Gå til innhold

I dag er jeg muligens ikke helt i form...forumets første helseklagemur ser dagens lys


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest Daryl Dixon
Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden):

Jeg spiser "variert kost" og forsøker å få i meg vitaminene der...men kanskje spiser jeg for lite fisk. :klo: 
Følelsen av å være sliten, svak og kald...jo, det har nok med årstiden å gjøre også, for jeg får ikke tatt
mine gode turer i skogen. Det er for kaldt og glatt til at jeg får glede av å gå tur nå, men det retter seg
ut bare det kalde og hvite forsvinner igjen. Det tror jeg på. Er fremdeles sliten og litt klaging lindrer. 

D-vitamin får ikke nordmenn nok gjennom kost. Kan bli sliten, få sykdomsfølelse av stor mangel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vondt i nakken og ryggen som igjen forplanter seg til hodet. De konstante smertene gjør meg kvalm og uvel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
mia83 skrev (18 timer siden):

Vondt i nakken og ryggen som igjen forplanter seg til hodet. De konstante smertene gjør meg kvalm og uvel.

Skulle hatt en sånn da.

 

200-3.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jatakk, selv om jeg ikke er veldig syk. Massasje gjør alt bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stiv og vond hver morgen, har runda ett år med det og er lei. Tar evig tid å komme i gang med ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

I dag har jeg ikke orket noe. Stikker i brystet, og puster tungt. Tung i hode, generelt en dårlig dag, som heldigvis snart er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

På onsdag fikk jeg reaksjon som tydet på at jeg hadde fått i meg gluten dagen før. Jeg var syk resten av onsdagen (selvfølgelig mens jeg var alene på jobb i butikk), hele torsdag og utpå fredagen begynte kroppen og virke litt igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 timer siden):

Jeg er snufsete og nesa renner... 

Du er nesete og snufsa renner? Hæ?  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny ryggprolaps og kronisk betennelse i skuldre som påvirker nakken og armene.

 

 

Er bare SÅ jævla drittlei denne møkka!!!   😢

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
Jerry Lee skrev (På 20.2.2021 den 23.16):

Du er nesete og snufsa renner? Hæ?  

Ja. :fnise:  Du er inne på noe der...men ellers er jeg slik i dag også. Pusse nese, vondt i panne/hode....faktisk litt ubehagelig å gå lengre i kald luft i dag morges. Kald luft i lunger liker jeg ikke. Jeg er nok litt "tufs". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stiv i nakke og rygg, og skulle helst vært hos fysioterapeut for det, og all den muskelvondten jeg pleier i ha som følge av fibromyalgi og at musklene gjerne beveger seg som de vil. 

Kropp er topp 🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Går litt til og fra i form her, men i dag har jeg vært kjempetrøtt, sovnet foran tv`n flere ganger...
med håndarbeid i fanget. Usigelig trett og tett i hode/nese. Samtidig som at det renner i den samme
nesa noen øyeblikk etterpå. Jeg har funnet frem mine pollenpiller og starter med dem i morgen. :sukk: 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airman
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Går litt til og fra i form her, men i dag har jeg vært kjempetrøtt, sovnet foran tv`n flere ganger...
med håndarbeid i fanget. Usigelig trett og tett i hode/nese. Samtidig som at det renner i den samme
nesa noen øyeblikk etterpå. Jeg har funnet frem mine pollenpiller og starter med dem i morgen. :sukk: 

God bedring, hoppetaujenta, :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Trøtt, sliten og kald. Satte på te-vann, sovnet sittende på en stol på kjøkkenet, våknet av at tekjelen tutet. Tok med teen til sofaen, sovnet, våknet til kald te. Mye vits i å lage te.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...