Gå til innhold

I dag er jeg muligens ikke helt i form...forumets første helseklagemur ser dagens lys


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Det var snilt. Den ble litt forbauset, men jeg skal hilse og si takk fra tåen. :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har følt meg skikkelig trøtt og sliten i over et år nå, og finner ikke ut av hvorfor. Nå er jeg så redd for at det ikke skal gå over, og bekymrer meg veldig for hvordan fremtiden kommer til å bli:sad: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Medfølende tanker til alle dere som sliter med ett eller annet. :klem: 

I dag var meningen at jeg skulle ut og gå i solaktig vær, så jeg trasket i vei...og må nok bare si
at det gikk delvis rett vest. Jeg fikk handlet litt i sekk og en liten plastpose, men du verden så
vondt jeg fikk i hele halve fremre fot og tær. De protesterer veldig ennå, selv om det er flere
timer siden jeg kom hjem og de vil ikke at jeg skal trø på dem igjen med det første.
:sukk: Takk for meg og fem tær også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (56 minutter siden):

Medfølende tanker til alle dere som sliter med ett eller annet. :klem: 

I dag var meningen at jeg skulle ut og gå i solaktig vær, så jeg trasket i vei...og må nok bare si
at det gikk delvis rett vest. Jeg fikk handlet litt i sekk og en liten plastpose, men du verden så
vondt jeg fikk i hele halve fremre fot og tær. De protesterer veldig ennå, selv om det er flere
timer siden jeg kom hjem og de vil ikke at jeg skal trø på dem igjen med det første.
:sukk: Takk for meg og fem tær også...

:hug:

Uff da:troest: Det er kjedelig når føttene streiker!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen har hatt to slag og en stor operasjon i hodet i sommer. Beinhardt med mange uker på sykehus, ble fratattlappen for 3 mnd. Jeg føler han har fått en personlighetsendring som er veldig vanskelig å leve med. Jeg er syk, har en depresjon nå og har og unnvikende pf. Han påstår jeg er sur og sur og sur og han blir så hissig. Vi krangler men jeg vet ikke hva vi krangler om. Jeg har en sterk følelse av at det er noe han skjuler og ham dytter med bort. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Vil bare synke ned i bakken bort fra alt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (8 timer siden):

Mannen har hatt to slag og en stor operasjon i hodet i sommer. Beinhardt med mange uker på sykehus, ble fratattlappen for 3 mnd. Jeg føler han har fått en personlighetsendring som er veldig vanskelig å leve med. Jeg er syk, har en depresjon nå og har og unnvikende pf. Han påstår jeg er sur og sur og sur og han blir så hissig. Vi krangler men jeg vet ikke hva vi krangler om. Jeg har en sterk følelse av at det er noe han skjuler og ham dytter med bort. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Vil bare synke ned i bakken bort fra alt.

Sender deg en STOR styrkeklem:hug:

Håper du får det bedre snart❤️
 

Også en klem til:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (16 timer siden):

Mannen har hatt to slag og en stor operasjon i hodet i sommer. Beinhardt med mange uker på sykehus, ble fratattlappen for 3 mnd. Jeg føler han har fått en personlighetsendring som er veldig vanskelig å leve med. Jeg er syk, har en depresjon nå og har og unnvikende pf. Han påstår jeg er sur og sur og sur og han blir så hissig. Vi krangler men jeg vet ikke hva vi krangler om. Jeg har en sterk følelse av at det er noe han skjuler og ham dytter med bort. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Vil bare synke ned i bakken bort fra alt.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koker i ansiktet og på overkroppen, men av en eller annen grunn så fryser jeg sånn på føttene:forvirret: Er helt utslitt, så jeg orker faktisk ikke å hente sokker:snurt::sukk:

Endret av Blå knapp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettermiddag kom den store trøttheten og den bare vokste. Jeg satte meg ned foran tv, kjempet og kjempet, småduppet litt innimellom, oppdaget det og satte meg litt beskjemmet opp...for jeg vil nemlig ikke sove på dagtid...men jeg har vært trøtt i hele kveld også. :Gjesp: Håper at det ikke snur når jeg skal legge meg da. Jeg er høstslapp tror jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ei ukes svingende forkjølelse. Tett i hode og neseområde. Fryser. Nesa renner. Jeg er trøtt, men får ikke sove. 
Jeg skulle en liten, men viktig ting i byen i morgen, men må utsette det. Ringer i morgen tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (51 minutter siden):

Ei ukes svingende forkjølelse. Tett i hode og neseområde. Fryser. Nesa renner. Jeg er trøtt, men får ikke sove. 
Jeg skulle en liten, men viktig ting i byen i morgen, men må utsette det. Ringer i morgen tidlig. 

:klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om noen år kan jeg kalle deg for "Fader Cid"? :)  Kanskje du skal bli prest eller noe sånn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (55 minutter siden):

Om noen år kan jeg kalle deg for "Fader Cid"? :)  Kanskje du skal bli prest eller noe sånn? 

Eller en pest 👾

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...