Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Tror nok at det kommer til å bli over muskel. Men han kunne ikke love noe før operasjonen, men da han så på meg kunne han ikke skjønne annet enn at det skulle bli over. Har normalt med fett på kroppen, så da skal det ikke være noe problem. ;)

Jeg gleder meg noe vanvittig akkurat nå, selv om det kommer til å gjøre vondt.

Men kom til å tenke på noe: hva skjer hvis jeg blir forkjølet? Må jeg da utsette operasjonen? Hvor går grensen for når man kan/ ikke kan operere ift sykdom/forkjølelse.

Ettersom jeg jobber i bhg, så er det stor sjanse for at jeg blir forkjølet :ler:

Hei! Jeg er nytt medlem her, men har fulgt med på forumet ganske lenge og må si at det er så fint å lese om andre sine erfaringer! :) Har fått konsultasjon (bestemte meg endelig etter å ha lest om så mange fornøyde jenter her), og gleder meg noe enormt. Bare meg selv, du sier at du jobber i barnehage? Det gjør nemlig jeg også, så lurer på om kirurgen sa noe om hvor lenge du måtte vente med å begynne på jobb igjen? Holder det med to uker? Det blir jo en del fysisk aktivitet i en sånn jobb :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er nytt medlem her, men har fulgt med på forumet ganske lenge og må si at det er så fint å lese om andre sine erfaringer! :) Har fått konsultasjon (bestemte meg endelig etter å ha lest om så mange fornøyde jenter her), og gleder meg noe enormt. Bare meg selv, du sier at du jobber i barnehage? Det gjør nemlig jeg også, så lurer på om kirurgen sa noe om hvor lenge du måtte vente med å begynne på jobb igjen? Holder det med to uker? Det blir jo en del fysisk aktivitet i en sånn jobb :gjeiper:

Hei Inemine!

Legen sa at jeg kunne gå på jobb etter en uke, men da måtte jeg være veeeldig forsiktig. Så jeg har fått streng beskjed fra min kjære om at jeg skal være hjemme i to uker. To uker burde holde tror jeg, men man skal nok være forsiktig likevel. :)

Det var derfor jeg var så glad da jeg kunne ta operasjonen rett før påske, for da slipper jeg å ta ut så mye ferie/permisjon o.l ;)

Når skal du på konsultasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg shaya? Gikk operasjonen bra og er du fornøyd? Hvor mye la du inn da? Driver og prøver pose med ris om dagen. he he... Min kjære likte faktisk de største av innleggene jeg har vist..

Gleder meg til å høre fra deg :-)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha konsultasjon den 4. februar, teller ned dagene :P kjennes ut som om det er en evigheten til! Men har ventet på dette i nesten 8 år, så klarer nok et par uker også hehe. Jeg hadde også håpet på å få operasjon rett før påske, skal høre med sjefen om jeg kan få en uke fri før ferien. *krysser fingrene* helt sprøtt å tenke på at det faktisk skal skje i år! :D er innmari nervøs for at jeg ikke skal bli fornøyd :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg shaya? Gikk operasjonen bra og er du fornøyd? Hvor mye la du inn da? Driver og prøver pose med ris om dagen. he he... Min kjære likte faktisk de største av innleggene jeg har vist..

Gleder meg til å høre fra deg :-)

Klem

hei pie,

det går bra nå, har tatt en pinex forte hver 4time, men har ikke kjent noe så lenge jeg ligger stille, gruer meg til jeg må på do for d gjør vondt å sette seg opp og gå, men det er ikke like vondt i dag..stakkar pusen min må være på badet,soverommet eller ute, for jeg er så redd hun skal hoppe på meg, føler meg gansk forsvarsløs, klarer ikke bevege armene så mye uten at d gjør vondt, men blir bedre og bedre..

har ikke turt å se på puppene skikkeli enda..gruer meg til å ta av bandasjen, er ganske pysete jeg da, blir lett kvalm og dårlig..håper alt er slik d skal være iallefall, og at de er like.

før operasjonen sa legen at hun kom til å legge inn like innlegg fordi det kom til å bli mer likt enn å ha forskjellig str, det er 30cc mellom hver str, men etter operasjonen sa hun at det la inn 260cc på det ene og 290cc på det andre fordi det ble mest likt, og jeg var glad for det, for de var ganske ulike etter mitt syn, og det var jo en av grunnene til at jeg gjorde det. men vet ikke hvilken str jeg kommer til å få, sa jeg ville ha en stor b, og at jeg var mest redd for at de ble for store..sportsbhen er 80b, og den er ikke for liten ihvertfall..tror jeg.. :gjeiper:

etter jeg pratet med legen gikk alt veldig fort, jeg fikk på operasjonsrommet og la meg ned og alt gikk så fort, var 4 stk der som alle gjorde noe, og jeg ble så redd og gråt og gråt, men de roet meg ned og borte ble jeg. narkose er deilig og jeg kjente ingenting da jeg våknet, følte meg utrolig opplagt, men måtte vente et par timer før samboer fikk hente meg, så sovnet igjen frem til de vekte meg..ble litt kvalm senere på kvelden og spydde en gang, men har ikke vært kvalm etterpå..

venninen min så under shorten min kvelden etter og hun sa de så runde og fine ut, så da ble jeg lettet...sambo har også kikket litt og syns det ser bra ut, men vanskeli å si enda...

får vel snart liggesår, kan ikke bevege meg så mye, og gleder meg til i morgen og neste dag, da er jeg sikkert mer oppegående..

jeg prøvde med ris jeg og, deili å føle at jeg hadde noe, og det var ikke tungt heller..nå håper jeg at jeg vender meg til puppene og ikke føler at de egentlig ikke skal være der...grugleder meg til å se dem uten bandasje og bh.. :sjenert:

men er glad jeg har gjort d, selv om det hele føles uvirkelig ut, er så stolt av meg selv at jeg klarte det..

skal holde deg oppdatert! klem fra meg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra Shaya. Da var det gjort :) :)

Husker så godt hvordan de første par dagene var.

Ligge å grue seg til å eventuelt måtte på do. Eller bare det å flytte på seg fordi blodomløpet stopper. Hehe.

Min katt var så snill. Akkurat som om den skjønte at den måtte være forsikitg.

Hvis alt går som normalt trenger du ikke grue deg til å ta av bandasjen.. er nemlig bare et par dråper blod der max.

Jeg tok av mine på 2 minutter (var forsiktig) uten problemer.

Det var i tillegg en befrielse å få de av. Bh'en gnagde liksom på den tykke bandasjen på dag 4 og 5.

I dag er jeg på dag 12, og jeg føler meg helt fin. All hovenhet er borte, blåmerkene er borte. Tusjstrekene er borte. Jeg kan dusje og bevege meg. Tar fremdeles ting med ro, for å ikke unødvendig påløpe meg skade.

Gled deg - om få dager er alt så mye bedre.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra Shaya. Da var det gjort :) :)

Husker så godt hvordan de første par dagene var.

Ligge å grue seg til å eventuelt måtte på do. Eller bare det å flytte på seg fordi blodomløpet stopper. Hehe.

Min katt var så snill. Akkurat som om den skjønte at den måtte være forsikitg.

Hvis alt går som normalt trenger du ikke grue deg til å ta av bandasjen.. er nemlig bare et par dråper blod der max.

Jeg tok av mine på 2 minutter (var forsiktig) uten problemer.

Det var i tillegg en befrielse å få de av. Bh'en gnagde liksom på den tykke bandasjen på dag 4 og 5.

I dag er jeg på dag 12, og jeg føler meg helt fin. All hovenhet er borte, blåmerkene er borte. Tusjstrekene er borte. Jeg kan dusje og bevege meg. Tar fremdeles ting med ro, for å ikke unødvendig påløpe meg skade.

Gled deg - om få dager er alt så mye bedre.

:klem:

hei Vici,

da var det gjort ja, føles veldig uvirkelig ut egentlig..håper jeg slipper å gjøre det igjen på mange mange år..

akkurat nå føles d betryggende å ha bandasjen på..tenkte jeg skulle ha den på til mandag og få legen til å gjøre det så kan hun samtidig betrygge meg med at alt er fint og bra..hun sa jeg kunne ta den av etter 3dag, men at jeg kunne vente til mandagen hvi jeg ville komme innom. fikk ikke automatisk time for sjekk, fikk bare hvis jeg ville ha og da kunne jeg ringe sa hun..

hvordan syntes du de føltes? syns du d var litt ekkelt? har du blitt vandt til dem? tørr ikke ta på dem engang jeg..redd d skal gjør vondt eller være ekkelt..

når klarte du å kjøre bil?gå på jobb/skole?

hvordan gjorde du d med brystene når du dusjet?

har du arret under brystet eller rundt brystvortene? jeg har rundt brystvortene..

er veldig spent på hvor store de er..

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Vici,

da var det gjort ja, føles veldig uvirkelig ut egentlig..håper jeg slipper å gjøre det igjen på mange mange år..

akkurat nå føles d betryggende å ha bandasjen på..tenkte jeg skulle ha den på til mandag og få legen til å gjøre det så kan hun samtidig betrygge meg med at alt er fint og bra..hun sa jeg kunne ta den av etter 3dag, men at jeg kunne vente til mandagen hvi jeg ville komme innom. fikk ikke automatisk time for sjekk, fikk bare hvis jeg ville ha og da kunne jeg ringe sa hun..

hvordan syntes du de føltes? syns du d var litt ekkelt? har du blitt vandt til dem? tørr ikke ta på dem engang jeg..redd d skal gjør vondt eller være ekkelt..

når klarte du å kjøre bil?gå på jobb/skole?

hvordan gjorde du d med brystene når du dusjet?

har du arret under brystet eller rundt brystvortene? jeg har rundt brystvortene..

er veldig spent på hvor store de er..

klem

Slapp av :) Dette blir bra.

Jeg hadde fullstendig angst inntil dag 4/5. Jeg syns de var hoven, stygge og ekle. Jeg følte meg som fruen til Frankenstein, og angret fælt på operasjonen. Men vent litt, snart roer de seg og blir så fine at :) Det er helt naturlig at de er "ekle" og harde å ta på de første dagene.

Nå er jeg så lykkelig og fornøyd!! Og det blir nok du også snart :D

Jeg har snitt i brystfolden (under brystet).

Jeg klarte å kjøre bil dag 9. Men det var litt vondt å gire... så jeg kjører kun når jeg MÅ. Hadde nok vært lettere med en automat nå ja.

I dag , dag 12 gikk det fint å kjøre bil, selv om jeg ikke hadde orket det for lenge. Jeg jobber i hovedsak på kontor, så var greit å jobbe etter 1 uke. Men jeg klarte ikke å løfte noenting eller styre så fælt.

Inntil dag 8 så tok jeg dusjingen i 2 økter, 1 økt vasket jeg alt under bh. 2 økt holdt jeg hodet over badekaret og vasket håret.

Men dag 8 var jeg klar for å dusje ordentlig. Da var jeg helt naken med kun tapen over sårene. Gikk fint. Ikke vondt, og tapen faller ikke av. Den sitter godt fast. Etter dusjen tørker tapen raskt også. Kan godt bruke hårføner om en vil også. Det merkeligste når en skal gå uten bh for første gang, slik som når jeg dusjen hele kroppen, var at det føles som om puppene skal falle i gulvet. De er liksom så "tunge", hehe. Så jeg var snar med å få på bh'en igjen.

Skjønner godt at vi skal ha på den i 6 uker dag og natt. Men for hver dag som går merker jeg at de sitter mer og mer på plass.

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av :) Dette blir bra.

Jeg hadde fullstendig angst inntil dag 4/5. Jeg syns de var hoven, stygge og ekle. Jeg følte meg som fruen til Frankenstein, og angret fælt på operasjonen. Men vent litt, snart roer de seg og blir så fine at :) Det er helt naturlig at de er "ekle" og harde å ta på de første dagene.

Nå er jeg så lykkelig og fornøyd!! Og det blir nok du også snart :D

Jeg har snitt i brystfolden (under brystet).

Jeg klarte å kjøre bil dag 9. Men det var litt vondt å gire... så jeg kjører kun når jeg MÅ. Hadde nok vært lettere med en automat nå ja.

I dag , dag 12 gikk det fint å kjøre bil, selv om jeg ikke hadde orket det for lenge. Jeg jobber i hovedsak på kontor, så var greit å jobbe etter 1 uke. Men jeg klarte ikke å løfte noenting eller styre så fælt.

Inntil dag 8 så tok jeg dusjingen i 2 økter, 1 økt vasket jeg alt under bh. 2 økt holdt jeg hodet over badekaret og vasket håret.

Men dag 8 var jeg klar for å dusje ordentlig. Da var jeg helt naken med kun tapen over sårene. Gikk fint. Ikke vondt, og tapen faller ikke av. Den sitter godt fast. Etter dusjen tørker tapen raskt også. Kan godt bruke hårføner om en vil også. Det merkeligste når en skal gå uten bh for første gang, slik som når jeg dusjen hele kroppen, var at det føles som om puppene skal falle i gulvet. De er liksom så "tunge", hehe. Så jeg var snar med å få på bh'en igjen.

Skjønner godt at vi skal ha på den i 6 uker dag og natt. Men for hver dag som går merker jeg at de sitter mer og mer på plass.

Klem :klem:

hei igjen,

det var godt å høre, tror jeg dropper skolen neste uke...alt står i bøkene likevel og så slipper jeg å stresse med dusjing og bilkjøring... vil ikke virke alt for nyoperert g forsiktig foran de andre studentene heller...håper jeg klarer å skjule det de neste mnd..har ikke lenge igjen..

gleder meg til å fortelle mamma, de vennene som har fått vite det har vært positiv og syns jeg er tøff...heldivis...men vil fortelle mamma d når hun kommer og besøker meg...

hvordan reagerte de du fortalte d til? har du klart å skjule d for andre du ikke vil skal vite d?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen,

det var godt å høre, tror jeg dropper skolen neste uke...alt står i bøkene likevel og så slipper jeg å stresse med dusjing og bilkjøring... vil ikke virke alt for nyoperert g forsiktig foran de andre studentene heller...håper jeg klarer å skjule det de neste mnd..har ikke lenge igjen..

gleder meg til å fortelle mamma, de vennene som har fått vite det har vært positiv og syns jeg er tøff...heldivis...men vil fortelle mamma d når hun kommer og besøker meg...

hvordan reagerte de du fortalte d til? har du klart å skjule d for andre du ikke vil skal vite d?

Høres lurt ut og være hjemme ja, om du kan.

Jeg har kun fortalt dette til 2 venninner og 1 kompis av min samboer.

Når jeg har på vanlige klær med denne sportsbh'en så ser det ikke så svært ut egentlig. Og jeg har ikke møtt noen som har reagert. Ingen i familien eller andre venner har spurt eller "stirret" akkurat "dit".

Men det er helt klart at de som kjenner meg godt, og som har sett meg i bikini før vil se det til sommeren... men det gjør ikke noe.

Hvis noen kommer til å spørre meg svarer jeg ærlig. Orker ikke å utbrodere om hvorfor og slik. Det har de ikke noe med. Men jeg har ikke behov for å fortelle gud og enhver man bare sånn helt uten videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei silikon sally. jeg kan godt sende deg bilder så du se. Hva er adr din?

Hei annemone.

Kan jeg også få se bilder? Er så nysgjerrig på hvordan ting blir seendes ut etterpå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei shaya.

Godt å høre at alt er vel overstått og at det har gått bra med deg :-). Håper du blir superfornøyd med de nye puppene dine. Hørtes ut som om det ikke var fullt så festlig i starten, må være forferdelig å være nyoperert og kaste opp i tillegg, men bra det går bedre nå da. Vil tro det går bedre for hver dag som går, og du er ikke minst veldig heldig som kan ta deg fri så lenge så du virkelig kommer deg på bena igjen.

Synes du er tøff som tørr å fortelle det til moren din. Det hadde neppe jeg gjort. Ho er meget imot slike inngrep, da ho mener vi må være fornøyd med den kroppen vi har blitt tildelt... Så ikke så mye støtte å hente fra den kanten. Har en søster som også kunne tenkt seg operasjon, men som ikke tørr. Men vet ikke om jeg ville fortalt det til ho heller. Blir vel kun min kjære og ei venninne jeg kan stole fullt og helt på. Har en misstanke om at folk tror jeg er bedre "utstyrt" enn jeg er siden jeg ALLTID går med mine berømte innlegg, så tror ikke de som kjenner meg vil reagere.

Hva er fordelene med å legge inn silikon via brystvortene egentlig? Hvordan blir det med amming da?

Er spent på fortsettelsen. Tenkt så digg det blir til sommeren når du kan strutte med de fine puppene dine. Sikker på du kommer til å bli veldig fornøyd.

Klem pie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott. Har sendt deg pm annemone! :)

Jeg er altså helt opphengt i pupper om dagen jeg! *ler*

Kan ikke vente. Ser for meg meg selv i fiiine fine topper UTEN bh under. Og samboer som sikler og stirrer etter dem. *ønsketenkning* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei shaya.

Godt å høre at alt er vel overstått og at det har gått bra med deg :-). Håper du blir superfornøyd med de nye puppene dine. Hørtes ut som om det ikke var fullt så festlig i starten, må være forferdelig å være nyoperert og kaste opp i tillegg, men bra det går bedre nå da. Vil tro det går bedre for hver dag som går, og du er ikke minst veldig heldig som kan ta deg fri så lenge så du virkelig kommer deg på bena igjen.

Synes du er tøff som tørr å fortelle det til moren din. Det hadde neppe jeg gjort. Ho er meget imot slike inngrep, da ho mener vi må være fornøyd med den kroppen vi har blitt tildelt... Så ikke så mye støtte å hente fra den kanten. Har en søster som også kunne tenkt seg operasjon, men som ikke tørr. Men vet ikke om jeg ville fortalt det til ho heller. Blir vel kun min kjære og ei venninne jeg kan stole fullt og helt på. Har en misstanke om at folk tror jeg er bedre "utstyrt" enn jeg er siden jeg ALLTID går med mine berømte innlegg, så tror ikke de som kjenner meg vil reagere.

Hva er fordelene med å legge inn silikon via brystvortene egentlig? Hvordan blir det med amming da?

Er spent på fortsettelsen. Tenkt så digg det blir til sommeren når du kan strutte med de fine puppene dine. Sikker på du kommer til å bli veldig fornøyd.

Klem pie

hei pie,

det var ikke noe godt å spy nei, men etter jeg hadde fått det ut gikk det greit... man glemmer fort smertene så fort det er over..

moren min visste jeg hadde lyst til å gjøre det, men det er lenge siden jeg sa det, hun reagerte da litt ambivalent, for hun har egentli lyst å gjøre det selv, men tørr ikke, men hun sa at jeg ikke måtte gjøre det...hun er sikkert redd for komplikasjoner osv...så jeg er ikke redd at hun kommer til å bli sint, for jeg føler hun forstår selv om hun ikke ville at jeg skulle gjøre det.. pappa og brodern vet jeg ikke... jeg har ikke brukt å lagt inn mer i bhene, har bare brukt push up bh med vanlig innlegg, så de fleste, iallefall familien min vil merke det uansett....bortsett fra de på skolen her, kan sikkert skjule de i gensern siden vi snart er ferdi likevel...

fordelen med å legge snittet rundt halve brystvorten er fordi de mener arret vil bli mer usynlig der enn under brystet og armhulen. men det avhenger jo alltid av hvor fint det gror...d var vanligst der, så da gjorde jeg bare det.. håper det gror fint.. det skal ikke påvirke ammingen ifølge dem...

gleder meg sinnsykt til jeg blir vandt med dem og kan kjøpe nytt undertøy og bikini...det jeg gleder meg mest til er å kunne gå uten bh i fine topper/kjoler og spesielt det å kunne ha på sportsbh når jeg trener, har alltid brukt vanlig pushup under treningstøyet, for hvis ikke hadde det jo blitt temmelig lite igjen..

jeg så meg i speilet i sta uten shorta, det var iallefall like, de er sikkert en del hoven enda, for syns de var litt store (og så ble jeg litt uvel å måtte legge meg ned igjen...er virkeli pysete)...men tror jeg blir ganske fornøyd ja...

klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var konsultasjonen overstått! :ler:

Det gikk veldig greit syns jeg. Jeg skal operere meg den 4. feb på klinikk stokkan. Ca 260- 290 over muskel. Størrelsen skulle hun avgjøre helt eksakt under operasjonen. Men dere har fått meg til å lure på om jeg burde gå for mer. Vil ha naturlige pupper til min kropp 171/ 58 kg. Har lyst på en full B.

Hva tror dere?

Noen som har erfaring med Stokkan i Trondheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja da var konsultasjonen overstått! :ler:

Det gikk veldig greit syns jeg. Jeg skal operere meg den 4. feb på klinikk stokkan. Ca 260- 290 over muskel. Størrelsen skulle hun avgjøre helt eksakt under operasjonen. Men dere har fått meg til å lure på om jeg burde gå for mer. Vil ha naturlige pupper til min kropp 171/ 58 kg. Har lyst på en full B.

Hva tror dere?

Noen som har erfaring med Stokkan i Trondheim?

hei puppesara,

regner med du ikke har lest om meg.. jeg opererte meg på klinikk stokkan i trondheim den 16januar..syns d var litt morsomt, jeg fikk 260cc på venstre og 290cc på høyre pupp..over muskel (noe jeg er veldi gla for, under er mye vondere), jeg ville ha en stor b og jeg var en a fra før, er litt vanskeli å se enda pga av hevelsen, men de ser iallefall store ut..

ang klinkken, jeg ble operert av en kvinne, hvem er legen din? du kan lese de siste innleggene mine siden 16, der har jeg skrevet hva som skjedde... men ikke bli redd fordi jeg sa at jeg var redd og grein osv...bare forbered deg på at alt går veldig fort med en gang du kommer på operasjonsbordet, narkosen var deilig og du kjenner ingenting når du våkner...jeg fikk god hjelp etterpå, lå der ca to timer etter jeg våknet...kom hal 12 og dro kl 4..

bor du i trondheim forrestn?

bare si ifra hvis du lurer på noe mer!

klem shaya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei puppesara,

regner med du ikke har lest om meg.. jeg opererte meg på klinikk stokkan i trondheim den 16januar..syns d var litt morsomt, jeg fikk 260cc på venstre og 290cc på høyre pupp..over muskel (noe jeg er veldi gla for, under er mye vondere), jeg ville ha en stor b og jeg var en a fra før, er litt vanskeli å se enda pga av hevelsen, men de ser iallefall store ut..

ang klinkken, jeg ble operert av en kvinne, hvem er legen din? du kan lese de siste innleggene mine siden 16, der har jeg skrevet hva som skjedde... men ikke bli redd fordi jeg sa at jeg var redd og grein osv...bare forbered deg på at alt går veldig fort med en gang du kommer på operasjonsbordet, narkosen var deilig og du kjenner ingenting når du våkner...jeg fikk god hjelp etterpå, lå der ca to timer etter jeg våknet...kom hal 12 og dro kl 4..

bor du i trondheim forrestn?

bare si ifra hvis du lurer på noe mer!

klem shaya

Hei! Shaya!

Jeg leste om deg ja. Er spent på å høre om du blir fornøyd med resultatet når hevelsen går ned. Jeg husker ikke i farta hva legen heter, men tror de har bare en dame. Det så sånn ut på infoen de sendte. Jeg bor i Trondheim så det blir heldigvis kort vei hjem. Er bare spent på hvordan det blir med to unger i huset når mamma har vondt i puppene sine.

Hold med orientert:-)

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ratatouli

Noen som vet når man kan begynne å gå med vanlig bh med spiler? Er temmelig lei av sports-bh nå. På tirsdag er det 6 uker siden min opperasjon. :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...