Gå til innhold

Voldtatt av 20 menn: Her er hennes egne ord om opplevelsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kilder???

Anonymkode: 74307...c38

Her er den siste i hvert fall. Jeg gidder ikke gå igjennom hele ukens nyheter, fordi de er ikke førstesidestoff lenger. Dette er jo dagligdags nå.

https://www.expressen.se/gt/explosion-vid-flerfamiljshus/

Og aftonbladet.se funker ikke på nettbrett

 

Anonymkode: e451f...f08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Fåvæja skrev:

Blah blah blah rasist rasist hitler hitler, fortsetter folk slik så får vi faktisk en ny Hitler snart. Snakk om fanden så står han i døra. Det eneste i innlegget ditt som kan i det hele tatt minne om et argument er det med andregenerasjonsinnvandrere, her også tar du feil ettersom at andregenerasjonsinnvandrerne er faktisk mer radikale og kriminelle enn sine foreldre. Dette finner man ikke offentlig statistikk på ettersom at de regnes som fullblodig norske av en eller annen merkelig grunn. Dette fenomenet er et velkjent faktum for vi som faktisk følger med, de fleste terrorangrepene (hvor mange er vi oppe i nå, 30-50 stk i varierende skadeomfang de siste årene?) har blitt begått av andregenerasjonen. Kilde får du finne selv, er lei av å kaste perler for svin. Kildene mine når det kommer til Islam er koranen selv, men du gir jo som sagt faen i koranen selv om du prøver å delta i en samtale om akkurat Islam. Siste poenget ditt om at jeg med mine "ekstreme meninger" bidrar til å verve islamistiske ekstremister beviser jo bare poenget mitt. Så vi skal holde kjeft i frykt for å bli halshugget? En moderat og koselig muslim er bare en kritisk kommentar unna å bli selvmordsbomber? Ja, jøss. Forvent ikke flere svar, jeg har en grense for hvor mange ganger jeg skal la meg seg bli kalt opp for å uttrykke meningen min og vise til fakta. Du har ett gir, og det er å kalle folk rasister og sammenligne de med Hitler. Vel, i så fall, sieg heil.

 

Hvor har jeg snakket om andre generasjons innvandrere og kriminalitet?? Jeg så de ikke var mer representert på voldtekts statistikken enn nordmenn for øvrig. Så et godt tips er å lese det du skal argumentere imot, hvis ikke blir det litt for dumt. Og nei jeg deltar ikke i en samtale om Islam, jeg deltar i en debatt om muslimer som gruppe. Mulig du ikke skjønner forskjell, og det er vell og grunnen til ditt forkvaklende ståsted. Hva har dere muslim haterne så klart å oppnå, kan du vise til et eneste sted der din fremgangsmetode med å bygge opp hat mot folkegrupper har ført til et roligere miljø. Disse ekstreme islamister har som mål å splitte vesten slik at folk begynner å hate muslimer. Dette gjør det lettere for dem å rekruttere nye, De ønsker krig, og du er blant de nyttige idioter som gir dem dette. Men ditt hat skygger for din fornuft og dermed får man spiralen med stadig nye ekstreme og større grupper på begge sider. Men dere hatere er blitt den nyttige idiot.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Husmusa70 skrev:

Her har det ikke vært snakk om å påtvinge noen noe som helst, men at vi ikke vil ha resultatet av disse holdningene i Norge. Eller Sverige eller Danmark for den del.

Da bør du lese innleggene en gang til! Det er vell ingen grunn til å trekke opp hva muslimer gjør i sitt eget land hvis man ikke ønsket å belyse dette. Hvis det skulle være Norden man har i tankene er det vell lite interessant hva man gjør i Egypt eller andre muslimske land.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Guy Fawkes skrev:

Disse ekstreme islamister har som mål å splitte vesten slik at folk begynner å hate muslimer. Dette gjør det lettere for dem å rekruttere nye, De ønsker krig, og du er blant de nyttige idioter som gir dem dette. Men ditt hat skygger for din fornuft og dermed får man spiralen med stadig nye ekstreme og større grupper på begge sider. Men dere hatere er blitt den nyttige idiot.

Ikke meg du svarer, men jeg vil gjerne få legge inn et svar likevel. Jeg kan egentlig bare snakke for meg selv, men samtidig også egentlig snakke for veldig mange andre. Jeg hater ikke muslimer, folk fra Afrika, Asia, eller andre deler av verden. Jeg vil bare ikke ha de i Norge og Europa for øvrig. Jeg vil ha Europa tilbake til slik det var, demografisk sett, på femtitallet. På seksti- og syttitallet begynte innvandringen til Europa og USA fra den tredje verden. Blanding av ulike mennesker ender aldri bra. 

Så jeg hater ikke mennesker som ikke er som meg, men jeg vil heller ikke ha de til landet. Alle mennesker har rett på sitt eget land, nasjon og suverenitet. USA er ingen nasjon lenger, de er bare et land. Det samme gjelder snart også for en del land i Europa, dessverre.

Anonymkode: e451f...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper den jævelen av et lite menneske som bare så på uten å hjelpe henne også får seg en lang straff!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Husmusa70
19 minutter siden, Guy Fawkes said:

Da bør du lese innleggene en gang til! Det er vell ingen grunn til å trekke opp hva muslimer gjør i sitt eget land hvis man ikke ønsket å belyse dette. Hvis det skulle være Norden man har i tankene er det vell lite interessant hva man gjør i Egypt eller andre muslimske land.

De gjør det samme i norden, derfor er det interessant. Det er ikke noe de begynte med når de kom hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du svarer, men jeg vil gjerne få legge inn et svar likevel. Jeg kan egentlig bare snakke for meg selv, men samtidig også egentlig snakke for veldig mange andre. Jeg hater ikke muslimer, folk fra Afrika, Asia, eller andre deler av verden. Jeg vil bare ikke ha de i Norge og Europa for øvrig. Jeg vil ha Europa tilbake til slik det var, demografisk sett, på femtitallet. På seksti- og syttitallet begynte innvandringen til Europa og USA fra den tredje verden. Blanding av ulike mennesker ender aldri bra. 

Så jeg hater ikke mennesker som ikke er som meg, men jeg vil heller ikke ha de til landet. Alle mennesker har rett på sitt eget land, nasjon og suverenitet. USA er ingen nasjon lenger, de er bare et land. Det samme gjelder snart også for en del land i Europa, dessverre.

Anonymkode: e451f...f08

Hva tror du Indianerne i USA ønsker seg? Hadde de noe valg når Europa valgte å innvandrere landet deres? 

Anonymkode: 74307...c38

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mystix said:

Håper den jævelen av et lite menneske som bare så på uten å hjelpe henne også får seg en lang straff!

Jeg er enig med deg. 

Anonymkode: 3f454...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror du Indianerne i USA ønsker seg? Hadde de noe valg når Europa valgte å innvandrere landet deres? 

Anonymkode: 74307...c38

Så fordi noe ble gjort av noen, mot noen, for lenge siden, fortjener uskyldige mennesker i dag å bli utslettet av noen andre?

Anonymkode: e451f...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.11.2017 den 22.51, Mons skrev:

Nå er du igjen på villspor! Denne debatten handler om overfall og gruppevoldtekt. Om en stor gruppe menn som angriper som en ulveflokk.

Så du mener at etnisk norske gutter som gruppevoldtar jenter på nachspiel ikke er "en stor gruppe menn som angriper som en ulveflokk"? 

I såfall, hvorfor ikke? 

Anonymkode: ac1e1...9e7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fordi noe ble gjort av noen, mot noen, for lenge siden, fortjener uskyldige mennesker i dag å bli utslettet av noen andre?

Anonymkode: e451f...f08

Kanskje lære noe av historie? Samme gjelder koloniseringene og henting av slaver fra Afrika. Kansje greit å påpeke siden en her trakk frem Uk som et eksempel for hvor dårlig stelt det er der. Selveste super Nasjonen av kolonisering. Isteden for å presentere seg som overmennesker og suverene, så se på historien, så er det ikke noe forskjell på det som skjer nå kontra det som har skjedd. 

Anonymkode: 74307...c38

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er en sak fra utlandet så populær i Norge? Selvsagt at voldtekt er gale. Men det skjer (dessverre) der ute. 

Anonymkode: cc3ed...4b0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Husmusa70
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Så du mener at etnisk norske gutter som gruppevoldtar jenter på nachspiel ikke er "en stor gruppe menn som angriper som en ulveflokk"? 

I såfall, hvorfor ikke? 

Anonymkode: ac1e1...9e7

Innvandrere står for 99% av overfallsvoldtektene, jeg vil gjette at den samme statistikken gjelder for gjengvoldtekter.
Dette gjør etnisk norske gutter til en liten gruppe menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Det er ikke rasistisk av et offer for gjeng voldtekt å beskrive gjerningsmennene som svarte, eller si at de snakket med arabisk aksent. Hun må beskrive så godt det lar seg gjøre, slik at politiet kan finne dem. 

Når slike grove kriminelle handlinger skjer, og det er mulige gjerningsmenn på frifot må politiet gå ut å advare allmenheten slik at borgere kan ivareta seg selv, og eventuelt komme med tips for å få gjerningsmenn pågrepet. 

At noen da skal si at dette gjøre fordi de er rasistisk motivert, og ønsker å spre fremmedfrykt er så fjernt fra en normal reaksjon fra lovlydige, empatiske mennesker en kan komme. 

Det er klart at folket skal informeres gjennom media. Slik at folket kan forstå det samfunn vi lever i. 

Få ut informasjon, lag statistikker, analyser. Informer folket, det er grunnleggende i et demokrati, en velfungerende presse, uten sensur. 

 

Anonymkode: 3f454...2ca

Jeg kan ikke huske å ha sett politiet gå ut med gjerningsmann var svart/brun/gul. Men de har lagt ut på twitter meldinger med f.eks. "på leting etter ungdommer trolig arabiske/afrikanske/pakistanske". Og det er greit nok. De fleste forstår hva de mener. 

Anonymkode: 28f60...c57

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje lære noe av historie? Samme gjelder koloniseringene og henting av slaver fra Afrika. Kansje greit å påpeke siden en her trakk frem Uk som et eksempel for hvor dårlig stelt det er der. Selveste super Nasjonen av kolonisering. Isteden for å presentere seg som overmennesker og suverene, så se på historien, så er det ikke noe forskjell på det som skjer nå kontra det som har skjedd. 

Anonymkode: 74307...c38

Ingen som presenterer seg som suverene overmennesker i denne tråden så vidt jeg kan se. Tidene har forandret seg. Vesten har utviklet seg til et sivilisert samfunn som fungerer. Vi har beveget oss bort fra usivilisert oppførsel, har fungerende samfunn med helsetjenester, utdanning osv. Hvorfor skal vi frivillig la oss invadere og ødelegge? Ingen nasjon hittil i historien har vel bare overgitt seg uten kamp?

Hvorfor er det som skjer nå greit bare fordi det har skjedd før? 

Anonymkode: e451f...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er en sak fra utlandet så populær i Norge? Selvsagt at voldtekt er gale. Men det skjer (dessverre) der ute. 

Anonymkode: cc3ed...4b0

Man skulle håpe at et massivt overgrep som dette skulle få oppmerksomhet i hele verden, IKKE bare i nabolandet.  Det er ikke en vanlig voldtekt, det er en kvinne som har blitt voldtatt og banket opp av 20 menn.  Det skjer ikke så ofte i Norden.  (enda.....)

En viss forskjell. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trist med overgrep og mangel på respekt mot andre. Håper de skyldige blir arrestert. 

Anonymkode: 14302...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Mystix skrev:

Man skulle håpe at et massivt overgrep som dette skulle få oppmerksomhet i hele verden, IKKE bare i nabolandet.  Det er ikke en vanlig voldtekt, det er en kvinne som har blitt voldtatt og banket opp av 20 menn.  Det skjer ikke så ofte i Norden.  (enda.....)

En viss forskjell. 

Til info så er det ingen som vet 100 prosent hva som har skjedd. En narkoman om skulle kjøpe kokain, og som betale med sex. Mennen filmet, slik at de kunne dokumenter at hun samtykket. Og 10 stk ble til 20, funnet DNA fra 5 ?

Anonymkode: 74307...c38

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Til info så er det ingen som vet 100 prosent hva som har skjedd. En narkoman om skulle kjøpe kokain, og som betale med sex. Mennen filmet, slik at de kunne dokumenter at hun samtykket. Og 10 stk ble til 20, funnet DNA fra 5 ?

Anonymkode: 74307...c38

Dette blir jo bare verre og verre. Vi har kjøpt deg, så da gjør vi som vi vil med deg? 

Hun anslår 20. Funnet DNA fra 10. Identifisert og siktet 5. 

Anonymkode: 3f454...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener at etnisk norske gutter som gruppevoldtar jenter på nachspiel ikke er "en stor gruppe menn som angriper som en ulveflokk"? 

I såfall, hvorfor ikke? 

Anonymkode: ac1e1...9e7

Relasjonsvoldtekter og nachspielvoldtekter blir en egen debatt - en debatt som har pågått lenge. Myndigheter og private organisasjoner har lenge jobbet med holdningskampanjer mot norske menn.

Når jeg bruker uttrykket "ulveflokk" (og i et tidligere innlegg "krigstilstander") snakker jeg om overfall begått av flere menn som er usedvanlig brutalt. Jeg nevnte verken etnisitet eller religion. Det gjør du, og det slår dine argumenter i hjel hvis man ser på statistikken. Dine argumenter er både kjedelige og fordummende for debatten!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...