Gå til innhold

Vi venter på lille jenten vår


Tyah

Anbefalte innlegg

Har aldri helt skjønt hvordan temping skal foregå osv, men jeg håper på deres vegne at du er gravid denne PP :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, plastfolien skrev:

Har aldri helt skjønt hvordan temping skal foregå osv, men jeg håper på deres vegne at du er gravid denne PP :hjerte: 

Takk for det :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temperaturene dine ser i hvert fall ut som e der som de skal mtp. lutealfasen, så det er jo en god ting! Håper den holder seg høyt og at det klaffer denne mnd ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kaiaermeg skrev:

Temperaturene dine ser i hvert fall ut som e der som de skal mtp. lutealfasen, så det er jo en god ting! Håper den holder seg høyt og at det klaffer denne mnd ❤️ 

Så bra å høre! Takk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD30 i dag. 4 dager til IKM. I dag fikk jeg ett par intense stikk nedentil når jeg spiste lunsj. Som jeg har nevnt tidligere så hadde jeg dette sist  jeg ble gravid. I tillegg har jeg mensmurringer. Når jeg kom hjem fra jobb og var på toalettet kom det MASSE gul utflod på papiret. Sorry for informasjonen :laugh: Forrige PP hadde jeg rosa spotting på denne tiden av syklusen, så jeg er veldig positiv nå.

Bra jeg bare har en digital liggende, for ellers hadde jeg røket på en test i dag :laugh: Den digitale sparer jeg til en annen test viser positiv, jeg orker ikke ordene IKKE gravid trykt opp i trynet enda en gang. Har bestilt tester fra BT men de har ikke kommet enda.. hvis de ikke kommer i morgen, så får jeg ikke testet før festen på lørdag, men jeg får bare leve som normalt frem til positiv test:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, dette er så spennende!

Har lest flere andre plasser at gul utflod kan være et godt tegn 😄❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titter innom :goodbye:

Du har noen gode tegn i allefall! :jepp: Jeg har hatt gul utflod helt siden jeg ble gravid, og har lest at det er ganske vanlig. Som jeg krysser fingrene for dere! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gul utflod en av dagene før jeg fikk positiv test 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kaiaermeg skrev:

Ååh, dette er så spennende!

Har lest flere andre plasser at gul utflod kan være et godt tegn 😄❤️ 

Ja, jeg også :hjerte:

2 timer siden, -Mala- skrev:

Titter innom :goodbye:

Du har noen gode tegn i allefall! :jepp: Jeg har hatt gul utflod helt siden jeg ble gravid, og har lest at det er ganske vanlig. Som jeg krysser fingrene for dere! 🤞

Hei, det var lenge siden! Gratulerer med jenten som er på vei :hjerte: Tusen takk 🤞🏾

50 minutter siden, plastfolien skrev:

Jeg hadde gul utflod en av dagene før jeg fikk positiv test 🤞🏼

Ah, ja, det husker jeg du skrev faktisk :laugh:🤞🏾🤞🏾

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt redd for å få opp forhåpningene dine med tanke på om det ikke har klaffet denne mnd, men noe av det jeg reagerte på rett før positiv test denne gangen var nettopp utfloden! Jeg krysser fingre og tær for deg 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD23: 36,66

CD24: tempet ikke. Ingen søvn.

CD25: 36,68

CD26: 36,82

CD27: tempet ikke. våknet senere.

CD28: 36,68

CD29: 36,88

CD30: 36,94

CD31: 36,90

På grunn av temperaturen vil Flo ha det til at jeg hadde eggløsning CD28 siden temperaturene har holdt seg i ett høyere nivå i 3 dager. Men eggløsning var rundt CD20 (men da tempet jeg jo ikke). Håper dette er det de kaller en trifasisk kurve og at jeg er gravid :yvonne: Men noe sier meg at jeg ikke er det! Det blir spennende. Jeg skal værtfall IKKE teste før etter IKM har jeg bestemt meg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Pjusk skrev:

Jeg er litt redd for å få opp forhåpningene dine med tanke på om det ikke har klaffet denne mnd, men noe av det jeg reagerte på rett før positiv test denne gangen var nettopp utfloden! Jeg krysser fingre og tær for deg 🤞

Takk :blomst: Håper det har klaffet, men regner ikke med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Tyah skrev:

CD23: 36,66

CD24: tempet ikke. Ingen søvn.

CD25: 36,68

CD26: 36,82

CD27: tempet ikke. våknet senere.

CD28: 36,68

CD29: 36,88

CD30: 36,94

CD31: 36,90

På grunn av temperaturen vil Flo ha det til at jeg hadde eggløsning CD28 siden temperaturene har holdt seg i ett høyere nivå i 3 dager. Men eggløsning var rundt CD20 (men da tempet jeg jo ikke). Håper dette er det de kaller en trifasisk kurve og at jeg er gravid :yvonne: Men noe sier meg at jeg ikke er det! Det blir spennende. Jeg skal værtfall IKKE teste før etter IKM har jeg bestemt meg for.

Dette ser virkelig bra ut! 😄 

Vil bare si at jeg har hatt trifasisk kurve uten å være gravid flere ganger, så det er dessverre ingen garanti. Og tempen synker vanligvis ikke før samme dag som mensen kommer. Bare slik at det er sagt :)  Men alle tegn du opplever nå er veldig lovende ❤️ Når er IKM? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

Dette ser virkelig bra ut! 😄 

Vil bare si at jeg har hatt trifasisk kurve uten å være gravid flere ganger, så det er dessverre ingen garanti. Og tempen synker vanligvis ikke før samme dag som mensen kommer. Bare slik at det er sagt :)  Men alle tegn du opplever nå er veldig lovende ❤️ Når er IKM? 

IKM er mandag :) Ja, jeg får bare håpe, men ikke forvente noe :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tyah skrev:

IKM er mandag :) Ja, jeg får bare håpe, men ikke forvente noe :hjerte:

Herlig, da skal jeg titte innom 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Må innrømme at jeg nå har lest igjennom hele dagboken din :hallo: Som prøver selv synes jeg det er utrolig lærerikt og spennende og lese om andres erfaringer og tanker rundt dette. Samtidig er det en slags "realitycheck". Som førstegangsprøver kommer jeg fort ned på jorda igjen etter å ha lest om andres utfordringer og skjønner jo nå at det ikke er så enkelt man skulle ønske å bli gravid. Må si jeg er utrolig imponert over hvordan du etter mye motgang og mange skuffelser ikke gir opp og fortsetter og se fremover :icon_arrow: Ville bare si at jeg virkelig håper dette går veien for deg snart, for det fortjener du virkelig. Forhåpentligvis vil da alt det vonde og negative bli glemt og alt som står igjen er en lykkerus som overskygger alt :rodmer: Ønsker deg all lykke videre med prøvingen og følger like spent med som de andre her inne på fortsettelsen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Lavterskel skrev:

Hei! Må innrømme at jeg nå har lest igjennom hele dagboken din :hallo: Som prøver selv synes jeg det er utrolig lærerikt og spennende og lese om andres erfaringer og tanker rundt dette. Samtidig er det en slags "realitycheck". Som førstegangsprøver kommer jeg fort ned på jorda igjen etter å ha lest om andres utfordringer og skjønner jo nå at det ikke er så enkelt man skulle ønske å bli gravid. Må si jeg er utrolig imponert over hvordan du etter mye motgang og mange skuffelser ikke gir opp og fortsetter og se fremover :icon_arrow: Ville bare si at jeg virkelig håper dette går veien for deg snart, for det fortjener du virkelig. Forhåpentligvis vil da alt det vonde og negative bli glemt og alt som står igjen er en lykkerus som overskygger alt :rodmer: Ønsker deg all lykke videre med prøvingen og følger like spent med som de andre her inne på fortsettelsen :) 

Hei, så koselig å lese at noen får noe ut av å lese mine rablerier :laugh:. Føler jeg har den lengste og kjedeligste dagboken her inne, så helt utrolig at du har lest alt :fnise: Tusen takk for det! Føler ikke jeg har noe annet valg enn å bare prøve og se fremover. Håper virkelig det går veien snart. Det er utrolig tungt å prøve så hardt over lengre tid. Håper du er en av de det klaffer fort for, og at du slipper så mange skuffelser, unner ingen det :hjerte:

Takk for at du la igjen en så koselig og hyggelig kommentar :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det endelig helg. Nå har jeg bare en uke igjen før jeg har tre uker ferie - vi reiser til Hellas, så nå gleder jeg meg stort til det :) Hodet mitt har ikke vært helt med meg denne uken, så jeg fant ut i går kveld at denne grillfesten faktisk er nå i kveld. Jeg holder meg edru, og det er rett og slett fordi jeg uannsett ikke blir lengre enn til 22-23.00 før jeg stikker hjem. Jeg er så usannsynlig sliten, trøtt, har vondt i korsryggen (hatt det hele uken) og er ikke akkurat i det beste humøret. Så jeg får bare slenge på meg noe sminke og smøre på det falske smilet :fnise: Neida. Og ja, på starten av kvelden skal det være en liten baby der! :sad: Får vondt bare av å se babyer på TV. Gråt av handsmaid tale episoden i går pga. babyen i episoden.... jeg vil ha baby NÅ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er tøft å se babyer når det er det eneste man ønsker selv. Ønsker deg masse lykke til, og en god helg :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, plastfolien skrev:

Skjønner at det er tøft å se babyer når det er det eneste man ønsker selv. Ønsker deg masse lykke til, og en god helg :klem: 

Tusen takk :hjerte: God helg til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...