Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

animaagical skrev (26 minutter siden):

Spennende, masse lykke til! 😄

Skal du ta runde eller anatomiske?

Tusen takk😁😁 

Motiva ergonomix demi! Det er vel anatomiske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Zelda1 said:

Tusen takk😁😁 

Motiva ergonomix demi! Det er vel anatomiske?

De er runde, men former seg som anatomiske når man står og runde når man ligger. Beveger seg mer som naturlige bryster 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tellaa skrev (8 timer siden):

De er runde, men former seg som anatomiske når man står og runde når man ligger. Beveger seg mer som naturlige bryster 😊

Ja sant det!

Ble hentet fra Aleris kl 14, akkurat nå er brystene bare helt sinnsykt vonde, men det vet jeg går over😅 Ble 285cc. Har følelse i høyre nippel, brystene ellers og venstre nippel har jeg ingen følelse i. Er det normalt? 
 

Har hjulpet utrolig mye å lese detaljerte beskrivelser her, så skal skrive litt mer de neste dagene for andre som vurderer BF 💜

Endret av Zelda1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Zelda1 said:

Ja sant det!

Ble hentet fra Aleris kl 14, akkurat nå er brystene bare helt sinnsykt vonde, men det vet jeg går over😅 Ble 285cc. Har følelse i høyre nippel, brystene ellers og venstre nippel har jeg ingen følelse i. Er det normalt? 
 

Har hjulpet utrolig mye å lese detaljerte beskrivelser her, så skal skrive litt mer de neste dagene for andre som vurderer BF 💜

Gratulerer med nye fordeler 😁😂👏🏼 

Jeg har også mistet litt følelse "her og der", heldigvis fortsatt følelse i selve niplene men på høyre bryst er ene siden av areolaen helt nummen. (enda, etter over 6mnd 🙈). Og litt nummen under brystene ved arrene. Det er normalt da, at man kan få nerveskader. Man kan få tilbake mye av følelsen etter 1 år har jeg lest 🤔 og er også vanlig å få litt "skytende" smerter, nesten som å få støt, fordi nervene prøver å helbrede seg 🙈 jeg tok også fettransplantasjon fra lårene og inn i nedre del av brystene, husker at venstre låret var numment lenge men nå er følelsen helt tilbake 😅

Hvordan føles det under armene nå? Ser liksom for meg at man får ganske vondt der når man tar via armhulen 😵 men samtidig så syns jeg ikke det var særlig vondt i snittene jeg har under brystene 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tellaa skrev (21 timer siden):

Gratulerer med nye fordeler 😁😂👏🏼 

Jeg har også mistet litt følelse "her og der", heldigvis fortsatt følelse i selve niplene men på høyre bryst er ene siden av areolaen helt nummen. (enda, etter over 6mnd 🙈). Og litt nummen under brystene ved arrene. Det er normalt da, at man kan få nerveskader. Man kan få tilbake mye av følelsen etter 1 år har jeg lest 🤔 og er også vanlig å få litt "skytende" smerter, nesten som å få støt, fordi nervene prøver å helbrede seg 🙈 jeg tok også fettransplantasjon fra lårene og inn i nedre del av brystene, husker at venstre låret var numment lenge men nå er følelsen helt tilbake 😅

Hvordan føles det under armene nå? Ser liksom for meg at man får ganske vondt der når man tar via armhulen 😵 men samtidig så syns jeg ikke det var særlig vondt i snittene jeg har under brystene 🙈

Takk😁😁

Følelsen i andre nippelen og oversiden av brystet (eneste delen jeg får kjent litt på) har jeg fått følelse i i dag! Fortsatt litt mindre enn på høyre, men ikke langt unna heldigvis.

Armene kjennes også overraskende fine ut! Om jeg løfter de litt høyt opp får jeg bare vondt i brystene. Kjenner meg bittelitt nummen i overarmene, men jeg klarer ikke bevege meg nok atm til å vite helt sikkert enda😅 Armhulene er dekket av teip og eneste jeg kjenner er at det klør litt av og til, så ingen smerte nå hvertfall😄

Endret av Zelda1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Zelda1 said:

Takk😁😁

Følelsen i andre nippelen og oversiden av brystet (eneste delen jeg får kjent litt på) har jeg fått følelse i i dag! Fortsatt litt mindre enn på høyre, men ikke langt unna heldigvis.

Armene kjennes også overraskende fine ut! Om jeg løfter de litt høyt opp får jeg bare vondt i brystene. Kjenner meg bittelitt nummen i overarmene, men jeg klarer ikke bevege meg nok atm til å vite helt sikkert enda😅 Armhulene er dekket av teip og eneste jeg kjenner er at det klør litt av og til, så ingen smerte nå hvertfall😄

Bra det kommer seg da 👍🏼 

Ja, skal vel ikke løfte armene så mye enda, det gjør jo bare vondt 🙈 jeg måtte teipe arrene i 3 mnd, må du også det da? Ser for meg at det er litt rart å ha teip under armene hele tiden 😅 

Vurderte via armhulen jeg og egentlig, men så blei det bare under brystet isteden. Er flere folk som ser meg under armene enn under puppene 🙈😅 selvom jeg har sett at arrene i armhulene kan bli ganske usynlige 👍🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte å fortelle litt om min opplevelse 🌸 Jeg er forresten 24 år, 160 cm høy og 53 kg. Puppene mine har ikke vokst siden 7. klasse og jeg forstod egentlig ganske tidlig at de aldri kom til å bli noe større heller. Tanken om bf har derfor alltid vært tilstedet. Tenkte hovedsaklig at via armhulen er mest interessant for meg siden jeg ikke ønsker synlige arr. Dro først på konsultasjon hos Marius Barstad på Fornebuklinikken. Han foretrakk å gjøre det under muskel, men kunne ta via armhulen om «jeg absolutt ville det» - det ga meg ikke en så trygg følelse om å benytte meg av den metoden hos han. På det tidsunktet ville jeg bare ha littegrann større og da anbefalte han meg 160-170 cc. Han var veldig hyggelig og jeg følte meg godt tatt i mot! Vi tok 3D-bilder og jeg syns det så fint ut, men ville sjekke ut Aleris også. Noen dager senere hadde jeg konsultasjon hos Knut Christian Skolleborg på Aleris Colosseum. Han anbefalte meg 250 cc under brystet. Han nekter å utføre det via armulen. Falt vel egentlig til ro med tanken på å gjøre det hos han under brystet, men la fra meg tanken en liten periode fordi jeg trengte litt tid til å bli helt sikker på at jeg ønsker dette. Etter litt om og men fant jeg ut at jeg virkelig vil gjøre det og at jeg vil gjøre det via armhulen. jeg fikk høre av noen at Kenneth Chiu på Aleris gjør dette og hun var veldig fornøyd med han! Onsdag forrige uke hadde jeg konsultasjon hos dr. Chiu og vi ble enige om 285 cc. Jeg følte meg så trygg på han og metoden at vi avtalte tidspunkt for op samme dag og jeg fikk time på mandag - altså bare 5 dager senere😅

Tok først en covid-hurtigtest på Aleris Frogner kl 10.50 - fikk svar 20 minutter senere om at testen var negativ. Hadde oppmøte på Aleris kl 12.00. Jeg ble litt usikker på størrelse igjen og var redd for at 285 cc var for lite. Vi prøvde på størrelser igjen og jeg ble igjen trygg på at 285 cc er riktig for meg. Han tegnet på meg og jeg fikk på meg en kåpe og ble ført med til operasjonsrommet. Her møter jeg på 3-4 sykepleiere og alle var kjempesnille og de pratet masse. På dette tidspunktet var jeg superstressa og nervøs og lo litt hysterisk og hun ene sykepleieren forsøkte å roe meg ned mens de også spurte meg om spørsmål om hva jeg skal i påsken osv. Fikk satt inn sånn sprøyte-ting(??) i armen og jeg spurte om jeg kom til å få narkosen nå. De sa nei og lo litt av meg 😂 Etterhvert sa de at «nå kommer godsakene» og etter dette må jeg ha slukna veldig fort fordi jeg husker ingenting etter dette.

Våkner utrolig sløv en time senere uten noe smerter - så snakker sykepleieren til meg og jeg innser at jeg har fått pupper og da begynner jeg smått og kjenne smerten. Jeg begynte å skjelve ukontrollert og det sa hun at er helt normalt når man våkner fra narkose. Får mer smertestillende og jeg forsøker å sove mer. Skjelvingen roet seg og etterhvert fikk jeg til å spise ritz-kjeksene de hadde lagt frem til meg sammen med vann og saft💕 Lå der i omtrent en time fra jeg våknet til samboer kom og hentet meg. Taxi-turen hjem gikk fint, hjemme slet jeg en del med å finne en sitte/liggestilling som ikke gjorde vondt. Kjente også etterhvert at jeg var utrolig sulten og spiste ca 3 porsjoner middag totalt den kvelden😅 Var veldig døsig og kunne nok ha sovnet, men jeg ville holde meg våken slik at det var større sannsynlighet for at jeg fikk sove om natten. Hadde helt normal følelse i høyre nippel, men kjente ingenting i brystene utenom dette. Sov fint om natten - våknet ca 3 ganger, men sovnet fort igjen etter det. 
Dagen etter (i dag!) våkner jeg med mye mer følelse i brystene samt at jeg kjenner venstre nippel også😁 Littegrann øm i overarmene, men ellers ingen smerter andre steder enn puppene. Som tidligere beskrivelser her så kjenner det ut som at jeg har flere harde metallplater på brystet. Men er litt bedre i dag enn i går! Tror smertestillende hjelper en gooood del. Planen er egentlig å ha hjemmekontor torsdag og fredag, men er veldig usikker på om jeg får til det.

Er spent og nervøs på å ta av meg støttebandasjen og bhen når jeg skal dusje på fredag😶😶

Endret av Zelda1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tellaa skrev (8 minutter siden):

Bra det kommer seg da 👍🏼 

Ja, skal vel ikke løfte armene så mye enda, det gjør jo bare vondt 🙈 jeg måtte teipe arrene i 3 mnd, må du også det da? Ser for meg at det er litt rart å ha teip under armene hele tiden 😅 

Vurderte via armhulen jeg og egentlig, men så blei det bare under brystet isteden. Er flere folk som ser meg under armene enn under puppene 🙈😅 selvom jeg har sett at arrene i armhulene kan bli ganske usynlige 👍🏼 

Når var det du hadde operasjon? Sykepleieren ringte meg i stad og jeg troor hun sa 3 mnd, skal ha kontrolltime om to uker så får spørre igjen da😅

Man får et bittelite arr på siden av puppen også forresten, men tror det er under 1 cm langt så føler det er «verdt» det. Tror ikke puppene mine er store nok til at arret ikke kommer til synes når jeg ser meg selv i speilet og vil ikke bli «minnet på» at det egentlig ikke er mine pupper hele tiden🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Zelda1 said:

Når var det du hadde operasjon? Sykepleieren ringte meg i stad og jeg troor hun sa 3 mnd, skal ha kontrolltime om to uker så får spørre igjen da😅

Man får et bittelite arr på siden av puppen også forresten, men tror det er under 1 cm langt så føler det er «verdt» det. Tror ikke puppene mine er store nok til at arret ikke kommer til synes når jeg ser meg selv i speilet og vil ikke bli «minnet på» at det egentlig ikke er mine pupper hele tiden🙈🙈

Jeg opererte 31. aug 2020 på Fornebuklinikken, så omtrent 7 mnd siden 😊 jeg fikk faktisk ikke kontrolltime, står i infoskrivet mitt at man tydeligvis ikke trenger det før etter 6 mnd 🤔 så tenkte å bestille time til det snart, bare litt vanskelig når jeg jobber i åpningstidene deres 🙈

Mine er ikke sånn veldig store de heller, men jeg kan ikke se arret med mindre jeg løfter armene 😊 de forsvinner liksom litt i folden under der. Mine er litt rødlige enda, så de syns litt "ekstra godt" pga det også. Men skjønner hva du mener 👍🏼 

Glad de ikke trenger å lage arrene så brede lenger, mine er 4cm ish og før var de ofte dobbelt så lange 😱 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tellaa skrev (På 30.3.2021 den 21.28):

Jeg opererte 31. aug 2020 på Fornebuklinikken, så omtrent 7 mnd siden 😊 jeg fikk faktisk ikke kontrolltime, står i infoskrivet mitt at man tydeligvis ikke trenger det før etter 6 mnd 🤔 så tenkte å bestille time til det snart, bare litt vanskelig når jeg jobber i åpningstidene deres 🙈

Mine er ikke sånn veldig store de heller, men jeg kan ikke se arret med mindre jeg løfter armene 😊 de forsvinner liksom litt i folden under der. Mine er litt rødlige enda, så de syns litt "ekstra godt" pga det også. Men skjønner hva du mener 👍🏼 

Glad de ikke trenger å lage arrene så brede lenger, mine er 4cm ish og før var de ofte dobbelt så lange 😱 

Åja! Visste ikke selv at jeg skulle ha det før sykepleier ringte meg dagen etter op 😛

Så bra de ikke synes så godt! Så lenge du er fornøyd selv så er jo det det viktigste😁 Så sykt at arrene var 8 cm før🤯 

Har ikke dusja siden mandag morgen, er sååå gira på en dusj nå og ikke minst faktisk SE hva ekstra jeg har fått putta i kroppen😂 Må bare overleve dagen i dag så kan jeg endelig se i morgen😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H

7 minutter siden, Martii1 said:

Noen som har operert etter amming? Hvor lenge ventet dere isåfall? :) leser minimum 3 mnd på flere nettsider..

Hei :)

Jeg opererte meg 10 mnd etter ammeslutt. Det var egentlig ganske tilfeldig med tidspunktet for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Zelda1 said:

Åja! Visste ikke selv at jeg skulle ha det før sykepleier ringte meg dagen etter op 😛

Så bra de ikke synes så godt! Så lenge du er fornøyd selv så er jo det det viktigste😁 Så sykt at arrene var 8 cm før🤯 

Har ikke dusja siden mandag morgen, er sååå gira på en dusj nå og ikke minst faktisk SE hva ekstra jeg har fått putta i kroppen😂 Må bare overleve dagen i dag så kan jeg endelig se i morgen😁

Jaa, husker godt hvor digg det var å dusje første gangen 😂 følte meg såå ekkel etter flere dager uten å dusje 😳 var litt sprøtt å se de første gangen også, de ser litt rare ut i starten 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! 
er nå 2 uker siden op, og de ser allerede drit bra ut, nesten som om jeg vil de skal holde seg slik de er nå. Har 245cc, og er litt redd for at de skal bli mindre etter hvert. Er det noen som har opplevd dette? Jeg føler at all hevelse er borte nå så jeg håper ikke at de blir noe mindre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 4 etter operasjon🌸


Var helt utrolig digg å dusje😅 Puppene ser supersvære ut og akkurat nå er det bare som om det er limt to harde baller på overkroppen min🥲 Gjør også ofte veldig vondt og kjenner på et konstant ubehag. Håper smerten gir seg snart og at de begynner å falle på plass fort! Er så lei allerede:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld da jeg la meg strakk jeg hånda litt lenger bak enn det jeg burde og fikk helt sykt vondt helt på innsiden av høyrepupp. Gjør fortsatt veldig vondt etter et par timer og huden rundt har blitt mye mer nummen og puppen kjennes litt hardere ut akkurat der. Noen har vært borti det samme før? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Zelda1 said:

I kveld da jeg la meg strakk jeg hånda litt lenger bak enn det jeg burde og fikk helt sykt vondt helt på innsiden av høyrepupp. Gjør fortsatt veldig vondt etter et par timer og huden rundt har blitt mye mer nummen og puppen kjennes litt hardere ut akkurat der. Noen har vært borti det samme før? 

Ikke vært borti akkurat det, men husker jeg kunne være litt ekstra øm hvis jeg overanstrengte meg 🤔 det gikk jo over ganske fort. Hvis det ikke blir bedre til i morgen ville jeg kanskje hørt med klinikken, hvis de har åpent i påska 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tellaa skrev (23 minutter siden):

Ikke vært borti akkurat det, men husker jeg kunne være litt ekstra øm hvis jeg overanstrengte meg 🤔 det gikk jo over ganske fort. Hvis det ikke blir bedre til i morgen ville jeg kanskje hørt med klinikken, hvis de har åpent i påska 🙈

Har sendt en melding til kirurgen, klinikken er stengt 😕 skal prøve å ringe i morgen om han ikke svarer. Håper jeg får sove bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Zelda1 said:

Har sendt en melding til kirurgen, klinikken er stengt 😕 skal prøve å ringe i morgen om han ikke svarer. Håper jeg får sove bare!

Okei, får håpe det ikke er noe farlig, og at du får sove ❤️ alltid litt skummelt med sånne ting rett etter op 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tellaa skrev (10 timer siden):

Okei, får håpe det ikke er noe farlig, og at du får sove ❤️ alltid litt skummelt med sånne ting rett etter op 😬

Fikk heldigvis sove! Kirurgen svarte i dag tidlig og skrev at det høres ut som at jeg har strukket muskelen, men at det burde bli bedre i løpet av noen dager. Er litt bedre i dag heldigvis! Akkurat nå er det «blodspreng»-følelsen som føles verst ut, føles ut som at de kan sprenge når som helst 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...