Strange Doll Skrevet 12. juli 2021 #241 Del Skrevet 12. juli 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Hvorfor ikke? Fordi jeg endelig har drømmejobben. Som er et vikariat, og jeg er redd for å ikke få forlenget da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. juli 2021 #242 Del Skrevet 12. juli 2021 Strange Doll skrev (9 minutter siden): Fordi jeg endelig har drømmejobben. Som er et vikariat, og jeg er redd for å ikke få forlenget da Ah... Skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juli 2021 Forfatter #243 Del Skrevet 23. juli 2021 Mitt hode våkner ikke i dag. Det kjennes ut som når en ligger i telt, våkner utpå morgenkvisten og har lagt med lukket dør, gensere og sokker inni soveposen og sola har stekt noen timer på teltduken. Sånn underlig varm og tett følelse har jeg og nå er det helg. Jeg nekter å bli syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. juli 2021 #244 Del Skrevet 24. juli 2021 Kroppen funker ikke i varmen. Den er ukomfortabel og hodet dunker lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 24. juli 2021 #245 Del Skrevet 24. juli 2021 Jeg har så mye psykosomatisk smerte nå. Aner ikke hva jeg skal gjøre for å dempe det når ikke pusteteknikker virker og tankene ikke finner ro. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 29. juli 2021 #246 Del Skrevet 29. juli 2021 Covidvaksinen har tatt helt knekken på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 29. juli 2021 #247 Del Skrevet 29. juli 2021 Strange Doll skrev (45 minutter siden): Covidvaksinen har tatt helt knekken på meg Oi, hvordan da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 30. juli 2021 #248 Del Skrevet 30. juli 2021 Pappadrømmen skrev (6 timer siden): Oi, hvordan da? Føler meg mørbanket og konstant trøtt og svimmel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. juli 2021 #249 Del Skrevet 30. juli 2021 Jeg føler meg rassert, overkjørt en rekke ganger, tygget, spyttet ut igjen, for så tygges igjen og dyttes utenfor en trapp. Nyrestein, muskelavslappende og sterkere smertestillende enn jeg pleier å ta, så på forhånd ber jeg om unnskyldning for om jeg skriver mye rart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 8. september 2021 #250 Del Skrevet 8. september 2021 Daryl Dixon skrev (På 30.7.2021 den 17.45): Jeg føler meg rassert, overkjørt en rekke ganger, tygget, spyttet ut igjen, for så tygges igjen og dyttes utenfor en trapp. Nyrestein, muskelavslappende og sterkere smertestillende enn jeg pleier å ta, så på forhånd ber jeg om unnskyldning for om jeg skriver mye rart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2021 Forfatter #251 Del Skrevet 8. september 2021 @FruN: Håper han føler seg bedre nå - en mnd senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. september 2021 #252 Del Skrevet 10. september 2021 Hoppetaujenta skrev (På 8.9.2021 den 16.12): @FruN: Håper han føler seg bedre nå - en mnd senere. Hehehe, så litt feil på datoen 😅 Men ja, håper han føler seg bedre nå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. september 2021 #253 Del Skrevet 16. september 2021 Føler meg generelt dårlig. Skikkelig hangover etter nattevakt med hodepine. Slapp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet 16. september 2021 #254 Del Skrevet 16. september 2021 Matforgiftning er alltid moro. På plussiden strammer jo ikke buksa mi noe mer 🥳👌🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. oktober 2021 Forfatter #255 Del Skrevet 11. oktober 2021 (endret) I natt har jeg tydeligvis ligget som en abstakt kunstutstillingsfigur i min seng, for jeg våknet med vondt i hele torsoen og jeg er fremdeles underlig og rar i hele overkroppen, liksom svak i hele meg når jeg kjenner etter. Har ikke funnet piffen rett og slett. Jeg er sliten av å være underlig i formen. Endret 11. oktober 2021 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. oktober 2021 #256 Del Skrevet 18. oktober 2021 Har ikke vært i form siden fredag så nå skal det bli godt med en fridag i morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 19. oktober 2021 #257 Del Skrevet 19. oktober 2021 Blæh, er møkk lei alle dritt tanker som setter seg fast. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 19. oktober 2021 #258 Del Skrevet 19. oktober 2021 Er det virkelig nødvendig av kroppen min å vekke meg fem-ish hver natt, for så å vente noen minutter og så trøkke til med hjerteklapp og hetetokt?!? Er det viktig at jeg får med meg HVER ENESTE hetetokt jeg har i løpet av et døgn? Kunne ikke kroppen unne meg å sove gjennom etpar av dem?!!? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober 2021 Forfatter #259 Del Skrevet 23. oktober 2021 Aner ikke hva som har skjedd, men jeg tror jeg kan ha forstuet en tå. Det er ømt å bevege. Ømt å trø på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. oktober 2021 #260 Del Skrevet 23. oktober 2021 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Aner ikke hva som har skjedd, men jeg tror jeg kan ha forstuet en tå. Det er ømt å bevege. Ømt å trø på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå