Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Lilletitt skrev (1 time siden):

herregud - så forvirret! 

Jeg hadde hørt på Barstad! Ville mye heller hatt mindre, naturlige, så lenge de har fin form enn silikon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 hours ago, Lilletitt said:

Hva tenker dere ?? Og hvilke tanker og erfaringer har dere rundt under/over muskel? Blir det alltid unaturlig over? Og er det alltid forferdelig vondt under? 😬 virker jo som det tar vinter og votter før man får resultat av implantat under muskel .. 

Jeg opererte hos Barstad snart 1,5 år siden, 245cc under muskel. Han sa at i så og si alle tilfeller la de det under muskelen på grunn av det han sa til deg. Jeg ville uansett ha under muskelen fordi jeg var redd for å få synlige kanter fra implantatene og rippling, noe jeg syns ser mye verre ut enn at implantatene flytter seg litt når man strammer brystmusklene 😅 og når det gjelder smerter etter op så var jeg positivt overrasket over hvor bra det gikk! Altså det var vondt, men jeg hadde trodd det skulle være myye verre 😬 tar kanskje noe lenger tid å se ferdig resultat, men synes de var mye finere allerede etter noen mnd bare 🙈

Men vil tro at i noen tilfeller kan det fortsatt se naturlig ut med over muskel. Kommer vel an på hvor mye og fast brystvev man har fra før i forhold til hvor store implantater man legger inn 🤔 men hva med dual plane? (delvis under muskel). Kanskje det vil gi et mer naturlig resultat og samtidig minske risikoen for at det flytter på seg under trening? Jeg er ingen ekspert her altså, men ville snakket med en av kirurgene om det 🙈

Jeg er hvertfall veldig fornøyd med resultatet etter å ha vært hos Barstad, og er ikke veldig plaget med at det forflytter seg litt. Det skjer kun når jeg strammer musklene under trening, og på meg er det i så liten grad at jeg bryr meg ikke stort om det. Synes resultatet ellers veier opp for det, da de ser mye finere ut enn før op uansett 😊 (jeg hadde litt tubulære bryster med spiss fasong, så ønsket rundere) Eneste er at det kan føles litt ubehagelig å trene bryst fordi man kjenner litt at det strammer over implantatene.. Ikke vondt, men litt rar følelse. Så jeg trener litt mer forsiktig der. Men med alt det sagt, hvis han mener du har naturlig fine bryster (selv etter barn) og ikke trenger operasjon, ville jeg hørt på han. Om jeg var fornøyd med fasongen på mine før op hadde jeg aldri operert.. 

🙈

Endret av Tellaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna_banana skrev (På 19.2.2022 den 17.52):

Har svart deg litt lenger oppe 🙃 Har du fått lagt inn?

 

Ja, takk så det. Har du hatt noen plager siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tellaa skrev (På 20.2.2022 den 10.15):

Jeg opererte hos Barstad snart 1,5 år siden, 245cc under muskel. Han sa at i så og si alle tilfeller la de det under muskelen på grunn av det han sa til deg. Jeg ville uansett ha under muskelen fordi jeg var redd for å få synlige kanter fra implantatene og rippling, noe jeg syns ser mye verre ut enn at implantatene flytter seg litt når man strammer brystmusklene 😅 og når det gjelder smerter etter op så var jeg positivt overrasket over hvor bra det gikk! Altså det var vondt, men jeg hadde trodd det skulle være myye verre 😬 tar kanskje noe lenger tid å se ferdig resultat, men synes de var mye finere allerede etter noen mnd bare 🙈

Men vil tro at i noen tilfeller kan det fortsatt se naturlig ut med over muskel. Kommer vel an på hvor mye og fast brystvev man har fra før i forhold til hvor store implantater man legger inn 🤔 men hva med dual plane? (delvis under muskel). Kanskje det vil gi et mer naturlig resultat og samtidig minske risikoen for at det flytter på seg under trening? Jeg er ingen ekspert her altså, men ville snakket med en av kirurgene om det 🙈

Jeg er hvertfall veldig fornøyd med resultatet etter å ha vært hos Barstad, og er ikke veldig plaget med at det forflytter seg litt. Det skjer kun når jeg strammer musklene under trening, og på meg er det i så liten grad at jeg bryr meg ikke stort om det. Synes resultatet ellers veier opp for det, da de ser mye finere ut enn før op uansett 😊 (jeg hadde litt tubulære bryster med spiss fasong, så ønsket rundere) Eneste er at det kan føles litt ubehagelig å trene bryst fordi man kjenner litt at det strammer over implantatene.. Ikke vondt, men litt rar følelse. Så jeg trener litt mer forsiktig der. Men med alt det sagt, hvis han mener du har naturlig fine bryster (selv etter barn) og ikke trenger operasjon, ville jeg hørt på han. Om jeg var fornøyd med fasongen på mine før op hadde jeg aldri operert.. 

🙈

Takk for fint svar! 😃 så du hadde aldri operert om du hadde små ( men fin form) - hvorfor ikke? Pga smerter ? 
 

Trodde alle kirurger som la under muskel nå la dual plane, gjør de ikke det da ? 
 

Beste hadde jo vært sånn fett-transplantasjon! Mykt og ekte og man trenger ikke operer seg på nytt. Men tror ikke jeg har nok fett til å kunne fylle puppene nok! Også er jeg livredd for at det skal bli skjevt og rart der de har tatt fettet fra😱

 

Virker som nærmest ingen kvinne i Norge har erfaring med dette - selv om jeg ser mange gode resultater på realself. 

Endret av Lilletitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (På 20.2.2022 den 0.30):

Jeg hadde hørt på Barstad! Ville mye heller hatt mindre, naturlige, så lenge de har fin form enn silikon. 

Takk for svar, har du silikon selv? Skjønner hva du mener, men de har blitt så små med alderen 😭😭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som faktisk har god erfaring med å legge over muskel da ? Altså at det holder seg pent (og mykt) også i mange år etterpå. 

Endret av Lilletitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!
Jeg opererte inn 260 delvis under muskel for 15 år siden og for 1,5 uke siden opererte jeg inn nye. Dette da de hadde fått en litt annen form og kirurgen anbefalte det også med tanke på de implantatene jeg hadde (form, alder og noe økt påvist kreftrate på de implantatene jeg hadde). Jeg sa hun kunne ta litt større, men ikke mye. Det som er viktigst er at de blir fine. Hun la inn 390 på begge (har litt ulik utgangspunkt men begge gangene ble det avgjort at lik str ble finest likevel) da hun mente dette fylte best ut og ble finest. Syns det hørtes og ser litt stort ut, men får se etter hvert. Tok denne gang anatomiske for mer naturlig fasong og for å få mer fylde underst (mentor) og fremdeles delvis under muskel. Akkurat nå er det ene brystet mer hovent og sitter høyere opp enn det andre (det som egentlig er minst også).  Men fant en side som ga mye svar og beroligelse som jeg tenkte var fint å dele her! Her er linken: https://www.berksplasticsurgery.com/blog/what-is-normal-after-breast-augmentation/

Er det forresten noen som har opplevd å bli ganske oppblåst i etterkant? Føler ikke at det er luft som skal ut og er ikke forstoppet eller noe. Men føles som en ballong øverst i magen.. går litt opp og ned men synes det er ubehagelig og rart.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer og ta silikon, og skal til konsultasjon om et par uker. Hva har dere som har tatt sagt til tenåringsbarn og kollegaer? Og brukte dere noe innlegg på forhånd slik at det ikke ble så synlig etterpå? 

Og hvor lenge var dere hjemme fra jobb? Lurer på og gjøre det rett før ferien om det ikke holder med et par uker fri. Jeg har ikke veldig tung jobb,  men kan måtte gjøre noe fysisk arbeid. 

På forhånd takk for svar😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/22/2022 at 8:23 PM, Lilletitt said:

Takk for fint svar! 😃 så du hadde aldri operert om du hadde små ( men fin form) - hvorfor ikke? Pga smerter ? 

Mine var ikke så veldig små i utgangspunktet, var bare fasongen jeg var veldig misfornøyd med. Størrelsen var helt grei egentlig 😊 men hvis de var rundere i tillegg hadde jeg nok ikke operert nei, ikke pga smertene (for det gikk faktisk fint, var ikke så smertefullt som jeg så for meg) men fordi jeg vil jo på en måte egentlig ha naturlige pupper 🤔 det er som regel finest, og bedre å ta på 😅 og kan savne å ikke kjenne at det er noe "femmed" der.. men i mitt tilfelle var ikke de naturlige noe fine (i mine øyne), så det var enten naturlige men "stygge" eller fake men fine 🙈 og dette var noe som plaga meg i alle år siden jeg utvikla bryster, har grått masse over de (😂) så jeg bestemte meg for at for meg var det bedre å ta silikon.. Og har ikke vært lei meg over de etter det 😊 

On 2/22/2022 at 8:23 PM, Lilletitt said:

Trodde alle kirurger som la under muskel nå la dual plane, gjør de ikke det da ? 

Han sa ikke noe om det til meg hvertfall, bare at han la de under muskel 🤔

On 2/22/2022 at 8:23 PM, Lilletitt said:

Beste hadde jo vært sånn fett-transplantasjon! Mykt og ekte og man trenger ikke operer seg på nytt. Men tror ikke jeg har nok fett til å kunne fylle puppene nok! Også er jeg livredd for at det skal bli skjevt og rart der de har tatt fettet fra😱

Jeg fikk kombinert implantater med fettransplantasjon 😊 jeg trengte ikke så mye da siden jeg også tok implantater, men litt for å fylle ut nedre del av brystene enda mer da jeg manglet mye fylde her fra før. Han gjorde det på meg uten ekstra kostnad fordi han mente jeg virkelig trengte det (det sier jo litt om hvor spisse de var.. 😬) så for å gjøre de rundere senket han brystfolden min som var høyere enn normalt, la inn motiva ergonomix og 15ml fett fra hvert lår og inn i nedre del av brystene 🙈

Man kan ikke se at han har gjort det i det hele tatt, jeg var også redd for å se bulkete ut i låra etterpå 😂 men han tok ikke veldig mye da.. Har bare et bittelite arr fra stikkstedet 😊 Barstad er veldig flink 👍🏻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/28/2022 at 2:08 PM, Cecca said:

Og hvor lenge var dere hjemme fra jobb? Lurer på og gjøre det rett før ferien om det ikke holder med et par uker fri. Jeg har ikke veldig tung jobb,  men kan måtte gjøre noe fysisk arbeid. 

Jeg jobber som frisør, så har armene mye opp og ned (ikke tunge løft osv, annet enn at vi tar i litt når vi vasker håret til kundene 🙈

Jeg var borte i 14 dager og følte det holdt, selvom jeg fortsatt var litt øm. Kjente det enda når jeg skulle koste hår, vaske kunder, pumpe ut shampo fra flaskene 😂 men det gikk fint 😊

Jeg jobber jo bare med jenter så jeg sa bare rett ut at jeg skulle ta silikon og måtte ta 2 uker ferie 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ikke mye liv i denne gruppen mot tidligere🤪 Jeg skal ta silikon om en måned, gleder meg,  men er samtidig stresset på om de blir slik jeg ønsker og store nok. Kirurgen jeg har størst tillit til vil legge implantatet over muskelen siden jeg trener mye. Jeg er litt skeptisk til dette da jeg er ganske tynn, og innleggene vil vel vises mer da? Han sier at siden jeg er så tynn vil jeg uansett se operert ut... 

Jeg vil det skal se mest mulig naturlig ut, men er samtidig redd for og ta for lite. Kirurgen foreslo mellom 180 og 250 cc , jeg heller til 250 cc iallefall.  Jeg er 1.62 og veier 51 kg. Hva tenker dere om størrelsen på implantatet? Jeg vil jo ikke ha kjempestore, men gjerne litt størrelse når jeg først skal gjøre dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecca skrev (16 timer siden):

Ikke mye liv i denne gruppen mot tidligere🤪 Jeg skal ta silikon om en måned, gleder meg,  men er samtidig stresset på om de blir slik jeg ønsker og store nok. Kirurgen jeg har størst tillit til vil legge implantatet over muskelen siden jeg trener mye. Jeg er litt skeptisk til dette da jeg er ganske tynn, og innleggene vil vel vises mer da? Han sier at siden jeg er så tynn vil jeg uansett se operert ut... 

Jeg vil det skal se mest mulig naturlig ut, men er samtidig redd for og ta for lite. Kirurgen foreslo mellom 180 og 250 cc , jeg heller til 250 cc iallefall.  Jeg er 1.62 og veier 51 kg. Hva tenker dere om størrelsen på implantatet? Jeg vil jo ikke ha kjempestore, men gjerne litt størrelse når jeg først skal gjøre dette...

Hei, jeg skal opereres om en uke, og har også blitt anbefalt over muskel pga trening og yrke (der jeg bruker brystmuskelen mye). Jeg skal legge inn ca 205 - 230 cc, for jeg ønsker også at det skal se naturlig ut. (jeg er ca 174 cm og 58 kg). Er også redd for at implantatene skal synes, el evt rippling, men kommer til å diskutere dette med kirurgen før operasjon. Regner med at jo større implantat, jo større risiko for at de blir synlige. Men, jeg stoler på at kirurgen tar en vurdering under operasjonen også. Dersom hen tror resultatet blir utilfredsstillende over, regner jeg med at hen legger under, eller delvis under muskel. Jeg tror 250 cc helt sikkert blir stort nok for deg, om du vil gå for en naturlig look (men det kommer jo selvfølgelig an på utgangspunktet du har også). En venninne av meg la inn 350 cc under muskel (hun hadde ingen pupper fra før), og hennes pupper ble stoore! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken klinikk er det som anbefaler over muskel? Blir spennende å høre hva dere synes. Personlig ville jeg heller ha lagt inn litt for lite enn for mye, men dette er jo forskjellig fra person til person. Lykke til ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 hours ago, Cecca said:

Ikke mye liv i denne gruppen mot tidligere🤪 Jeg skal ta silikon om en måned, gleder meg,  men er samtidig stresset på om de blir slik jeg ønsker og store nok. Kirurgen jeg har størst tillit til vil legge implantatet over muskelen siden jeg trener mye. Jeg er litt skeptisk til dette da jeg er ganske tynn, og innleggene vil vel vises mer da? Han sier at siden jeg er så tynn vil jeg uansett se operert ut... 

Jeg vil det skal se mest mulig naturlig ut, men er samtidig redd for og ta for lite. Kirurgen foreslo mellom 180 og 250 cc , jeg heller til 250 cc iallefall.  Jeg er 1.62 og veier 51 kg. Hva tenker dere om størrelsen på implantatet? Jeg vil jo ikke ha kjempestore, men gjerne litt størrelse når jeg først skal gjøre dette...

Jeg har fått samme beskjed som deg - over muskel (evt delvis), er 160 og 52kg. Trener mye, så det ble visst et bedre resultat allikevel med å legge over enn under. Tror det kunne flytte litt på seg ved spenning av brystmusklene?

 

Jeg tok konsultasjon hos Klinikk Trondheim, og det blir her jeg velger å operere. Har tidligere år vært på Aleris og klinikk stokkan i Trondheim, men følte meg ikke like godt ivaretatt der. De ønsket forøvrig å legge under muskel, men det virket ikke som at de reflekterte så mye rundt det annet enn at det var det de pleide å gjøre. 
 

Jeg ønsker en "mini boob job" da jeg har små bryst fra før av men sliter med å passe i sportsbh(!) og bh, så det er egentlig kun for å fylle ut en A eller liten B-cup. Ble anbefalt 225, ikke mindre fordi at da blir omkretsen på implantatene så små at det kan se rart ut på meg. 
 

 

Jeg er også redd for at det kan vises i øvre kant, men med bh blir jo brystene dyttet litt opp og da var det ikke et problem i det heletatt i følge kirurg :)  Følte meg veldig ivaretatt av han så jeg velger å stole på ar han vet hva han snakker om 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

randomm skrev (1 time siden):

Jeg har fått samme beskjed som deg - over muskel (evt delvis), er 160 og 52kg. Trener mye, så det ble visst et bedre resultat allikevel med å legge over enn under. Tror det kunne flytte litt på seg ved spenning av brystmusklene?

 

Jeg tok konsultasjon hos Klinikk Trondheim, og det blir her jeg velger å operere. Har tidligere år vært på Aleris og klinikk stokkan i Trondheim, men følte meg ikke like godt ivaretatt der. De ønsket forøvrig å legge under muskel, men det virket ikke som at de reflekterte så mye rundt det annet enn at det var det de pleide å gjøre. 
 

Jeg ønsker en "mini boob job" da jeg har små bryst fra før av men sliter med å passe i sportsbh(!) og bh, så det er egentlig kun for å fylle ut en A eller liten B-cup. Ble anbefalt 225, ikke mindre fordi at da blir omkretsen på implantatene så små at det kan se rart ut på meg. 
 

 

Jeg er også redd for at det kan vises i øvre kant, men med bh blir jo brystene dyttet litt opp og da var det ikke et problem i det heletatt i følge kirurg :)  Følte meg veldig ivaretatt av han så jeg velger å stole på ar han vet hva han snakker om 😁

Lurte nesten på om folk har sluttet å ta silikon?

Jeg har selv vurdert det lenge og endelig funnet den kirurgen som er riktig for meg. Han tar som oftest bare over muskel (selv om han også kan ta under). Jeg er fortroelig med å ta over muskel, spesielt med tanke på BII. Jeg er også litt usikker på størrelse da han anbefalte 265, men kunne få opp til 320 mente han (er 175 og 60 kilo). Ønsker nok å gå for rundt 285 og håper det ikke blir unaturlig. Hos leger jeg har vært hos tidligere som bare vil legge under muskel kunne jeg få alt fra 350-400. 

Fikk se bilde av en med samme utgangspunkt som meg og ca samme størrelse og det såg kjempe fint og naturlig ut. Jeg heller nok motsatt og er redd for å ta for lite. Når jeg først skal gjøre det, ønsker jeg at det skal bli litt størrelse og at jeg da går et år (som mange gjør) før de legger inn større. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krøllesara skrev (2 timer siden):

Hei, jeg skal opereres om en uke, og har også blitt anbefalt over muskel pga trening og yrke (der jeg bruker brystmuskelen mye). Jeg skal legge inn ca 205 - 230 cc, for jeg ønsker også at det skal se naturlig ut. (jeg er ca 174 cm og 58 kg). Er også redd for at implantatene skal synes, el evt rippling, men kommer til å diskutere dette med kirurgen før operasjon. Regner med at jo større implantat, jo større risiko for at de blir synlige. Men, jeg stoler på at kirurgen tar en vurdering under operasjonen også. Dersom hen tror resultatet blir utilfredsstillende over, regner jeg med at hen legger under, eller delvis under muskel. Jeg tror 250 cc helt sikkert blir stort nok for deg, om du vil gå for en naturlig look (men det kommer jo selvfølgelig an på utgangspunktet du har også). En venninne av meg la inn 350 cc under muskel (hun hadde ingen pupper fra før), og hennes pupper ble stoore! 😃

Jeg har svart under her og er ca samme størrelse som deg. Vurderer mellom 265-300, da jeg ønsker litt størrelse. Spesielt siden jeg er så høy og har litt former men ganske tynn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Krøllesara skrev (8 timer siden):

Hei, jeg skal opereres om en uke, og har også blitt anbefalt over muskel pga trening og yrke (der jeg bruker brystmuskelen mye). Jeg skal legge inn ca 205 - 230 cc, for jeg ønsker også at det skal se naturlig ut. (jeg er ca 174 cm og 58 kg). Er også redd for at implantatene skal synes, el evt rippling, men kommer til å diskutere dette med kirurgen før operasjon. Regner med at jo større implantat, jo større risiko for at de blir synlige. Men, jeg stoler på at kirurgen tar en vurdering under operasjonen også. Dersom hen tror resultatet blir utilfredsstillende over, regner jeg med at hen legger under, eller delvis under muskel. Jeg tror 250 cc helt sikkert blir stort nok for deg, om du vil gå for en naturlig look (men det kommer jo selvfølgelig an på utgangspunktet du har også). En venninne av meg la inn 350 cc under muskel (hun hadde ingen pupper fra før), og hennes pupper ble stoore! 😃

En uke til! Det er jo snart:) Du må holde oss oppdatert og fortelle hvordan det ble. Det er jo veldig spennende,  samtidig har en så mange tanker rundt resultatet, om det blir som forventet og om det oppstår komplikasjoner.. Jeg hadde ganske store pupper før,  men var jo større selv også da. Etter mye styrketrening er liksom alt fettet borte og de er nå knapt en A. Har jo tillit til kirurgen,  og han mente at 180 cc var nok til og fylle tomrommet i øvre del, men når jeg først går til det skrittet og gjør dette vil jeg jo gjerne at de skal få litt størrelse.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

randomm skrev (7 timer siden):

Jeg har fått samme beskjed som deg - over muskel (evt delvis), er 160 og 52kg. Trener mye, så det ble visst et bedre resultat allikevel med å legge over enn under. Tror det kunne flytte litt på seg ved spenning av brystmusklene?

 

Jeg tok konsultasjon hos Klinikk Trondheim, og det blir her jeg velger å operere. Har tidligere år vært på Aleris og klinikk stokkan i Trondheim, men følte meg ikke like godt ivaretatt der. De ønsket forøvrig å legge under muskel, men det virket ikke som at de reflekterte så mye rundt det annet enn at det var det de pleide å gjøre. 
 

Jeg ønsker en "mini boob job" da jeg har små bryst fra før av men sliter med å passe i sportsbh(!) og bh, så det er egentlig kun for å fylle ut en A eller liten B-cup. Ble anbefalt 225, ikke mindre fordi at da blir omkretsen på implantatene så små at det kan se rart ut på meg. 
 

 

Jeg er også redd for at det kan vises i øvre kant, men med bh blir jo brystene dyttet litt opp og da var det ikke et problem i det heletatt i følge kirurg :)  Følte meg veldig ivaretatt av han så jeg velger å stole på ar han vet hva han snakker om 😁

Godt og høre at andre også blir anbefalt over muskelen 😊 Jeg var ved første konsultasjon helt sikker på at han kom til og anbefale under muskelen ettersom jeg er så tynn, så ble litt overrasket..

Min kirug sa også at implantatene kunne flytte på seg når man brukte brystmuskelen.  I tillegg hadde han erfaring med at jenter som hadde protese under muskelen fikk smerter ved hang ups, og en del andre øvelser.  Over muskelen ville implantatene bevege seg mer naturlig.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecca skrev (1 time siden):

Godt og høre at andre også blir anbefalt over muskelen 😊 Jeg var ved første konsultasjon helt sikker på at han kom til og anbefale under muskelen ettersom jeg er så tynn, så ble litt overrasket..

Min kirug sa også at implantatene kunne flytte på seg når man brukte brystmuskelen.  I tillegg hadde han erfaring med at jenter som hadde protese under muskelen fikk smerter ved hang ups, og en del andre øvelser.  Over muskelen ville implantatene bevege seg mer naturlig.  

Jeg var også sikker på å bli anbefalt under muskel, men pga styrketrening og jobb ønsket kirurgen å legge under muskel. Jeg kommer imidlertid til å si klart i fra at dersom det er den minste tvil om resultatet, ønsker jeg å være på den sikre siden og heller legge under muskel.  Stoler imidlertid på at kirurgen vet hva hun gjør! Det blir veldig spennende! 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecca skrev (1 time siden):

En uke til! Det er jo snart:) Du må holde oss oppdatert og fortelle hvordan det ble. Det er jo veldig spennende,  samtidig har en så mange tanker rundt resultatet, om det blir som forventet og om det oppstår komplikasjoner.. Jeg hadde ganske store pupper før,  men var jo større selv også da. Etter mye styrketrening er liksom alt fettet borte og de er nå knapt en A. Har jo tillit til kirurgen,  og han mente at 180 cc var nok til og fylle tomrommet i øvre del, men når jeg først går til det skrittet og gjør dette vil jeg jo gjerne at de skal få litt størrelse.. 

Ja, det er temmelig sprøtt! Bare 6 dager igjen til jeg legges under kniven. Prosessen har gått temmelig raskt, men hvis jeg ikke opererte nå, ble det ikke noe av før til høsten, så da hoppet jeg likeså godt i det. Er livredd for å bli forkjølet el få influensa/ omgangssyke nå, så operasjonen blir utsatt. Vasker hender som en gal. Skal gi oppdateringer når det nærmer seg og er overstått! (får vel ikke gjort så mye annet da allikevel🙈🤭). Må si jeg gleder meg til de første døgnene er overstått, men tror det skal gå fint! Fine pupper er verdt litt smerte, tenker jeg. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...