Alt var vondt på en slik spesiell måte at jeg ojjet og akket meg, fikk ikke ligge ordentlig og brukte nesten tre kvarter på å komme med opp i sittende stilling og ut av senga. 
Ikke ofte jeg gjør dette, men to paracet er inntatt og jeg håper de virker raskt så jeg kan få lagt meg igjen. :( Takk for oppmerksomheten. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

I ettermiddag skjedde det plutselig. Jeg satt i stolen min og så på tv; et langt og seriøst forklaringsprogram med monotone stemmer og jeg duppet antagelig av flere ganger...og kjente at jeg fikk litt vondt i nakke/hals bak. Kinky nakke med andre ord. Ettersom timene gikk var det som om vondten utvidet seg og ble varm/verkete og er nå på hele halsen og i nakken. Sitter stiv ved pc`en etter å ha forsøkt å legge meg. Det gikk ikke. Alt var vondt på en slik spesiell måte at jeg ojjet og akket meg, fikk ikke ligge ordentlig og brukte nesten tre kvarter på å komme med opp i sittende stilling og ut av senga. 
Ikke ofte jeg gjør dette, men to paracet er inntatt og jeg håper de virker raskt så jeg kan få lagt meg igjen. :( Takk for oppmerksomheten. 

:klem: god bedring ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Ja. Langsom bevegelse om jeg må forsøke å røre meg. 

Med pærebrus og iskrem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved siste måltid hadde jeg trøbbel med å spise/gape opp...brukte for mye muskler til det, så jeg sier jatakk til grønn, god brus jeg. Du vet hvilken som er favoritten min. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Ved siste måltid hadde jeg trøbbel med å spise/gape opp...brukte for mye muskler til det, så jeg sier jatakk til grønn, god brus jeg. Du vet hvilken som er favoritten min. :) 

Og så en tur til tannlegen :tannverk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm....tror jeg skal forsøke meg på søvn innen en halvtime, så vet vi det. :gjesp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Jeg skal være 6 timer i retten i dag. Jeg gruer meg 😬

Får drikke litt farsmelk før du drar 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Agent smith
Embla Othea skrev (4 timer siden):

Jeg skal være 6 timer i retten i dag. Jeg gruer meg 😬

Hva er du anklaget for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (4 timer siden):

Hva er du anklaget for

Det er ikke en straffesak. Det er en sivil sak der jeg klager på vedtak om tvungent psykisk helsevern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...