Martii1 Skrevet 22. februar 2021 #43621 Del Skrevet 22. februar 2021 BeReal skrev (På 10.2.2021 den 21.54): En veldig hyggelig kar. Ingen tvil om at han er dyktig. Kan trygt anbefale han. 🙂 Jeg bor nesten 3 timer ifra, så overnattet en natt på Hotell Expo som Fornebuklinikken samarbeider med. Der hadde de ordnet klart med flere puter, kjeks, vann og en hyggelig hilsen. Var der en natt. Kjøre turen hjem dagen etter gikk helt fint. Hadde et par stopp så jeg fikk strekt litt på beina. 🙂 Bodde du da sammen med noen? Og kunne man parkere bilen nærme for hjemreisen? Og reiste du hele veien for konsultasjon først eller tok du det over video/telefon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeReal Skrevet 22. februar 2021 #43622 Del Skrevet 22. februar 2021 Martii1 skrev (1 minutt siden): Bodde du da sammen med noen? Og kunne man parkere bilen nærme for hjemreisen? Og reiste du hele veien for konsultasjon først eller tok du det over video/telefon? Jeg hadde med meg ei venninne som kjørte hjem igjen. Parkering i kjelleren på hotellet. Hadde først en telefon konsultasjon, men pga garantisak og bytte av implantater, så måtte han se på det. Vil nok tro at du kan ta en videokonsultasjon. Ring med de å hør. Utrolig hyggelige folk der borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martii1 Skrevet 22. februar 2021 #43623 Del Skrevet 22. februar 2021 BeReal skrev (1 time siden): Jeg hadde med meg ei venninne som kjørte hjem igjen. Parkering i kjelleren på hotellet. Hadde først en telefon konsultasjon, men pga garantisak og bytte av implantater, så måtte han se på det. Vil nok tro at du kan ta en videokonsultasjon. Ring med de å hør. Utrolig hyggelige folk der borte Takk for svaret veldig usikker på om det blir godt nok over video da jeg har vært til 3 kirurger tidligere som alle har anbefalt vidt forskjellige størrelser, muskel over under osv. men også fryktelig langt å reise (5-6 timer) for en konsultasjon. Andre som har erfaringer med video? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirsebærtre Skrevet 22. februar 2021 #43624 Del Skrevet 22. februar 2021 Martii1 skrev (28 minutter siden): Takk for svaret veldig usikker på om det blir godt nok over video da jeg har vært til 3 kirurger tidligere som alle har anbefalt vidt forskjellige størrelser, muskel over under osv. men også fryktelig langt å reise (5-6 timer) for en konsultasjon. Andre som har erfaringer med video? Jeg hadde en videokonsultasjon med dr utvoll på fornebuklnikken, det eneste jeg fikk ut av d var endel informasjon, ingenting om størrelse osv. For å finne d må de ta fysiske mål. Men man får jo en følelse om dette kan være riktig klinikk eller ikke mtp kjemi med kirurgen osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martii1 Skrevet 23. februar 2021 #43625 Del Skrevet 23. februar 2021 (endret) . Endret 25. februar 2021 av Martii1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martii1 Skrevet 25. februar 2021 #43626 Del Skrevet 25. februar 2021 Noen som har operert på fornebu hos marius barstad? Hvilken størrelse på implantatene gikk dere for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martii1 Skrevet 25. februar 2021 #43627 Del Skrevet 25. februar 2021 Bellalala skrev (På 9.2.2021 den 19.51): Har forresten konsultasjon med Ine Mørk på fornebuklinikken Hva var grunnen for at du valgte Ine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 25. februar 2021 #43628 Del Skrevet 25. februar 2021 2 minutter siden, Martii1 said: Noen som har operert på fornebu hos marius barstad? Hvilken størrelse på implantatene gikk dere for? Jeg har det 😊 veldig fornøyd med han, veldig rolig og behagelig type. Han anbefalte 245cc med en gang han så meg, fikk prøve det i bh og se på 3d bilder og jeg synes det så bra ut. Så da valgte jeg det, og er veldig fornøyd! Ville ikke hatt de større eller mindre, så virker som han har god peiling på hva som passer hver enkelt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellalala Skrevet 26. februar 2021 #43629 Del Skrevet 26. februar 2021 Martii1 skrev (12 timer siden): Hva var grunnen for at du valgte Ine? Hun var den som var tilgjengelig dagen jeg valgte konsultasjon, rett og slett. Hun har visst jobbet med å rekonstruere bryst etter kreft tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nope. Skrevet 3. mars 2021 #43630 Del Skrevet 3. mars 2021 Noen som kan anbefale en god sports-bh med mye support? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 3. mars 2021 #43631 Del Skrevet 3. mars 2021 nope. skrev (1 time siden): Noen som kan anbefale en god sports-bh med mye support? ❤️ Shock Absorber ultimate run tror jeg er en av de med mest støtte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirsebærtre Skrevet 3. mars 2021 #43632 Del Skrevet 3. mars 2021 Jeg er snart 4 mnd post op...har nesten ikke trent siden før opr og ingenting av overkroppen. I dag prøvde jeg forsiktig med litt øvelser for overkropp og det gikk bra helt til jeg skulle ta en push up....veeldig ubehagelig!!! Nesten litt vondt. Har under muskel. Er dette normalt ? Vil det bli bedre eller er der slik at jeg venner meg til d? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodtoknow Skrevet 4. mars 2021 #43633 Del Skrevet 4. mars 2021 Er Calvin klein bh-ene gode etter operasjon? hvor lenge måtte dere ha på operasjons bhen? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 4. mars 2021 #43634 Del Skrevet 4. mars 2021 22 hours ago, Kirsebærtre said: Jeg er snart 4 mnd post op...har nesten ikke trent siden før opr og ingenting av overkroppen. I dag prøvde jeg forsiktig med litt øvelser for overkropp og det gikk bra helt til jeg skulle ta en push up....veeldig ubehagelig!!! Nesten litt vondt. Har under muskel. Er dette normalt ? Vil det bli bedre eller er der slik at jeg venner meg til d? Tror det er ganske normalt ja. Jeg opplever litt det samme, en nokså ubehagelig følelse når jeg strammer/bruker brystmusklene. Har også under muskel. Men jeg synes det har blitt bedre over tid, men kjenner fortsatt at "det er noe der" 🤔 er 6mnd post op nå 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 6. mars 2021 #43635 Del Skrevet 6. mars 2021 (endret) Kirsebærtre skrev (På 3.3.2021 den 17.39): Vil det bli bedre eller er der slik at jeg venner meg til d? Begge deler vil jeg si. Muskelen slapper av etter hver som tiden går samtidig som du venner deg til følelsen av at "noe er der". Endret 6. mars 2021 av LeneXCII Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodtoknow Skrevet 8. mars 2021 #43636 Del Skrevet 8. mars 2021 hei! Er det vanlig å ha pre-op dag? føler liksom at det er noe alle har. skal inn om 1 uke og har ikke fått noe melding eller time før det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 8. mars 2021 #43637 Del Skrevet 8. mars 2021 53 minutter siden, goodtoknow said: hei! Er det vanlig å ha pre-op dag? føler liksom at det er noe alle har. skal inn om 1 uke og har ikke fått noe melding eller time før det. Jeg hadde ikke det, forsåvidt aldri hørt om noen som har det heller 🤔 hadde bare konsultasjon og så hadde jeg bare time igjen på selve operasjonsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stemorsblomst Skrevet 8. mars 2021 #43638 Del Skrevet 8. mars 2021 goodtoknow skrev (2 timer siden): hei! Er det vanlig å ha pre-op dag? føler liksom at det er noe alle har. skal inn om 1 uke og har ikke fått noe melding eller time før det. Ofte vanlig å ha pre-op time rett før operasjon! Aldri hørt om pre-op dagen før? For min del fikk jeg utdelt alt av praktisk informasjon skriftlig typ en uke før op slik at mengden spørsmål fra min side var ganske liten, men vi tok nok typ 30min på kontoret til kirurgen i forkant av op for å bekrefte størrelse, roe ned nerver litt og for å få en muntlig forklaring fra kirurg på alt han skal gjøre slik at jeg følte meg veldig trygg på alt som skulle skje like etterpå. Her testet han også nok en gang hvilken støttebh som passet meg i omkrets og fremtidig cup for å gjøre jobben til sykepleierne på oppvåkning lettere på valg av riktig størrelse. Masse lykke til på op!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leana95 Skrevet 13. mars 2021 #43639 Del Skrevet 13. mars 2021 Hei! Jeg vurderer sterkt å ta implantanter og har bestilt time i juni, men jeg er litt redd. Har lest så mye om breast implant illness og sett masse om det på youtube at jeg stresser veldig. Er det noen som har tenkt på dette før de tok impl? Eller har noen tanker om dette? Og noen som har fjernet sine etter å ha opplevd det? hilsen en stresset sjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martii1 Skrevet 15. mars 2021 #43640 Del Skrevet 15. mars 2021 Leana95 skrev (På 13.3.2021 den 20.41): Hei! Jeg vurderer sterkt å ta implantanter og har bestilt time i juni, men jeg er litt redd. Har lest så mye om breast implant illness og sett masse om det på youtube at jeg stresser veldig. Er det noen som har tenkt på dette før de tok impl? Eller har noen tanker om dette? Og noen som har fjernet sine etter å ha opplevd det? hilsen en stresset sjel Hei! Jeg vurderer selv å ta silikon til sommeren og har tenkt over dette, men ikke i så stor grad. Er nok noe i det men slik er det med veldig mye vi putter i kroppen vår av feks mat og/eller mosjon kan ha stor innvirkning på psyken og helsen vår. Silikonprotesene som brukes i dag er laget for at kroppen skal oppfatte de som sine egne men spørsmålet er jo om det gjøres for alle. Jeg er mer redd for å invadere en ellers frisk kropp når det ikke er medisinsk behov for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå