Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Hei jenter! Lurer på om noen av dere var helt flate, ikke små pupper, men flat før operasjon? Og om noen av dere har lagt inn 200cc -250cc og fått et bra resultat? 

Jeg ønsker meg ikke store bryster, men naturlige små. En B. Er dette mulig tror dere? Noen der ute med «samme» utgangspunkt som er operert og fornøyde? 

Er så usikker om jeg skal gjennomføre det. Gjenstår bare å booke operasjon for min del. Men er så redd for at det ikke skal bli pent og bare se ut som 2 runde baller. Ene øyeblikket vil jeg og i det andre er jeg på gråten fordi jeg er så redd. Tenkt på dette i 10 år 🙈 hadde egentlig booket operasjon for 2 år siden, men trakk meg i siste liten. Angrer litt på det 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, lilly20 skrev:

Hei jenter! Lurer på om noen av dere var helt flate, ikke små pupper, men flat før operasjon? Og om noen av dere har lagt inn 200cc -250cc og fått et bra resultat? 

Jeg ønsker meg ikke store bryster, men naturlige små. En B. Er dette mulig tror dere? Noen der ute med «samme» utgangspunkt som er operert og fornøyde? 

Er så usikker om jeg skal gjennomføre det. Gjenstår bare å booke operasjon for min del. Men er så redd for at det ikke skal bli pent og bare se ut som 2 runde baller. Ene øyeblikket vil jeg og i det andre er jeg på gråten fordi jeg er så redd. Tenkt på dette i 10 år 🙈 hadde egentlig booket operasjon for 2 år siden, men trakk meg i siste liten. Angrer litt på det 😫

Jeg var helt flat. Brukte 70A, men fylte den ikke. Jeg er ca 165 cm høy og veier 55 kg. Jeg la inn 300cc høy profil. I starten følte jeg det var for smått, men nå syns jeg de er for store! Ville ha dem ganske naturlig, men det er ikke så veldig naturlig. Tror ingen vil tippe at jeg har silikon nå på høsten med litt mer klær, men med mindre klær er det ganske tydelig. Jeg måtte ha høy profil fordi jeg er så smal. 

Jeg angrer ikke et sekund og er veldig fornøyd altså 😊 Bhstørrelsen min er nå 70C og D. Kommer litt ann på bhen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, lilly20 skrev:

Hei jenter! Lurer på om noen av dere var helt flate, ikke små pupper, men flat før operasjon? Og om noen av dere har lagt inn 200cc -250cc og fått et bra resultat? 

Jeg ønsker meg ikke store bryster, men naturlige små. En B. Er dette mulig tror dere? Noen der ute med «samme» utgangspunkt som er operert og fornøyde? 

Er så usikker om jeg skal gjennomføre det. Gjenstår bare å booke operasjon for min del. Men er så redd for at det ikke skal bli pent og bare se ut som 2 runde baller. Ene øyeblikket vil jeg og i det andre er jeg på gråten fordi jeg er så redd. Tenkt på dette i 10 år 🙈 hadde egentlig booket operasjon for 2 år siden, men trakk meg i siste liten. Angrer litt på det 😫

Hei, 

jeg hadde en 65A og fylte ikke den helt (var umulig å finne den str. og, så endte som regel md å kjøpe 75A som igjen var ALT for stor). Operete nå for litt over en uke siden hos Fornebuklinikken og er kjempe fornøyd! Fikk lagt inn 265cc. Er 163cm høy og rundt 55kg (men husk at alle opplever ulikt resultat grunnet anatomi) :) Har du vært på konsultasjon? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner på jobb igjen i morgen, og kjenner at jeg er litt nervøs. Gjør ikke vondt i puppene, men litt ubehag av og til hvis jeg beveger armene for mye eller liknende. Jobber i en butikk. Andre som gjør det og som har erfaring med å gå tilbake til jobb igjen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, HappyGomp skrev:

Begynner på jobb igjen i morgen, og kjenner at jeg er litt nervøs. Gjør ikke vondt i puppene, men litt ubehag av og til hvis jeg beveger armene for mye eller liknende. Jobber i en butikk. Andre som gjør det og som har erfaring med å gå tilbake til jobb igjen? :)

Hvor lenge siden opr?

Jeg har tatt meg 3 uker fri, vil helst være på den sikre siden... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HappyGomp skrev:

Begynner på jobb igjen i morgen, og kjenner at jeg er litt nervøs. Gjør ikke vondt i puppene, men litt ubehag av og til hvis jeg beveger armene for mye eller liknende. Jobber i en butikk. Andre som gjør det og som har erfaring med å gå tilbake til jobb igjen? :)

Jobber ikke i butikk, men på kontor, og var tilbake i jobb etter 5 dager. Gikk helt fint 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.8.2018 den 6.17, Nelli skrev:

Lenge siden jeg har skrevet her nå, men kommer med en liten oppdatering 😊

Nå er det altså straks 5 mnd siden min operasjon på fornebuklinikken hos Jørgen Utvoll. Jeg hadde slappe "ammepupper" fra før, og ville ha fyllet tilbake 😉 Jeg endte opp med 400 cc (motiva ergonomix) Jeg visste på forhånd ikke helt hva jeg kom til å ende opp med, men sa til Jørgen at det var opp til han å se. Forferdelig rart å legge all kontroll over på et annet menneske, men jeg er såååå fornøyd! De passer min kropp helt perfekt, og de ser veldig naturlige ut. Jeg kunne IKKE hatt noe mindre, da hadde det ikke sett noe pent ut på meg, og jeg må le litt når jeg husker jeg hadde lyst til å sette en grense på 300 😁 

Jeg forstår nå at dette har kirurgen mer greie på enn meg, så til dere andre som er usikker; la kirurgen avgjøre! 😊

 

Nå 5 mnd etter er puppene like myke, og de har droppet helt perfekt! Angrer ikke et sekund på at jeg opererte meg. 

 

 

Heldig du er som har fått myke pupper.  Jeg synes mine er harde 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Parasoll skrev:

Hvor lenge siden opr?

Jeg har tatt meg 3 uker fri, vil helst være på den sikre siden... 

10 dager i morgen :) Skulle gjerne tatt mer fri, men trenger pengene til regninger etc. - stipendet holder dessverre ikke alene 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, HappyGomp skrev:

10 dager i morgen :) Skulle gjerne tatt mer fri, men trenger pengene til regninger etc. - stipendet holder dessverre ikke alene 😅

Jeg sparte til 3 ukers permisjon uten lønn.. Deilig å slippe å bekymre meg for å tidlig på jobb.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, HappyGomp skrev:

Hei, 

jeg hadde en 65A og fylte ikke den helt (var umulig å finne den str. og, så endte som regel md å kjøpe 75A som igjen var ALT for stor). Operete nå for litt over en uke siden hos Fornebuklinikken og er kjempe fornøyd! Fikk lagt inn 265cc. Er 163cm høy og rundt 55kg (men husk at alle opplever ulikt resultat grunnet anatomi) :) Har du vært på konsultasjon? :)

Så godt og høre du er fornøyd! Jeg er 164 og 55 kg, så der er vi ganske like. 

Har vært på konsultasjon ja, fornebuklinikken hos dr. Barstad. Han mener et sted mellom 240cc og 270cc. Har laget sånn rispose med 240, men syntes det så stort ut🙈 men igjen, jeg er jo ikke vandt til noe pupper. Så alt vil vel føles stort ut uansett. De skal ringe meg på mandag for og avtale operasjon. Svinger fortsatt mellom ja og nei, men tror jeg bare må hoppe i det. Hadde vært gøy å kunne kjøpe bh og bikini som passer! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lilly20 skrev:

Så godt og høre du er fornøyd! Jeg er 164 og 55 kg, så der er vi ganske like. 

Har vært på konsultasjon ja, fornebuklinikken hos dr. Barstad. Han mener et sted mellom 240cc og 270cc. Har laget sånn rispose med 240, men syntes det så stort ut🙈 men igjen, jeg er jo ikke vandt til noe pupper. Så alt vil vel føles stort ut uansett. De skal ringe meg på mandag for og avtale operasjon. Svinger fortsatt mellom ja og nei, men tror jeg bare må hoppe i det. Hadde vært gøy å kunne kjøpe bh og bikini som passer! 😃

Spennedne, hvilken profil skal du ha? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Ny på denne siden, men har lest noe de siste månedene. Litt vanskelig å finne frem til alt man lurer på, så spør litt om hjelp. I morgen skal jeg ha en telefonkonsultasjon med Pål Schistad fra Fornebuklinikken. Har noen erfaringer med telefonkonsultasjoner? Er det noe jeg må være forberedt på? Er litt redd for at han skal si en ting på telefon (om størrelser og sånn han anbefaler), og så si noe annet på operasjonsdagen når han får målt på kroppen min...
I tillegg lurer jeg på om dere som har erfaring med Schistad, hvordan er han når det gjelder størrelser? Jeg er så innmari redd for at han ikke ønsker å gi meg mer enn f.eks. 250 cc. Siden jeg ikke har så mye fra før (70A) så ønsker jeg minst 300cc tenker jeg. Var på konsultasjon 2 andre steder, men ikke særlig fornøyd med de kirurgene. Han ene ville ikke gå mer enn 240cc (men la bare over muskelen, så muligens derfor), han andre anbefalte mellom 250-300cc. Håper bare så inderlig Pål Schistad tror 300 og kanskje litt mer vil gå fint for min kropp. Er forresten 172 og 60kg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.9.2018 den 20.48, Kugres skrev:

Heisann!

Ny på denne siden, men har lest noe de siste månedene. Litt vanskelig å finne frem til alt man lurer på, så spør litt om hjelp. I morgen skal jeg ha en telefonkonsultasjon med Pål Schistad fra Fornebuklinikken. Har noen erfaringer med telefonkonsultasjoner? Er det noe jeg må være forberedt på? Er litt redd for at han skal si en ting på telefon (om størrelser og sånn han anbefaler), og så si noe annet på operasjonsdagen når han får målt på kroppen min...
I tillegg lurer jeg på om dere som har erfaring med Schistad, hvordan er han når det gjelder størrelser? Jeg er så innmari redd for at han ikke ønsker å gi meg mer enn f.eks. 250 cc. Siden jeg ikke har så mye fra før (70A) så ønsker jeg minst 300cc tenker jeg. Var på konsultasjon 2 andre steder, men ikke særlig fornøyd med de kirurgene. Han ene ville ikke gå mer enn 240cc (men la bare over muskelen, så muligens derfor), han andre anbefalte mellom 250-300cc. Håper bare så inderlig Pål Schistad tror 300 og kanskje litt mer vil gå fint for min kropp. Er forresten 172 og 60kg. 

Hei! 

Du har jo hatt konsultasjon nå, så litt sent ute, beklager det! Hvordan gikk konsultasjonen? :) Grunnen til at kirurgene har sagt den mengden cc de har gjort kommer nok mye an på hvor mye du får plass til, hva du er på utkikk etter av resultat og anatomien din. Har hørt at Schistad er veldig dyktig, var selv hos dr. Barstad på Fornebuklinikken og ekstremt fornøyd  med dem! FK er helt fantastisk. Hadde ikke telefonkonsultasjon, men har lest flere som har hatt det og de er fornøyde med det + det blir en ordentlig konsultasjon før op hvis du velger å gå med dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når startet dere å trene igjen etter operasjonen?

Hva har dere fått av informasjon ang trening fra klinikken dere har operert på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mille89 skrev:

Når startet dere å trene igjen etter operasjonen?

Hva har dere fått av informasjon ang trening fra klinikken dere har operert på?

6 uker. Eneste informasjonen jeg fikk var at man kunne trene igjen etter 6 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mille89 skrev:

Når startet dere å trene igjen etter operasjonen?

Hva har dere fått av informasjon ang trening fra klinikken dere har operert på?

6 uker står det i mitt skriv, 8-9 med anatomiske :) Men det står at man kan gå turer før det da, hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir dere ikke redd over alle de historiene der damer har hatt mange plager i flere år, som viste seg å være silikonen?

 

Har selv time i slutten av mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Parasoll skrev:

Blir dere ikke redd over alle de historiene der damer har hatt mange plager i flere år, som viste seg å være silikonen?

 

Har selv time i slutten av mnd

Jo. Men håper jeg ikke blir en av dem, umulig å vite på forhånd da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Parasoll skrev:

Blir dere ikke redd over alle de historiene der damer har hatt mange plager i flere år, som viste seg å være silikonen?

 

Har selv time i slutten av mnd

Jo, men man håper jo å ikke bli en del av dem. Jeg tenker faktisk mer på det nå etter operasjonen enn før. 

Jeg har jo vært litt uheldig selv 😔 Fikk infeksjon i såret som gjorde at det åpnet seg opp og ble stygt arr. Også har jeg fått rippling pga veldig lite brystvev selvom jeg la under muskel. Jeg har også lite følelser i det ene brystet, noe som gjør at det er en del ømt. Men til tross for alt dette angrer jeg ikke et sekund. For jeg føler meg endelig som dame 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...