Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Hehehehe :gjeiper:

Ikke alltid like lett å være blond vett! :gjeiper:

Skal definitivt prøve dusjen neste gang.. Du bruker Micropore?

Uff, sårene mine klør så fælt om dagen! Regner med at det er et godt tegn.. Men den støttebh'en min ligger så utrolig strategisk plassert enten rett oppå, eller rett under.. Ævva=/

Gleder meg vilt til alt er ferdig grodd, slik at både jeg, og kjæresten min kan få full glede av mine nye fordeler!;)

Ja, jeg bruker Micropore :)

Det klødde sinnsykt hos meg også, ikke farlig...bare ubehagelig.

Og ja - bh'n føles i veien. Den gnager på plasteret. Men dette har gitt seg hos meg for 1,5 uke siden :) Husk, uansett hvordan du føler det nå så blir det bare bedre framover :hoppe::)

Vi har ikke tatt mine fordeler aktivt i bruk enda, men noe berøring er fint :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg bruker Micropore :)

Det klødde sinnsykt hos meg også, ikke farlig...bare ubehagelig.

Og ja - bh'n føles i veien. Den gnager på plasteret. Men dette har gitt seg hos meg for 1,5 uke siden :) Husk, uansett hvordan du føler det nå så blir det bare bedre framover :hoppe::)

Vi har ikke tatt mine fordeler aktivt i bruk enda, men noe berøring er fint :P

Jaa, jeg synes dagene går så utrolig sakte.. venter bare på at det skal ha gått 8 uker liksom.. Hehe :gjeiper:

Vi har tatt en liten titt på de, og han har fått lov til å ta på.. Men jeg går rundt med happy nipples nesten kronisk, så de begynner å bli litt ømme :ler:

Bikiniseason - Here i come! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg se bilde VICI? :)

Ap.den teipen igjen. Det var scanpore, IKKE micropore?? Husker aldri hvem av dem som var bra og hvem av dem som var dårlig? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke til operasjon! :)

Bør jeg kjøpe sånn tape som det har vært snakk om? De sa ingenting om det på konsultasjonen. Huff, begynner å få litt nerver nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohhh....bare en uke igjen? Så spennende :hoppe:

Jeg føler det er så lenge til min operasjon ennå - 6 1/2 uke igjen.

det er nesten så jeg ikke klarer å vente :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det tre uker siden min operasjon! jeg er mer fornøyd enn jeg var, meeen.. er fortsatt ikke helt fornøyd dessverre. en liten stund etter operasjonen var jeg fornøyd med størrelsen, men da var de hovne.. nå føler jeg at jeg nesten ikke kan se forskjell i str fra tidligere! er dette normalt? har jo bare hatt dem i tre uker, er det mulig at jeg allerede har blitt så vant til dem og at jeg ser meg blind på størrelsen?

håper noen har hatt lignende erfaring.. jeg har jo lagt inn 300 ml, men med klær er det iallfall umulig å se at jeg har fått nye pupper :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ohhh....bare en uke igjen? Så spennende :hoppe:

Jeg føler det er så lenge til min operasjon ennå - 6 1/2 uke igjen.

det er nesten så jeg ikke klarer å vente :ler:

Denne ene uka kommer nok til å gå veeeldig sakte i forhold til de andre ;) men så sa jeg jo på konsultasjonen at jeg ville få det gjort fortest mulig :)

Hvor skal du operere, og hva skal du ha? Er bare fryktelig nysgjerrig av meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det tre uker siden min operasjon! jeg er mer fornøyd enn jeg var, meeen.. er fortsatt ikke helt fornøyd dessverre. en liten stund etter operasjonen var jeg fornøyd med størrelsen, men da var de hovne.. nå føler jeg at jeg nesten ikke kan se forskjell i str fra tidligere! er dette normalt? har jo bare hatt dem i tre uker, er det mulig at jeg allerede har blitt så vant til dem og at jeg ser meg blind på størrelsen?

håper noen har hatt lignende erfaring.. jeg har jo lagt inn 300 ml, men med klær er det iallfall umulig å se at jeg har fått nye pupper :lur:

Over eller under muskel?

Har ingen erfaring med det selv enda, men.. Du bruker jo sports-bh, og da ser dem vel mindre ut..bare vent og se når du kan ta på deg en vanlig bh, da blir det vel andre boller :)

du kan jo prøve å presse på deg en av dine gamle bh-er, du vil nok merke en vesentlig forskjell :fnise:

Er livredd selv for å synes de er for små i ettertid, har ikke akkurat råd til å gjennomføre enda et inngrep med det første :sukk:

Får bare krysse fingrene og håpe på at 280 ml holder for meg. Er over muskel, og det har vel litt å si..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ene uka kommer nok til å gå veeeldig sakte i forhold til de andre ;) men så sa jeg jo på konsultasjonen at jeg ville få det gjort fortest mulig :)

Hvor skal du operere, og hva skal du ha? Er bare fryktelig nysgjerrig av meg :fnise:

Jeg hadde nok også tatt operasjonen så fort som mulig hvis jeg hadde hatt mulighet, men ettersom jeg jobber 100% og tar videreutdanning i tillegg så er det veldig begrenset når jeg kan gjøre det. Så jeg fant ut at det passet perfekt i uke 11, for da har jeg påsken + noen feriedager å komme meg på ;)

Jeg skal operere på Fornebuklinikken pga blandingen av veldig hyggelige folk som jobber der, dyktige kirurger og at de har den beste garantien i landet ;)

Da jeg var på konsultasjon kom vi frem til at jeg skal ha 320 hvis det er plass til det. Hvis ikke så skal jeg ha 300. Men kirurgen måtte se det an under operasjonen sa han. Nå er jeg knapt en A, så det kommer til å bli rart å få en C. Men det skal også bli deilig :ler:

Er 167 cm og 61 kg, så jeg tror at det kommer til å passe bra til kroppen min ;)

Hvor er det du skal opereres og hva skal du ha? Kroppsfasong?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok også tatt operasjonen så fort som mulig hvis jeg hadde hatt mulighet, men ettersom jeg jobber 100% og tar videreutdanning i tillegg så er det veldig begrenset når jeg kan gjøre det. Så jeg fant ut at det passet perfekt i uke 11, for da har jeg påsken + noen feriedager å komme meg på ;)

Jeg skal operere på Fornebuklinikken pga blandingen av veldig hyggelige folk som jobber der, dyktige kirurger og at de har den beste garantien i landet ;)

Da jeg var på konsultasjon kom vi frem til at jeg skal ha 320 hvis det er plass til det. Hvis ikke så skal jeg ha 300. Men kirurgen måtte se det an under operasjonen sa han. Nå er jeg knapt en A, så det kommer til å bli rart å få en C. Men det skal også bli deilig :ler:

Er 167 cm og 61 kg, så jeg tror at det kommer til å passe bra til kroppen min ;)

Hvor er det du skal opereres og hva skal du ha? Kroppsfasong?

Ja er en del å ta hensyn til. Jeg måtte få det gjort litt fort, siden jeg antakeligvis begynner i ny jobb i slutten av feb. Har vært hjemme med datteren min til nå :) er nok greit å ha en stund å komme seg på ja :)

Skal opereres på Colosseumklinikken i Stavanger, 280 ml over muskel, runde proteser. Er 153/40, så er liten og sped da. Håper på en C, da det var dette jeg hadde da jeg ammet, og synes det var en grei størrelse :) nå har jeg en liten slapp A :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg slutte å barbere meg under armene noen dager før operasjon? Og hvordan er det med deodorant på operasjonsdagen, kan jeg bruke det..? Rart hvordan snåle spørsmål plutselig dukker opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg slutte å barbere meg under armene noen dager før operasjon? Og hvordan er det med deodorant på operasjonsdagen, kan jeg bruke det..? Rart hvordan snåle spørsmål plutselig dukker opp ;)

Jeg barberte meg samme dag som jeg skulle operere. Ikke noe problem.

Men jeg brukte ikke deo etter å ha vasket meg med Hibiscrub.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberte meg samme dag som jeg skulle operere. Ikke noe problem.

Men jeg brukte ikke deo etter å ha vasket meg med Hibiscrub.

Ok, så vet jeg det også -takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: ingen dumme spørsmål her Kanutta. Det der var faktisk ikke ting jeg hadde tenkt på, men som var lure å få svar på ;)

Du er så heldig som skal opereres snart! I natt drømte jeg at jeg skulle til kirurgen pga en eller annen kontroll før jeg skulle ta operasjonen. Plutselig hadde legen dopet meg ned og tatt operasjonen, og jeg fikk helt panikk for det passet jo ikke å ta den operasjonen nå pga hjemmeeksamen! Men ble vedlig fornøyd med resultatet da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

Nå skal jeg også operer meg, har time på nobelclinic 12 feb, og gleder meg veldig.. :) Dette har vært planlagt lenge, så nå føler jeg tiden er inne.. Har to barn fra før på 5 og 2 år. Er det flere av dere som planlegger flere barn etter en slik operasjon? Har jo lyst på en til, men hvet ikke når..Men er redd hele operasjonen blir bortkastet om jeg får et barn til om 1-2 år..Noen som har ammet med silikon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: ingen dumme spørsmål her Kanutta. Det der var faktisk ikke ting jeg hadde tenkt på, men som var lure å få svar på ;)

Du er så heldig som skal opereres snart! I natt drømte jeg at jeg skulle til kirurgen pga en eller annen kontroll før jeg skulle ta operasjonen. Plutselig hadde legen dopet meg ned og tatt operasjonen, og jeg fikk helt panikk for det passet jo ikke å ta den operasjonen nå pga hjemmeeksamen! Men ble vedlig fornøyd med resultatet da :ler:

Haha, må jo være litt greit å gjøre det på den måten -så slipper en ihvertfall å grue seg :ler:

Kommer til å ha skrekkelig dårlig tålmodighet de første ukene, gleder meg så til å prøve nye fine bh-er som faktisk passer ;)

Men er jo ikke så veldig lenge til du også skal, litt over en måned til? Om en ikke tenker så mye på det, så går tiden fort. Men er ikke lett å glemme noe slikt heller da.. :sjenert::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hei alle sammen. jeg er ny her så har bare noen spm.

jeg skal ta silikon, dette har jeg tenkt på i mange år. skulle ta det når jeg blei 18(desember 2006) men rett før jeg rakk og fylle 18 fikk jeg vite at jeg var gravid, så det måtte vent. jeg har vært litt inne på forskjellige sider å kikket, men synes det virker veldig fint på Clinique Pilestredet Park. noen som har noe erfaring derfra som kan fortelle litt? jeg har lest at dr. Tammy Fiabema ikke er så glad i store proteser. før hadde jeg bh str a liten b, men etter jeg blei mamma gikk jeg rett opp til bh str stor d. så når jeg skal opereres vil jeg ha str d. men jeg er veldig lita og nett så håper ikke han begynner å protestere:-) hehe

håper på svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar, kanutta :) ah, jeg vil bare uuut av denne sportsbh'en! jeg så litt på de uten bh i speilet i stad.. er ok str, men kunne som nevnt hatt større. det jeg derimot er veldig misfornøyd med (og som ikke har noe med denne operasjonen å gjøre forøvrig, men mitt "naturlige utgangspunkt"), er at brystvortene og området rundt er veldig forskjellig i både plassering på selve brystet, form og størrelse.

vet at det er litt off-topic, men noen som vet hva det koster å korrigere det? jeg er villig til å gå langt, for sånn vil jeg ikke ha det :( blir det evt. veldig stygge arr av det, tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i morgen skal jeg bestille konsultasjonstime!! synes nesten at det er litt skummelt, så lurer på hvordan det går når konsultasjon og operasjon nærmer seg :P men gleder meg til ferdig resultat, DET gjør jeg. Dagdrømmer om det nærmest daglig. Blitt ekstremt puppefiksert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...