Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Hehe det gjør jeg også :)

Jada,har hjelp de 14 første dagene. Samboer er hjemme en uke,og uken etter har mamma ferie. :)

Sendte deg en mld i ste jeg,så du den? Hvis ikke ligger den i inboksen din. :klemmer:

Jeg fant, jeg fant=)

Kan jo fortelle litt om operasjonsdagen min, ser at en del av dere gjør det=)

Må si at min kanskje er en smule komisk..

Jeg satt i en forelesning fredag, og trodde jeg hadde op om en uke..

Så fikk jeg en tlf av kirurgen som sa at de ventet på meg til min time 0830.. klokken var da 0845 ca..

Jeg som var såå forberedt på å stå opp tidlig, ta på meg min nyinnkjøpte joggedress og alt.. Så da kastet jeg meg på en trikk opp dit, ringte "pårørende", mamma, kjæresten, jobben osv..

Mamma heiv seg i bilen rett etter jobb ( hun bor i Halden )..

Så kom jeg opp på klinikken, hvor kirurgen holdt på å le seg i hjel fordi jeg kom så fort, og var småstresset=P

Deretter tegnet han på puppene mine med en kjempefin grønn tusj..

Så ble jeg vist inn på sengeposten, hvor det stod en kopp full av piller som jeg skulle ha i meg.. Også la jeg meg og slappet av. Etterhvert fikk jeg en kanyle i hånden, og litt senere lå jeg på operasjonsbordet..

Jeg fikk beroligende, og var bevisst store deler av operasjonen, vi diskuterte filmer og greier.. Ikke videre overbevist om at de fikk med seg så mye av det jeg sa men=D

Etter operasjonen ble jeg lagt i sengen igjen, og jeg sov ganske lenge tror jeg..

Var på klinikken fra kl 0850 - 1430 ca..

En god beskrivelse av op-dagen min=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehehe :D

Gratulerer med nye pupper!! :klem:

Så du noe under operasjonen, siden du var bevisst?

Merket du at han holdt på, selv om det ikke var vondt?

Hvor store innlegg har du? Hvilken str. på bh fikk du? Runde eller anatomiske? Ru eller glatte? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe :D

Gratulerer med nye pupper!! :klem:

Så du noe under operasjonen, siden du var bevisst?

Merket du at han holdt på, selv om det ikke var vondt?

Hvor store innlegg har du? Hvilken str. på bh fikk du? Runde eller anatomiske? Ru eller glatte? :)

Taaakk=) Hehe..

Nei, han hadde sånn "forheng" foran, slik at jeg ikke så.. Da tror jeg seriøøøst jeg hadde spydd.. Hehe..

Ja, jeg merket at han holdt på.. Og helt på slutten gjorde det litt vondt.. Sikkert fordi bedøvelsen holdt på å gå litt ut eller noe..

Jeg har 325cc store innlegg, har 75 C i den treningsbh'en jeg har på.. Runde og ru=)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos kirurgen,alt så bra ut bortsett fra at det væsker fra det ene såret :tristbla::sukk:

Hun likte ikke det å satte meg på en skikkelig hestekur med antibiotika.

Skal gå på den i 12dager før jeg skal inn til kontroll igjen.

Meget mulig at det er en infeksjon noe som igjen kan føre til kapsel.

Skulle jeg få det i løpet av et år bytter de det ut for meg på volvat sin regning.

Nå håper jeg antibiotikan hjelper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos kirurgen,alt så bra ut bortsett fra at det væsker fra det ene såret :tristbla::sukk:

Hun likte ikke det å satte meg på en skikkelig hestekur med antibiotika.

Skal gå på den i 12dager før jeg skal inn til kontroll igjen.

Meget mulig at det er en infeksjon noe som igjen kan føre til kapsel.

Skulle jeg få det i løpet av et år bytter de det ut for meg på volvat sin regning.

Nå håper jeg antibiotikan hjelper

Uffda,da håper vi antibiotikaen hjelper fort og at du unngår hard kapsel.. :sukk: Kjedelig å måtte gå gjennom operasjon en gang til så kort etter :gråte: Sendte deg nettop en mld jeg,men da drev du sikkert og skreiv på tråden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda,da håper vi antibiotikaen hjelper fort og at du unngår hard kapsel.. :sukk: Kjedelig å måtte gå gjennom operasjon en gang til så kort etter :gråte: Sendte deg nettop en mld jeg,men da drev du sikkert og skreiv på tråden. :)

Løper å leser :kosteskaft:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Taaakk=) Hehe..

Nei, han hadde sånn "forheng" foran, slik at jeg ikke så.. Da tror jeg seriøøøst jeg hadde spydd.. Hehe..

Ja, jeg merket at han holdt på.. Og helt på slutten gjorde det litt vondt.. Sikkert fordi bedøvelsen holdt på å gå litt ut eller noe..

Jeg har 325cc store innlegg, har 75 C i den treningsbh'en jeg har på.. Runde og ru=)

:klemmer:

Høres bra ut :)

Jeg har 320ml og er 75d runde og ru.

Kjøpte 2 nye bh'er idag :D Kan ikke bruke de enda da de er med spiler, men de var på tilbud, så derfor... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos kirurgen,alt så bra ut bortsett fra at det væsker fra det ene såret :tristbla::sukk:

Hun likte ikke det å satte meg på en skikkelig hestekur med antibiotika.

Skal gå på den i 12dager før jeg skal inn til kontroll igjen.

Meget mulig at det er en infeksjon noe som igjen kan føre til kapsel.

Skulle jeg få det i løpet av et år bytter de det ut for meg på volvat sin regning.

Nå håper jeg antibiotikan hjelper

:klem: *trøsteklem*

Håper det går fort over, og at du blir frisk og fin snarest.

I dag byttet jeg den innerste tapen for første gang. Sårene synes bare som små striper og har grodd pent.

Ellers har jeg fått en luftboble i venstre pupp. Hehehe, hadde det i høyre for ikke så lenge siden også. Det går over etter 2-3 dager heldigvis. Man kjenner dette som en luftboble som beveger seg rundt innlegget. *skvulp skvulp*

Takket være dette forum var jeg forberedt på at dette kunne skje, og at det var ufarlig og normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: *trøsteklem*

Håper det går fort over, og at du blir frisk og fin snarest.

I dag byttet jeg den innerste tapen for første gang. Sårene synes bare som små striper og har grodd pent.

Ellers har jeg fått en luftboble i venstre pupp. Hehehe, hadde det i høyre for ikke så lenge siden også. Det går over etter 2-3 dager heldigvis. Man kjenner dette som en luftboble som beveger seg rundt innlegget. *skvulp skvulp*

Takket være dette forum var jeg forberedt på at dette kunne skje, og at det var ufarlig og normalt :)

Hvor lenge er det siden du opererte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dager i dag :)

Opererte samme dato som meg du da :)

Har du lyst å dele bilde av arrene dine?

Jeg er så spent hvordan dine ser ut i forhold til mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillepus84:

Jeg fikk mld men hver gang jeg går inn på beskjeden klikker dataen.. :kjefte:

Så jeg så ikke hva du skrev nederst under bildet,men fikk akkurat frem bildet. Dette blir bra vettu! :) Lovende! Var dette altså når de var bare 1 uke gamle? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillepus84:

Jeg fikk mld men hver gang jeg går inn på beskjeden klikker dataen.. :kjefte:

Så jeg så ikke hva du skrev nederst under bildet,men fikk akkurat frem bildet. Dette blir bra vettu! :) Lovende! Var dette altså når de var bare 1 uke gamle? :)

Det er 1ukers bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 1ukers bilder :)

Lillepus: Kan jeg også få se bildene dine? har ikke operert selv enda, men du kan gjerne få se når jeg har det :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 1ukers bilder :)

okey,synes det så lovende ut. :) Spennende å se nye bilder også og sammenligne 1 og 2ukes pupper. :) morro og se fremgang. gleder meg enda mer nå.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lillepus: Kan jeg også få se bildene dine? har ikke operert selv enda, men du kan gjerne få se når jeg har det :gjeiper:

Bilde sendt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey,synes det så lovende ut. :) Spennende å se nye bilder også og sammenligne 1 og 2ukes pupper. :) morro og se fremgang. gleder meg enda mer nå.. :D

Det er virkelig noe å glede seg til :)

Tenk til sommeren hvor vi kan gå rundt i lekre bikiner og topper :)

Kommer nyere bilder så fort kamera er opplada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, de så jo kjempe fine ut :) nå ble jeg bare enda mer utålmodig etter å komme meg til kirurgen hehe. ;)

Blir spennende med alle dere som snart skal operere :)

Gleder meg til bilder og rapporter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...