Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

340cc, under :). Jeg er 167cm kg ca 66kg. Takk! Jeg håper de holder seg sånn og at jeg ikke får hard kapsel, det er vel det eneste som kan gå skikkelig gærent på dette tidspunktet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2019 den 11.00, Emmy95 skrev:

4. Dagen etter operasjon. 315 g under muskelen (hadde B-cup fra før). Hva er deres foreløpige dom? Håper for Guds skyld at de blir mykere og mer naturlige, nå er de sprengte 😅😅☺️

49A6EC4B-600B-4097-9A78-FE8C5A140D6A.jpeg

Mine så omtrent like ut og holdt seg slik ca 1-2 uker etter op. Var en A-cup som ikke fyltes før op, og satte inn 245/265 over muskel, så har foreløpig en C-cup nå. Helt normalt at de er sprengte, og de kommer vel til å føles slik noen uker fremover, men slik som andre sier, puppene kommer til å være i stadig forandring. Jeg er 8 uker post op, og merket stor forandring sånn plutselig for to uker siden, da ble de veeeldig mye mer naturlig og mykere, skjønte da at fluff and drop hadde startet 😄 Bhen som jeg kjøpte fire uker etter op, er plutselig ikke optimal lenger, så ja, puppene forandrer seg hele tiden. Tror det skal gå i hvertfall tre mnd før man får endelig resultat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2019 den 9.58, hylleblomst12 skrev:

Mine så omtrent like ut og holdt seg slik ca 1-2 uker etter op. Var en A-cup som ikke fyltes før op, og satte inn 245/265 over muskel, så har foreløpig en C-cup nå. Helt normalt at de er sprengte, og de kommer vel til å føles slik noen uker fremover, men slik som andre sier, puppene kommer til å være i stadig forandring. Jeg er 8 uker post op, og merket stor forandring sånn plutselig for to uker siden, da ble de veeeldig mye mer naturlig og mykere, skjønte da at fluff and drop hadde startet 😄 Bhen som jeg kjøpte fire uker etter op, er plutselig ikke optimal lenger, så ja, puppene forandrer seg hele tiden. Tror det skal gå i hvertfall tre mnd før man får endelig resultat

Ja. Kirurgen min sa at endelig resultat kan ta opptil et år. Alt etter utgangspunkt, for stram hud og muskulatur man har osv. Men 3 mndr er første tidspunkt for å kunne si noe om endelig resultat. 

Jeg har et spørsmål ang det. Er 5 uker siden operasjon. Har synlig rippling i høgre puppen (er den som er litt vanskelig hos meg). Men kan ripplingen komme seg når huden strekker seg og det blir litt heng? Nå kan jeg faktisk se tydelig hvor muskelen slutter, og fra der og nedover på siden kan jeg se en del rippling. Det vil altså vises ganske godt i bikini 😬😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sokkar skrev:

Ja. Kirurgen min sa at endelig resultat kan ta opptil et år. Alt etter utgangspunkt, for stram hud og muskulatur man har osv. Men 3 mndr er første tidspunkt for å kunne si noe om endelig resultat. 

 Jeg har et spørsmål ang det. Er 5 uker siden operasjon. Har synlig rippling i høgre puppen (er den som er litt vanskelig hos meg). Men kan ripplingen komme seg når huden strekker seg og det blir litt heng? Nå kan jeg faktisk se tydelig hvor muskelen slutter, og fra der og nedover på siden kan jeg se en del rippling. Det vil altså vises ganske godt i bikini 😬😬

Oi, du har fått synlig rippling allerede? Gjør det noe vondt, eller er det noe ubehag? Vet ikke om det kan bli bedre av at huden strekker seg, men har hørt at de med tynn hud/brystvev sliter mest med rippling og at det kan hjelpe å legge på seg?! 

Har også fått rippling selv på siden av puppen, men er ikke synlig. Noen ganger føler jeg det er mindre og nesten ikke noe, mens andre ganger kjennes det tydelig. Er det noe du også kjenner på? At gradheten av ripplingen endres? Hvor på puppen er det du ser at muskelen slutter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, hylleblomst12 skrev:

Oi, du har fått synlig rippling allerede? Gjør det noe vondt, eller er det noe ubehag? Vet ikke om det kan bli bedre av at huden strekker seg, men har hørt at de med tynn hud/brystvev sliter mest med rippling og at det kan hjelpe å legge på seg?! 

Har også fått rippling selv på siden av puppen, men er ikke synlig. Noen ganger føler jeg det er mindre og nesten ikke noe, mens andre ganger kjennes det tydelig. Er det noe du også kjenner på? At gradheten av ripplingen endres? Hvor på puppen er det du ser at muskelen slutter? 

Ser det oppe til høyre, der begynner ripplingen. Så jeg ser det ikke på muskelen, men på ripplingen. 

Ubehag og ubehag 😅 det er jo min høyre pupp, og den har jeg jo reagert på at ikke er som den andre. Er den puppen som var minst før operasjonen, den var favorittpuppen når jeg ammet. Har fremdeles hevelse i den, så jeg er spent på hvor synlig det blir når hevelsen er helt nede 😅 

Hjelper ikke at jeg legger på meg. Det legger seg ikke på puppene. Har allerede gått opp 6 kg på et år, men det har lagt seg på rumpe, lår og mage😬 overkroppen min er like spinkel 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Sokkar skrev:

Ser det oppe til høyre, der begynner ripplingen. Så jeg ser det ikke på muskelen, men på ripplingen. 

 Ubehag og ubehag 😅 det er jo min høyre pupp, og den har jeg jo reagert på at ikke er som den andre. Er den puppen som var minst før operasjonen, den var favorittpuppen når jeg ammet. Har fremdeles hevelse i den, så jeg er spent på hvor synlig det blir når hevelsen er helt nede 😅 

 Hjelper ikke at jeg legger på meg. Det legger seg ikke på puppene. Har allerede gått opp 6 kg på et år, men det har lagt seg på rumpe, lår og mage😬 overkroppen min er like spinkel 😅

Ja, sykt irriterende, føler puppene er det stedet man minst og senest legger på seg :( 

Blir spennende å se hvordan ripplingen blir når hevelsen blir borte, og om den evt endres! Eller er det liksom konstant, når man har fått rippling så retter det seg aldri ut igjen?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, hylleblomst12 skrev:

Ja, sykt irriterende, føler puppene er det stedet man minst og senest legger på seg :( 

Blir spennende å se hvordan ripplingen blir når hevelsen blir borte, og om den evt endres! Eller er det liksom konstant, når man har fått rippling så retter det seg aldri ut igjen?! 

Utifra det jeg har Googlet, så er det en ting som ikke forsvinner. Men kirurgen min er veldig på at vi må vente til tre mndr kontrollen. Så krysser fingrene 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :) Hvor lenge tapet dere arrene etter operasjon? Mine arr ser ikke pene ut syns jeg, jeg taper enda. Opererte 11. februar. Er ikke stresset om de ikke skulle bli fine, har ingen planer om toppløs soling. Og man ser dem ikke når jeg står :) Men litt nysgjerrig om det har noe for seg å fortsette å tape eller om de liksom er ferdige nå ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Halldis skrev:

Hei dere :) Hvor lenge tapet dere arrene etter operasjon? Mine arr ser ikke pene ut syns jeg, jeg taper enda. Opererte 11. februar. Er ikke stresset om de ikke skulle bli fine, har ingen planer om toppløs soling. Og man ser dem ikke når jeg står :) Men litt nysgjerrig om det har noe for seg å fortsette å tape eller om de liksom er ferdige nå ;) 

Bilde av det som står på meg 😊

IMG_20190426_081625.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Halldis skrev:

Tusen takk @Sokkar 😊 Fant ikke papirene mine, men husker vel nå at det var lenge 😉 Da er det bare å fortsette 👍

Eg har tatt bilde av mine 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.4.2019 den 8.56, Halldis skrev:

Hei dere :) Hvor lenge tapet dere arrene etter operasjon?

I ca 3 mnd. Så passet jeg på å tape i et års tid når tok sol. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 31.3.2019 den 20.53, leenaa89 skrev:

Hei. Har prøvd å bla litt i sidene her, men litt vanskelig å se igjennom alt😅 jeg har bestemt meg for å ta silikon i august mest sannsynlig, evt slutten av juli. Det finnes 3 klinikker her i trondheim å jeg aner ikke hvem av dem jeg burde gå for. Aleris, volvat stokkan eller klinikk trondheim. Noen som har erfaring med en av dem? ☺️

Jeg må mest sannsynlig legge under muskelen da jeg er 160cm og under 50kg, å har ganske små bryst som ikke fyller en a-cup engang. Tenker noe ala 300g, da jeg er redd for å angre at det blir for lite, å at drt i tillegg legges under muskelen. Er 30år, ingen barn så har ingen heng på de små puppene... Barn blir ikke før mange år så tenker ikke å vente til etter det. Har samboer som skal ta ferie den første uka for å hjelpe meg. Men har 2 små hunder på ca 3kg (6kg tilsammen) vil jeg kunne lufte de som vanlig etter operasjon? Vil ikke legge alt på samboeren😅 

Jeg har operert ved Volvat Stokkan januar 2018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2019 den 14.34, Sokkar skrev:

Ja. Kirurgen min sa at endelig resultat kan ta opptil et år. Alt etter utgangspunkt, for stram hud og muskulatur man har osv. Men 3 mndr er første tidspunkt for å kunne si noe om endelig resultat. 

Jeg har et spørsmål ang det. Er 5 uker siden operasjon. Har synlig rippling i høgre puppen (er den som er litt vanskelig hos meg). Men kan ripplingen komme seg når huden strekker seg og det blir litt heng? Nå kan jeg faktisk se tydelig hvor muskelen slutter, og fra der og nedover på siden kan jeg se en del rippling. Det vil altså vises ganske godt i bikini 😬😬

Høres ut som du har det likt som meg 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Jaktenka skrev:

Høres ut som du har det likt som meg 😬

Og det gikk seg ikke til? 🙈 Jaja... 😬 Jeg har nå iallefall pupper 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 28.4.2019 den 19.32, Sokkar skrev:

Og det gikk seg ikke til? 🙈 Jaja... 😬 Jeg har nå iallefall pupper 😜

Ikke foreløpig 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orket ikke mer tape etter å ha tapet 2-3 mnd, de er 4,5 mnd gamle nå. Har begynt å smøre med en arrkrem fra apoteket, prøver å gjøre det to ganger dagen som det står på den. Jeg pleier vanligvis å få lyserosa arr og håper jo på det nå også, men vet jo aldri. Synlig blir det sikkert uansett :) . De ligger pent i folden når jeg står, regner med man ser det godt når jeg ligger. 

Nei, nå fikk jeg dårlig samvittighet og vurderer å bruke opp resten av tapen 😛 . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.4.2019 den 21.27, Spøkelse skrev:

Orket ikke mer tape etter å ha tapet 2-3 mnd, de er 4,5 mnd gamle nå. Har begynt å smøre med en arrkrem fra apoteket, prøver å gjøre det to ganger dagen som det står på den. Jeg pleier vanligvis å få lyserosa arr og håper jo på det nå også, men vet jo aldri. Synlig blir det sikkert uansett :) . De ligger pent i folden når jeg står, regner med man ser det godt når jeg ligger. 

Nei, nå fikk jeg dårlig samvittighet og vurderer å bruke opp resten av tapen 😛 . 

Du kan ha salve under tapen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Sokkar skrev:

Du kan ha salve under tapen? 

Deeeeeeet er jo sant *geni* . 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...