Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Venize skrev (12 minutter siden):

Vet ikke om det har noe å si, men mine var også kalde hele tiden selv om kroppen var varm. Jeg hadde over muskel ☺️

Jeg har under muskel! ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 hours ago, Zelda1 said:

Er det vanlig at puppene alltid er kalde? Tok BF for snart 3 mnd siden og samboern savner varme og myke pupper :( Kommer de til å være kalde for alltid eller går det over?

Jeg har under muskelen, og faktisk ikke vært plaga med at de er så veldig kalde 🤔 men hadde du lite pupp fra før? Det kan kanskje ha noe å si 🙈 ser for meg at om man hadde lite brystvev fra før så får implantatene mer lik temperatur som den utafor kroppen liksom. Jo mindre brystvev, jo mindre blodgjennomstrømming (?) som gjør at kroppen er varm, og et tynnere lag som dekker implantatet, pluss at implantatene kanskje "blokker" for varmen fra kroppen fordi de ligger jo mellom brystkassa og brystvevet. Men det er bare hva jeg tenker og tror 😂 

Jeg hadde jo litt brystvev fra før, så føler at puppene mine holder ganske lik temperatur som de gjorde før. Hvis jeg har sovet uten dyne over puppene og armene feks så føles de like kalde som huden på armene mine liksom 🙈🤔 

Men, angående mykhet, så vil de bli mye bedre fremover 👏🏼 3 mnd er ingenting, det kan jo ta minst 1 år før de nærmer seg ferdig resultat. Jeg er 9,5 mnd post op og mine kjennes veldig myke og naturlige ut, men såklart litt fastere enn før da. Er vel vanskelig å lage implantater som er helt likt naturlig brystvev 🙈 mine kjennes hardere ut når jeg ligger, men det kan være fordi mitt eget brystvev "flyter" mer ut til siden og det blir et tynnere lag over implantatene hvis du skjønner 😂 

Også har det vel litt å si med mengde brystvevet fra før på det og. Jo mer brystvev fra før jo mykere blir de jo 🙈

Dette blei et langt svar 😂 

Endret av Tellaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tellaa skrev (På 14.6.2021 den 10.19):

Jeg har under muskelen, og faktisk ikke vært plaga med at de er så veldig kalde 🤔 men hadde du lite pupp fra før? Det kan kanskje ha noe å si 🙈 ser for meg at om man hadde lite brystvev fra før så får implantatene mer lik temperatur som den utafor kroppen liksom. Jo mindre brystvev, jo mindre blodgjennomstrømming (?) som gjør at kroppen er varm, og et tynnere lag som dekker implantatet, pluss at implantatene kanskje "blokker" for varmen fra kroppen fordi de ligger jo mellom brystkassa og brystvevet. Men det er bare hva jeg tenker og tror 😂 

Jeg hadde jo litt brystvev fra før, så føler at puppene mine holder ganske lik temperatur som de gjorde før. Hvis jeg har sovet uten dyne over puppene og armene feks så føles de like kalde som huden på armene mine liksom 🙈🤔 

Men, angående mykhet, så vil de bli mye bedre fremover 👏🏼 3 mnd er ingenting, det kan jo ta minst 1 år før de nærmer seg ferdig resultat. Jeg er 9,5 mnd post op og mine kjennes veldig myke og naturlige ut, men såklart litt fastere enn før da. Er vel vanskelig å lage implantater som er helt likt naturlig brystvev 🙈 mine kjennes hardere ut når jeg ligger, men det kan være fordi mitt eget brystvev "flyter" mer ut til siden og det blir et tynnere lag over implantatene hvis du skjønner 😂 

Også har det vel litt å si med mengde brystvevet fra før på det og. Jo mer brystvev fra før jo mykere blir de jo 🙈

Dette blei et langt svar 😂 

Jeg fylte ikke en a-cup så vil si det var ganske lite pupp fra før 😅 Men det gir veldig mye mening det du sier! Det er ofte området rundt nippelen som er kaldest eller brukes lengst tid på å bli varmere, får bare håpe det blir bedre med tiden. 
 

Men godt å høre at det både er varmt og mykt hos deg! 🙈 Mine er ganske myke øverst, men om jeg kjenner helt nederst så kjennes det veeeldig ut som at jeg klemmer på implantatet og ikke pupp:/ Kan ellers også kjenne implantet når jeg «klyper» på puppene men kan ikke akkurat forvente at det skal være umulig å kjenne at det er noe fremmed inni der 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Zelda1 said:

Jeg fylte ikke en a-cup så vil si det var ganske lite pupp fra før 😅 Men det gir veldig mye mening det du sier! Det er ofte området rundt nippelen som er kaldest eller brukes lengst tid på å bli varmere, får bare håpe det blir bedre med tiden. 
 

Men godt å høre at det både er varmt og mykt hos deg! 🙈 Mine er ganske myke øverst, men om jeg kjenner helt nederst så kjennes det veeeldig ut som at jeg klemmer på implantatet og ikke pupp:/ Kan ellers også kjenne implantet når jeg «klyper» på puppene men kan ikke akkurat forvente at det skal være umulig å kjenne at det er noe fremmed inni der 😅

Jeg synes mine varierer litt, men av og til er de veldig kalde og det var de ikke før jeg tok silikon 😅 jeg har under muskel og hadde lite pupp fra før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Zelda1 said:

Jeg fylte ikke en a-cup så vil si det var ganske lite pupp fra før 😅 Men det gir veldig mye mening det du sier! Det er ofte området rundt nippelen som er kaldest eller brukes lengst tid på å bli varmere, får bare håpe det blir bedre med tiden. 
 

Men godt å høre at det både er varmt og mykt hos deg! 🙈 Mine er ganske myke øverst, men om jeg kjenner helt nederst så kjennes det veeeldig ut som at jeg klemmer på implantatet og ikke pupp:/ Kan ellers også kjenne implantet når jeg «klyper» på puppene men kan ikke akkurat forvente at det skal være umulig å kjenne at det er noe fremmed inni der 😅

Kan hende det blir bedre med tiden ja 😊 

Mine er også litt sånn, kjenner mer til implantatene nederst enn øverst 😅  og hvis jeg legger hele håndflaten over så de fyller hånda så kjenner jeg på en måte implantatene og kan "flytte" litt på de, som er litt freaky 🙈 men når jeg klyper så føler jeg det kjennes ganske mykt ut, men man kjenner jo fortsatt at det ikke er helt ekte.. Samboeren sier han kjenner forskjell, men han trodde de kom til å kjennes hardere ut enn det de gjør, og mye mykere nå enn de første mnd 😂 tar jo litt tid før musklene slapper av og strekker seg ut sånn at det kjennes mykere ut 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er dagen! Hvordan taklet dere stress i forkant av operasjonen? Jeg tror jeg kommer til å svime av når jeg skal gå inn i operasjonsstuen 😅 og er veldig redd for smertene når jeg våkner etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, animaagical said:

I morgen er dagen! Hvordan taklet dere stress i forkant av operasjonen? Jeg tror jeg kommer til å svime av når jeg skal gå inn i operasjonsstuen 😅 og er veldig redd for smertene når jeg våkner etterpå..

Jeg var veldig nervøs husker jeg, og gråt til og med litt før jeg gikk ut fra bilen og inn dit 😂 er dårlig på å takle sånt selv.. Kjente også pulsen steig veldig da vi gikk inn i operasjonsstuen 😳

Men kanskje det beroliger deg litt å vite at etterpå tenkte jeg at det ikke var noe å grue seg til i det hele tatt! Bare vær åpen med sykepleierne om det så vil nok de berolige deg, det gjorde de for meg hvertfall. Alle var så hyggelige, og informerte om alt som skjedde før jeg sovnet av narkosen. Jeg synes narkose faktisk var sykt digg 😂😂 var som å sove godt bare. Og da jeg våknet etterpå kjente jeg basically ingen smerter (følte meg bare ganske støl i brystet på en måte), for du er ganske bedøvet enda og hvis du skulle kjenne noe så tror jeg de hjelper deg med det👍🏼husker jeg følte meg i veldig bra form etterpå, var så glad og skravlete at samboeren trodde han skulle bli gal av kaklinga mi på vei hjem igjen 😂

Av de jeg kjenner med silikon så sier alle at det var ikke så ille som de trodde. Jeg synes også det gikk myye bedre enn forventa med tanke på smerter. Kunne lett gjort det igjen 😊 det vondeste jeg synes med hele greia var ryggen da jeg lå mye i samme stilling de 2 første ukene 🙈

Lykke til i morgen 👏🏼

Endret av Tellaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*****HJELP*****
 

Prøver ikke å skremme noen her. 
Satte inn motiva 265 og 245 i januar på aleris Colosseum. Har i det siste fått plutselige matallergier! Det oppsto plutselig med fisk, både rå rød fisk og hvit stekt. Fryktelige vonde magesmerter over mange timer, diaré og oppkast. Nå har jeg blitt delvis allergisk mot egg virker det som. Reagerte på kokt egg én gang og har holdt meg unna siden. I går spiste jeg wok med eggnudler og kastet opp igjen. Kan dette være breast implant illness?! Har noen vært borti lignende? Hva bør jeg gjøre fremover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

7 mnd siden opr nå, synes fortsatt de er ganske harde i øvre del ...har under muskel. Vil de fortsatt bli mykere der muskelen er? Jeg er også litt usikker på om de har fluffet ordentlig ? Hvor lang tid tok det med dere andre?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Zelda1 skrev (På 2021-4-10 den 23.11):

Ser det er mange som skulle ønske de tok mer enn de tok. På grunn av det har jeg heller lagt på litt i stedet for å gå for det «safe» valget. Er snart 2 uker post op og jeg føler størrelsen er aalt for stor for meg.. kan også ha noe å gjøre med at de ser utrolig ballongaktige og unaturlige ut, men selve størrelsen holder seg vel ganske lik? Er egentlig veldig lei meg nå fordi opprinnelig var tanken bare å ha LITT pupper, og det jeg har nå føles helt feil ut.. Er det noen andre som har opplevd å føle at de er for store?

Ser det er en stund siden du la ut dette. Har du blitt mer vandt med størrelsen? 

Jeg er 165 høy og veier 57 kg, var helt flat fra før og la inn 300cc under muskel. Det føltes stort i starten. Nå er det 3 år siden og nå føles det så naturlig! De få som vet det får helt sjokk fordi det ser så naturlig ut til kroppen min. 

Jeg har ei venninne som er lavere og tynnere enn meg. Hun har også lagt inn 300cc og hun ønsker seg større 🤷‍♀️

Så jeg tror det er veldig individuelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen her som trente mye og hardt før operasjon som kan fortelle hvordan du kom tilbake til treninga? Kan du trene som før? Hvor lag tid tok det evt.?  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så glad jeg fant denne siden😍😍 Etter 10 års tenking skal jeg endelig gjennomføre brystforstørrelse🙈😃 grue-gleder meg! Jeg er en a-cup og har i alle år brukt superpush up for å føle meg litt mer feminin, og nå føler jeg at jeg er ganske lei av de bhene😫 Har lyst på en full c-cup, kirurgen mente han kunne strekke seg til 320gram, men jeg skal også på en 3d konsultasjon for å se hvordan resultatet kan bli, vil heller ikke ha det for stort. Vanskelig dette her. Har dere tips til en god kompresjonsbh? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna_banana skrev (50 minutter siden):

Så glad jeg fant denne siden😍😍 Etter 10 års tenking skal jeg endelig gjennomføre brystforstørrelse🙈😃 grue-gleder meg! Jeg er en a-cup og har i alle år brukt superpush up for å føle meg litt mer feminin, og nå føler jeg at jeg er ganske lei av de bhene😫 Har lyst på en full c-cup, kirurgen mente han kunne strekke seg til 320gram, men jeg skal også på en 3d konsultasjon for å se hvordan resultatet kan bli, vil heller ikke ha det for stort. Vanskelig dette her. Har dere tips til en god kompresjonsbh? 

Så gøy! Hvor skal du operere? Over el under muskel? Jeg er også som deg og kirurg kunne strekke seg til 320, men han mente det ville se for stort/fake ut (dog over muskel). Veldig vanskelig! Har tatt 3D men vsnskelig å se store forskjellen. Han anbefalte 265, men heller mot mer oppunder 300.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martii1 skrev (Akkurat nå):

Så gøy! Hvor skal du operere? Over el under muskel? Jeg er også som deg og kirurg kunne strekke seg til 320, men han mente det ville se for stort/fake ut (dog over muskel). Veldig vanskelig! Har tatt 3D men vsnskelig å se store forskjellen. Han anbefalte 265, men heller mot mer oppunder 300.

Oii var egentlig akkruat det han sa til meg, at det ikke ville se naturlig ut😱 jeg skal ta under muskel og mest sannsynlig anatomiske (har ikke bestemt meg 100% for for en enda). Jeg er 165 og 53 kg, vil ikke ha det for stort, helst ikke at det skal legges merke til🤪 men ikke for liten heller liksom hehe. Jeg har konsultasjon hos fornebuklinikken, så for se hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som har fått utført brystløft?

Ble det bra? Fornøyd med kirurgen?

Jeg har bestemt meg for Fornebuklinikken, men ikke bestemt meg for kirurg enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken støttebh brukte dere rett etter operasjonen? Mener jeg har lest om en fra triumph, men klarer ikke å finne den igjen🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anna_banana said:

Hvilken støttebh brukte dere rett etter operasjonen? Mener jeg har lest om en fra triumph, men klarer ikke å finne den igjen🙈

Hvis du skal operere på Fornebuklinikken så får du bh fra de 😊 jeg gjorde hvertfall det, den heter Mirabelle tror jeg det var 😅 den kan man også kjøpe på apotek1 hvis du vil ha flere å bytte på når de må vaskes osv 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Skal operere meg på Fornebuklinikken i oktober hos Ine Mørk, og gleder meg så utrolig mye. Jeg er 26 år og har tenkt på dette siden resten av venninnene fikk pupper, og mine dessverre uteble! Jeg er så heldig at jeg har en kjempestøttende familie, og kjæreste. 

Men så er det dette med størrelse da! Jeg ønsker meg fyldige og pene pupper som passer til min kropp, og som ikke blir vulgære i badetøy for eksempel. Jeg har alltid vært innstilt på å stole 100 % på kirurgen, men jammen sitter jeg her og er usikker. Det ble foreslått 220cc, runde proteser, under muskel - og jeg synes dette kanskje virker lite. Tror nok jeg kommunsierte at jeg ønsket mindre enn det jeg selv vil, da jeg har vært redd for at andre skulle legge merke til det. Men nå har jeg bestemt meg for å gjennomføre dette, og vil heller prioritere at jeg blir fornøyd med resultatet, enn å bekymre meg for om noen skulle oppdage det (dette skal jeg såklart kommuniserte til kirurgen min i god tid før operasjonen). Kirkurgen kan maksimalt legge inn 295cc, og da vil resultatet bli alt annet enn naturlig fyldige pupper, som passer meg. Jeg har nå landet på at jeg kanskje ønsker å legge inn 250cc, hvis dette ikke blir veldig unaturlig! 

Finnes det noen i dette forumet som har ca. samme kroppsmål som meg, og som har lagt inn 250cc i ikke-eksisterende bryster? Da snakker jeg om et helt flatt utgangspunkt.

Høyde: 174 cm. 
Vekt: 57 kg.
Utgangspunkt: null brystvev, fyller ikke en AA en gang.
 

Innlegget ble mye lengre enn jeg hadde planlagt, så hvis noen av dere har lest alt sammen og har noen tips, så blir jeg utrolig takknemmlig for alle svar! 🥰

Endret av IttyBittyTitty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...