Gå til innhold

Vi venter på lille jenten vår

Tyah

Anbefalte innlegg

Blæ, kjedelig at det var TR og ikke babymurringer.

Men bra du ser positivt på det og har mange gode grunner til det! Syns planen fremover ser bra ut :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du tar dette veldig bra, jeg beundrer deg! 

Håper du koser deg max i påska nå  og nyter livet til det fulle! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel undt med sjokkis og påskekos nå! Syklusen trenger nok bare litt tid for å stabilisere seg skikkelig :) Håper på full klaff neste PP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at det blir tidlig 2019-baby!

:nordvesta:

Veldig praktisk for gutta som trenger gjerne litt ekstra tid på seg når de begynner på skolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord dere! ❤️ 

Jeg har bare spottet brunt og littegranne rødt siden i går morges. Jeg har i tillegg ingen menssmerter. Bare litt murringer. Vanligvis har jeg sterke menssmerter dag 2 🤔 Har vært inne på tanken om at det er en festeblødning. Avventer og ser. Om jeg ikke får skikkelig mens til lørdag tar jeg en test for å utelukke graviditet værtfall! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så tullete syklusen din skulle være da.. Hvor mange dpo er du i dag hvis du går ut fra de dagene du hadde tegn på eggløsning ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, -Mala- skrev:

Så tullete syklusen din skulle være da.. Hvor mange dpo er du i dag hvis du går ut fra de dagene du hadde tegn på eggløsning ? 

11-14 dpo 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde liten blødning rundt 11dpo, jeg krysser fortsatt fingrene for at det er håp 🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, -Mala- skrev:

Jeg hadde liten blødning rundt 11dpo, jeg krysser fortsatt fingrene for at det er håp 🤞🏼❤️

Takk ❤️ Hvor lenge varte den? blir spennende å se i morgen om jeg blør mer eller hva som skjer med denne kroppen her. Den oppfører seg værtfall rart og uvanlig 🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå kjedelig med tullete syklus 😣 håper det er en liten spire som gjør den tullete..🤞🏼🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Tyah skrev:

Takk ❤️ Hvor lenge varte den? blir spennende å se i morgen om jeg blør mer eller hva som skjer med denne kroppen her. Den oppfører seg værtfall rart og uvanlig 🤯

Måtte sjekke dagboken min, det bar når jeg var 9dpo, bare den dagen. Men har jo hørt om flere som blør mer rundt IKM og fortsatt er gravide! 

Slitsomt med tullete syklus, men jeg sier som plastfolien; håper det er pga en spire ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er slitsomt med tullete syklus. Satser på at dette var ett engangstilfelle 😊

Blødningene har tatt seg litt opp i dag. Jeg pleier som regel å blø ganske lite, men nå blør jeg veldig lite. Men alle symptomene på mens er her, og blødningen er litt større i dag (den pleier å være værst dag 3, så det stemmer jo). Så nå gleder jeg meg til den er ferdig og PP4 😄 

Vi har hatt ovenattingsbesøk av mine to nieser natt til i dag 😍 Lysten på egen familie ble om mulig enda større 🙊 Håper vi får til å bli gravide innen 2018 - det er målet vårt nå værtfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, lille_frosk skrev:

PP4 :strix::strix::strix: Jeg heier på den! Det hadde vært så fint :hjerte:

Tusen takk ❤️ Satser på full klaff og positiv test om en måneds tid 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene for ar PP4 blir den siste PPen deres for denne gang :jepp: :hjerte:

Endret av Pjusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, Pjusk skrev:

Jeg krysser fingrene for ar PP4 blir den siste PPen deres for denne gang :jepp: :hjerte:

Takk for det @Pjusk ❤️

3 timer siden, -Mala- skrev:

Heier på pp4 :duskedame:❤️

Takk @-Mala- ❤️ 

Så kjekt at dere heier på oss 😄 både meg og samboer har en god følelse denne PP.  Så vi får bare krysse fingrene. Forventet EL i følge appene mine er mellom 16-22 april så det er en stund til enda. IKM er rundt 1-4 mai. Dropper EL tester denne PP også og skal ikke kjøpe inn graviditetstest før IKM.

Blir det klaff denne PP blir termin ca 10-16 januar. Synes det er koselig å regne ut eventuell termin. Det gir meg glede ❤️ Jeg prøver å nyte prøvetiden nå og føler jeg  egentlig er ganske rolig. Tror det er fordi vi er såpass unge, og at det ikke er noe hast sånn egentlig. Det finner jeg litt trøst i, selv om jeg gjerne skulle vært gravid nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skikkelig godfølelsen på denne PP! 

Fint at du klarer å slappe av og nyte prøvingen :) Det er ikke alltid lett, men tenk så langt dere har kommet som er enige om at dere ønsker å lage en baby sammen. Det er ganske stort i seg selv! :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir spennende, tenk om dette blir PP'en for oss begge? ❤️Har IKM 28.04. Jeg bruker faktisk å gjøre akkurat det samme når mensen melder sin ankomst - da er det inn å sjekke neste potensielle termin :fnise: Vet ikke om det gjør mer godt eller vondt, men er jo en måte å glede seg på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...