Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, MyNewBoobs said:

I mitt skriv sto det 5 UKER 😳

Om jeg husker rett stod det det samme i mitt! Mange uker uten "hardt husarbeid" som støvsuging og gulvvask og å være helt i ro den første uken uten å bevege armene mye. Først to uker etter operasjonen kunne man løfte armene over hodet (typ sette inn glass i høyskap og vaske håret normalt). Heller ikke løfte noe over 2kg de første to ukene. Jeg var redd for at implantatene skulle forskyves, så fulgte infoen fra kirurgen. 

Så lenge du følger anbefalingene du har fått på din klinikk går det nok fint! 

Endret av Superblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå nærmer det seg for min del. Operasjon på torsdag 😅✌️Grugleder meg, hadde ikke noe vondt da jeg opererte nesen, og det sier jo mange er dødsvondt. Lov å håpe på minimalt med smerter da? 😬 Håret mitt kommer til å dø av den hibiscruben da, ihjelbleika fra før 😂 Man må lide for skjønnheten. Planen er 400 uhp over muskel 🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Leia17 skrev:

Nå nærmer det seg for min del. Operasjon på torsdag 😅✌️Grugleder meg, hadde ikke noe vondt da jeg opererte nesen, og det sier jo mange er dødsvondt. Lov å håpe på minimalt med smerter da? 😬 Håret mitt kommer til å dø av den hibiscruben da, ihjelbleika fra før 😂 Man må lide for skjønnheten. Planen er 400 uhp over muskel 🙌

Så spennende 😊 Jeg opererte over muskel 375cc HP på torsdag. For min del var det mye mindre smertefullt enn jeg hadde trodd! Selvfølgelig litt vondt å reise seg osv, og litt stølhetsfølelse, men ikke noe som man ikke klarer å takle 😊 Men dette vil jo variere fra person til person, og er nok mest smertefullt hvis man legger under muskel. 

Lykke til 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆÆH, operasjon i morgen! Gleder meg, egentlig ikke særlig nervøs (enda) 😄 Men må man vaske håret med hibiscruben ? Er så engstelig for at det skal ødelegge håret skikkelig da jeg har hørt historier om andre som har fått ødelagt hår av det 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, HappyGomp skrev:

ÆÆÆH, operasjon i morgen! Gleder meg, egentlig ikke særlig nervøs (enda) 😄 Men må man vaske håret med hibiscruben ? Er så engstelig for at det skal ødelegge håret skikkelig da jeg har hørt historier om andre som har fått ødelagt hår av det 😕

Spennende! Hibiscrubben gjorde ingenting med mitt hår. Vasket det vanlig først, deretter med scrubben og merket nesten ikke forskjell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, HappyGomp skrev:

ÆÆÆH, operasjon i morgen! Gleder meg, egentlig ikke særlig nervøs (enda) 😄 Men må man vaske håret med hibiscruben ? Er så engstelig for at det skal ødelegge håret skikkelig da jeg har hørt historier om andre som har fått ødelagt hår av det 😕

Lykke til! 👍🏼

Jeg fikk beskjed at det ikke var nødvendig å vaske håret med den. Brukte bare vanlig sjampo ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, HappyGomp skrev:

ÆÆÆH, operasjon i morgen! Gleder meg, egentlig ikke særlig nervøs (enda) 😄 Men må man vaske håret med hibiscruben ? Er så engstelig for at det skal ødelegge håret skikkelig da jeg har hørt historier om andre som har fått ødelagt hår av det 😕

Så gøy! Hvor mye skal du legge inn, hvis jeg kan spørre om det? 😊 Kan hende du har skrevet det før men!

jeg måtte forresten ikke bruke hibiscrub i det hele tatt jeg.. så er vel sikkert ikke krise å ikke bruke den i håret vil jeg tro? Men sikkert lurest å følge klinikkens anbefaling for å være på den sikre siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@HeyHello og @Tindra90 Takk for svar, Satser på at det kommer til å gå bra med håret 😄

 

@Mille89 Planen er 265cc (om jeg husker rett, hehe), men lurer på å spørre om 285cc i stedet. Skal høre med kirurgen i morgen :) Hva med deg, hvor mye la du inn igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HappyGomp skrev:

@HeyHello og @Tindra90 Takk for svar, Satser på at det kommer til å gå bra med håret 😄

 

@Mille89 Planen er 265cc (om jeg husker rett, hehe), men lurer på å spørre om 285cc i stedet. Skal høre med kirurgen i morgen :) Hva med deg, hvor mye la du inn igjen? 

Ok😊 Masse lykke til! La inn 375cc høy profil. Er 174 høy og veier 68 kg, så det ble helt perfekt syns jeg! Veldig glad jeg ikke tok mindre, og glad jeg ikke tok mer! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mille89 skrev:

Så spennende 😊 Jeg opererte over muskel 375cc HP på torsdag. For min del var det mye mindre smertefullt enn jeg hadde trodd! Selvfølgelig litt vondt å reise seg osv, og litt stølhetsfølelse, men ikke noe som man ikke klarer å takle 😊 Men dette vil jo variere fra person til person, og er nok mest smertefullt hvis man legger under muskel. 

Lykke til 😀

Så bra 🙌 Tusen takk, blir utrolig spennende. Trodde jeg måtte ha løft også siden jeg har gått ned så mye i vekt, men slapp det ✌️ Skal bare sløve på hotell etterpå, så det går nok fint uansett hvor vondt det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mille89 skrev:

Ok😊 Masse lykke til! La inn 375cc høy profil. Er 174 høy og veier 68 kg, så det ble helt perfekt syns jeg! Veldig glad jeg ikke tok mindre, og glad jeg ikke tok mer! 😊

Tusen takk! Ble sikkert helt perfekt på deg! Er 163cm og rundt 55kg selv, så tror 265-285 vil gi meg et naturlig, dog litt størrelse, resultat, i hvert fall håper jeg det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, HappyGomp skrev:

Tusen takk! Ble sikkert helt perfekt på deg! Er 163cm og rundt 55kg selv, så tror 265-285 vil gi meg et naturlig, dog litt størrelse, resultat, i hvert fall håper jeg det 

Blir sikkert kjempefint 🤗 Åssen har det gått med deg idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mille89 skrev:

Blir sikkert kjempefint 🤗 Åssen har det gått med deg idag?

Går skikkelig bra! haha, er helt overrasket over hvor bra jeg føler meg, var forberedt på skikkelig smerter, men sitter her og har det helt fint (tatt smertestillende da, og blir sikkert vondere i morgen) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg ferdig operert. Kom inn til kirurgen (dr. Barstad) klokken 13:45 (altså 45 min etter tiden), ble tegnet på og diskuterte størrelser en gang til. Valgte å la han ta avgjørelsen til slutt og tror det kommer til å bli kjempe bra! Da han var ferdig med å tegne på meg gikk vi sammen til operasjonsrommet hvor jeg ble lagt på operasjonsbordet med armene ut til siden. Fikk så sovemedisinen inn gjennom armen, og fy søren så kaldt! Mer husker jeg egentlig ikke før jeg våknet opp av at verdens hyggeligste sykepleier sa at nå var det på tide å våkne og spurte hvordan jeg følte meg. Aldri har det vært så vanskelig å ha øyelokkene oppe 😂 Så sa hun at hun skulle komme tilbake om 10 min for å ta ut kanylen i armen og ha med mat.

 

Tror aldri brødskiver med brunost har smakt så godt noen gang, faste i 16 timer er mye 😂 så lå jeg der å ventet, fikk litt info om tiden etter samt infoskriv. Lå vel i sengen i 30-45 min etter mat før jeg fikk dra hjem. Endte med 265cc runde motiva ergonomix under muskel. vil bare si at Fornebuklinikken var helt utrolig. Både Barstad, anestesilegen(Sonia?) og sykepleieren (Maren tror jeg det var) var helt fantastiske! Anbefaler dem på det sterkeste, virkelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, HappyGomp skrev:

Går skikkelig bra! haha, er helt overrasket over hvor bra jeg føler meg, var forberedt på skikkelig smerter, men sitter her og har det helt fint (tatt smertestillende da, og blir sikkert vondere i morgen) :)

Så bra! 😀 Jeg var også ganske overraska over hvor lite vondt det var i forhold til hva jeg hadde forberedt meg på 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mille89 skrev:

Så bra! 😀 Jeg var også ganske overraska over hvor lite vondt det var i forhold til hva jeg hadde forberedt meg på 😅

Ja, håper at det forblir så "behagelig" :P Men tør ikke håpe for mye haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, HappyGomp skrev:

Ja, håper at det forblir så "behagelig" :P Men tør ikke håpe for mye haha

Du kjenner nok litt mer når lokalbedøvelsen går ut, men det trenger ikke å bli så veldig smertefullt heller! Får håpe du slipper unna med minst mulig smerter 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke skrevet her på en stund, men nå er det på tide med en liten oppdatering. Det er nå gått 6 måneder (og tre dager) siden jeg opererte brystene. Jeg la inn 250 cc i begge, ble operert på Aleris Colosseum i Oslo, og er kjempefornøyd med størrelsen. De passer meg perfekt, og det "lyser" ikke "silikonpupper!" av dem. De ser helt normale og vanlige ut, akkurat hva jeg var ute etter, etter et liv med nesten ikke-eksisterende små pupper. Eller, jeg hadde kanskje bitte litt pupper, men de syns omtrent ikke under klærne. 

Nå derimot, ser jeg helt normal ut, og det var nettopp det jeg var ute etter - et normalt utseende brystparti med normale pupper på kroppen min! :) Perfekt. Jeg er kjempefornøyd.

Husker første uken, da føltes det jo som om puppene skulle ramle i gulvet hver gang jeg reiste meg. "Herregud, dette blir jeg aldri vant til!" tenkte jeg da, og måtte aktivt holde i puppene med hendene for å støtte dem (selv med sports-bh på) hver gang jeg reiste meg fra stolen eller sofaen. Dette var heldigvis bare i starten. Det tok ikke så mange uker før de grodde fast, og i dag føles puppene helt ut som "mine egne". Føles ikke unaturlig eller uvant overhodet. De hører liksom hjemme der nå.

Arrene mine er imidlertid ikke særlig pene. Det ante meg på forhånd, da jeg ikke har spesielt godt "grokjøtt" og lett danner stygge arr. Men de under puppene bryr meg ikke, de er skjult i den lille folden under brystet, og plager ingen. Så det gjør ingenting at det ble arr. Det er vel også sånn at de blekner med tiden, og det er bare gått 6 mnd enda. Kanskje er de bleknet om nye seks måneder.

Jeg går stort sett uten bh når jeg bare er hjemme, men må nå bruke bh når jeg er ute blant folk, for puppene/brystvortene synes jo gjennom klærne nå som de er større og presser mer mot klærne. Fyller ut foran, kan man si. Brukte aldri bh før, men har funnet noen gode og behagelige som jeg bruker. Har enda ikke kjøpt noen bøyle-bh-er, bruker fremdeles bare sånne uten bøyle. Men nå er jeg jo passert seks måneders grensen som ble satt, så strengt tatt kan jeg nå¨gå ut og shoppe bøyle-bh-er om jeg vil. Men jeg tror jeg drøyer den en stund. Det er så behagelig med bh'er uten bøyle 🙂

Har forresten tatt solarium i sommer og glemte helt å dekke til arrene. Pyttsann. De ser ikke noe annerledes ut av den grunn. 

Dette er en operasjon jeg gjerne kan anbefale til alle kvinner som lider under følelsen av å ikke ha tilstrekkelig med egne bryst, som føler "mindre kvinnelighet". Jeg føler meg i alle fall mer kvinnelig med mine nye bryster, og stortrives med dem! 🙂

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Million skrev:

Jeg har ikke skrevet her på en stund, men nå er det på tide med en liten oppdatering. Det er nå gått 6 måneder (og tre dager) siden jeg opererte brystene. Jeg la inn 250 cc i begge, ble operert på Aleris Colosseum i Oslo, og er kjempefornøyd med størrelsen. De passer meg perfekt, og det "lyser" ikke "silikonpupper!" av dem. De ser helt normale og vanlige ut, akkurat hva jeg var ute etter, etter et liv med nesten ikke-eksisterende små pupper. Eller, jeg hadde kanskje bitte litt pupper, men de syns omtrent ikke under klærne. 

Nå derimot, ser jeg helt normal ut, og det var nettopp det jeg var ute etter - et normalt utseende brystparti med normale pupper på kroppen min! :) Perfekt. Jeg er kjempefornøyd.

Husker første uken, da føltes det jo som om puppene skulle ramle i gulvet hver gang jeg reiste meg. "Herregud, dette blir jeg aldri vant til!" tenkte jeg da, og måtte aktivt holde i puppene med hendene for å støtte dem (selv med sports-bh på) hver gang jeg reiste meg fra stolen eller sofaen. Dette var heldigvis bare i starten. Det tok ikke så mange uker før de grodde fast, og i dag føles puppene helt ut som "mine egne". Føles ikke unaturlig eller uvant overhodet. De hører liksom hjemme der nå.

Arrene mine er imidlertid ikke særlig pene. Det ante meg på forhånd, da jeg ikke har spesielt godt "grokjøtt" og lett danner stygge arr. Men de under puppene bryr meg ikke, de er skjult i den lille folden under brystet, og plager ingen. Så det gjør ingenting at det ble arr. Det er vel også sånn at de blekner med tiden, og det er bare gått 6 mnd enda. Kanskje er de bleknet om nye seks måneder.

Jeg går stort sett uten bh når jeg bare er hjemme, men må nå bruke bh når jeg er ute blant folk, for puppene/brystvortene synes jo gjennom klærne nå som de er større og presser mer mot klærne. Fyller ut foran, kan man si. Brukte aldri bh før, men har funnet noen gode og behagelige som jeg bruker. Har enda ikke kjøpt noen bøyle-bh-er, bruker fremdeles bare sånne uten bøyle. Men nå er jeg jo passert seks måneders grensen som ble satt, så strengt tatt kan jeg nå¨gå ut og shoppe bøyle-bh-er om jeg vil. Men jeg tror jeg drøyer den en stund. Det er så behagelig med bh'er uten bøyle 🙂

Har forresten tatt solarium i sommer og glemte helt å dekke til arrene. Pyttsann. De ser ikke noe annerledes ut av den grunn. 

Dette er en operasjon jeg gjerne kan anbefale til alle kvinner som lider under følelsen av å ikke ha tilstrekkelig med egne bryst, som føler "mindre kvinnelighet". Jeg føler meg i alle fall mer kvinnelig med mine nye bryster, og stortrives med dem! 🙂

 

 

 

Så flott å høre at alt går bra og at du er fornøyd med operasjonen 😄

Kan jeg spørre om hvor lenge puppene dine føltes numne? Og hvilken størrelse du har nå og hva du hadde før? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HappyGomp skrev:

Så flott å høre at alt går bra og at du er fornøyd med operasjonen 😄

Kan jeg spørre om hvor lenge puppene dine føltes numne? Og hvilken størrelse du har nå og hva du hadde før? :)

Godt spørsmål. Hvor lenge de føltes numne? Det må jeg tilstå at jeg ikke husker. Men jeg har fremdeles ikke følelse i venstre brystvorte. Den er helt nummen. Den høyre er normal.

Jeg hadde A før, knapt, fylte vel ikke A cupen helt. Nå har jeg 80 B. Har en bh i 75 C også, men den synes jeg er for stram rundt bringen selv om selve cupen passer.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...