cypress97 Skrevet 25. april 2018 #39941 Skrevet 25. april 2018 En kort rapport fra konsultasjonen, det gikk kjempefint! Alle var bare så utrolig hyggelige og fikk er godt inntrykk av Schistad. Ser ut som det blir operasjon sent i mai. Skal skrive mer når jeg får tid i morgen! Glad nå 3
VinterRose Skrevet 25. april 2018 #39942 Skrevet 25. april 2018 @cypress97 Så bra! Blir spennende å høre resten!
VinterRose Skrevet 25. april 2018 #39943 Skrevet 25. april 2018 Dere som har silikon, har der vist dem til mammaen deres? (Eller til søsteren) Jeg var alene i kveld og mamma kom innom med noen saker til meg. Hun vet jo hva jeg har gjort, men ikke sett eller spurt om det, så jeg spurte om hun ville se. Det ville hun selvsagt, litt rart, men vi står hverandre ganske nært om det meste. Hun ble faktisk litt betatt tror jeg og spurte til og med om hun kunne kjenne.. Kanskje 47åringen ble misunnelig, og blir fristet selv - hvem vet.
PiratKine Skrevet 26. april 2018 #39944 Skrevet 26. april 2018 6 timer siden, VinterRose skrev: Dere som har silikon, har der vist dem til mammaen deres? (Eller til søsteren) Jeg var alene i kveld og mamma kom innom med noen saker til meg. Hun vet jo hva jeg har gjort, men ikke sett eller spurt om det, så jeg spurte om hun ville se. Det ville hun selvsagt, litt rart, men vi står hverandre ganske nært om det meste. Hun ble faktisk litt betatt tror jeg og spurte til og med om hun kunne kjenne.. Kanskje 47åringen ble misunnelig, og blir fristet selv - hvem vet. Min mor og jeg har alltid vært veldig close, så hun var den første som så de. Sov hos henne da det var nærmere klinikken, og ville gjerne bli «varta opp» litt der før jeg dro hjem til samboer som skulle jobbe mye. Mamma var med på kons også, og hun ble litt misunnelig for hennes er over 10 år gamle nå, og tror hun fikk litt lyst til å bytte de ut 1
Nelli Skrevet 26. april 2018 #39945 Skrevet 26. april 2018 9 timer siden, cypress97 skrev: En kort rapport fra konsultasjonen, det gikk kjempefint! Alle var bare så utrolig hyggelige og fikk er godt inntrykk av Schistad. Ser ut som det blir operasjon sent i mai. Skal skrive mer når jeg får tid i morgen! Glad nå Så bra! Er enig i at de er veldig hyggelige der
Nelli Skrevet 26. april 2018 #39946 Skrevet 26. april 2018 7 timer siden, VinterRose skrev: Dere som har silikon, har der vist dem til mammaen deres? (Eller til søsteren) Jeg var alene i kveld og mamma kom innom med noen saker til meg. Hun vet jo hva jeg har gjort, men ikke sett eller spurt om det, så jeg spurte om hun ville se. Det ville hun selvsagt, litt rart, men vi står hverandre ganske nært om det meste. Hun ble faktisk litt betatt tror jeg og spurte til og med om hun kunne kjenne.. Kanskje 47åringen ble misunnelig, og blir fristet selv - hvem vet. Min mamma er helt imot silikon, så hun har ikke sett de og har vel ikke noe særlig interesse av å se de heller Har full respekt for at noen er for/mot 1
Tamarari Skrevet 26. april 2018 #39947 Skrevet 26. april 2018 (endret) Min mor hadde nok fått sjokk og mista nattesøvnen dersom hun visste at jeg hadde latt meg operere for å få større pupper.. så den informasjonen har jeg spart henne fra 🙊 Men om det skulle oppstå ett eller annet som gjør at hun må vite hadde jeg selvfølgelig klart å fortelle henne. Men nei, jeg ser ingen grunn til å fortelle henne det nå. @PiratKine @Nelli jeg skulle gjerne vist dere bilder fra begynnelse til nå, men ingen av bildene jeg tok i begynnelsen er mulig å sensurere uten at for mye av meg må skjules.. men jeg garanterer dere at dere kommer til å merke at formen forandrer seg! De er så mye rundere enn de var første ukene, og strutter mer. I dag er jeg i uke 10. Gått sykt fort, snart 3 mnd’ jeg tror det ikke er før nå jeg kan si helt ærlig at jeg føler at de er en del av meg. Det handler mye om at de har føltes veldig harde inntil nylig. Jeg har fortsatt en som sitere høyere enn den andre, og det er akkurat som om den har High profile i forhold 🤔 men har tenkt at jeg venter til 3 mnd før jeg kontakter klinikken og spør om det er fare for kapsel eller noe. Jeg får vel svar om at det er helt normalt. (Håper jeg 😁) fine er de hvert fall, og jeg angrer bare på at jeg ikke gjorde dette før. Endret 26. april 2018 av Tamarari 3
cypress97 Skrevet 26. april 2018 #39948 Skrevet 26. april 2018 Som sagt gikk konsultasjonen kjempefint, nå har jeg fått litt tid til å fordøye alle inntrykkene og informasjonen. Jeg synes Schistad virket som en fin fyr, virket veldig kunnskapsrik og lite usikkerhet å spore. Fikk virkelig godt inntrykk. 👍 Vi så en del på 3D og testet forskjellige størrelser og han virker jo å være ganske åpen, selvsagt innfor hva han medisinsk kan forsvare. Den der 3D saken var skikkelig fin, den er nesten til å få boob-greed av, jo mer vi prøvde, jo større ble de. 😁 Han var veldig på høy profil og under muskel, mente det ville bli best og utgangspunktet er 400+. Går "opp mot" 500cc hvis jeg ønsker. Litt større enn jeg trodde, men så at det nok blir fint . Kan tenke litt før vi bestemmer nøyaktig. Det blir operasjon sent i mai, får dato i løpet av et par dager. De måtte visstnok stokke litt om på programmet da flere som skulle inne har blitt influensasyke i vår. Går på antibiotika kur for en mindre infeksjon akkurat nå, så jeg kan uansett ikke før den er over. Blir nok litt styr med fri fra jobben på såpass kort varsel, men det bare må løse seg.. Hvordan fiksa dere fri? 1
cypress97 Skrevet 26. april 2018 #39949 Skrevet 26. april 2018 @VinterRose Kunne du tenkt å lagt ut bildet igjen? Vil også spørre deg om jeg kan vise det til kirurgen, kun for bedre å få et forhold til str. Selvsagt OK hvis du ikke ønsker!
Million Skrevet 26. april 2018 #39950 Skrevet 26. april 2018 Dere som har tatt operasjonen for en stund siden, når begynte dere å gå uten bh, f.eks. hjemme på fritiden? Det er 9½ uke siden jeg tok operasjonen nå, og jeg kjenner jeg godt kunne tenkt meg å gå uten bh når jeg bare dasser rundt hjemme. Har sovet med bh inntil for et par dager siden, da tok jeg av meg bh-en på kvelden når jeg skulle legge meg. Deilig å slippe den stramme følelsen av en bh rundt brystkassen, brystene og over skuldrene. Noen som har noen synspunkter? Når er det greit å begynne å gå uten bh hjemme? Ute vil jeg ikke gjøre det, men tenker altså bare på hjemme.
VinterRose Skrevet 26. april 2018 #39951 Skrevet 26. april 2018 (endret) @cypress97 Det er ok Endret 27. april 2018 av VinterRose 1
VinterRose Skrevet 26. april 2018 #39952 Skrevet 26. april 2018 @Million Sa de noe på klinikken? Når jeg tenker på det har jeg vel egentlig ikke fått vite heller. Men tenker at når tiden for å bruke kompresjons bh er over, må det være ok. Kanskje ikke hele tiden, men litt av og til må vel være greit?!
LeneXCII Skrevet 26. april 2018 #39953 Skrevet 26. april 2018 Vil bare tipse om at det er salg på Nike Victory sports bh på XXL til 149,- (halv pris). Jeg synes det er en prisgunstig sports bh som stort sett gjør jobben. (Må abonnere på XXL nyhetsbrev for å få tilbudet, det er gratis/enkelt å melde seg inn.Kun ment som et tips, har ingen interesse i XXL!) 1
VinterRose Skrevet 26. april 2018 #39954 Skrevet 26. april 2018 @Nelli @Tamarari Leit at dere dere ikke har support fra mammaen deres, selvsagt respekterer jeg også at det er delte meninger, men synes en mamma bør støtte sin datter! Håper dere har god støtte i mann/kjæreste/samboer. Utrolig glad for mammas støtte! Samboeren har vært litt så som så, ikke sagt meg i mot, men flere ganger påpekt at han liker meg "som jeg er", nå var.. Det er jo flott at han ikke pusher silikon, men litt mer support hadde gjort seg, derfor veldig glad mamma stiller opp 100% 1
2a1m Skrevet 26. april 2018 #39955 Skrevet 26. april 2018 2 timer siden, Million skrev: Dere som har tatt operasjonen for en stund siden, når begynte dere å gå uten bh, f.eks. hjemme på fritiden? Det er 9½ uke siden jeg tok operasjonen nå, og jeg kjenner jeg godt kunne tenkt meg å gå uten bh når jeg bare dasser rundt hjemme. Har sovet med bh inntil for et par dager siden, da tok jeg av meg bh-en på kvelden når jeg skulle legge meg. Deilig å slippe den stramme følelsen av en bh rundt brystkassen, brystene og over skuldrene. Noen som har noen synspunkter? Når er det greit å begynne å gå uten bh hjemme? Ute vil jeg ikke gjøre det, men tenker altså bare på hjemme. Jeg tar stort sett av meg bh'en når jeg er hjemme på kveldene. Har gjort det i 2 uker nå, så deilig. Men, sover med sportsbh. Syns det er best, spesielt når jeg har plaster på enda
cypress97 Skrevet 26. april 2018 #39956 Skrevet 26. april 2018 @VinterRose Takk! Må bare si det igjen, drømmepupper altså!
cypress97 Skrevet 27. april 2018 #39957 Skrevet 27. april 2018 Vanskelig dette med valg av størrelse! Er det noen her med ca 400? Kan jeg i så fall spørre om dere er fornøyd, og om dere kunne tenkt dere litt mer som f eks 500cc? Når jeg ser på 3D bildene og sammenligner 400 og 500 er det jo ikke sånn veldig forskjell.
PiratKine Skrevet 27. april 2018 #39958 Skrevet 27. april 2018 (endret) 38 minutter siden, cypress97 skrev: Vanskelig dette med valg av størrelse! Er det noen her med ca 400? Kan jeg i så fall spørre om dere er fornøyd, og om dere kunne tenkt dere litt mer som f eks 500cc? Når jeg ser på 3D bildene og sammenligner 400 og 500 er det jo ikke sånn veldig forskjell. Det kan være veldig vanskelig! Jeg har ikke 400, men jeg svarer likevel frem til du får ett litt mer erfarent svar! 99% av jentene her inne har alltid rådet til at om man står mellom 2 størrelser, hvor kirurgen har sagt at begge blir fint, så gå for det største. Det er som du sier ikke så mye forskjell. Jeg ble vist 230 og 275 og det var ingen forskjell overhodet, og siden det bare er snakk om 100cc ville jeg rådet deg til å gå opp. Men det kommer jo selvfølgelig veldig ann på personlig preferanse også. Er du en som vil ha mest mulig «naturlig» resultat så er det ikke alltid best å runde opp, men om du er mest redd for å få for små enn for store så ville jeg gått for det høyeste du blir anbefalt😄 De er flinke på fornebu, så om kirurgen din ser på operasjonsbordet at 500 ikke vil bli fint så runder han ned. Endret 27. april 2018 av PiratKine Skrivefeil
cypress97 Skrevet 27. april 2018 #39959 Skrevet 27. april 2018 @PiratKine Det sikkert riktig som du sier, dumt å angre i ettertid. Men, ser at også mange har 250-300cc, 400cc er større enn hva jeg hadde trodd på forhold, men alt så annerledes ut med de 3D bildene..
PiratKine Skrevet 27. april 2018 #39960 Skrevet 27. april 2018 Akkurat nå, cypress97 skrev: @PiratKine Det sikkert riktig som du sier, dumt å angre i ettertid. Men, ser at også mange har 250-300cc, 400cc er større enn hva jeg hadde trodd på forhold, men alt så annerledes ut med de 3D bildene.. Man blir jo anbefalt størrelse etter hva som er proposjonalt til akkurat din kropp😄 Jeg er 1.54 høy og 42 kilo. Derfor jeg ble anbefalt 275. Du er sikkert en del høyere enn meg + bredere skuldre osv. Så 400 eller 500 er sikkert kjempe fint på deg. Om du tar rundt 400 så er jo det bare ca 100cc mer enn meg. Så det høres mer ekstremt ut enn hva det faktisk er. Du har nok blitt anbefalt en kjempe fin størrelse! Andre som ligger på 200-300 er rundt min størrelse eller vil som regel kun ha en liten forskjell. Du finner nok ut av det!🙌🏼
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå