Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

22 timer siden, Victoria1 skrev:

Jeg ble operert 20 august (3 uker siden), 245 Motiva ergonimix round under muskel, og har allerede fått masse rippling på sidene av begge brystene (godt synlig og følbart). Er selvfølgelig kjempe lei meg. Må mest sannsynlig operere på nytt - skifte protese til en mindre myk. Kirurgen sier at jeg må vente minst 3 mnd før de kan gjøre noe med det. Noen som har opplevd samme?

 

16 timer siden, MyNewBoobs skrev:

Så kjedelig 😔 Jeg merket det etter ca 6 uker 😔 Veldig lei meg! Kan ikke se det, men kjenner det veldig godt. Jeg kommer ikke til å gjøre noe med det, for da måtte jeg visst gå ned i str og det vil jeg ikke. 

Hva var utgangspunktet deres med eget brystvev? Utrolig kjipt, det er jo ikke det man ser for seg :(. 

Det blir nittende desember på meg, bekreftet med klinikken i går! Trenger ikke komme inn igjen før, med mindre jeg ville det selv da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Spøkelse skrev:

 

Hva var utgangspunktet deres med eget brystvev? Utrolig kjipt, det er jo ikke det man ser for seg :(. 

Det blir nittende desember på meg, bekreftet med klinikken i går! Trenger ikke komme inn igjen før, med mindre jeg ville det selv da. 

Jeg fullammet datteren min i 6 mnd. Så noe brystvev har jeg, men var helt flat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Kugres skrev:

Hvor opererte du Victoria? 
Jeg har enda ikke operert, så kan ikke hjelpe deg så mye. Men så utrolig leit å høre.. håper det fikser seg! 

Jeg har ikke lyst til å henge ut kirurgen, da han har sagt at han vil ordne det og oppfølgingen etter operasjonen har vært veldig bra. Det kan sies at jeg er veldig slank (alltid vært), men trodde at jeg hadde tatt alle forhåndregler ved å velge ett lite, glatt implantat under muskelen. Problemet er nok at jeg også har tynn hud og min protese av den mykeste (rund som blir dråpeformet når den henger) Nydelige pupper i front, men ikke like fint på siden, dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, HappyGomp skrev:

Nei så kjedelig! Har ikke opplevd det samme, men håper det ordner seg! Er det noe som vil bli dekket av garantien eller må du betale selv? 

Kirurgen har sagt at jeg ikke trenger å bekymre meg og at dette skal han ordne. Jeg har betalt ca 47.000, så kommer ikke til å betale noe mer ..... tror og håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, MyNewBoobs skrev:

Så kjedelig 😔 Jeg merket det etter ca 6 uker 😔 Veldig lei meg! Kan ikke se det, men kjenner det veldig godt. Jeg kommer ikke til å gjøre noe med det, for da måtte jeg visst gå ned i str og det vil jeg ikke. 

Jeg tror også at jeg kunne ha levd med følbar rippling, men min er både synlig og følbar. Hele poenget er jo at det skal se naturlig ut (iallefall for meg). Brystene ser virkelig helt fantastiske ut i front, men ikke like perfekte inn mot armene. De er allerede myke og jeg har faktisk ikke hatt noe smerter overhode. Kun litt brystspreng i to dager. Jeg har 245, under muskel, glatt, rund som blir dråpeformet når den henger og super myk. Den nyeste protesen på markedet. Mitt alternativ vil nok være å velge en fastere silikon protese, slik at man skal unngå at den rynker seg. Utfordringen min i forhold til rippling er at jeg er veldig slank og har tynn hud. Kirurgen har ikke sagt noe om at jeg må velge mindre protese, men at de evt kan gjøre noe på innsiden av brystlommen - forsterke. Et annet alternativ er å ta fett og fylle inn der ripplingen er. Dette blir litt vanskelig for meg, da jeg ikke har noe fett å ta fra. Det som jeg har forstått er at ripplingen mest sannsynlig ikke vil forsvinne av seg selv. Derimot vil det nok dessverre bare bli mer. Skal inn til ny konsultasjon neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Victoria1 skrev:

Jeg tror også at jeg kunne ha levd med følbar rippling, men min er både synlig og følbar. Hele poenget er jo at det skal se naturlig ut (iallefall for meg). Brystene ser virkelig helt fantastiske ut i front, men ikke like perfekte inn mot armene. De er allerede myke og jeg har faktisk ikke hatt noe smerter overhode. Kun litt brystspreng i to dager. Jeg har 245, under muskel, glatt, rund som blir dråpeformet når den henger og super myk. Den nyeste protesen på markedet. Mitt alternativ vil nok være å velge en fastere silikon protese, slik at man skal unngå at den rynker seg. Utfordringen min i forhold til rippling er at jeg er veldig slank og har tynn hud. Kirurgen har ikke sagt noe om at jeg må velge mindre protese, men at de evt kan gjøre noe på innsiden av brystlommen - forsterke. Et annet alternativ er å ta fett og fylle inn der ripplingen er. Dette blir litt vanskelig for meg, da jeg ikke har noe fett å ta fra. Det som jeg har forstått er at ripplingen mest sannsynlig ikke vil forsvinne av seg selv. Derimot vil det nok dessverre bare bli mer. Skal inn til ny konsultasjon neste uke.

Spennende! Jeg skal på konsultasjon om ca 1 mnd. Det forsvinner ikke med mindre man legger på seg. Mitt problem er at jeg ikke legger på meg noe på puppene når jeg går opp i vekt. 

Får se hva min kirurg sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, MyNewBoobs skrev:

Spennende! Jeg skal på konsultasjon om ca 1 mnd. Det forsvinner ikke med mindre man legger på seg. Mitt problem er at jeg ikke legger på meg noe på puppene når jeg går opp i vekt. 

Får se hva min kirurg sier. 

Nei, det er vanskelig å "punkt" legge på seg. Jeg spurte min kirug om det ville forsvinne om jeg klarte å gå opp noen kilo. (noe som ikke er lett) Han sa at det kanskje ble litt bedre, men at det nok ikke ville forsvinne. Bra at han er ærlig da:) Her er det nok mer kombinasjonen av veldig myk protese og tynn hud som er problemet. Blir spennende å se hvordan han kommer til å løse denne utfordringen. Ikke så keen på ny operasjon, men gjør det hvis det må til. Hadde jo ingen smerter ved første operasjon og de sier at en evt ny operasjon ikke er like smertefull som første (for de som hadde smerter da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Victoria1 skrev:

Nei, det er vanskelig å "punkt" legge på seg. Jeg spurte min kirug om det ville forsvinne om jeg klarte å gå opp noen kilo. (noe som ikke er lett) Han sa at det kanskje ble litt bedre, men at det nok ikke ville forsvinne. Bra at han er ærlig da:) Her er det nok mer kombinasjonen av veldig myk protese og tynn hud som er problemet. Blir spennende å se hvordan han kommer til å løse denne utfordringen. Ikke så keen på ny operasjon, men gjør det hvis det må til. Hadde jo ingen smerter ved første operasjon og de sier at en evt ny operasjon ikke er like smertefull som første (for de som hadde smerter da)

Hold oss oppdatert da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Spøkelse skrev:

 

Hva var utgangspunktet deres med eget brystvev? Utrolig kjipt, det er jo ikke det man ser for seg :(. 

Det blir nittende desember på meg, bekreftet med klinikken i går! Trenger ikke komme inn igjen før, med mindre jeg ville det selv da. 

Ja, utrolig kjipt! Tror brystvevet er ok, men jeg er veldig slank og har veldig tynn hud. Hvis du er normalvektig så tror jeg ikke du vil oppleve det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Parasoll skrev:

Noen som angrer på at de tok silikon OVER muskelen, i steden for under?

Jeg angrer ikke for at jeg tok over. 4 uker siden operasjonen, så resultatet er vel kanskje ikke helt ferdig enda, men er utrolig fornøyd hittil! Tok over muskelen da kirurgen mente det ville være penest på meg og det var ingen grunn til å legge under muskelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mille89 skrev:

Jeg angrer ikke for at jeg tok over. 4 uker siden operasjonen, så resultatet er vel kanskje ikke helt ferdig enda, men er utrolig fornøyd hittil! Tok over muskelen da kirurgen mente det ville være penest på meg og det var ingen grunn til å legge under muskelen.

Jeg lurer bare på om ikke det er større fare for rippling OVER? Eller, har jeg misforstått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Parasoll skrev:

Jeg lurer bare på om ikke det er større fare for rippling OVER? Eller, har jeg misforstått?

Jo, tror det er større sjans for rippling over. Men det er vel hvis man har for lite fett eller brystvev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan har dere det 3 uker etter operasjonen? Jeg er påmeldt et halloweencruise men usikker på om jeg kan dra pga. operasjonen. Jeg skal selvfølgelig ikke dra den for langt ut, må jo være forsiktig den første tiden. Men tror dere at dere hadde vært i stand til å dra på noe liknende etter 3 uker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Kugres skrev:

Hvordan har dere det 3 uker etter operasjonen? Jeg er påmeldt et halloweencruise men usikker på om jeg kan dra pga. operasjonen. Jeg skal selvfølgelig ikke dra den for langt ut, må jo være forsiktig den første tiden. Men tror dere at dere hadde vært i stand til å dra på noe liknende etter 3 uker? 

Jeg var i finfin form etter tre uker. Kunne lett dratt på tur👍🏻

Hos meg har det nå gått fem uker siden op. og jeg er tilbake til normalen. Kjenner ingenting og er fortsatt strålende fornøyd😊 nå gleder jeg meg bare sykt til å kunne trene litt igjen. En uke igjen! Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kugres skrev:

Hvordan har dere det 3 uker etter operasjonen? Jeg er påmeldt et halloweencruise men usikker på om jeg kan dra pga. operasjonen. Jeg skal selvfølgelig ikke dra den for langt ut, må jo være forsiktig den første tiden. Men tror dere at dere hadde vært i stand til å dra på noe liknende etter 3 uker? 

Hei hei :)

Det er nok veldig individuelt egentlig. Jeg er tre uker etter operasjonen, merker at det strekker litt i brystene og at det er litt ubehagelig å strekke seg etter ting som er litt unna. Merker det også litt hvis jeg har vært veldig aktiv en dag. Er litt ubehagelig å bruke f.eks. veske, bære skolesekken og generelt bruke brystmuskelen. Et veldig mye bedre enn tidligere uker og tror jeg kunne vært på et cruise, men hadde vært forsiktig mtp. at de ikke skulle fått slag eller støt pluss løfting da seff. :) Har under muskel, tror det har litt å si også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Kugres skrev:

Hvordan har dere det 3 uker etter operasjonen? Jeg er påmeldt et halloweencruise men usikker på om jeg kan dra pga. operasjonen. Jeg skal selvfølgelig ikke dra den for langt ut, må jo være forsiktig den første tiden. Men tror dere at dere hadde vært i stand til å dra på noe liknende etter 3 uker? 

Jeg hadde lett kunne dratt på tur 3 uker etter op., hadde også vært klar etter 2 uker. Tror det kommer litt an på om man har lagt under eller over muskelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kugres skrev:

Hvordan har dere det 3 uker etter operasjonen? Jeg er påmeldt et halloweencruise men usikker på om jeg kan dra pga. operasjonen. Jeg skal selvfølgelig ikke dra den for langt ut, må jo være forsiktig den første tiden. Men tror dere at dere hadde vært i stand til å dra på noe liknende etter 3 uker? 

Ja, det hadde ikke vært noe problem 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2018 den 15.33, Victoria1 skrev:

Ja, utrolig kjipt! Tror brystvevet er ok, men jeg er veldig slank og har veldig tynn hud. Hvis du er normalvektig så tror jeg ikke du vil oppleve det samme.

Jeg er vel egentlig normalvektig. 165 cm og 55 kg. Kirurgen mente det var fordi jeg hadde lite brystvev som dekket over protesen. Har under muskel, men ripplingen er jo på sidene. Du har sikkert sagt det før, men husker ikke. Hvor stor er du og hvor mye la du inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...