Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2021 Forfatter #221 Del Skrevet 10. mai 2021 Trøtt og sliten. Munnsår er et faktum. Motstandskraften er laber... Skal finne meg en appelsin, spise den og så legger jeg meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. mai 2021 #222 Del Skrevet 12. mai 2021 Jeg fryser så 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 13. mai 2021 #223 Del Skrevet 13. mai 2021 Er så møkk lei den konstante uroen ☹ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mai 2021 Forfatter #224 Del Skrevet 13. mai 2021 (endret) Enda jeg har tatt pollenpiller i flere uker, så er jeg uggen i kropp og nese. Aaatsj-o! Endret 13. mai 2021 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. mai 2021 #225 Del Skrevet 13. mai 2021 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Enda jeg har tatt pollenpiller i flere uker, så er jeg uggen i kropp og nese. Aaatsj-o! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mai 2021 Forfatter #226 Del Skrevet 13. mai 2021 Takk....sjooo! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. juni 2021 Forfatter #227 Del Skrevet 10. juni 2021 Jeg ble i dag erklært maksimum klok, så de trakk min siste visdomstann og jeg er litt egenrådig og skal ikke ha smertestillende nå som bedøvelsen er på vei ut. Aijj! Njet! Nix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 11. juni 2021 #228 Del Skrevet 11. juni 2021 Og det hendte i de dager for akkurat en uke siden at jeg gikk på en smell. Smellen var en pollert. En satans helvetes jævla mega-dildo-lignende sak i jern som de onde menneskegestaltene i vei-etaten har satt opp midt på fortauet. Jeg så ikke djevelsmakta. Og gikk rett på den. I full fart. Pollerten traff meg midt i skrittet. Rett på symfysen. Å gode gud så vondt det gjorde. Jeg tror det smalt høyt, men det husker jeg ikke. Jeg var altfor opptatt med brekningsfornemmelsene som veltet over meg grunnet smertene. En mann som bivånet det hele, sank lett sammen - om det var av sympati eller forestillingen av hvordan det må ha kjentes ut vet jeg ikke. Det tok en knapp time får kvalmen hadde gitt seg noenlunde. Kom meg hjem, og fikk lagt is på Donald Duck-kulen som nå prydet mitt venusberg, Spol frem til idag: Hevelsen er gått noe ned, til gjengjeld er hele venusberget et avantgardistisk maleri i blått, lilla, og svart. Det er fortsatt ømt og sårt som fy, og når jeg kommer borti, skyter smertene gjennom marg og bein for så å utløse brekningsfornemmelser. Og jeg som nylig ble kjent med DEN lekkerbiskenen av en mann. Kan jo ikke delta i noe sengevals med et blå- og skamslått skambein. Faen altså! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juni 2021 Forfatter #229 Del Skrevet 23. juni 2021 Bare ekstra vanlig slitenhet her i dag. Skulle ha hentet en pakke og handlet noen småting til i morgen kveld, men må ta en hjemmedag og sove litt om jeg kan. Hoppen er kaputt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juni 2021 Forfatter #230 Del Skrevet 30. juni 2021 p.g.a. varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. juni 2021 #231 Del Skrevet 30. juni 2021 Hodepine og vondt i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. juli 2021 #232 Del Skrevet 1. juli 2021 Tette bihuler igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglems Skrevet 1. juli 2021 #233 Del Skrevet 1. juli 2021 Vondt i ryggen og skuldrene, angst symptomer, kvalm, svimmel og mannen er sur på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 2. juli 2021 #234 Del Skrevet 2. juli 2021 Ohhhh. En dundrende hodepine og kvalm. Hverken Paracet eller kvalmestillende har hjulpet. Ligger i senga og syntes synd på meg selv. 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. juli 2021 #235 Del Skrevet 2. juli 2021 Alt er bare vondt! Til helvete med hele verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 2. juli 2021 #236 Del Skrevet 2. juli 2021 Jerry Lee skrev (1 time siden): Alt er bare vondt! Til helvete med hele verden! Varm klem ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. juli 2021 #237 Del Skrevet 3. juli 2021 Anki- skrev (På 2.7.2021 den 7.58): Varm klem ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juli 2021 Forfatter #238 Del Skrevet 12. juli 2021 Nesten ikke fått sovet i natt. Vinduet lukket og vifteduring hele tiden gikk meg forstyrrende rett i sovenerven. Mye for varmt i tillegg. Så måtte jeg stå opp for n`te gang og fant ut at jeg skulle sette gjennomtreekk i hele kåken min (viftene slått av) og NÅ kjenner jeg den svale natteluften (uten antydning til vind dessverre) snike seg inn og jeg tenker at det nok hadde blitt perfekt å dra ut en madrass på verandaen resten av sommeren. Frisk luft rundt sovenesa mi hadde vært nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 12. juli 2021 #239 Del Skrevet 12. juli 2021 Jeg trenger å bli sykemeldt, jeg har møtt veggen. Men, jeg tør ikke… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. juli 2021 #240 Del Skrevet 12. juli 2021 Strange Doll skrev (1 time siden): Jeg trenger å bli sykemeldt, jeg har møtt veggen. Men, jeg tør ikke… Hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå