Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Ja, dette er helt normalt. Det er særdeles vondt å reise seg opp fra et sted, eller komme seg ut av senga.

Følelsen i puppene kommer og går, men etterhvert blir det bedre.

Noen dager er bare den ene vond. Andre dager er det den andre.

Helt normalt.

I dag, dag 15 for meg, har jeg litt ubehag i venstre. Og det er min egen feil.

Jeg strakk meg høyt opp etter ett plagg i klesbutikken. Og det var vondt.

Innimellom glemmer jeg at jeg faktisk er ganske nyoperert. Hehe.

Men av erfaring så gir dette ubehaget seg etter noen timer :)

Goodgood!

Gleder meg så utroolig mye til det slutter å gjøre vondt=/ Klarte å legge meg på siden for første gang i stad liksom.. Får skikkelig vondt i ryggen av å kun ligge på ryggen om natten...

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hEI frkmrk.

Hvordan går det med puppestasen? :)

Men du,hvordan var utgangspunktet ditt? Str? Og har du ammet noen barn? faste/slappe? Hehe mange rare sp.mål. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bildene, regner med det var du som sendte?! :) Så veldig lovende ut dette også synes jeg!!! :) Gleder meg enda mer. :D

Hei=)

Jepp! Var jeg som sendte.. Hehe, tenkte ikke over at det ikke stod nicket mitt der :gjeiper:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hEI frkmrk.

Hvordan går det med puppestasen? :)

Men du,hvordan var utgangspunktet ditt? Str? Og har du ammet noen barn? faste/slappe? Hehe mange rare sp.mål. :ler:

Hei!=)

Puppestasen går det myye bedre med, har sluttet å gjøre grisevondt når jeg beveger meg, og godt er det=P

Jeg hadde en liten B fra før av, ikke ammet noen barn=P

De var ganske faste, bare altfor små! Hehe..

Ingen dumme spm, bare dumme svar? ;)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææææææææ, jeg frøs så fælt i stad, at jeg satt meg rett foran peisen. Da "tinte" puppen opp, og det ble bra igjen.

Men nå kjennes det ut som om alt bobler inni der. Hahaha. Herregud for et opplegg. Så utrolig merkelig følelse. Akkurat som om det svømmer noen kuler rundt inni puppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, de gjør nok det. Men det er seriøst helt villt i den ene.

Jeg hadde over 2-3 dager én luftboble i høyre og den forsvant fort.

Men nå er det sikkert 2-3 bobler som bobler om kapp inni den venstre. Hahaha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk jeg logget meg inn! :P puh.

Jeg tok silikon for 2 uker siden, på fornebu klinikken i Oslo. Det som har skjedd med meg er at den ene protesen ikke har festet seg ordentlig. Den liksom flytter litt rundt på seg. Og dette er ekstremt ekkelt. Jeg snakket nettopp med kirurgen min, og han sa det ikke var farlig. Men han anbefalte meg å være mest mulig i ro, og ha på meg sports bh'n i 2 uker lengere enn anntatt. Er det noen her som har opplevd det slik, og hva kan jeg evt gjøre for å få den til å feste seg???

Er så redd jeg! :(

(la inn 290 og 320. Det er den med 290 som "flytter seg")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk jeg logget meg inn! :P puh.

Jeg tok silikon for 2 uker siden, på fornebu klinikken i Oslo. Det som har skjedd med meg er at den ene protesen ikke har festet seg ordentlig. Den liksom flytter litt rundt på seg. Og dette er ekstremt ekkelt. Jeg snakket nettopp med kirurgen min, og han sa det ikke var farlig. Men han anbefalte meg å være mest mulig i ro, og ha på meg sports bh'n i 2 uker lengere enn anntatt. Er det noen her som har opplevd det slik, og hva kan jeg evt gjøre for å få den til å feste seg???

Er så redd jeg! :(

(la inn 290 og 320. Det er den med 290 som "flytter seg")

Hei! Opererte du hos dr.Schistad? Jeg skal opereres det om 19 dager! :ler: Skal også ha 290 cc ca. Tok du over eller under muskel? Hadde det vært mulig å få sett før/etterbilder tror du?

klem fra siliconsally

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forrestn veldi lyst å dele bilder med dere, så si ifra hvis noen er interessert.... :)

Skal vi bytte litt bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei lillepus84,

jer er nå på dag 7 og har større venstre pupp..håper virkeli det bare er hevelsen som er forskjellig, kanskje siden det er den armen jeg bruker mest? jeg vet ikke hvorfor... hadde større pupp der fra før også, men hun la inn 30cc mer i den andre, så de burde være ganske like, jeg trodde heller den andre kom til å bli litt større...

vet du når hevelsene burde være borte?

klem shaya

Her er mitt venstre bryst også større,bruker også venstre armen mest.

Men satser på at det går seg til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk jeg logget meg inn! :P puh.

Jeg tok silikon for 2 uker siden, på fornebu klinikken i Oslo. Det som har skjedd med meg er at den ene protesen ikke har festet seg ordentlig. Den liksom flytter litt rundt på seg. Og dette er ekstremt ekkelt. Jeg snakket nettopp med kirurgen min, og han sa det ikke var farlig. Men han anbefalte meg å være mest mulig i ro, og ha på meg sports bh'n i 2 uker lengere enn anntatt. Er det noen her som har opplevd det slik, og hva kan jeg evt gjøre for å få den til å feste seg???

Er så redd jeg! :(

(la inn 290 og 320. Det er den med 290 som "flytter seg")

Leste tidligere i tråden her om at det var flere som hadde opplevd det,er nok helt normalt. Tror det var en av sidene mellom 50-55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skal jeg sjekke ut de sidene. Og til deg over her, ja, jeg opererte hos Dr. Schistad. Han er veldig flink :) operasjonen gikk så utrolig fint.

Men nå som ikke det ene har festet seg har jeg liksom begynt å tenke litt da.. uff. Så mitt tips til deg er å holde deg i TOTAL RO!! :P jeg holdt meg ganske rolig den første uken, men andre uken, så begynte jeg å handle litt, og var ute i helgen osv. og det var først etter det som det ene begynte å røre på seg. og det har bare blitt verre med dagene. Jeg traff ei der inne som gjorde det samtidig som meg, og vi har holdt kontakten, og hun har nesten hatt det samme som meg hele veien. hennes ene var også litt "løst", men har visst blitt mye bedre. :)

Jeg var en liten 75B og ble en 75C. fornøyd, MEN skulle gjerne hatt litt større. hehe. ble ikke store forskjellen. skulle gjerne hatt 350-400. men men :P hør på kirurgen, de vet best! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg sjekke ut de sidene. Og til deg over her, ja, jeg opererte hos Dr. Schistad. Han er veldig flink :) operasjonen gikk så utrolig fint.

Men nå som ikke det ene har festet seg har jeg liksom begynt å tenke litt da.. uff. Så mitt tips til deg er å holde deg i TOTAL RO!! :P jeg holdt meg ganske rolig den første uken, men andre uken, så begynte jeg å handle litt, og var ute i helgen osv. og det var først etter det som det ene begynte å røre på seg. og det har bare blitt verre med dagene. Jeg traff ei der inne som gjorde det samtidig som meg, og vi har holdt kontakten, og hun har nesten hatt det samme som meg hele veien. hennes ene var også litt "løst", men har visst blitt mye bedre. :)

Jeg var en liten 75B og ble en 75C. fornøyd, MEN skulle gjerne hatt litt større. hehe. ble ikke store forskjellen. skulle gjerne hatt 350-400. men men :P hør på kirurgen, de vet best! :D

Har du lyst å bytte bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, vi kan godt bytte bilder :D men jeg må bare få sendt over bildene fra typen min sin pc til min.. hehe. så kan ordne det iløpet av morgen dagen :) Jeg la over muskel foressten. om du vil kan jeg sende deg "etter" bildene? for de har jeg på min pc. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...