Gå til innhold

Voldtatt av 20 menn: Her er hennes egne ord om opplevelsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, for alle muslimske land praktiserer Sharia loven? Utdann deg selv, så kansje du lærer å ikke skjære alle over en kam?? For dere er alle muslimer en homogen gruppe, er ikke det kunnskapsløst kansje? 

Anonymkode: 74307...c38

 Nei de er ikke en homogen gruppe. De er en gruppe med overveldene stor andel folk med motbydelige, middelalderske holdninger, dårlig kvinnesyn, som hater ytringsfrihet og syns deres egne samfunn er så ræva at de flytter derfra. Likevel prøver de alt de kan for å opprettholde det de flyttet fra når de ankommer et nytt land. De som vil integrere seg blir holdt tilbake av gruppen som ikke ønsker det.

Anonymkode: e451f...f08

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Nei de er ikke en homogen gruppe. De er en gruppe med overveldene stor andel folk med motbydelige, middelalderske holdninger, dårlig kvinnesyn, som hater ytringsfrihet og syns deres egne samfunn er så ræva at de flytter derfra. Likevel prøver de alt de kan for å opprettholde det de flyttet fra når de ankommer et nytt land. De som vil integrere seg blir holdt tilbake av gruppen som ikke ønsker det.

Anonymkode: e451f...f08

"Likevell prøver de alt de kan å opprettholde det de flyttet fra når de ankommer et nytt land". Høres ut som pensjonistene som flyttet til Spania når de blir gamle. Det er en grunn til at det er Norske kolonier i Spania. De klager på at spanjolene ikke kan snakke Norsk eller at ikke ting er som Norge. Men det var nå en digresjon. 

Anonymkode: 74307...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for alle muslimske land praktiserer Sharia loven?

Anonymkode: 74307...c38

https://en.wikipedia.org/wiki/Application_of_Islamic_law_by_country

Flere enn du tror. Legg sammen innbyggertallene i disse landene, se hvor mye du får. Skjærer heller ikke noen over noen slags kam, jeg snakker om ideologien Islam. Islam er en ideologi, ikke mennesker. Uansett om jeg hadde snakket om muslimer og ikke Islam så må man snakke generelt, ettersom at man snakker om en gruppe. Det er en forskjell mellom å snakke universelt (alle er slik) og generelt (de fleste er slik).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

"Likevell prøver de alt de kan å opprettholde det de flyttet fra når de ankommer et nytt land". Høres ut som pensjonistene som flyttet til Spania når de blir gamle. Det er en grunn til at det er Norske kolonier i Spania. De klager på at spanjolene ikke kan snakke Norsk eller at ikke ting er som Norge. Men det var nå en digresjon. 

Anonymkode: 74307...c38

Jeg er helt enig med deg at det er en uting med norske kolonier i Spania. Samme med de nordmennene som krever spesialbehandling for å få feiret 17.mai i utlandet. Tilpass deg landet du bor i eller dra hjem!

Anonymkode: e451f...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Endelig noen som har skjønt hva jeg har skrevet :) Ja, kulturen har endret seg, slik man kan endre kulturen andre steder også. Dessverre kan kultur også gå tilbake, Afghanistan var i sin tid et moderne land. Nå er det et land i ruin, samme med Iran. Det er bare trist. Derfor men jeg at man skal være forsiktig med å opphøye seg selv og dehumanisere andre, man vet ikke hva som bor i folk, før man sitter i samme båt.

Anonymkode: 74307...c38

Afghanistan har aldri vært et moderne land. Det har vært mindre ille enn det er nå, men det har aldri vært et sivilisert demokrati. Akkurat som i Iran ble folket holdt nede av et diktatur, men som i andre muslimske land var altfor mange som ville ha shariastyre til at det kunne vare. Menneskerettigheter og islam er som olje og vann, det går aldri sammen i lengden.

Anonymkode: efe36...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Guy Fawkes skrev:

Hmm! Når jeg ser en link til rights.no er det grunn til å sjekke fakta. Dette er en side som bevist produserer eller vrir på fakta for å fremme muslimhat. Trådstarter har tydeligvis en agenda i arbeidet med å fremme muslimhat, da vedkommende svært ofte deler disse linker.

Så etter en del søk har jeg funnet denne http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=103&artikel=6826518 Det er altså 5 menn som er tiltalt og ifølge artikkel er det 3 menn som står bak voldtekten. Det er selvfølgelig ille nok. Vi vet altså ikke noe om fakta i saken, mennene nekter for voldtekt. Så hva er sant og ikke får retten i Sverige avgjøre. Er dette fakta er det ille, men det er og grunn til å advare mot trådstarter som bevisst forsøker å bygge opp om muslimhat. Det er trist at KG lar seg bruke som en arena for personer som ikke har annen agenda enn å sette folkegrupper opp mot hverandre.

Jeg har delt 1 link og dette betegnes som "ofte"? Grunnen til at jeg delte var fordi dette burde jo vært over alt i media når saken var så stygg. Jeg skjønner ikke hvorfor alle snur det om til "muslimhat". Ikke mye empati å spore for offeret her nei! Skulle trodd det var voldtektsmennene som var ofre her når jeg leser kommentarene folk skriver.

Folk er syke

Anonymkode: 1ec20...165

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Afghanistan har aldri vært et moderne land. Det har vært mindre ille enn det er nå, men det har aldri vært et sivilisert demokrati. Akkurat som i Iran ble folket holdt nede av et diktatur, men som i andre muslimske land var altfor mange som ville ha shariastyre til at det kunne vare. Menneskerettigheter og islam er som olje og vann, det går aldri sammen i lengden.

Anonymkode: efe36...ba4

http://afghanistanonmymind.blogspot.no/2011/06/afghanistan-in-60s-and-70s-with-or.html?m=1 la meg også påpeke at det var etter at sovjet krigen, landet ble liggende i ruin. Slik vi kjenner det idag. Forårsaket av vestlige stormakter altså, på jakt etter gull og olje. 

Anonymkode: 74307...c38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har delt 1 link og dette betegnes som "ofte"? Grunnen til at jeg delte var fordi dette burde jo vært over alt i media når saken var så stygg. Jeg skjønner ikke hvorfor alle snur det om til "muslimhat". Ikke mye empati å spore for offeret her nei! Skulle trodd det var voldtektsmennene som var ofre her når jeg leser kommentarene folk skriver.

Folk er syke

Anonymkode: 1ec20...165

Er det grunnen til at du deler linker fra nettsteder som er kjent for å spre muslimhat at du har offeret i tankene. Dette er Hege Storhaug sin side, og du vet godt hva hun har slags agenda. Det er vell en grunn til at du er på hennes nettsted! Når man bevisst deler disse linker som svært ofte er fake er det en grunn til det! Men du vet å bruke saker til det som er din agenda. Mulig du lurer mange, men ikke meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Guy Fawkes skrev:

Er det grunnen til at du deler linker fra nettsteder som er kjent for å spre muslimhat at du har offeret i tankene. Dette er Hege Storhaug sin side, og du vet godt hva hun har slags agenda. Det er vell en grunn til at du er på hennes nettsted! Når man bevisst deler disse linker som svært ofte er fake er det en grunn til det! Men du vet å bruke saker til det som er din agenda. Mulig du lurer mange, men ikke meg.

Hvem FAEN bryr seg vel om "agendaen"? Dette er en sak som skjedde, som er omtalt i mange medier. Dette er et ikke-argument.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

http://afghanistanonmymind.blogspot.no/2011/06/afghanistan-in-60s-and-70s-with-or.html?m=1 la meg også påpeke at det var etter at sovjet krigen, landet ble liggende i ruin. Slik vi kjenner det idag. Forårsaket av vestlige stormakter altså, på jakt etter gull og olje. 

Anonymkode: 74307...c38

Det er ingenting der som er i konflikt med det jeg skrev.

Anonymkode: efe36...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Guy Fawkes skrev:

Er det grunnen til at du deler linker fra nettsteder som er kjent for å spre muslimhat at du har offeret i tankene. Dette er Hege Storhaug sin side, og du vet godt hva hun har slags agenda. Det er vell en grunn til at du er på hennes nettsted! Når man bevisst deler disse linker som svært ofte er fake er det en grunn til det! Men du vet å bruke saker til det som er din agenda. Mulig du lurer mange, men ikke meg.

Har nettopp begynt å lese den nettsiden og om det hadde som oftest vært fake hadde de vel ikke fått statsstøtte. Jeg har ikke delt "linker", jeg har delt 1 link. Du er allerede lurt, men ikke av meg.

Anonymkode: 1ec20...165

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingenting der som er i konflikt med det jeg skrev.

Anonymkode: efe36...ba4

Du påstår at folk i Afganistan ville ha Sharialov og derfor er landet slik det er? Når det er helt klart vestlig interesser som har ødelagt landet. 

Anonymkode: 74307...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du påstår at folk i Afganistan ville ha Sharialov og derfor er landet slik det er? Når det er helt klart vestlig interesser som har ødelagt landet. 

Anonymkode: 74307...c38

Du postet en lenke med bilder fra en veldig liten minoritet med utdannede, rike, vestligfiserte urbane mennesker. Som eksisterte en veldig kort stund. Det er veldig lett å tro at hele landet var slik ut i fra bildene men det er langt i fra sannheten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Du påstår at folk i Afganistan ville ha Sharialov og derfor er landet slik det er? Når det er helt klart vestlig interesser som har ødelagt landet. 

Anonymkode: 74307...c38

De var en stund styrt av et sosialistisk diktatur støttet av Sovjetunionen, som ble styrtet i en borgerkrig med litt hjelp fra USA. De hadde ikke klart å vinne over både afghanerene som ønsket sosialisme og den nest sterkeste hæren i verden på den tiden hvis ikke et stor andel av afghanerene hadde ønsket et muslimsk styre.

Anonymkode: efe36...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du påstår at folk i Afganistan ville ha Sharialov og derfor er landet slik det er? Når det er helt klart vestlig interesser som har ødelagt landet. 

Anonymkode: 74307...c38

Har du lest bokhandleren fra Kabul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Husmusa70
3 hours ago, Guy Fawkes said:

Hmm! Når jeg ser en link til rights.no er det grunn til å sjekke fakta. Dette er en side som bevist produserer eller vrir på fakta for å fremme muslimhat. Trådstarter har tydeligvis en agenda i arbeidet med å fremme muslimhat, da vedkommende svært ofte deler disse linker.

Så etter en del søk har jeg funnet denne http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=103&artikel=6826518 Det er altså 5 menn som er tiltalt og ifølge artikkel er det 3 menn som står bak voldtekten. Det er selvfølgelig ille nok. Vi vet altså ikke noe om fakta i saken, mennene nekter for voldtekt. Så hva er sant og ikke får retten i Sverige avgjøre. Er dette fakta er det ille, men det er og grunn til å advare mot trådstarter som bevisst forsøker å bygge opp om muslimhat. Det er trist at KG lar seg bruke som en arena for personer som ikke har annen agenda enn å sette folkegrupper opp mot hverandre.

 

6 hours ago, Husmusa70 said:

Dere som skriker om kilder og at det var sikkert ikke så mange menn bla bla, dette er fra Expressen og linken har blitt postet gjentatte ganger. Det står at et 20-talls personer MISTENKES. Dette er altså ikke fantasi fra kvinnen: 

"Ett 20-tal personer misstänks ha varit med och våldtagit en kvinna i ett trapphus.
Över ett år efter händelsen har fem män nu åtalats – resten är på fri fot.
Våldtäkten ska också ha filmats, enligt åtalet."

https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/fem-man-atalas-for-grov-valdtakt/

Og angående rasisme; en etnisk Svensk kvinne blir voldtatt av et 20-talls personer som ikke er av Svensk opprinnelse, og det er vi som er rasistiske mot dem?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 hours ago, AnonymBruker said:

http://afghanistanonmymind.blogspot.no/2011/06/afghanistan-in-60s-and-70s-with-or.html?m=1 la meg også påpeke at det var etter at sovjet krigen, landet ble liggende i ruin. Slik vi kjenner det idag. Forårsaket av vestlige stormakter altså, på jakt etter gull og olje. 

Anonymkode: 74307...c38

Afghanistan har verken gull eller olje av betydning. De har derimot veldig mange religiøse fundamentalister som driver grotesk kvinneundertrykking, flerkoneri, korrupsjon og sprer hat, noe som legger landet i ruin.

Anonymkode: 0b418...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et ord om denne saken i VG, Dagbladet, Nrk, Tv2, eller Aftenposten. Viktig at vi har sider som Rights.no!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Afghanistan har verken gull eller olje av betydning. De har derimot veldig mange religiøse fundamentalister som driver grotesk kvinneundertrykking, flerkoneri, korrupsjon og sprer hat, noe som legger landet i ruin.

Anonymkode: 0b418...007

Ironisk, med tanke på at så mange ble solgt av tanken om at "USA kriger for kvinnenes rettigheter i Afghanistan"...

16,000 children married in Florida
Florida is among the US states with the highest rates of child marriage – between 2011 and 2015, more than 16,000 children under the age of 18 married in Florida. But it is far from alone in permitting child marriage. Marriage below the age of 18 is legal in all 50 states, and Florida is one of 25 states in which under some circumstances children of any age can marry. According to 2000 to 2010 data from 38 states, more than 167,000 children married in those states alone during this period.

https://www.hrw.org/news/2017/10/20/afghanistan-has-tougher-law-child-marriage-florida

Anonymkode: f92be...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polisen lägger ner utredning om gruppvåldtäkt på hotell

En kvinna uppgav att hon blivit utsatt för en gruppvåldtäkt på ett hotellrum i Uddevalla i oktober.

Nu läggs utredningen ner, rapporterar P4 Väst. 

....

https://www.expressen.se/gt/utredning-om-gruppvaldtakt-laggs-ner-bevis-saknas/

En står fri til å tenke det en vil ut fra dette.

Anonymkode: f92be...e5c

Ryddet for brudd på opphavsretten. Edie, mod.

Endret av Edie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...