Kruset Skrevet 17. april 2022 #301 Del Skrevet 17. april 2022 Jeg har sovet virkelig elendig i natt og kjenner virkningen av det i både mage og hode. Forsøkte å få duppet litt på sofaen, men ble forstyrret igjen og igjen til det syntes umulig å få sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. april 2022 #302 Del Skrevet 17. april 2022 Kruset skrev (2 minutter siden): Jeg har sovet virkelig elendig i natt og kjenner virkningen av det i både mage og hode. Forsøkte å få duppet litt på sofaen, men ble forstyrret igjen og igjen til det syntes umulig å få sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #303 Del Skrevet 17. april 2022 Cid skrev (2 timer siden): Hyggelig og støttende alltid du. Nå har jeg trent på gjesterom mens mann har ordna masse lammegreier til middagen her i stua.. Jeg har fjonget meg og tar litt balkongtid mens det putrer og lufter deilig. Blir fin kveld❤️🐥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. april 2022 #304 Del Skrevet 17. april 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Hyggelig og støttende alltid du. Nå har jeg trent på gjesterom mens mann har ordna masse lammegreier til middagen her i stua.. Jeg har fjonget meg og tar litt balkongtid mens det putrer og lufter deilig. Blir fin kveld❤️🐥 Jeg synes det er fint å støtte og være hyggelig mot fine mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #305 Del Skrevet 17. april 2022 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): "Å være sliten og nedfor er ikke et tegn på svakhet. Mest sannsynlig har du vært sterk for lenge. - Ole Brumm" Han her har skrevet mine ti bud.... ❤️🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #306 Del Skrevet 17. april 2022 Kruset skrev (5 timer siden): Jeg har sovet virkelig elendig i natt og kjenner virkningen av det i både mage og hode. Forsøkte å få duppet litt på sofaen, men ble forstyrret igjen og igjen til det syntes umulig å få sove. Så kjipt. Kjedelig når dagen ødelegges av det. Har du fri i morgen? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #307 Del Skrevet 17. april 2022 lurven skrev (5 timer siden): Det er en generell analyse Notert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampeguri Skrevet 17. april 2022 #308 Del Skrevet 17. april 2022 Har generelt småvondt i kroppen....heldigvis funker hodet sånn tålelig greit nok akkurat nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nice Skrevet 17. april 2022 #309 Del Skrevet 17. april 2022 Covid dag 14, hele påsken har blitt tilbragt mer eller mindre på sofaen. Mistet lukt og smak etter en uke, og er blitt generelt dårligere i luftveiene de to siste dagene. Slakk og sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 17. april 2022 #310 Del Skrevet 17. april 2022 2 hours ago, Frøkenfryden said: Så kjipt. Kjedelig når dagen ødelegges av det. Har du fri i morgen? 🙂 Det ble en sånn noenlunde fin dag likevel, jeg har vært i familiemiddag hos svigermor. Jeg har fri i morgen, ja, bortsett fra at jeg må se igjennom noen lekser og undervisning og lese mail før tirsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. april 2022 #311 Del Skrevet 17. april 2022 Kruset skrev (1 minutt siden): Det ble en sånn noenlunde fin dag likevel, jeg har vært i familiemiddag hos svigermor. Jeg har fri i morgen, ja, bortsett fra at jeg må se igjennom noen lekser og undervisning og lese mail før tirsdagen. Så bra! Er jo ikke alle påskeaktiviteter man trenger være superuthvilt til kanskje🙂 Høres ut som du er lærer kanskje.? Da har man vel stresset greit mye siste to år🥺 Håper du får fin mandag! Vi her hjemme kaller den bonusøndag👍 Kort uke blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 17. april 2022 #312 Del Skrevet 17. april 2022 19 minutter siden, Frøkenfryden said: Så bra! Er jo ikke alle påskeaktiviteter man trenger være superuthvilt til kanskje🙂 Høres ut som du er lærer kanskje.? Da har man vel stresset greit mye siste to år🥺 Håper du får fin mandag! Vi her hjemme kaller den bonusøndag👍 Kort uke blir bra. Det stemmer. Det har vært to slitsomme år, men det har det vel for mange. Håper vi har litt mer normalitet i sikte nå. Du også. Nydelig med en mandag å komme seg fra ferien på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. april 2022 #313 Del Skrevet 17. april 2022 Kruset skrev (8 minutter siden): Det stemmer. Det har vært to slitsomme år, men det har det vel for mange. Håper vi har litt mer normalitet i sikte nå. Du også. Nydelig med en mandag å komme seg fra ferien på. Var det slik at du er gift med barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 17. april 2022 #314 Del Skrevet 17. april 2022 3 minutter siden, Cid said: Var det slik at du er gift med barn? Ja, det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. april 2022 #315 Del Skrevet 17. april 2022 Kruset skrev (Akkurat nå): Ja, det stemmer. De er heldige som har deg i livet sitt du virker som en hardtarbeidende og omtenksom person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 17. april 2022 #316 Del Skrevet 17. april 2022 2 minutter siden, Cid said: De er heldige som har deg i livet sitt du virker som en hardtarbeidende og omtenksom person Takk, det var hyggelig sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august 2022 Forfatter #317 Del Skrevet 6. august 2022 Tett i nesa, tung i hodet....ja, trøtt i hele meg egentlig i dag. Det går nok over en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. august 2022 #318 Del Skrevet 8. august 2022 Hoppetaujenta skrev (På 6.8.2022 den 15.33): Tett i nesa, tung i hodet....ja, trøtt i hele meg egentlig i dag. Det går nok over en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. november 2022 Forfatter #319 Del Skrevet 28. november 2022 Nok en reprise på det jeg skrev sist. Verker i ledd og litt hodevondt. *sutre-sutre bittelitt* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. november 2022 #320 Del Skrevet 28. november 2022 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nok en reprise på det jeg skrev sist. Verker i ledd og litt hodevondt. *sutre-sutre bittelitt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå