Gå til innhold

Voldtatt av 20 menn: Her er hennes egne ord om opplevelsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest GiftMann38
7 hours ago, AnonymBruker said:

Du påstår at folk i Afganistan ville ha Sharialov og derfor er landet slik det er? Når det er helt klart vestlig interesser som har ødelagt landet. 

Anonymkode: 74307...c38

Tøv. Ti år lang krig mot Sovjet+10 år med Taliban hadde gjort det meste av jobben før Vesten kom inn i bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ryddet for spekulasjoner, diskriminerende utsagn, krenkende utsagn, innhold Kvinneguiden ikke vil assosieres med og innhold med opphavsrett samt svar til dette.

Minner om at sitater på mer enn 2-3 setninger er brudd på opphavsretten.

Edie, mod.

Edit: Ryddet for kommentarer til moderering. Spørsmål rundt moderering tas på PM til moderator eller på Ris og ros.

Edie, mod.

Endret av Edie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Fåvæja skrev:

Hvem FAEN bryr seg vel om "agendaen"? Dette er en sak som skjedde, som er omtalt i mange medier. Dette er et ikke-argument.

Hva du bryr deg om og ikke får helt være din egen sak. Akkurat som at jeg mener det er svært viktig. Jeg antar at du ikke er opptatt av agenda eller at du selv deler Ts sin agenda. Jeg vil trekke en historisk parallell tilbake til Tyskland og 30 tallet. Hitler brukte en rekke historier om jøder,noen ekte, noen falske og andre delvis falske. Ingen av historiene handlet egentlig om "offeret" for jødene sin virksomhet. Hitler brukte det bevisst i sin propaganda for å øke hat mellom folkegrupper og når han hadde fått sådd hatet høstet han det inn i politisk gevinst. Men hatet som var sådd fortsatte å spire og utvikle seg til vold. Senere ekstrem vold. Så det Ts gjør er akkurat det samme, det handler ikke om offeret, det handler om å så hat. Hvis slike innlegg får stå uimotsagt vil det også denne gangen utvikle seg til vold i en eller annen form. Du er enten historieløs eller har samme agenda. Jeg ser disse trådstarterne både på KG og i andre sosiale medier. Alle har de samme agenda, og det er så utbredt og akkurat det samme mønster. Mange vil sikkert la seg lure, jeg er ikke en av dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Husmusa70 skrev:

Det står at et 20-talls personer MISTENKES. Dette er altså ikke fantasi fra kvinnen: 

 

Du må ha oversett noe helt vesentlig. Det er hun som påstår at det var et 20- talls mennesker. Dette får da politiet til å sette ordet mistenkt på tilsvarende antall. Alt er så langt bygget på hennes forklaring, som kan være sann men kan og være fantasi. Når man kommer til tiltale som skjer etter etterforskning, altså ikke bare hennes forklaring. Da er antallet sunket til 5 hvorav 3 er tiltalt for delaktighet i voldtekten. Så du forstår nok ikke hva du selv skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Guy Fawkes said:

Hmm! Når jeg ser en link til rights.no er det grunn til å sjekke fakta. Dette er en side som bevist produserer eller vrir på fakta for å fremme muslimhat. Trådstarter har tydeligvis en agenda i arbeidet med å fremme muslimhat, da vedkommende svært ofte deler disse linker.

Så etter en del søk har jeg funnet denne http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=103&artikel=6826518 Det er altså 5 menn som er tiltalt og ifølge artikkel er det 3 menn som står bak voldtekten. Det er selvfølgelig ille nok. Vi vet altså ikke noe om fakta i saken, mennene nekter for voldtekt. Så hva er sant og ikke får retten i Sverige avgjøre. Er dette fakta er det ille, men det er og grunn til å advare mot trådstarter som bevisst forsøker å bygge opp om muslimhat. Det er trist at KG lar seg bruke som en arena for personer som ikke har annen agenda enn å sette folkegrupper opp mot hverandre.

Hvis du har lest linkene til Expressen og Metro, så ville du ha sett at politiet selv har gått ut med "opp mot 20". Flere artikler gir et bilde av tidslinjen. Det anklageren har lagt fram som sin tidslinje er at under sommeren 2017 var ti menn formelt mistenkt for delaktighet. Og siden alle nekter, så blir det kun tatt ut tiltale mot de som det ble funnet DNA fra sperm på kvinnen. https://www.metro.se/artikel/kvinnan-bad-om-hjälp-efter-gruppvåldtäkten-i-fittja-fick-höra-att-hon-var-äcklig

Jeg regner ikke med at du har lest og forstått at politiet først undersøkte feil trappeoppgang, og så etter ti måneder, undersøkte de den riktige? Politiets elendige etterforskning er også et tema i denne saken. Det kan føre til at skyldige går fri. Tenk på muligheten til å finne DNA fra flere overgripere på gulvet, brukte papirkluter man kaster fra seg, sædflekkete hender man et kort øyeblikk støtter mot veggen, og så videre. Dette kan ha blitt borte eller forurenset så det ikke kan brukes i retten. 

– Det har varit en ytterst allvarlig och kränkande grov våldtäkt där många fler än de som är åtalade också har varit inblandade men där åklagaren inte har kunnat styrka vilka fler som har deltagit, säger kvinnans målsägandebiträde, advokat Elisabeth Massi Fritz.

I tillegg overser du i din egen link (!) at anklageren sier at i følge offeret har åtte til ti deltatt i selve overgrepet og at like mange kan være innblandet. Det gir 18 - 20 totalt i min måte å regne på.

Du overser også - igjen i din egen link - at et trettitalls prøver fra åstedet venter på analyse. Sikkert fordi politiet klarte å rote det til. – Det kan visa sig att det blir DNA-träffar på fler gärningsmän och då är ju målet förstås att de ska åtalas för brott.

Alt dette klarer du å gjøre fordi du vil diskreditere HRS og du har ingen skrupler med det. Det virker som om du bevisst har lett etter denne linken og postet den, fordi den ikke spesielt nevner ti eller tyve overgrepsmenn.

For å summere opp: Jeg anklager deg for å gjøre akkurat det samme som du beskylder HRS for, å vri på fakta.

 

 
Endret av ops2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har nettopp begynt å lese den nettsiden og om det hadde som oftest vært fake hadde de vel ikke fått statsstøtte. Jeg har ikke delt "linker", jeg har delt 1 link. Du er allerede lurt, men ikke av meg.

Anonymkode: 1ec20...165

Hadde du lest grundigere ville du og ha visst at det har vært sterk debatt om de skal ha statsstøtte. På tross av sterk kritikk velger Frp som styrer dette departement å beholde støtten mot rådet fra departementet. http://www.dagsavisen.no/innenriks/slik-ble-hrs-reddet-av-frp-1.1041066

Det sier mye om Frp når man ser agendaen til Hege Storhaug og dette nettsted. På stortinget er det derimot flertall for å ta fra dem støtten. Så har du "fake", en halv sannhet er og en halv løgn. Og Human Right Service opererer i denne gråsone. De tar saker ut fra en helhet og presenterer det slik at de skal oppnå en politisk gevinst. Gevinsten er å sette folkegrupper opp mot hverandre og oppnå større muslimhat. Nå sier du at du har delt 1 link, i ditt forrige innlegg forteller du at dette er kun andre gang du deler artikkel fra denne side. Så allerede her forandrer du din forklaring. Men det er ikke viktig om du har delt 1-2 eller 10. Det er at du gjør det og hva som er din agenda med å gjøre det som teller. Noen må ta til motmæle mot deg og dine som forsøker å dyrke frem hat på sosiale medier under dekke av saker som denne. Til slutt kan jeg trøste deg med at verken du eller andre lurer meg. Jeg sjekker alltid kilder og dobbelt sjekker med alternative kilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, ops2 skrev:

Hvis du har lest linkene til Expressen og Metro, så ville du ha sett at politiet selv har gått ut med "opp mot 20". Flere artikler gir et bilde av tidslinjen. Det anklageren har lagt fram som sin tidslinje er at under sommeren 2017 var ti menn formelt mistenkt for delaktighet. Og siden alle nekter, så blir det kun tatt ut tiltale mot de som det ble funnet DNA fra sperm på kvinnen. https://www.metro.se/artikel/kvinnan-bad-om-hjälp-efter-gruppvåldtäkten-i-fittja-fick-höra-att-hon-var-äcklig

Jeg regner ikke med at du har lest og forstått at politiet først undersøkte feil trappeoppgang, og så etter ti måneder, undersøkte de den riktige? Politiets elendige etterforskning er også et tema i denne saken. Det kan føre til at skyldige går fri. Tenk på muligheten til å finne DNA fra flere overgripere på gulvet, brukte papirkluter man kaster fra seg, sædflekkete hender man et kort øyeblikk støtter mot veggen, og så videre. Dette kan ha blitt borte eller forurenset så det ikke kan brukes i retten. 

– Det har varit en ytterst allvarlig och kränkande grov våldtäkt där många fler än de som är åtalade också har varit inblandade men där åklagaren inte har kunnat styrka vilka fler som har deltagit, säger kvinnans målsägandebiträde, advokat Elisabeth Massi Fritz.

I tillegg overser du i din egen link (!) at anklageren sier at i følge offeret har åtte til ti deltatt i selve overgrepet og at like mange kan være innblandet. Det gir 18 - 20 totalt i min måte å regne på.

Du overser også - igjen i din egen link - at et trettitalls prøver fra åstedet venter på analyse. Sikkert fordi politiet klarte å rote det til. – Det kan visa sig att det blir DNA-träffar på fler gärningsmän och då är ju målet förstås att de ska åtalas för brott.

Alt dette klarer du å gjøre fordi du vil diskreditere HRS og du har ingen skrupler med det. Det virker som om du bevisst har lett etter denne linken og postet den, fordi den ikke spesielt nevner ti eller tyve overgrepsmenn.

For å summere opp: Jeg anklager deg for å gjøre akkurat det samme som du beskylder HRS for, å vri på fakta.

 

 

Jeg overser overhode ingen ting, men jeg klarer å skille på hva er en påstand og hva er fakta. Politiet har ikke tiltalt 20 menn men 5. Da kan man ikke lenger operere med 20 menn, det blir bare en påstand og ingen ting annet. At det eventuelt har vært dårlig etterforskning spiller ingen rolle. Man kan ikke vite om det ville ført til flere tiltaler eller ikke. Det blir bare synsing. Det virker som enkelte her har problemer med å forstå forskjellen på mistenkt og tiltalt. Antall som er tiltalt er det politiet mener de har dekning for alt annet blir bare påstander og fantasier. Slik er fakta om du liker det eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Guy Fawkes said:

Du må ha oversett noe helt vesentlig. Det er hun som påstår at det var et 20- talls mennesker. Dette får da politiet til å sette ordet mistenkt på tilsvarende antall. Alt er så langt bygget på hennes forklaring, som kan være sann men kan og være fantasi. 

Mener det sto å lese i en av disse avisartiklene at det var funnet sperm med 10 ulike DNA profiler. Politiet kan bare finne identiteten til gjerningsmenn de allerede har i sine registre. Om en ikke vet hvem de er, kan de heller ikke siktes.

Hvilken agenda har du? Hvilken agenda har du da velger å bruke ordet «fantasi», i stedet for ordene uriktig, feil, unøyaktig?

Ved å velge å ordlegge deg som du gjør ovenfor, fremstår det som du bevisst forsøker å svekke troverdigheten til offeret. Hva er din agenda? 

Keg håper virkelig at dette av alle blir sett på som en ekstremt grov sak. At mennesker som har vært med på en slik handling er farlige mennesket. Det være seg om de var 5, 10, 15 eller 20 stykker. 

Jeg håper de finner alle, får de fjernet fra gatene, trappeoppgangene, og andre steder der folk ferdes. Slik at de verken får voldtatt eller solgt kokain og annen gift. Farlige mennesker som allmenheten har rett på beskyttelse mot. 

Mennesker er ikke bare individer, vi er sosiale vesen. Det finnes tradisjonelle, kulturelle aspekter som gjør at vi oppfører oss som vi gjør, tenker og føler som vi gjør. Sosiologene, antropologene forsker på dette. Det finnes i tillegg gruppe dynamikker som virker inn. En kan ikke lukke øynene for slikt. 

Det er viktig at det blir foretatt en grundig analyse for å identifisere hva som fikk de ulike av disse individer til å gjøre slike umenneskelige handlinger. 

Klart det er mulig, kanskje også sannsynlig at det er kulturelle faktorer som har spilt inn. Det er ikke et urimelig spørsmål å stille. 

Om en ikke identifiserer et problem, og årsakssammenheng, da kan ikke problemet løses. 

Igjen håper jeg at alle er enige om at denne kvinnens beretning, som er backet av medisinske funn, og fysiske beviser er grusom. Håper vi kan være enig i at om hun tok feil i visse detaljer, så er dette fremdeles grusomt! 

Anonymkode: 3f454...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke å svare Anonym Bruker 74307...c38 direkte lenger. Hans/hennes motstand virker oppkonstruert. Men siden jeg er blitt utfordret til å bevise at muslimske land bryter mot menneskerettighetene, så nevner jeg bare religionsfrihet, ytringsfrihet, pressefrihet og demokrati.

Artikkel 18
Enhver har rett til tanke-, samvittighets- og religionsfrihet. Denne rett omfatter frihet til å skifte religion eller tro, og frihet til enten alene eller sammen med andre, og offentlig eller privat, å gi uttrykk for sin religion eller tro gjennom undervisning, utøvelse, tilbedelse og ritualer.

Gjennom Sharia er det dødsstraff for å forlate islam. Dette kalles Apostasi-loven.

https://en.europenews.dk/-Victims-of-the-Apostasy-law-in-Islam-81852.html

" You know of course Sweden, the law protects you because most of the European laws give freedom of religion and conscience and belief, but the problem is from the communities, they still carry with them this teaching of that you are not allowed to leave Islam. Just recently here in Sweden, one of the imams, after hearing some Somalis converted to Christianity, he said that the convert should be killed. And he said it even in the Swedish radio, and nothing happened to this guy."

Se så på hva de islamske menneskerettighetene (CDHRI) sier: "All the rights and freedoms stipulated in this Declaration are subject to the Islamic Sharia." Article 19 also says: "There shall be no crime or punishment except as provided for in the Sharia."

https://en.wikipedia.org/wiki/Cairo_Declaration_on_Human_Rights_in_Islam

Selv de muslimske land som ikke bruker dødsstraff, har andre måter å bryte mot artikkel 18 i Menneskerettighetsærklæringen. Langt vanligere er det at gjenger opptrer som lynsjmobber og angriper frafalne og kristne, og hvor politiet har en lunken holdning til å etterforske drap og mishandling mot ikke-muslimer.

Og dette er kun religionsfriheten. Jeg kunne fortsatt, men jeg får ikke lønn for å sitte her på KG, så hvorfor bruke mer tid? Alle kan finne tusenvis av artikler på hvordan Islam bryter med menneskerettighetene. Utøvende islamistisk tro er ikke forenelig med menneskerettighetene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mener det sto å lese i en av disse avisartiklene at det var funnet sperm med 10 ulike DNA profiler. Politiet kan bare finne identiteten til gjerningsmenn de allerede har i sine registre. Om en ikke vet hvem de er, kan de heller ikke siktes.

Hvilken agenda har du? Hvilken agenda har du da velger å bruke ordet «fantasi», i stedet for ordene uriktig, feil, unøyaktig?

Ved å velge å ordlegge deg som du gjør ovenfor, fremstår det som du bevisst forsøker å svekke troverdigheten til offeret. Hva er din agenda? 

Keg håper virkelig at dette av alle blir sett på som en ekstremt grov sak. At mennesker som har vært med på en slik handling er farlige mennesket. Det være seg om de var 5, 10, 15 eller 20 stykker. 

Jeg håper de finner alle, får de fjernet fra gatene, trappeoppgangene, og andre steder der folk ferdes. Slik at de verken får voldtatt eller solgt kokain og annen gift. Farlige mennesker som allmenheten har rett på beskyttelse mot. 

Mennesker er ikke bare individer, vi er sosiale vesen. Det finnes tradisjonelle, kulturelle aspekter som gjør at vi oppfører oss som vi gjør, tenker og føler som vi gjør. Sosiologene, antropologene forsker på dette. Det finnes i tillegg gruppe dynamikker som virker inn. En kan ikke lukke øynene for slikt. 

Det er viktig at det blir foretatt en grundig analyse for å identifisere hva som fikk de ulike av disse individer til å gjøre slike umenneskelige handlinger. 

Klart det er mulig, kanskje også sannsynlig at det er kulturelle faktorer som har spilt inn. Det er ikke et urimelig spørsmål å stille. 

Om en ikke identifiserer et problem, og årsakssammenheng, da kan ikke problemet løses. 

Igjen håper jeg at alle er enige om at denne kvinnens beretning, som er backet av medisinske funn, og fysiske beviser er grusom. Håper vi kan være enig i at om hun tok feil i visse detaljer, så er dette fremdeles grusomt! 

Anonymkode: 3f454...2ca

Hvis du ikke har fått med deg min agenda har du neppe lest innlegget (e) du svarer på. Du mener å ha lest?? hva slags verdi har det! Du vet åpenbart ingen ting om hvordan DNA og prøver fungerer. Hadde de hatt 10 forskjellige dna så tar de selvsagt dna prøver fra de mistenkte og ser om det får match. Vanskeligere er det ikke. Samtidig påstår en annen debattant at de ikke gjennomsøkte riktig trappeoppgang, hvis det er korrekt hvordan kan de så ha dna prøver i det hele tatt. Hvis det er funnet dna prøver på henne beviser ikke det noe annet enn at hun har hatt kontakt med andre, ikke hvilken kontakt hun har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Guy Fawkes said:

Hvis du ikke har fått med deg min agenda har du neppe lest innlegget (e) du svarer på. Du mener å ha lest?? hva slags verdi har det! Du vet åpenbart ingen ting om hvordan DNA og prøver fungerer. Hadde de hatt 10 forskjellige dna så tar de selvsagt dna prøver fra de mistenkte og ser om det får match. Vanskeligere er det ikke. Samtidig påstår en annen debattant at de ikke gjennomsøkte riktig trappeoppgang, hvis det er korrekt hvordan kan de så ha dna prøver i det hele tatt. Hvis det er funnet dna prøver på henne beviser ikke det noe annet enn at hun har hatt kontakt med andre, ikke hvilken kontakt hun har hatt.

Det er funnet sperm på henne. Det er derfra de første DNA-bevisene stammer. Sperm betyr seksuell kontakt. Siden ble det funnet mer sperm i den andre trappeoppgangen, når de endelig undersøkte den. Men jeg blir ikke forbauset lenger hvis de bevisene blir underkjent.

Nå griper du til halmstrå her.

Hva slags holdning hadde du til Hemsedal-saken? Brukte du ord som påstand og fantasi der når du omtalte kvinnen?

Er ikke du full av fordommer, bare motsatt vei? Når det er muslimer involvert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, ops2 skrev:

Jeg orker ikke å svare Anonym Bruker 74307...c38 direkte lenger. Hans/hennes motstand virker oppkonstruert. Men siden jeg er blitt utfordret til å bevise at muslimske land bryter mot menneskerettighetene, så nevner jeg bare religionsfrihet, ytringsfrihet, pressefrihet og demokrati.

Artikkel 18
Enhver har rett til tanke-, samvittighets- og religionsfrihet. Denne rett omfatter frihet til å skifte religion eller tro, og frihet til enten alene eller sammen med andre, og offentlig eller privat, å gi uttrykk for sin religion eller tro gjennom undervisning, utøvelse, tilbedelse og ritualer.

Gjennom Sharia er det dødsstraff for å forlate islam. Dette kalles Apostasi-loven.

https://en.europenews.dk/-Victims-of-the-Apostasy-law-in-Islam-81852.html

" You know of course Sweden, the law protects you because most of the European laws give freedom of religion and conscience and belief, but the problem is from the communities, they still carry with them this teaching of that you are not allowed to leave Islam. Just recently here in Sweden, one of the imams, after hearing some Somalis converted to Christianity, he said that the convert should be killed. And he said it even in the Swedish radio, and nothing happened to this guy."

Se så på hva de islamske menneskerettighetene (CDHRI) sier: "All the rights and freedoms stipulated in this Declaration are subject to the Islamic Sharia." Article 19 also says: "There shall be no crime or punishment except as provided for in the Sharia."

https://en.wikipedia.org/wiki/Cairo_Declaration_on_Human_Rights_in_Islam

Selv de muslimske land som ikke bruker dødsstraff, har andre måter å bryte mot artikkel 18 i Menneskerettighetsærklæringen. Langt vanligere er det at gjenger opptrer som lynsjmobber og angriper frafalne og kristne, og hvor politiet har en lunken holdning til å etterforske drap og mishandling mot ikke-muslimer.

Og dette er kun religionsfriheten. Jeg kunne fortsatt, men jeg får ikke lønn for å sitte her på KG, så hvorfor bruke mer tid? Alle kan finne tusenvis av artikler på hvordan Islam bryter med menneskerettighetene. Utøvende islamistisk tro er ikke forenelig med menneskerettighetene.

Nå beviste du din agenda. For deg handler det ikke om offeret i saken, men om Islam. Men du bruker saken til å fremme hat mot grupper. Hvis du elsker frihet inklusive religionsfrihet så er konsekvensen at man må akseptere at muslimske land har en annen holdning enn vår egen. De må selv finne sin vei og stake ut en kurs akkurat som de vestlige land har utviklet seg fra middelalderens tyranni til et demokrati. Å påtvinge andre våre verdier fører til kulturkrig og terrorisme. Gjennom å gi respekt får man respekt. Jeg har aldri trodd at blanding av muslimer og kristne vestlige verdier har vært en god ide. Men det blir bare verre av å tråkke på dem. Resultatet ser i dag. Men isteden for å bruke vann kaster du bensin på bålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinna fälls för falsk våldtäktsanmälan
En taxichaufför blev misstänkt för våldtäkt och satt anhållen i två dagar. Nu döms en kvinna för att ha hittat på alltihop.
http://www.unt.se/nyheter/uppsala/tre-begars-haktade-for-skjutning-4834410.aspx

Kvinnor döms för att ha ljugit om våldtäkt – Mannen: "Skönt att ha fått upprättelse"
De två kvinnor som ljög om en påstådd våldtäkt döms båda till villkorlig dom och dagsböter. De ska också solidariskt betala 40 000 kronor i skadestånd till mannen som satt frihetsberövad en månad innan han släpptes.
– Det känns otroligt skönt att äntligen fått upprättelse. Jag är glad och tacksam mot rätten som lyssnat på mig, säger han.
http://www.allehanda.se/angermanland/harnosand/kvinnor-doms-for-att-ha-ljugit-om-valdtakt-mannen-skont-att-ha-fatt-upprattelse

Finnes det kvinner som lyver om voldtekt altså? :sjokkert:  Virkelig?! Nææææ, hvem hadde vel trodd det?

Anonymkode: f92be...e5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, ops2 skrev:

Det er funnet sperm på henne. Det er derfra de første DNA-bevisene stammer. Sperm betyr seksuell kontakt. Siden ble det funnet mer sperm i den andre trappeoppgangen, når de endelig undersøkte den. Men jeg blir ikke forbauset lenger hvis de bevisene blir underkjent.

Nå griper du til halmstrå her.

Hva slags holdning hadde du til Hemsedal-saken? Brukte du ord som påstand og fantasi der når du omtalte kvinnen?

Er ikke du full av fordommer, bare motsatt vei? Når det er muslimer involvert.

Fordommer betyr å ha bestemt seg for en oppfatning på forhand. Jeg derimot ser på fakta i saken og ingen ting annet. Det som ikke kan bevises har ikke skjedd i rettslig terminologi. Dette er mitt utgangspunkt. Når det gjelder Hemsedal saken så ble vell guttene frifunnet. Bevisene holdt ikke i retten og da er de uskyldige. Hva jenta hevder, kan allikevel være sant men og usant. Det vet jeg ikke, det jeg vet er bare hvordan dommen ble. Hvis det derimot skulle komme frem beviser som retten har underslått eller misforstått er saken annerledes. Men fra hva jeg kan se er det kun påstand mot påstand. Kjønn sier ingen ting om troverdighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Guy Fawkes skrev:

Hva du bryr deg om og ikke får helt være din egen sak. Akkurat som at jeg mener det er svært viktig. Jeg antar at du ikke er opptatt av agenda eller at du selv deler Ts sin agenda. Jeg vil trekke en historisk parallell tilbake til Tyskland og 30 tallet. Hitler brukte en rekke historier om jøder,noen ekte, noen falske og andre delvis falske. Ingen av historiene handlet egentlig om "offeret" for jødene sin virksomhet. Hitler brukte det bevisst i sin propaganda for å øke hat mellom folkegrupper og når han hadde fått sådd hatet høstet han det inn i politisk gevinst. Men hatet som var sådd fortsatte å spire og utvikle seg til vold. Senere ekstrem vold. Så det Ts gjør er akkurat det samme, det handler ikke om offeret, det handler om å så hat. Hvis slike innlegg får stå uimotsagt vil det også denne gangen utvikle seg til vold i en eller annen form. Du er enten historieløs eller har samme agenda. Jeg ser disse trådstarterne både på KG og i andre sosiale medier. Alle har de samme agenda, og det er så utbredt og akkurat det samme mønster. Mange vil sikkert la seg lure, jeg er ikke en av dem.

Godt forsøk :) jeg har prøvd å opplyse de som driver med Muslim/Islam hat om at de faktisk er gjennomskuet. Jeg har også påpekt at HRS holdt på å miste statsstøtten i år (?). Men mot dumskap kjemper selv gudene forgjeves, og ikke minst så er det samme oppgulp på repeat.

Anonymkode: 74307...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Guy Fawkes said:

Nå beviste du din agenda. For deg handler det ikke om offeret i saken, men om Islam. Men du bruker saken til å fremme hat mot grupper. Hvis du elsker frihet inklusive religionsfrihet så er konsekvensen at man må akseptere at muslimske land har en annen holdning enn vår egen. De må selv finne sin vei og stake ut en kurs akkurat som de vestlige land har utviklet seg fra middelalderens tyranni til et demokrati. Å påtvinge andre våre verdier fører til kulturkrig og terrorisme. Gjennom å gi respekt får man respekt. Jeg har aldri trodd at blanding av muslimer og kristne vestlige verdier har vært en god ide. Men det blir bare verre av å tråkke på dem. Resultatet ser i dag. Men isteden for å bruke vann kaster du bensin på bålet.

Jeg lever godt med at muslimske land styrer seg selv. Men jeg kan ikke godta at islamisme, med sin aphartheidtro på at muslimer er mer verd enn andre mennesker, skal komme til Europa. Tror du at du er smart? Tror du at du har avslørt meg? Har du ikke lest tidligere, hvor opptatt jeg er av islamismen. Islam er den største trusselen mot kvinners frihet i Europa i dag. Dette fordi muslimske menn bringer med seg den mangelen på respekt for mennesket, og ikke minst kvinnen, som de er oppdratt til.

La de styre sitt eget land, javisst. Jeg ville bare avsløre de som lyver om at islamske land ikke bryter mot menneskerettighetene.

Jeg argumenterer både til støtte for offeret, til støtte for de andre, anonyme kvinner som ikke tør å stå fram, til støtte for de stakkars lovlydige menneskene (både svensker, muslimer, jøder og buddhister) som er tvunget til å bo i disse forstedene fordi de ikke har råd til å flytte, og jeg argumenterer mot å ta inn flere muslimske menn, mot å godta at det prekes forherligelse av sharia på arabisk i moskeer i Norge, Sverige og Danmark, mot å gi muslimske menn lavere straffer på grunn av deres kultur og uforstand. Jeg argumenterer for ex-muslimer som lever i frykt i Norge. Jeg argumenterer for guttene som måtte stå fram med masker i debatten. https://www.nrk.no/norge/fortalte-om-frykt-og-sosial-kontroll-i-norge-med-masker-foran-ansiktet-1.13792535

Jeg argumenterer mot politikken som føres, og jeg argumenterer mot multikulturen som har vært dyrket som en religion i minst 30 år i Norge. Hvor man ikke har kunnet påpeke økt kriminalitet, sosial kontroll og urett begått mot kvinner og barn uten å bli kalt rasist.

Og jeg gjør alt dette, fordi vi har Sverige som vårt naboland, og bare en som ønsker å ødelegge Norge ønsker at vi skal bli som Sverige.

Endret av ops2
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, Guy Fawkes skrev:

Hvis du elsker frihet inklusive religionsfrihet så er konsekvensen at man må akseptere at muslimske land har en annen holdning enn vår egen. De må selv finne sin vei og stake ut en kurs akkurat som de vestlige land har utviklet seg fra middelalderens tyranni til et demokrati. Å påtvinge andre våre verdier fører til kulturkrig og terrorisme.

Det er helt geit for meg at muslimske land har en annen holdning enn vår. Jeg trenger ikke dra dit. Problemet oppstår når de kommer hit og fortsetter med holdningene sine. Når de ikke er villige til å legge fra seg det ved døra før de kommer. Det er ikke vi som skal tilpasse oss dem, det er de som skal tilpasse seg oss. Respekter kulturen og lovene til det landet du befinner deg i. Liker du det ikke så står du fritt til å dra derfra. Vi skal påtvinge dem våre verdier og holdninger, ellers havner vi tilbake i middelalderens tyranni.  

Anonymkode: e451f...f08

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du glemte en heil på slutten der..er ikke noe bedre det du bedriver med, enn de du kritiserer. 

Du står fritt til å utbrodere svaret ditt litt. Hvorfor mener du at de som kommer til et annet land ikke skal tilpasse seg landet de ankommer? 

Anonymkode: e451f...f08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...