Gå til innhold

Vi venter på lille jenten vår


Tyah

Anbefalte innlegg

Jeg har også en følelse av at det har klaffet allerede, håper vi har rett :ninuskapus:  Spennende at du skal teste ila. neste uke, det skal jeg også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, plastfolien skrev:

Jeg har også en følelse av at det har klaffet allerede, håper vi har rett :ninuskapus:  Spennende at du skal teste ila. neste uke, det skal jeg også :) 

Håper det :ninuskapus: Så spennende at vi skal teste omtrent på samme tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig! Har IKM den 14, så tror jeg skal driste meg til å teste den 10-11 :) Da er jeg 11-12 dpo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg benyttet nettopp lunsjen på jobb til å bestille nye tester fra BT. Jeg kjøpte kun gravditetstester denne gang da jeg begynte å bli smågal av EL-testene. Følte alt jeg gjorde var å teste en periode, selv om jeg på det meste bare testet morgen og kveld. Så neste PP blir det ingen testing. Forhåpentligvis har det klaffet allerede og jeg har allerde begynt symptomjakten. Jeg er ganske sikker på EL var mellom 26-30 desember, så jeg er mellom 3-7 DPO :fnise:

Symptomer: Stikninger i livmoren i går. I dag har jeg en trykkende følelse helt nederst i magen, og lette "mensmurringer"

Så nå er det bare å vente på testene, kjenne etter symptomer og holde ut til neste fredag 12.01.17 når jeg skal ta min første graviditetstest. Tenk hvis den blir positiv :hjerte: *håpeeehåpee*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig bruk av lunsjpause vil jeg si ;) håper tiden mot ikm går superfort! Blir så rastløs av denne ventingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også super rastløs :( Har null tolmodighet.. Dagen i dag har værtfall gått fort i det minste :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg vil gjerne følge med her videre! Godt å se andre som er like engasjert i prøveprosjektet som meg :ler: Så spennende og frustrerende å være i DPO-land! Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, lille_frosk skrev:

Hei! Jeg vil gjerne følge med her videre! Godt å se andre som er like engasjert i prøveprosjektet som meg :ler: Så spennende og frustrerende å være i DPO-land! Krysser fingrene for deg!

Så gøy at du vil følge med videre :) Ja, DPO-land er virkelig ett spennende og frustrerende plass å være :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tyah skrev:

Så gøy at du vil følge med videre :) Ja, DPO-land er virkelig ett spennende og frustrerende plass å være :fnise: 

Mhm. Jeg håper ikke du trenger å være i flere DPO-land enn dette ene da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, lille_frosk skrev:

Mhm. Jeg håper ikke du trenger å være i flere DPO-land enn dette ene da ;) 

Ja, det hadde vært noe :fnise: Prøver å ikke ha for store forhåpninger, og driver å realitetsorienterer meg selv flere ganger om dagen med "det kan det ta opp mot 1-2 år med prøving før det skjer noe.." og "du har nettopp sluttet på p-pillen, ikke forvent noe enda". Så noen minutter senere kommer disse tankene opp "Meeen, det er jo flere som blir gravid på første forsøk. mamma og min søster ble lett gravide.. Oiii der kjente jeg noe stikninger i livmoren". Hahaha, jeg er gal allerede :fnise:

Du ble fort gravid forrige gang du prøve da! Har sniklest litt. Spennende å se om det skjer like raskt denne gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Tyah skrev:

Ja, det hadde vært noe :fnise: Prøver å ikke ha for store forhåpninger, og driver å realitetsorienterer meg selv flere ganger om dagen med "det kan det ta opp mot 1-2 år med prøving før det skjer noe.." og "du har nettopp sluttet på p-pillen, ikke forvent noe enda". Så noen minutter senere kommer disse tankene opp "Meeen, det er jo flere som blir gravid på første forsøk. mamma og min søster ble lett gravide.. Oiii der kjente jeg noe stikninger i livmoren". Hahaha, jeg er gal allerede :fnise:

Du ble fort gravid forrige gang du prøve da! Har sniklest litt. Spennende å se om det skjer like raskt denne gang :)

Jeg synes det er HELT umulig å ikke ha store forhåpninger da, det synes jeg egentlig ferske prøvere skal få unne seg også. Til det motsatte er bevist! Jeg tror ikke egentlig skuffelsen over at det tar tid blir noe større fordi man håper at det skal gå raskt, hvis du skjønner hva jeg mener. Vi var kjempeheldige sist ja! Jeg klarer jo selvfølgelig ikke la være å være mentalt forberedt på at det skal klaffe kjapt nå og ... Men jeg vet jo at det ikke trenger å bety noe. Dessuten hadde jeg jo KS, noe som kan øke sannsynligheten for komplikasjoner. Men men, den tid, den sorg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-8 dager DPO

I dag har jeg ikke kjent noe til mensmurringer, men jeg har hatt noen stikkninger nedentil. Aldri opplevd dette før. Ellers så er jeg ekstremt sulten, må tisse hele tiden og er samtidig småkvalm.

Høres jo ut som jeg er 7 uker på vei :fnise: Føler meg gal som plutselig kjenner på alle disse symptomene, og føler jeg innbiller meg alt. Noe jeg mest sannsynlig gjør. Men som @lille_frosk synes jeg også at jeg som fersk prøver skal kunne unne meg litt forhåpninger. Det er jo så koselig å dagdrømme om den lille spiren :ninuskapus:

I helgen har jeg og samboer bestemt oss for å dra på fjellet. Det blir min andre gang på langrennsski. Gleder meg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, snehvit88 skrev:

Hei:) Vil følge med her:)

Så kjekt - du er veldig velkommen til å følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tyah skrev:

4-8 dager DPO

I dag har jeg ikke kjent noe til mensmurringer, men jeg har hatt noen stikkninger nedentil. Aldri opplevd dette før. Ellers så er jeg ekstremt sulten, må tisse hele tiden og er samtidig småkvalm.

Høres jo ut som jeg er 7 uker på vei :fnise: Føler meg gal som plutselig kjenner på alle disse symptomene, og føler jeg innbiller meg alt. Noe jeg mest sannsynlig gjør. Men som @lille_frosk synes jeg også at jeg som fersk prøver skal kunne unne meg litt forhåpninger. Det er jo så koselig å dagdrømme om den lille spiren :ninuskapus:

I helgen har jeg og samboer bestemt oss for å dra på fjellet. Det blir min andre gang på langrennsski. Gleder meg :hjerte:

Å, så deilig med en tur på fjellet! Og helt enig, du (vi) skal unne oss litt forhåpninger :ninuskapus: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5-9 dager DPO

Våkner med samme symptomer som tidligere. Murring nederst i magen, og veldig veldig trøtt. Har en clearblue tidlig test liggende, altfor tidlig å teste sikkert... Klarer ikke stå imot. Våknet i natt for å tisse i 4 tiden. Så urinen er ikke SÅ konsentrert... Ser på pinnen.. ser jeg en strek nedover der? Skyggestrek!?

 

E1DD1E96-6B64-44FC-A725-CFD466E674AF.jpeg

Endret av Tyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oooh, spennende! Jeg er helt elendig på å tolke graviditetstester, men jeg synes også jeg kan skimte en strek. Det blir veldig spennende å se fremover! Når tenker du å teste igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, lille_frosk skrev:

Oooh, spennende! Jeg er helt elendig på å tolke graviditetstester, men jeg synes også jeg kan skimte en strek. Det blir veldig spennende å se fremover! Når tenker du å teste igjen?

Kjempe spennende 😊 Tror jeg venter noen dager! Søndag kanskje 😊 Men vi får se hvor lenge jeg klarer å vente. Tenker jeg tar en digital da så slipper jeg å tolke strekene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så glad i dag tidlig. Nesten som jeg holdt på å ringe samboer. Men ser nå at det sikkert var en skyggestrek 🙈 Har studert bildene jeg tok ca 20 ganger allerede i dag.. 049CE3E9-5083-4036-8DC0-AB917AAE675B.thumb.jpeg.f8e941a841a3dae44c98e694df803d80.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå spennende!! Det var i hvertfall en veldig svak strek, så det blir spennende å se de nærmeste dagene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...