Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Jeg fant det ut Siliconsally. :ler:

Kan du fortelle litt om konsultasjonen? Er de hyggelige på Fornebuklinikken?

:)

Jada,det kan jeg vettu! Jeg hadde hørt MASSE positivt om fornebuklinikken. Jeg har selv sendt masse mailer med rare sp.mål,med bilder osv og fått informerende svar på alle. De har virket veldig koselig både på telefon og mail.

På konsultasjon ble jeg veldig godt tatt imot. Først satt vi og ventet på venterommet. Så kom Dr.Schistad (er det han som skal operere deg også?) og hentet oss inn. Hadde det med samboer også jeg da. Vi snakket sammen og han var veldig flink til å informere. Han var veldig hyggelig,og hadde masse humor,men var samtidig seriøs. Han tittet og kjente på puppene mine,og jeg fikk prøve bh med ulike innlegg e. Han spurte hva vi syntes og fortalte hva han selv syntes. Vi var igrunn veldig enige. Jeg hadde gjort meg opp en formening om div på forhånd (som over under muskel, hvor stort,osv) og vi kom frem til mer eller mindre det samme. Etterpå viske han meg inn til kontorsøster og vi satt og snakket med henne en stund. Fikk info,time og endel babbel. Kjempekoselige alle sammen.

Var det torsdag du skulle? Oppdater meg gjerne,spennende å høre! :) Men vil du gjøre meg en tjeneste? Vil du spørre han om de bruker mest runde eller om de også bruker endel anatomiske?

Glemte å spørre om dette,og lurer på om det er slik de har alt på lager? Hehe. De har sikkert det da men.

lykke til. klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant det ut Siliconsally. :ler:

Kan du fortelle litt om konsultasjonen? Er de hyggelige på Fornebuklinikken?

:)

Når satser du på operasjon forresten?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cataliina

Åh, får så utrolig lyst på silikon av å lese denne tråden. Har ikke sååå store problemer nå lengre, fordi jeg føler meg så trygg med kjæresten som syns jeg er så fin, men samtidig skulle jeg ønske jeg hadde følt meg mer kvinnelig uten klær/bh. Bruker str 70 a med innlegg, den fineste bh'en min har geleinnlegg og gir meg en okei push-up, men når bh'en tas av, og jeg legger meg på rygg - NADA!!!! :ler: Ikke at det er sånn veldig mye mer når jeg står oppreist heller.

Får nok ikke gjort det før om noen år da, muligens de vokser litt til (håpehåpe), pluss at jeg vil ikke gjøre det altfor ung. Selvom jeg er helt sikker på at jeg vil dette nå, kan det jo forandre seg. Kjæresten min vil ikke at jeg skal ta det, han er så fornøyd, redd for alt som kan skje - om de blir harde/stygge, komplikasjoner osv.

Likevel husker jeg i starten når vi ble sammen, vi snakket aldri om at jeg var misfornøyd med de små puppene mine før etter noen måneder. Husker han kommenterte et eller annet jeg sa om brød, om at jeg hadde jo knekkebrød. Ville ikke vise at jeg ble såret da, men har fortalt det i ettertid, og det beklaget han...

Misunner alle de perfekte kjendisene med flate mager, store pupper og faste rumper! Har tenkt tidligere at jeg kan legge på meg litt, så vil jo puppene bli litt større. Meen, jeg legger egentlig bare på meg på magen og lårene/rumpa har jeg funnet ut, så ikke særlig vellykket! :ler: Funnet ut at jeg skal trene og bli litt tynnere og strammere i magen/rumpa, og så ta silikon for å få store pupper. Da vil jeg bli fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når satser du på operasjon forresten?

Jeg vet ikke hvilken kirurg jeg skal til ennå jeg. Men finner jo ut det i morgen.

Jeg håper så inderlig at jeg kan få operasjon uken før påske ettersom jeg både jobber fullt og tar videreutdanning i tillegg. Da har jeg påsken å komme meg på + at jeg kan ta ut litt ferie hvis det er nøsvendig .Jeg har en jobb som gjør at jeg bør være borte i nesten to uker tror jeg, men det er et av spørsmålene jeg skal stille i morgen ;)

Skal holde deg oppdatert. Men nå er det på tide å dra på jobb.

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal jeg på konsultasjon -krysser fingrene for at de ikke slår seg vrang ;)

Aller helst ville jeg jo fått det gjort allerede neste uke, men det er vel lite sannsynlig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok litt mer kjøtt på kroppen enn det du har: 167cm og 62 kilo. Derfor jeg ønsker en C. Har ikke hengepupper, mer sprettpupper :ler:

Men det blir spennende å se hva kirurgen sier.

Mer kjøtt på kroppen :) heldige meg, jeg er 167 og 65 kilo.... Enda mer kjøtt...

Jeg var en 75A, av og til 75B - la inn 280 ml, kommer til å få en fyldig C

Kjempefornøyd med størrelsen. Jeg ønsket meg ikke så store at når folk så meg så tenkte de ´hu har stooore´. Ville de skulle stå mer i harmoni til kroppen :)

Anbefaler den størrelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er også så redd for at når jeg først skal ta brystforstørring, at de blir for små! Det er nesten værre enn om de blir for store. Men det er så vanskelig å vite hva man skal ha, for når man ser på før og etterbilder, så er puppene så ulike. Noen ser ut som om de har en b, mens andre ser ut som en d når det er c de har.

:klø:

Hei bare meg selv.

jeg følte akkurat det samme som deg før jeg ble operert.Det ble galt om de skulle bli for store ,men nesten enda værre om de ble for små. Dette er jo noe jeg har spekulert på i maaange og + at det koster jo noen spenn!.Jeg var kjempe i tvil på legens beslutning om å legge inn 430ml,men jeg er kjempeglad for at jeg hørte på han. Jeg fikk en stor c cup og ser nå 2 mnd etter inngrepet at såpass må det være.(173/60 brukte 75b før og har runde proteser delvis under muskelen,høy profil) Jeg er så utrolig fornøyd og an ikke la være å se meg i speilet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bare meg selv.

jeg følte akkurat det samme som deg før jeg ble operert.Det ble galt om de skulle bli for store ,men nesten enda værre om de ble for små. Dette er jo noe jeg har spekulert på i maaange og + at det koster jo noen spenn!.Jeg var kjempe i tvil på legens beslutning om å legge inn 430ml,men jeg er kjempeglad for at jeg hørte på han. Jeg fikk en stor c cup og ser nå 2 mnd etter inngrepet at såpass må det være.(173/60 brukte 75b før og har runde proteser delvis under muskelen,høy profil) Jeg er så utrolig fornøyd og an ikke la være å se meg i speilet. :ler:

Er det mulig å få se bilder? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har også jeg vært på konsultasjon -gikk over all forventning :)

Skal ta operasjonen 4 februar. Jeg sa at jeg kunne komme neste uke og få det gjort, men da lo bare kirurgen og sa at de ikke hadde ledig da.

Fant ut de skal legge inn 280 over muskelen. Først sa han 250, men i frykt for at de skal bli for små, fikk jeg prutet meg opp litt da. Han mente det var måte på hvor mye de klarte få inn i den lille kroppen min ;) men det er jo sant, er 153/40, lita og nett. Håper inderlig på en C-cup..

Noen som har hatt A-cup og lagt inn ca det samme? Hvordan ble resultatet?

Var veldig nervøs på venteværelset, men slappet helt av da jeg snakket med kirurgen. Han var flink til å lytte til mine ønsker, og imøtekomme dem best mulig, et veldig behagelig menneske.

Så da er det bare litt over 2 uker til jeg får mine etterlengtede pupper, gleder meg!!! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har også jeg vært på konsultasjon -gikk over all forventning :)

Skal ta operasjonen 4 februar. Jeg sa at jeg kunne komme neste uke og få det gjort, men da lo bare kirurgen og sa at de ikke hadde ledig da.

Fant ut de skal legge inn 280 over muskelen. Først sa han 250, men i frykt for at de skal bli for små, fikk jeg prutet meg opp litt da. Han mente det var måte på hvor mye de klarte få inn i den lille kroppen min ;) men det er jo sant, er 153/40, lita og nett. Håper inderlig på en C-cup..

Noen som har hatt A-cup og lagt inn ca det samme? Hvordan ble resultatet?

Var veldig nervøs på venteværelset, men slappet helt av da jeg snakket med kirurgen. Han var flink til å lytte til mine ønsker, og imøtekomme dem best mulig, et veldig behagelig menneske.

Så da er det bare litt over 2 uker til jeg får mine etterlengtede pupper, gleder meg!!! :sol:

Så spennende. En uke før meg. Var det fornebuklinikken? :gjeiper:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende. En uke før meg. Var det fornebuklinikken? :gjeiper:

Nei var på Colosseumklinikken i Stavanger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde mer heng på høyre side enn jeg hadde trodd. Da han tegnet på meg og viste, ble jeg helt satt ut ;) men det ville bli litt bedre etter operasjonen mente han, selv om jeg faktisk må flytte på brystvorten for å få dem like. Og det høres jo bare fælt ut.... :sjenert: han mente også jeg ikke burde gjøre det, pga stygge arr jeg ville fått.

Men kan jo bare bli bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter operasjonen, er det en spesiell type sportsbh jeg burde bruke?

Er 70 rundt livet, og går ut ifra jeg må ha 70C etterpå, om det er å oppdrive. Ser litt på dem de har i Ellos, men de er kanskje ikke bra nok når det gjelder dette..?

Setter pris på svar :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer kjøtt på kroppen :) heldige meg, jeg er 167 og 65 kilo.... Enda mer kjøtt...

Jeg var en 75A, av og til 75B - la inn 280 ml, kommer til å få en fyldig C

Kjempefornøyd med størrelsen. Jeg ønsket meg ikke så store at når folk så meg så tenkte de ´hu har stooore´. Ville de skulle stå mer i harmoni til kroppen :)

Anbefaler den størrelsen :)

Jeg er nå 80 A/ B - tror jeg da. Er ikke så lett å finne riktig størrelse når cupen alltid er for stor, men det rundt er for lite :ler: Er en fyldig C jeg også ønsker. Begynner nå å bli spent på hva han sier i morgen :hoppe:

Oppdatering kommer i morgen kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter operasjonen, er det en spesiell type sportsbh jeg burde bruke?

Er 70 rundt livet, og går ut ifra jeg må ha 70C etterpå, om det er å oppdrive. Ser litt på dem de har i Ellos, men de er kanskje ikke bra nok når det gjelder dette..?

Setter pris på svar :smilyblomst:

Jeg fikk en Triumph sportsbh på klinikken. Har i ettertid kjøpt meg 2 til, slik at jeg får vasket de innimellom. Fikk kjøpt dette på Lindex. Tror de har det på Cubus også :) Det viktigste er at den har en bred strikk under brystene. Godt med brede stropper også. Skal jo trossalt ha den på 6 uker dag og natt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...