Gå til innhold

Voldtatt av 20 menn: Her er hennes egne ord om opplevelsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette skjedde i fjor. Hvorfor er det ikke over alt i media? Dette er noe av det sykeste jeg har lest. Hemsedalssaken kan ikke sammenlignes engang :(

"Advarsel

Når man leser tiltalebeslutningen og kvinnens egne ord om hva som skjedde, er min første tanke: Overlevde hun virkelig dette?

Den svenske frilansjournalisten, Joakim Lamotte, har gått gjennom kvinnens egen beretning (Facebook 27. november 2017). Han gjør det samme som vi gjør: advarer mot vanvittige scener som beskrives:

Utdrag hentet fra https://www.rights.no/2017/11/medfolelse-finnes-ikke-kun-en-raskap-vi-aldri-har-sett-maken-til/

 

 
 

Anonymkode: 1ec20...165

 

Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt jævlig! Gruppevoldtatt av 20 men fra Somalia og Irak. Ikke en notis i aviser en gang.Hadde dette vært Nordmenn......... 😳

Anonymkode: c786c...61d

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etninsk Svenske og Norske menn gjør ikke sånt, det er iallefall sikkert.

Anonymkode: 7fa0d...cbc

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her ofrer norske medier spalteplass på spalteplass på #metoo. Fy faen. 

Anonymkode: c786c...61d

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt jævlig! Gruppevoldtatt av 20 men fra Somalia og Irak. Ikke en notis i aviser en gang.Hadde dette vært Nordmenn......... 😳

Anonymkode: c786c...61d

Denne tråden kommer mest sannsynlig til å ble slettet på grunn av "hatefullt innhold" eller spekulasjoner...

Anonymkode: 06b07...7af

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Rasist alarm lyser lang vei!! Hvordan vet  du om det var like ille eller verre enn Hemsedal? Er du synsk? Tror heller at det mangel på kritisk sans og noe med det kognitive evner  som gjør at folk bruker sånt i sitt rasist tog.

Anonymkode: 74307...c38

Hvordan var dommen i Hemsedal? Her ble det faktisk gitt en dom om at det ikke hadde skjedd noe straffbart. Om du ikke stoler på det Norske rettsystemet fins det jo et greit alternativ og prøve 4 uker i Somalia alene. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørt om kildekritikk TS?

Anonymkode: 793ae...cf9

Nei, det tviler jeg på. 

Anonymkode: 74307...c38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørt om kildekritikk TS?

Anonymkode: 793ae...cf9

What?😂

Anonymkode: c786c...61d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Rasist alarm lyser lang vei!! Hvordan vet  du om det var like ille eller verre enn Hemsedal? Er du synsk? Tror heller at det mangel på kritisk sans og noe med det kognitive evner  som gjør at folk bruker sånt i sitt rasist tog.

Anonymkode: 74307...c38

Hvordan vet vi det? Har du lest noe sted at hun i Hemsedal ble slått, at mennene hadde kniv, at hun ble sparket i hodet? Leste du i det hele tatt artikkelen?

Anonymkode: 7fa0d...cbc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det tviler jeg på. 

Anonymkode: 74307...c38

Så expressen.se er ikke godkjent mener du? 

Anonymkode: c786c...61d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De driver ikke med slike grove gruppevoldtekter kjære deg. Noen av de siktede var også fra Balkan, og jeg kjenner en som kjenner til det kriminelle miljøet fra Balkan, han sier de ser de på norske forbrytere som Olsenbanden.

Anonymkode: 7fa0d...cbc

Norske menn har ikke utført grov gruppevoldtekt? NEIVEL. 

Du som ba meg våkne opp, det er nok norske menn som voldtar. Det er flest norske menn som voldtar i dette landet. Hva med Tysfjord-saken, hva syns du om den? Hvor er deres moral, etikk og oppdragelse? 

Anonymkode: 3eb6e...b58

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg tror du hadde hatt utbytte av litt skolering og få opp leseferdighetene dine.

Anonymkode: 74307...c38

Ja sliter med det. Spesielt i denne typen saker. Men for all del. Lukk øynene og kjør på. Det tjener sikkert en god sak. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørt om kildekritikk TS?

Anonymkode: 793ae...cf9

Ja, denne siden er jo ikke god nok for dere. Denne saken er omtalt i mange medier. Det er en grusom sak. Ingen ville hjelpe henne, fordi de vil ikke bli sett for så å bli utsatt for vold selv senere. Hun fikk beskjed om at hun var ekkel da hun ba om hjelp. De ville ikke hjelpe henne, hun hadde sperm i håret.

Anonymkode: e451f...f08

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, RoH said:

Hva skal vi mene om dette?

Våkn opp, hvor mange overfallsvoldtekter utføres av etnisk norske menn? Jeg tror faktisk at etnisk svenske menn er minst like lavt representert i denne typen voldtekter. 

Mennesker fra Somalia har en helt annen moral, etikk og oppdragelse enn etniske norske menn. Skjønner du det? Eller skjønner du det virkelig ikke. Det handler ikke om at de er underlegene som mennesker, at de ikke forstår, men de har en helt annen moral og etikk.  

Når jeg leser menns holdninger til voldtekt på kg, så er jeg ikke så voerbevist om at nordmenn er engler heller. Nordmenn voldtar bare på en måte som gjør det lettere å slippe unna

Anonymkode: 21781...5eb

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet vi det? Har du lest noe sted at hun i Hemsedal ble slått, at mennene hadde kniv, at hun ble sparket i hodet? Leste du i det hele tatt artikkelen?

Anonymkode: 7fa0d...cbc

Dette handler ikke om overgrep eller voldtekt, dette handler om RASE!

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så expressen.se er ikke godkjent mener du? 

Anonymkode: c786c...61d

Når det kommer fra en høyreekstrem brunkledd kilde, så nei.

Anonymkode: 74307...c38

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når jeg leser menns holdninger til voldtekt på kg, så er jeg ikke så voerbevist om at nordmenn er engler heller. Nordmenn voldtar bare på en måte som gjør det lettere å slippe unna

Anonymkode: 21781...5eb

De "forsvarer" og latterligjør nærmest voldtekt og trakassering gjort av norske menn. Kaller oss jenter hårsåre. De driter i offeret denne gangen også, de vil bare svartmale utlendinger, og ser en fantastisk anledning med denne saken. Det er ikke noe nytt på dette forumet, men det er jævlig stakkarslig. 

Anonymkode: 3eb6e...b58

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette handler ikke om overgrep eller voldtekt, dette handler om RASE!

Anonymkode: 74307...c38

My point exactly. Særlig at de bryr seg om voldtekten. 

Anonymkode: 3eb6e...b58

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg leser menns holdninger til voldtekt på kg, så er jeg ikke så voerbevist om at nordmenn er engler heller. Nordmenn voldtar bare på en måte som gjør det lettere å slippe unna

Anonymkode: 21781...5eb

Unnskyld hva mener du? Jeg tror ikke jeg har sett noen menn som forsvarer voldtekt av kvinner på noen som helst måte inne på KG 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...