Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Kvinne_med 3 barn skrev (4 timer siden):

Hjelpemeg, for en dustelege! Håper du føler deg bedre snart🤗 De stikkingene jeg hadde var veldig «lokale» og lett å kjenne at det var relatert til stingene og skjelettet egentlig. Var aldri i tvil om det satt i lungene feks. 

Tusen takk for det ❤️ 

Jeg er ikke helt bra enda, men bedre enn jeg har vært siden torsdag,  så da satser jeg på at det går på frem😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opererte inn 350 cc i hvert bryst, under muskelen, på mandag som var nå. Kjørte bil dagen etter, og var på jobb etter tre dager. Puppene mine var helt tomme etter vektnedgang og svangerskap, så følte jeg trengte å puffe dem opp litt 😄

Jeg aner ikke om jeg er fornøyd ennå, akkurat nå står de rett ut uten noe som helst heng, så de ser ikke så ekte ut 🙈 Men er jo bare på dag 4, så regner med de faller litt etter hvert :) Synes de ser små ut, men vil tro det bare er uvant når jeg har hatt kjempelange, store flate pupper hengende på meg tidligere 😄

Har hatt sykt vondt da, og har en på 3,5 år alene så det har vært interessant 😅 Gleder meg bare til jeg kan sove på sida igjen, jeg liker ikke å ligge på ryggen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (24 minutter siden):

Opererte inn 350 cc i hvert bryst, under muskelen, på mandag som var nå. Kjørte bil dagen etter, og var på jobb etter tre dager. Puppene mine var helt tomme etter vektnedgang og svangerskap, så følte jeg trengte å puffe dem opp litt 😄

Jeg aner ikke om jeg er fornøyd ennå, akkurat nå står de rett ut uten noe som helst heng, så de ser ikke så ekte ut 🙈 Men er jo bare på dag 4, så regner med de faller litt etter hvert :) Synes de ser små ut, men vil tro det bare er uvant når jeg har hatt kjempelange, store flate pupper hengende på meg tidligere 😄

Har hatt sykt vondt da, og har en på 3,5 år alene så det har vært interessant 😅 Gleder meg bare til jeg kan sove på sida igjen, jeg liker ikke å ligge på ryggen 🙈

Kort svar grunnet hektisk dag, men:

Formen på brystene nå vs hvordan de blir kan ikke sammenlignes😅 De kommer til å synke og hevelsen går ned, så slapp helt av🤗 Mener huske mine fikk en mer naturlig form litt etter litt, men at jeg kunne se tydeligst forskjell etter 11-12 dager. 
 

husk ellers å ta det med ro og IKKE løfte🙌🏼
 

Og gratulerer forresten🥳🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne_med 3 barn skrev (Akkurat nå):

Kort svar grunnet hektisk dag, men:

Formen på brystene nå vs hvordan de blir kan ikke sammenlignes😅 De kommer til å synke og hevelsen går ned, så slapp helt av🤗 Mener huske mine fikk en mer naturlig form litt etter litt, men at jeg kunne se tydeligst forskjell etter 11-12 dager. 
 

husk ellers å ta det med ro og IKKE løfte🙌🏼
 

Og gratulerer forresten🥳🥳

Takk og lov 😄 Har tatt litt bilder, så får sammenligne om en ukes tid eller mer 😀 Jeg løfter minst mulig (sånn bortsett fra matvarer som jeg legger i sekk), sønnen min har et par ganger fått høre at mamma ikke kan bære ham, for hun har slått seg 🙈 

Tusen takk ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (35 minutter siden):

Takk og lov 😄 Har tatt litt bilder, så får sammenligne om en ukes tid eller mer 😀 Jeg løfter minst mulig (sånn bortsett fra matvarer som jeg legger i sekk), sønnen min har et par ganger fått høre at mamma ikke kan bære ham, for hun har slått seg 🙈 

Tusen takk ❤️ 

Lurt å ta bilder! Tok bilder nesten daglig første par ukene for jeg hadde noia selv av formen på de😂

bra du er forsiktig, det jinxer hvis ikke, mer vondt osv😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne_med 3 barn skrev (1 time siden):

Lurt å ta bilder! Tok bilder nesten daglig første par ukene for jeg hadde noia selv av formen på de😂

bra du er forsiktig, det jinxer hvis ikke, mer vondt osv😅 

Hahaha, godt å høre det er vanlig 😄 Ser ut som jeg har på meg en sånn "bullet-bra" fra 50-tallet 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nikea skrev (5 timer siden):

Hahaha, godt å høre det er vanlig 😄 Ser ut som jeg har på meg en sånn "bullet-bra" fra 50-tallet 🙈

Haha, ja jeg vet- det ser ikke videre lekkert ut i starten😂😂😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har opplevd nedsatt følelse i deler av brystene? Og fått den tilbake? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er det noen som har erfaring med Arne Roaldsnes på Medi 3 i Ålesund? Jeg har fått time for operasjon hos ham om en måneds tid og satt igjen med et positivt inntrykk etter konsultasjonen ihvertfall. 

Foreløpig plan er 230/245 cc (asymmetriske bryster) Motiva Ergonomix under muskel. 

Lurer også veldig på hvor lenge jeg bør ta fri fra jobb ved stillesittende kontorarbeid (med pendling i bil). Ser noen har tatt over 2 uker fri, mens andre går på jobb etter 2-3 dager. Har det kanskje noe å si om man har tatt over eller under muskelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er det noen av dere som er operert i Trondheim? Hvilken klinikk valgte dere? Etter 10 år fram og tilbake har jeg nå bestemt meg for at jeg skal ta brystforstørring. Har lest på sidene til volvat stokkan, klinikk trondheim og aleris, men skulle gjerne hørt personlige erfaringer.

Jeg er rimelig pysete på operasjoner og smerter, men jeg har forstått det slik at man får ok smertelindring alle stedene? 

Hvor lang ventetid er normalt fra konsuntasjon til man får operasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, 113 said:

Er det noen av dere som er operert i Trondheim? Hvilken klinikk valgte dere? Etter 10 år fram og tilbake har jeg nå bestemt meg for at jeg skal ta brystforstørring. Har lest på sidene til volvat stokkan, klinikk trondheim og aleris, men skulle gjerne hørt personlige erfaringer.

Jeg er rimelig pysete på operasjoner og smerter, men jeg har forstått det slik at man får ok smertelindring alle stedene? 

Hvor lang ventetid er normalt fra konsuntasjon til man får operasjon?

Ser ikke ut som at det er så mye aktivitet i denne tråden dessverre. Jeg skal selv opereres 20. oktober, men hadde konsultasjon allerede i juni. Grunnen til at det har tatt så lang tid med meg er rett og slett at jeg sliter med å finne tid til rekonvalesenstiden med tanke på reiser og aktiviteter i forbindelse med jobb. Har fått inntrykk av at man ofte kan få operasjon ganske raskt etter konsultasjon. Har hørt om flere som har fått time til operasjon allerede uken etter konsultasjon, men dette kan sikkert variere noe fra sted til sted. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

netpuppy skrev (3 timer siden):

Ser ikke ut som at det er så mye aktivitet i denne tråden dessverre. Jeg skal selv opereres 20. oktober, men hadde konsultasjon allerede i juni. Grunnen til at det har tatt så lang tid med meg er rett og slett at jeg sliter med å finne tid til rekonvalesenstiden med tanke på reiser og aktiviteter i forbindelse med jobb. Har fått inntrykk av at man ofte kan få operasjon ganske raskt etter konsultasjon. Har hørt om flere som har fått time til operasjon allerede uken etter konsultasjon, men dette kan sikkert variere noe fra sted til sted. 

 

Jeg har faktisk fått dato til 20 okt for operasjon jeg også 😅 Skal på konsultasjon i neste uke men iom at jeg har ferie fra 19 okt så kunne jeg få 20 okt. Hvor skal du opereres? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, 113 said:

Jeg har faktisk fått dato til 20 okt for operasjon jeg også 😅 Skal på konsultasjon i neste uke men iom at jeg har ferie fra 19 okt så kunne jeg få 20 okt. Hvor skal du opereres? 

Skal du? Så spennende! Jeg skal opereres ved Medi 3 i Ålesund.  Du da?

Vet du noe om størrelse eller hvilke proteser du skal ha enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

netpuppy skrev (8 timer siden):

Skal du? Så spennende! Jeg skal opereres ved Medi 3 i Ålesund.  Du da?

Vet du noe om størrelse eller hvilke proteser du skal ha enda?

Volvat Stokkan i Trondheim 😊

Nei, skal på konsultasjon på tirsdag om en uke. Jeg kan jo tenke meg litt størrelse på de men samtidig ønsker jeg at det skal se naturlig ut. Jeg er 170 cm og 55 kg så frykter for at jeg får "for lite". Anne Elisabeth Isern som skal operere og leste tidligere i denne tråden at at hun hadde lagt inn mer på noen enn hva som var planøagt fordi det så bedre ut, så kansje kansje 😅 Jeg syns runde ser finest ut, ut over det så kan jeg ikke noe om det. Du da? 

Jeg har ferie fra 20 okt så jeg var avhengig av at de kunne ta det da, ellers måttet jeg ventet til neste år, så de reserverte 20 okt 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de er ganske flinke til å vurdere hva som ser best ut utifra kundenes ønsker. Jeg er 175 og 55 kg og nesten helt flat fra før og jeg vil at det skal se mest mulig naturlig ut og ikke for store. Så jeg skal ha 230/245 cc for å rette ut litt skjevhet, dråpeformede Motiva implantat under muskelen. 

Blir spennende å høre hva du kommer fram til etter konsultasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

netpuppy skrev (9 timer siden):

Tror de er ganske flinke til å vurdere hva som ser best ut utifra kundenes ønsker. Jeg er 175 og 55 kg og nesten helt flat fra før og jeg vil at det skal se mest mulig naturlig ut og ikke for store. Så jeg skal ha 230/245 cc for å rette ut litt skjevhet, dråpeformede Motiva implantat under muskelen. 

Blir spennende å høre hva du kommer fram til etter konsultasjonen. 

Ja det stoler jeg på at de er 😅 Fikk du se noe 3d visning eller fylt inn slik at du fikk sett omtrent hvordan det blir? Vi er ganske like i høyde og vekt da. Jeg har ammet 4 barn og hadde i utgangspunktet ikke noe å slryte av så det som er igjen det er omtrent bare skinn 😆 

Veldig spent på konsultasjonen ja, kan nesten ikke vente 😊 

Skal du under eller over muskel? Mulig dj skrev noe om det lenger opp. Har skjønt at det er et poeng både ift smerter og naturlighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, 113 said:

Ja det stoler jeg på at de er 😅 Fikk du se noe 3d visning eller fylt inn slik at du fikk sett omtrent hvordan det blir? Vi er ganske like i høyde og vekt da. Jeg har ammet 4 barn og hadde i utgangspunktet ikke noe å slryte av så det som er igjen det er omtrent bare skinn 😆 

Veldig spent på konsultasjonen ja, kan nesten ikke vente 😊 

Skal du under eller over muskel? Mulig dj skrev noe om det lenger opp. Har skjønt at det er et poeng både ift smerter og naturlighet?

Jeg har ammet to. Følte jeg gikk rundt i 3-4 år (graviditet + amming) med fantastiske pupper så det ble ekstra trist når de bare forsvant etter at yngstemann var avvent. 

Jeg skal ha under muskelen. Jeg har generelt veldig lite fett på overkroppen og er redd jeg skal få en sånn kant om jeg tar over muskelen, noe kirurgen var enig i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
netpuppy skrev (På 26.9.2022 den 15.21):

Hvordan gikk det på konsultasjonen @113?

Det gikk bra. Operasjon 20 okt som planlagt. Hun antok ca 300 gr under muskel men sa hun kom til å se det best under operasjonen. Skulle finne noen bilder slik at hun så sånn ca hva jeg firventet. Hadde kansje regnet med litt mer info omkring størrelse og slikt, men jeg fikk formidlet at jeg ikke ønsket de for store og at det skal se mest naturlig ut 😅 En ganske kjapp konsultasjon egentlig. Veldig spent! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

113 skrev (4 timer siden):

Det gikk bra. Operasjon 20 okt som planlagt. Hun antok ca 300 gr under muskel men sa hun kom til å se det best under operasjonen. Skulle finne noen bilder slik at hun så sånn ca hva jeg firventet. Hadde kansje regnet med litt mer info omkring størrelse og slikt, men jeg fikk formidlet at jeg ikke ønsket de for store og at det skal se mest naturlig ut 😅 En ganske kjapp konsultasjon egentlig. Veldig spent! 

Hvilken kirurg bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...