Gå til innhold

Vi venter på lille jenten vår


Tyah

Anbefalte innlegg

Gratulerer med positiv test!! Men kjedelig med blødning.  Det kan jo slå ut begge veier,men man hører jo hvertfall om mange som blør i tidene rundt ikm,og at det går veldig fint likevel! Så det greieste er å måle hcg hvertfall, da får man jo en viss peiling :) håper virkelig dette går veien for dere!🤞🤞 og som du sier så kan dere hvertfall blir gravide!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 minutter siden, Aryamili skrev:

Jeg kan ingenting om festeblødninger, men de kalles også hormonell blødning. Det kan jo ligge noe i det? At det er hormonforandringer som gjør at man blør. Så kanskje noen blør mer enn andre. Aner virkelig ikke.. 

Jeg håper det er en ufarlig blødning i alle fall, og at lille spire klorer seg fast ❤️

Det kan være så mye, ut fra det jeg leser har 1/4 som føder hatt en blødning i svangerskapet, og det er sånn 50/50 sjans for at det går bra. Håper den klorer seg fast :hjerte:

52 minutter siden, blomst12 skrev:

Gratulerer med positiv test!! Men kjedelig med blødning.  Det kan jo slå ut begge veier,men man hører jo hvertfall om mange som blør i tidene rundt ikm,og at det går veldig fint likevel! Så det greieste er å måle hcg hvertfall, da får man jo en viss peiling :) håper virkelig dette går veien for dere!🤞🤞 og som du sier så kan dere hvertfall blir gravide!:):)

Takk for det :hjerte: Ja, tenker jeg ser det an over helgen, og ringer legen på mandag for å måle neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, her har det skjedd ting! Først: gratulerer med positiv test!! Ingenting er mer fantastisk enn det ❤️ Så: jeg håper den lille klamrer seg fast og at det er en helt ufarlig blødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Følger litt med i det skjulte her.:fnise:

Jeg blødde litt i uke 14, er 24 fullgåtte imorgen, så det kan gå bra! Og det er jo helt normalt å blø den tiden mensen skulle kommet, til ganske langt ut i svangerskapet og! Hadde tatt tester hver dag og prøvd slappe av om jeg så stigning, stiger det er fortsatt spire på plass.:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med positiv test❤️🤞👌

forhåpentligvis bare en blødning som ikke betyr noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer uansett hvordan det går, som du sier - så kan dere i alle fall bli gravide! 

Dette skjedde med meg og - jeg blødde/spottet brunt i en uke ca rundt mens, trodde alt håp var ute - men fikk se et levende foster i uke 7! 

Om det hadde vært en kjemisk, så tror jeg det vesle du hadde hatt av hcg hadde forsvunnet ut med blødningen, og i alle fall ikke gitt utslag etterpå. Men, alt er jo usikkert så tidlig. 

Håper på positivt resultat på blodprøvene! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, plastfolien skrev:

Oioi, her har det skjedd ting! Først: gratulerer med positiv test!! Ingenting er mer fantastisk enn det ❤️ Så: jeg håper den lille klamrer seg fast og at det er en helt ufarlig blødning.

Tusen takk :hjerte: vi krysser fingrene! hvis ikke vet vi uannsett at vi blir gravide, og det er en stor lettelse!

6 timer siden, Gravid2018 skrev:

Gratulerer!! Følger litt med i det skjulte her.:fnise:

Jeg blødde litt i uke 14, er 24 fullgåtte imorgen, så det kan gå bra! Og det er jo helt normalt å blø den tiden mensen skulle kommet, til ganske langt ut i svangerskapet og! Hadde tatt tester hver dag og prøvd slappe av om jeg så stigning, stiger det er fortsatt spire på plass.:hjerte:

Takk, jeg skal teste hver morgen fremover, så får vi bare håpe :hjerte:

3 timer siden, Sjokoladepiken skrev:

Gratulerer så masse med positiv test❤️🤞👌

forhåpentligvis bare en blødning som ikke betyr noe. 

Tusen takk:hjerte: håper det!

1 time siden, svakni skrev:

Gratulerer uansett hvordan det går, som du sier - så kan dere i alle fall bli gravide! 

Dette skjedde med meg og - jeg blødde/spottet brunt i en uke ca rundt mens, trodde alt håp var ute - men fikk se et levende foster i uke 7! 

Om det hadde vært en kjemisk, så tror jeg det vesle du hadde hatt av hcg hadde forsvunnet ut med blødningen, og i alle fall ikke gitt utslag etterpå. Men, alt er jo usikkert så tidlig. 

Håper på positivt resultat på blodprøvene! 

Så fint å høre en solskinnshistorie. Man tror virkelig alt håp er ute når man ser blodet :( Håper det går like bra med vår lille spire og at vi kommer oss gjennom dette :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene for dere🤞🏼

Som jeg har forstått det, så er det en god del som bli gravide som blør litt rundt ikm, men det er klart man blir motløs når man ser blod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra!!! Nå krysses alt som kan krysses for at spiren holder seg på plass de neste 9 månedene!

Angående blødning, så er det jo noen kvinner som har mensen som vanlig, og blir lurt av det - men som skremmes når de vet om graviditeten! Det er jo slettes ikke uvanlig å blø, så jeg tenker positivt til det motsatte er bevist!:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, -Mala- skrev:

Jeg krysser fingrene for dere🤞🏼

Som jeg har forstått det, så er det en god del som bli gravide som blør litt rundt ikm, men det er klart man blir motløs når man ser blod..

Tusen takk @-Mala- :)

13 timer siden, Anonym. skrev:

Hipp hurra!!! Nå krysses alt som kan krysses for at spiren holder seg på plass de neste 9 månedene!

Angående blødning, så er det jo noen kvinner som har mensen som vanlig, og blir lurt av det - men som skremmes når de vet om graviditeten! Det er jo slettes ikke uvanlig å blø, så jeg tenker positivt til det motsatte er bevist!:nordvesta:

Takk så mye for gode ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Jeg synes testen har blitt littegranne sterkere siden den første positive testen torsdags ettermiddag. Men jeg vet ikke.

I går fikk jeg kun en liten brun flekk i bindet, og i natt har det ikke kommet noe i bindet. Når jeg tørker meg kommer det litt brunt og/eller mørke rødt blod på papiret. 

17D50471-3A92-4B4A-8038-C29C170F5C90.thumb.jpeg.672fb7fc49a6cf3694466af6569cb637.jpeg

På mandag drar jeg værtfall til legen og måler HCG. 

Usikker på om jeg skal dra til gynekolog timen på onsdag, er det noe vits? Hun kan jo kanskje se om jeg er «lukket» osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos gynekolog når jeg var ca 4 uker på veg, jeg var helt overbevist om at jeg hadde mistet men skulle sjekke noe annet. Gynekologen så en tykk slimhinne som var forenelig med graviditet (altså ikke abortert) og en liten, liten flekk i livmoren! Men det er veldig vanskelig å se noe så tidlig, men jeg tror at en gynekolog vil se om det har vært en abort eller ikke. Jeg var glad for at det var spor etter noe i livmoren, da kunne jeg slappe av og vite at det mest sannsynligvis ikke var graviditet utenfor. Ps, jeg fikk etter den timen streng beskjed om å ikke løfte noe på over 5 kg, eller ha sex på en stund pga blødningen. Ville gått, og sagt at du har en mistanke om at du er gravid og fortalt om blødningen og få noen råd. Og et tips til! Ikke heng deg veldig opp i styrken på tester frå dag til dag, jeg fikk litt forskjellige utslag i starten. Men det at streken ikke er borte, er et godt tegn! Hcg forsvinner veldig fort ut av kroppen etter en så tidlig abort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du får jo uansett sikkert svar på blodprøve før gynekologtimen 😁 krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

4 minutter siden, Gravid2018 skrev:

Hvor langt vil du være på gynekologtimen? Tenkte kanskje på tidlig ul, hjertet kan jo sees 5+3? :)

Tror bare jeg er 3+4 i dag. Så på onsdag når jeg har gynekolog time er jeg bare 4+1. Reiser på en to ukers ferie torsdagen. Så tenker tidlig ultralyd når vi er tilbake fra ferie. Da er jeg 6+3 hvis dette går bra....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har bladd litt frem og tilbake, og jeg syns denne siste streken er markant sterkere enn den fra torsdag! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få mange svar på ting hos gynekologen, og kanskje til og med bli beroliget😊😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...