Gjest Daryl Dixon Skrevet 31. januar 2021 #201 Del Skrevet 31. januar 2021 Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden): Jeg spiser "variert kost" og forsøker å få i meg vitaminene der...men kanskje spiser jeg for lite fisk. Følelsen av å være sliten, svak og kald...jo, det har nok med årstiden å gjøre også, for jeg får ikke tatt mine gode turer i skogen. Det er for kaldt og glatt til at jeg får glede av å gå tur nå, men det retter seg ut bare det kalde og hvite forsvinner igjen. Det tror jeg på. Er fremdeles sliten og litt klaging lindrer. D-vitamin får ikke nordmenn nok gjennom kost. Kan bli sliten, få sykdomsfølelse av stor mangel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #202 Del Skrevet 31. januar 2021 Da skal jeg handle litt sånne på apoteket til uka. Takk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. februar 2021 #203 Del Skrevet 2. februar 2021 Vondt i nakken og ryggen som igjen forplanter seg til hodet. De konstante smertene gjør meg kvalm og uvel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 3. februar 2021 #204 Del Skrevet 3. februar 2021 mia83 skrev (18 timer siden): Vondt i nakken og ryggen som igjen forplanter seg til hodet. De konstante smertene gjør meg kvalm og uvel. Skulle hatt en sånn da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. februar 2021 #205 Del Skrevet 3. februar 2021 Daryl Dixon skrev (6 timer siden): Skulle hatt en sånn da. Det hadde vært perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2021 Forfatter #206 Del Skrevet 3. februar 2021 Jatakk, selv om jeg ikke er veldig syk. Massasje gjør alt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. februar 2021 #207 Del Skrevet 4. februar 2021 Jeg har hodepine i dag og et gnagsår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 4. februar 2021 #208 Del Skrevet 4. februar 2021 Stiv og vond hver morgen, har runda ett år med det og er lei. Tar evig tid å komme i gang med ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 7. februar 2021 #209 Del Skrevet 7. februar 2021 I dag har jeg ikke orket noe. Stikker i brystet, og puster tungt. Tung i hode, generelt en dårlig dag, som heldigvis snart er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2021 Forfatter #210 Del Skrevet 20. februar 2021 Jeg er snufsete og nesa renner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. februar 2021 #211 Del Skrevet 20. februar 2021 På onsdag fikk jeg reaksjon som tydet på at jeg hadde fått i meg gluten dagen før. Jeg var syk resten av onsdagen (selvfølgelig mens jeg var alene på jobb i butikk), hele torsdag og utpå fredagen begynte kroppen og virke litt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 20. februar 2021 #212 Del Skrevet 20. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Jeg er snufsete og nesa renner... Du er nesete og snufsa renner? Hæ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 20. februar 2021 #213 Del Skrevet 20. februar 2021 Ny ryggprolaps og kronisk betennelse i skuldre som påvirker nakken og armene. Er bare SÅ jævla drittlei denne møkka!!! 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 20. februar 2021 #214 Del Skrevet 20. februar 2021 Jeg har nyrestein som gjør vondt🥺 Den beveger seg inne i nyra mi og jeg tisser blod. Men den vil IKKE ut!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2021 Forfatter #215 Del Skrevet 9. mars 2021 Jerry Lee skrev (På 20.2.2021 den 23.16): Du er nesete og snufsa renner? Hæ? Ja. Du er inne på noe der...men ellers er jeg slik i dag også. Pusse nese, vondt i panne/hode....faktisk litt ubehagelig å gå lengre i kald luft i dag morges. Kald luft i lunger liker jeg ikke. Jeg er nok litt "tufs". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. mars 2021 #216 Del Skrevet 13. mars 2021 Jeg er stiv i nakke og rygg, og skulle helst vært hos fysioterapeut for det, og all den muskelvondten jeg pleier i ha som følge av fibromyalgi og at musklene gjerne beveger seg som de vil. Kropp er topp 🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2021 Forfatter #217 Del Skrevet 9. april 2021 (endret) Går litt til og fra i form her, men i dag har jeg vært kjempetrøtt, sovnet foran tv`n flere ganger... med håndarbeid i fanget. Usigelig trett og tett i hode/nese. Samtidig som at det renner i den samme nesa noen øyeblikk etterpå. Jeg har funnet frem mine pollenpiller og starter med dem i morgen. Endret 9. april 2021 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airman Skrevet 9. april 2021 #218 Del Skrevet 9. april 2021 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Går litt til og fra i form her, men i dag har jeg vært kjempetrøtt, sovnet foran tv`n flere ganger... med håndarbeid i fanget. Usigelig trett og tett i hode/nese. Samtidig som at det renner i den samme nesa noen øyeblikk etterpå. Jeg har funnet frem mine pollenpiller og starter med dem i morgen. God bedring, hoppetaujenta, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2021 Forfatter #219 Del Skrevet 10. april 2021 Takk, du luftige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. april 2021 #220 Del Skrevet 21. april 2021 Trøtt, sliten og kald. Satte på te-vann, sovnet sittende på en stol på kjøkkenet, våknet av at tekjelen tutet. Tok med teen til sofaen, sovnet, våknet til kald te. Mye vits i å lage te. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå