Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Hei puppesara! :)

Har du to små ja? Hvor gamle er de? :) Jeg har også 2 små gutter og er veldig spent på hvordan tiden etter blir. Minstemann er 7 mnd og elstemann 2 år.

Var det 4 feb du skulle ha op eller blander jeg?

klem

Hei!

Jeg har en på 5 og ei på 2. Hun på 2 har en periode hvor hun vil bæres hele tiden. Så jeg er litt spent. Kirurgen sa jeg fikk stelle på gulvet og kanskje la henne krype opp på meg når jeg sitter ned osv. Så ville det gå så fint så. Det er vel snakk om å være litt kreativ antar jeg. Skal operere den 4 feb ja. Er ganske rolig nå, men antar dat blir blir mere nerver når det nærmer seg.

Du skulle uka etter var det ikke så.

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge siden er det du opererte da? Hvor lenge venter dere med å prøve å få barn? Fornøyd med Volvat? gikk litt lenger opp på siden og så du opererte deg der. Ble i grunnen overaska over at de sa det ikke var noe problem å få barn på konsultasjonen, da jeg har lest litt forskjellig om det på nettet. Hvor mange år har mora di hatt silikon da? Ikke problemer med kapsel i det hele tatt?

Pie :)

Min mor har hatt dem i 15år ingen kapsler.

Jeg opererte for 13dager siden.

Har et barn på 3år å ønsker oss veldig en til om et år eller to.

Kirurgen sa ingen ting om vi skulle ha flere barn eller ikke.

Jeg er veldig fornøyd med volvat ble tatt godt vare på før,under og etter operasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo veldig bra ut da :) . Tenker du å amme med innleggene du også? Hvor mye kostet operasjonen på Volvat og hvilke garantier har du? Ser det er veldig forskjellig fra klinikk til klinikk, men det står ingenting om det på Volvats hjemmeside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo veldig bra ut da :) . Tenker du å amme med innleggene du også? Hvor mye kostet operasjonen på Volvat og hvilke garantier har du? Ser det er veldig forskjellig fra klinikk til klinikk, men det står ingenting om det på Volvats hjemmeside.

Kommer nok til å amme med innleggene. Jeg betalte 30000kr

Nå husker jeg ikke i hodet hvilken garanti det er på protesene,skal høre når jeg skal ditt imorgen.

Jeg liker volvat veldig gått har gått ditt i mange år.Gikk også ditt under svangerskapet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært supert om du sjekka det ut? Er opprinnelig fra Fredrikstad se, og er stadig hjemme en tur :fnise: .

Pie

Da skal jeg sjekke ut det imorgen :)

Det eneste jeg husker er at det er livsgaranti på anatomiske proteser.

Der er det leverandør som betaler alt om det skjer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen shaya.

Hvordan har helga di vært? Gjett hvem som var på konsultasjon på lørdag? Jepp, meg :fnise: . Vedlig stolt av meg selv, og angrer absolutt ikke. Var ikke så ille som jeg hadde frykta. Han mente jeg burde legge inn enten 260 og 280 eller 280 og 300, men det var ikke sikkert det ble plass til det siste.. Hvilken cupstørrelse har du fått? Hvis du vet det da...

Du fikk rett i at jeg fikk enda mer lyst til å operere meg, vet nesten ikke om jeg orker å vente. De mente jeg burde vente en stund med å få barn, kanskje et halvt år eller noe med å bli gravid og at det var mindre risiko for hard kapsel om jeg ikke amma.. Kunne få time før vinterferien, men da har jeg planer... Dessuten synes jeg det er synd om årets skisessong allerede skal være over. Den har jo knap begynt, og jeg er ganske glad i å gå på ski. godt med snø her jeg bor. Så aner ikke hva jeg gjør, silikon eller barn først. Det er noe med det at det ikke er sikkert man blir gravid med en gang heller, og jeg nærmer meg jo 30 år.

Ja ja, det var siste nytt herfra :-)

Pie

Hei Pie,

du har vært på konsultasjon ja, så spennende!

jeg tror jeg får en stor b..men husk at jeg la over muskel..skal til legen i morgen og ta av bandasjen, kan spør henne hva hun tror..for de er litt hovne enda...

jeg ble litt nervøs da jeg plutselig fikk rød flekk på brystvortene, men de var ikke så store og de var jo på begge, så regner med at det måtte ut...håper bare d ikke var noe jeg gjorde..er så redd det ikke gror slik det skal...

derfor er jeg gla legen skal ta av å se på...

er lei av å være handikappet nå, d er samboer også...han har jo vært tjeneren min i 5 dager nå...hehe...stakkar, men syns fremdeles mer synd på meg selv... verst er å ikke få stelt seg slik man vil...må prøve å ordne meg litt i morgen...

jeg syns ikke du skal stresse med barn hvis du ikke absolut vil ha d med en gang da, du er ikke så gammel....syns problemet ditt er såpass stort at jeg ville iallefall prioritert operasjon og barn etterpå...du trenger jo ikke amme og iallefall ikke så mye som vanlivis gjør...noe må man ofre, skisesongen kommer neste år også...men dette er selvfølgeli ditt valg...

men vil du ha barn nå, hadde jeg fortet meg å bli gravid, ammet ferdig og ventet 3 mnd og deretter tatt operasjon...hehe...men så vil man jo kanskje ha flere ogs..ikke enkelt dette...

nå skal jeg prøve å dusje litt, dvs dusje fra magen og ned, og vaske meg under armene...har dusja håret i dag også...deili!

klem malin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har en på 5 og ei på 2. Hun på 2 har en periode hvor hun vil bæres hele tiden. Så jeg er litt spent. Kirurgen sa jeg fikk stelle på gulvet og kanskje la henne krype opp på meg når jeg sitter ned osv. Så ville det gå så fint så. Det er vel snakk om å være litt kreativ antar jeg. Skal operere den 4 feb ja. Er ganske rolig nå, men antar dat blir blir mere nerver når det nærmer seg.

Du skulle uka etter var det ikke så.

Klem.

Stemmer,akkurat en uke etter. :) Gleder meg. Puppene mine ser forjævlige ut. :kjefte:

lillepus84: sendte deg en melding jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene teipen min løsna nå,så ser jeg at det kommer litt veske ut :tristbla:

Er et bittelite hull på noen millimeter er dette normalt?

Ser ut som det er vevsvæske som kommer ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene teipen min løsna nå,så ser jeg at det kommer litt veske ut :tristbla:

Er et bittelite hull på noen millimeter er dette normalt?

Ser ut som det er vevsvæske som kommer ut

Uten at jeg vet med sikkerhet,så TROR jeg dette er normalt. Mener å ha hørt fler som har sagt det. Det er nok vevsvæske som må ut?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har en på 5 og ei på 2. Hun på 2 har en periode hvor hun vil bæres hele tiden. Så jeg er litt spent. Kirurgen sa jeg fikk stelle på gulvet og kanskje la henne krype opp på meg når jeg sitter ned osv. Så ville det gå så fint så. Det er vel snakk om å være litt kreativ antar jeg. Skal operere den 4 feb ja. Er ganske rolig nå, men antar dat blir blir mere nerver når det nærmer seg.

Du skulle uka etter var det ikke så.

Klem.

Jeg skal også operers 4 feb., ikke lenge til det :)

Lykke til, og håper du blir fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei folkens=)

Er ei jente på 20 år som lurer på om dere kanskje har plass til en til?

Jeg har allerede vært igjennom operasjonen, fikk 325cc silikon plassert under muskel og snitt i brystfolden..

Alt gikk i grunnen veldig fort unna, hadde konsultasjon på tirsdag 15. og opererte 18. Deilig å slippe å vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei folkens=)

Er ei jente på 20 år som lurer på om dere kanskje har plass til en til?

Jeg har allerede vært igjennom operasjonen, fikk 325cc silikon plassert under muskel og snitt i brystfolden..

Alt gikk i grunnen veldig fort unna, hadde konsultasjon på tirsdag 15. og opererte 18. Deilig å slippe å vente..

Hei,og velkommen til oss! :klemmer:

Gratulerer med mye pupper!! :gjeiper:

Hvor opererte du/hvilken kirurg? Og er du fornøyd?

(jeg opereres 11 feb. 290 cc submusk. :) )

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei,og velkommen til oss! :klemmer:

Gratulerer med mye pupper!! :gjeiper:

Hvor opererte du/hvilken kirurg? Og er du fornøyd?

(jeg opereres 11 feb. 290 cc submusk. :) )

klem

Takktakk!=)

Jeg hadde Tammy Fiabema på Pilestredet clinic=)

Akkurat nå synes jeg de bare er harde og vonde, men størrelsen ser foreløpig veldig bra ut.. Er ca 165 høy og veier 56 kg, hadde en B fra før av.. Tror og håper jeg ender opp på en full C.. :sjenert:

Gleder deg/gruer deg til op?

Kraam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk!=)

Jeg hadde Tammy Fiabema på Pilestredet clinic=)

Akkurat nå synes jeg de bare er harde og vonde, men størrelsen ser foreløpig veldig bra ut.. Er ca 165 høy og veier 56 kg, hadde en B fra før av.. Tror og håper jeg ender opp på en full C.. :sjenert:

Gleder deg/gruer deg til op?

Kraam

da har vi nok temmelig likt utg.punkt :) Jeg er 3 kg lettere bare,og har litt mindre pupper. Fyller ikke en b lenger nei. :ler:

Gleder meg kjempemye,men gruer meg litt til tiden etter. Har 2 små barn så er spent på hvordan det vil gå. Men GLEDER meg til større og fyldigere pupper ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har vi nok temmelig likt utg.punkt :) Jeg er 3 kg lettere bare,og har litt mindre pupper. Fyller ikke en b lenger nei. :ler:

Gleder meg kjempemye,men gruer meg litt til tiden etter. Har 2 små barn så er spent på hvordan det vil gå. Men GLEDER meg til større og fyldigere pupper ja! :)

Kan trygt si at jeg ser lysere på bikinisesongen nå, enn på lenge=P Haha..

Jeg fikk mammaen min til å bo hos meg i helgen, det hjalp meg en god del.. Du får hjelp med barna eller? Jeg klarte ikke å sette meg opp i sengen en gang første dagen=/ Gleder meg til det ikke gjør vondt lengre! Tar 8 smertestillende om dagen :gjeiper:

Har lest her at det tar lang tid før implantatene "legger seg på plass" i lommene sine når man legger de under muskel.. Og jeg som er så utålmodig=P

Gruer meg til å ta av bandasje i morgen, redd for at det skal se guffent ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan trygt si at jeg ser lysere på bikinisesongen nå, enn på lenge=P Haha..

Jeg fikk mammaen min til å bo hos meg i helgen, det hjalp meg en god del.. Du får hjelp med barna eller? Jeg klarte ikke å sette meg opp i sengen en gang første dagen=/ Gleder meg til det ikke gjør vondt lengre! Tar 8 smertestillende om dagen :gjeiper:

Har lest her at det tar lang tid før implantatene "legger seg på plass" i lommene sine når man legger de under muskel.. Og jeg som er så utålmodig=P

Gruer meg til å ta av bandasje i morgen, redd for at det skal se guffent ut :fnise:

Hehe det gjør jeg også :)

Jada,har hjelp de 14 første dagene. Samboer er hjemme en uke,og uken etter har mamma ferie. :)

Sendte deg en mld i ste jeg,så du den? Hvis ikke ligger den i inboksen din. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...