Superblomst Skrevet 7. oktober 2019 #42081 Skrevet 7. oktober 2019 On 10/5/2019 at 8:34 AM, Skogrose said: Jeg leser om "breast implant illness", og kjenner at jeg blir usikker på hvorvidt jeg våger å operere. Forskningen er litt uklar, men få studier viser en klar sammenheng. Har dere fått noe informasjon om dette på konsultasjonene dere har vært på? Ja! Jeg operterte for over 1,5 år siden, og fikk informasjon om det 😊 sammenhengen var den gangen i alle fall kun sett med implantater med ruglete overflate (altså anatomiske proteser) fra natrelle. Ingen av kirurgene jeg snakket med brukte disse protestene lengre, med mindre det var snakk om brystrekonstruksjon. Nå til dags er det vel motiva ergonomix som er førstevalget til kirurgene, tror jeg? De er i alle fall glatte 😊
Gjest Skogrose Skrevet 8. oktober 2019 #42082 Skrevet 8. oktober 2019 (endret) På 7.10.2019 den 23.11, Superblomst skrev: Ja! Jeg operterte for over 1,5 år siden, og fikk informasjon om det 😊 sammenhengen var den gangen i alle fall kun sett med implantater med ruglete overflate (altså anatomiske proteser) fra natrelle. Ingen av kirurgene jeg snakket med brukte disse protestene lengre, med mindre det var snakk om brystrekonstruksjon. Nå til dags er det vel motiva ergonomix som er førstevalget til kirurgene, tror jeg? De er i alle fall glatte 😊 Takk for svar😊. Det var litt betryggende å lese. Det er motiva ergonomix jeg ønsker å gå for👍🏻. Jeg skal spørre kirurgen mer om dette når jeg skal på konsultasjon. Endret 16. oktober 2019 av Skogrose
Charolaise Skrevet 10. oktober 2019 #42083 Skrevet 10. oktober 2019 Hallo! Er det noen her som har byttet til mindre implantater? Tok i 2016 og synes de er for store, men vil ikke være uten heller. Dessuten er det en markert kant under det venstre som jeg synes er veldig sjenerende. Noen som har byttet til mindre, og i så tilfelle, ble det bra? Har 225 gram i hver, og det høres kanskje lite ut, men synes de ruver på min 161 cm høye kropp.
Gjest Skogrose Skrevet 13. oktober 2019 #42084 Skrevet 13. oktober 2019 (endret) Hvordan går det med dere som har operert i sommer/høst? Alltid kjekt med oppdateringer😁. Endret 16. oktober 2019 av Skogrose
Bb1995 Skrevet 17. oktober 2019 #42085 Skrevet 17. oktober 2019 På 13.10.2019 den 13.58, Skogrose skrev: Hvordan går det med dere som har operert i sommer/høst? Alltid kjekt med oppdateringer😁. Nå går ukene fort, i morgen er det allerede 10 uker siden jeg opererte i august😱 det går veldig fint her, har ikke hatt noen komplikasjoner eller lignende. Jeg er veldig fornøyd, men prøver å huske på at det kan ta opp til et år før de ser ut slik de skal😄 syns fortsatt der er ubehagelig å ligge på magen, da
Gjest Skogrose Skrevet 17. oktober 2019 #42086 Skrevet 17. oktober 2019 2 timer siden, Bb1995 skrev: Nå går ukene fort, i morgen er det allerede 10 uker siden jeg opererte i august😱 det går veldig fint her, har ikke hatt noen komplikasjoner eller lignende. Jeg er veldig fornøyd, men prøver å huske på at det kan ta opp til et år før de ser ut slik de skal😄 syns fortsatt der er ubehagelig å ligge på magen, da Oi, er det så lenge siden alt! Så fint å høre😁 Er du tilfreds med størrelsen? Har hørt mange si at puppene oppleves mindre etter en stund (kanskje fordi hevelse og slik roer seg?). Etter å ha vært på konsultasjon, må jeg nå bestemme meg for om jeg skal gå for 245g eller 300g. Og det ER så vanskelig😅. Det virker som så stor forskjell, men i følge 3D ser forskjellen minimal ut...
Bb1995 Skrevet 17. oktober 2019 #42087 Skrevet 17. oktober 2019 46 minutter siden, Skogrose skrev: Oi, er det så lenge siden alt! Så fint å høre😁 Er du tilfreds med størrelsen? Har hørt mange si at puppene oppleves mindre etter en stund (kanskje fordi hevelse og slik roer seg?). Etter å ha vært på konsultasjon, må jeg nå bestemme meg for om jeg skal gå for 245g eller 300g. Og det ER så vanskelig😅. Det virker som så stor forskjell, men i følge 3D ser forskjellen minimal ut... Ja, jeg er fortsatt fornøyd med str 😄 syns det ser bra ut til min kropp. Jeg har 325 i hver. Hvordan er utgangspunktet ditt? Jeg hadde så og si ingenting... Har lest her tidligere at man bør velge det største, da man fort kan føle det blir for lite og bli misfornøyd 😕 jeg ville hvertfall valgt 300, da jeg var litt redd å få for lite🤣
Gjest Skogrose Skrevet 17. oktober 2019 #42088 Skrevet 17. oktober 2019 30 minutter siden, Bb1995 skrev: Ja, jeg er fortsatt fornøyd med str 😄 syns det ser bra ut til min kropp. Jeg har 325 i hver. Hvordan er utgangspunktet ditt? Jeg hadde så og si ingenting... Har lest her tidligere at man bør velge det største, da man fort kan føle det blir for lite og bli misfornøyd 😕 jeg ville hvertfall valgt 300, da jeg var litt redd å få for lite🤣 Så bra!😁 Heller vel mest mot å gå for 300. Det så "riktig" ut på 3D-bilder og med prøveprotese i bh, men likte egentlig begge to (alt var liksom en stor forbedring😅). Utgangspunktet mitt høres likt ut som deg. Har du noe vondt/ubehag nå, bortsett fra magesoving?
Bb1995 Skrevet 17. oktober 2019 #42089 Skrevet 17. oktober 2019 4 minutter siden, Skogrose skrev: Så bra!😁 Heller vel mest mot å gå for 300. Det så "riktig" ut på 3D-bilder og med prøveprotese i bh, men likte egentlig begge to (alt var liksom en stor forbedring😅). Utgangspunktet mitt høres likt ut som deg. Har du noe vondt/ubehag nå, bortsett fra magesoving? Nei, ikke til daglig. På trening kan jeg kjenne noe ubehag når jeg trener styrke, hvis brystmuskulaturen blir belastet i noen øvelser. Ellers er det null problem☺️ Har du fått operasjonsdato?😀
Gjest Skogrose Skrevet 18. oktober 2019 #42090 Skrevet 18. oktober 2019 11 timer siden, Bb1995 skrev: Nei, ikke til daglig. På trening kan jeg kjenne noe ubehag når jeg trener styrke, hvis brystmuskulaturen blir belastet i noen øvelser. Ellers er det null problem☺️ Har du fått operasjonsdato?😀 Det høres jo veldig bra ut! 😁 Har fått dato ja, men ikke før til våren. Håper de neste månedene går fort😎.
Bb1995 Skrevet 18. oktober 2019 #42091 Skrevet 18. oktober 2019 4 timer siden, Skogrose skrev: Det høres jo veldig bra ut! 😁 Har fått dato ja, men ikke før til våren. Håper de neste månedene går fort😎. Det gjør de 😄👍🏻
Gjest Ulike bryst Skrevet 9. november 2019 #42092 Skrevet 9. november 2019 Hei har lest litt og lurer på en ting! Hva gjør jeg?!!!! Tok silikon for 2 uker siden, 500 cc. Er 171 høy og 80 kg... ville ha struttende silikon pupper 😜 men til min store forskrekkelse er brystene mine ikke like!!! Ve. Bryst er lavere og liksom mer flat trøkt.. vet at de skal sige litt men jeg vil ikke at hø. Skal sige like mye som ve.!!! Det er jo ikke det jeg ønsket... hva gjør jeg?.. kan ve. teipes slik at det hever seg igjen.. uff redd de ikke blir så struttende som jeg ønsket 😭
MyNewBoobs Skrevet 10. november 2019 #42093 Skrevet 10. november 2019 22 timer siden, Gjest Ulike bryst skrev: Hei har lest litt og lurer på en ting! Hva gjør jeg?!!!! Tok silikon for 2 uker siden, 500 cc. Er 171 høy og 80 kg... ville ha struttende silikon pupper 😜 men til min store forskrekkelse er brystene mine ikke like!!! Ve. Bryst er lavere og liksom mer flat trøkt.. vet at de skal sige litt men jeg vil ikke at hø. Skal sige like mye som ve.!!! Det er jo ikke det jeg ønsket... hva gjør jeg?.. kan ve. teipes slik at det hever seg igjen.. uff redd de ikke blir så struttende som jeg ønsket 😭 Gi det litt tid 😊 Det er bare 2 uker siden. De kan fortsatt forandre seg mye 😊
Gjest 500 cc’s boobs Skrevet 10. november 2019 #42094 Skrevet 10. november 2019 3 timer siden, MyNewBoobs skrev: Gi det litt tid 😊 Det er bare 2 uker siden. De kan fortsatt forandre seg mye 😊 Tusen takk takk for svar mynewboos.. har grenet, vært lei meg og ledd inni mellom!! Har også flere ganger slått meg at 500 cc er for lite til en så bredskuldrede dame som meg som er 171 høy og 80 kg.. jeg kan fortelle litt; to barnsmamma til 2 jenter på 11 og 7.. snakket masse om det å håndtere den kroppen du har og å være glad i den.. men av og til må noe justeres.. føler de tok det ok. Jeg ble operert på Fana medisinske , la inn 500 cc motiva over muskelen.. ville ha flotte struttende silikon pupper men ikke på grensen til vulgær.. vi hadde masse å gå på siden jeg det siste året har gått ned 45 kg i vekt....500 er stort uten klær men forsvinner i tøyet 😭😭 er så lei meg for sånn det ser ut nå må jeg ta en ny om noen år.... vil bare presisere at dette er et fantastisk forum!!!!
Gjest wify90 Skrevet 11. november 2019 #42095 Skrevet 11. november 2019 Hei , jeg er ny her, ble operert 29. Oktober 15 dager siden i dag! 😀 jeg har sovet helt flatt på ryggen de 3 siste dagen og lurer på om det er greit eller for tidlig? Alt har gått ganske overraskende kjapt her.
Gjest Linny83 Skrevet 11. november 2019 #42096 Skrevet 11. november 2019 8 timer siden, wify90 skrev: Hei , jeg er ny her, ble operert 29. Oktober 15 dager siden i dag! 😀 jeg har sovet helt flatt på ryggen de 3 siste dagen og lurer på om det er greit eller for tidlig? Alt har gått ganske overraskende kjapt her. Jeg ble operert 30 oktober og sovet flatt den siste uken.. tenkte egentlig at det var de 3-4 første dagene som var viktigst.. faktisk ikke tenkt så mye over det 😳 når jeg leser infor skrivet mitt fra klinikken nå står det bare; forsøk å sove på rygg de 2 første ukene..
Gjest wify90 Skrevet 11. november 2019 #42097 Skrevet 11. november 2019 (endret) 54 minutter siden, Gjest Linny83 skrev: Jeg ble operert 30 oktober og sovet flatt den siste uken.. tenkte egentlig at det var de 3-4 første dagene som var viktigst.. faktisk ikke tenkt så mye over det 😳 når jeg leser infor skrivet mitt fra klinikken nå står det bare; forsøk å sove på rygg de 2 første ukene.. Vi får krysse fingra og håpe at det er innafor. Kroppen hadde nok sagt i fra hvis det var for tidlig. 🤷♀️ hvor har du operert deg og hvordan er formen din? 😊 Endret 11. november 2019 av wify90
Gjest Linny83 Skrevet 11. november 2019 #42098 Skrevet 11. november 2019 2 timer siden, wify90 skrev: Vi får krysse fingra og håpe at det er innafor. Kroppen hadde nok sagt i fra hvis det var for tidlig. 🤷♀️ hvor har du operert deg og hvordan er formen din? 😊 Jeg opererte meg ved Fana medisinske senter, la 500 cc over muskel. Jeg har gått ned over 40 kg og det første som gikk var puppene mine, men siden jeg hadde mye hud var det masse å ta av og fylle i følge kirurgen min. Formen bryst messig har vært fantastisk! Hvis du ser vekk i fra blødningen under det ene brystet og en sinnsyk svie ved bevegelse i 8 dager!! Jeg kjenner nesten ikke at jeg har gjort noe annet enn at jeg har fått pupper igjen 😜 men jeg tok full bukplastikk samtidig og plusser du det på er historien en helt annen.. hahahaha men hadde gjort det igjen.. er så fornøyd med resultatet og selvbildet mitt er på vei tilbake 😉 du da? Hvor opererte du, hva gjorde du og hvordan er formen?
Gjest wify90 Skrevet 11. november 2019 #42099 Skrevet 11. november 2019 Wow for en sterk kvinne du er!! Gratulerer så masse med vekttap. 😀 Jeg opererte meg på Aleris Colosseum-Nobel,. Veldig fornøyd med resultatet ble faktisk mye finere enn hva jeg forventet meg! La inn 355 motiva ergonomix høy profil. Kunne kanskje tatt bitte litt større men er veldig fornøyd som de er nå. Håper ikke de minsker noe særlig i str fremover. Sto mellom 350 og 375. Jeg ønsket meg mest mulig naturlig resultat og det fikk jeg! 😄
Gjest Linny 83 Skrevet 11. november 2019 #42100 Skrevet 11. november 2019 24 minutter siden, wify90 skrev: Wow for en sterk kvinne du er!! Gratulerer så masse med vekttap. 😀 Jeg opererte meg på Aleris Colosseum-Nobel,. Veldig fornøyd med resultatet ble faktisk mye finere enn hva jeg forventet meg! La inn 355 motiva ergonomix høy profil. Kunne kanskje tatt bitte litt større men er veldig fornøyd som de er nå. Håper ikke de minsker noe særlig i str fremover. Sto mellom 350 og 375. Jeg ønsket meg mest mulig naturlig resultat og det fikk jeg! 😄 Litt slik som meg! Håper IKKE de minker og føler jeg kunne tatt mer.. for de forsvinner liksom litt i klær.. men naken ser de gigantisk ut (ønsket litt silikon look).. hahahaha.. men eg trener styrke og cardio 6 ganger i uken og med gigantiske bryster hadde det sikkert blitt veldig slitsomt.. så tenker dette e midt i blinken.. litt store når jeg ser dem og fyller ok i klær og god å trene med.. jeg og har tatt motiva høy profil.. men kjenner jeg meg rett blir det sikkert nye, litt større bryster i 40 års gave om noen år... hahahahaha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå